On melkoisen naurettavaa että länsimaissakin jotkut ihmiset vielä elävät fantasiassa ja uskovat näihin "satutarinoihin" joilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa saati muutenkaan järkeä.
- Älyllinen magneettisesta energiasta koostuva olento loi maailman ja magneettisen energian tyhjästä sormia napsauttamalla mutta itse oli jo olemassa
-Paransi sokean
-Nousi taivaaseen sormea napsauttamalla
- 40 vuotias partaukko keräsi kaikki maailman 10 miljoonat eliöt/ eläimet ja rakensi 25 metriä pitkän arkin viikossa ja sen jälkeen asui näiden eliöiden/eläinten kanssa vuoden perheensä kanssa tällä arkilla selviten kaasupurkauksesta, paleltumisesta, taudeilta, ruokamyrkytykseltä, villieläinten ruokalistalta, vähällä ravinnolla.
Nousi kuolleista ja Siirsi valtavan tonnin painoisen järkäleen luolan suulta jonka sisäänkäynti oli alaspäin suuntautunut.
-Vuohet ja pukit tanssivat nuotin ympärillä
-Pyhä henki siitti naisen josta tuli Jeesus . Niin ja Pyhä henki ei siltikään ole Jeesuksen isä vaan jumala , ja jeesuksella on raamatun mukaan silti anoppikin.
Eh, se ketä tällaiseen uskoo voisi mennä naapuritaloon soittamaan ovikelloa ja katsomaan onko naapurina Mikki hiiri vai peräti Teppo Tulppu. Seuraavaksi voisi tämä kyseinen henkilö mennä oman paikkakuntansa torille ja pyytää pulua nokkaisemaan silmään.
Naurettavaa
3
68
Vastaukset
- minua kiinnostaakin
juuri se, että kummassa paikassa valehdellaan, Suomalaisessa luterilaisessa kirkossa vai Iranilaisessa moskeijassa.
Kun jutut on ihan erilaisia.
Tuntuu kyllä siltä että molemmissa.
Mutta jos näin on niin ns.jumala on valehtelija joka ei ilmeisesti haluakaan totuuden tulevan ilmi.
Ehkä se on "hänelle" epämiellyttävä niin täytyy kehitellä kaikenmaailman tarinoita oman valtansa pönkittämiseen. - miksi sitten
homot halukkaita kirkkoon? Vt/Ut :)
Hmmm... Pitäisikö tuosta yrittää vetää hernettä nenään? Helkkari. Olen viisikymppinen, eikä ukotuta yhtään.. Poikasiahan nuo ovat nelikymppiset vielä..
Muuten olen samaa mieltä kanssasi... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272286Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1282215
- 1342147
- 541766
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147