Julkaisen nyt yhden niistä yhtälöistä jolla gravitaatio voidaan selvittää massojen välillä. Se on seuraava:
m/dAxqxQ/4x3.14(piin lukuarvo)Exr2 = GxmxM/r2=X,
Tässä yhtälössä m/dA= protonien massa pinta-alayksikköä kohden, E= eristeen permittiivisyys, r = auringon ja maan välinen etäisyys, G = gravitaatiovakio, m= maan massa, M = auringon massa, q = elektronin varaus, Q = elektronin varaus;
Tämän yhtälön mukaan auringon pinta-alalle kohdistuva gravitaatiovoima on suoraan verrannollinen pinta-alan protoniseen massaan dielektrisyys huomioiden planeetan ja auringon välisessä tilassa sekä kääntäen verrannollinen etäisyyden neliöön ja tämän vastavoima on suoraan verrannollinen massojen tuloon pienemmän massan pinta-alan protoniseen massaan ja kääntäen verrannollinen etäisyyden neliöön coulombisessa sähköisessä voimakentässä. Gravitaatiossa on siis kysymys sähköisistä voimista massojen välillä.
Olen laskenut myös monimutkaisilla yhtälöillä, että auringon ydinfissiossa syntyvä energia vastaa täysin gravitaation aiheuttamaa energiaa.
Olen ratkaissut myös Newtonin gravitaatioteorian yhtälön ja saanut gravitaatiokentässä kulkevalle elektronille (puuttuva gravitonihiukkanen) hyvin lyhyen ajan sen kulkiessa auringon ja maan välisessä tilassa. Tämän saman tuloksen olen saanut myös Schwarzildin yhtälön ratkaisussa. Valon nopeus ei myöskään ole suurin nopeus maailmankaikkeudessa. Senkin olen perustellusti ratkaissut.
Massojen välinen energiaperiaate noudatta yhtälöä:
E = W1 W2 W3 ja W3 = W1 W2;
W1 W2 = (p2xc2 m2xc4)potenssiin 1/2, joka on degeroituneen kaasun paineen mukainen energia elektronille ydinfissiossa.
Gravitonihiukkasen energia on johtamani yhtälön mukaan:
v2xExt2xs-2;
Se kokonaistyö jonka elektroni ja gravitonihiukkanen tekee on:
W = nxRxT/v2xt2xs mc2 v2xExt2xs-2;
v2, t2, s-2 ovat nopeuden, ajan ja matkan toisia potensseja,
Olen myös johtanut gravitaatioyhtälöni perusteella sähköiset yhtälöt gravitaatiokentässä ja tämäkin osoittaa, että kyseessä gravitaatiossa on sähköisistä voimista ja Albert Einsteinin yhtälö E = mc2 edustaa ainoastaan energian muodostumisyhtälöä ydinfissioissa tähdissä ja galakseissa.
Olen johtanut noin 500 yhtälöä ja todennut, että Albert Einsteinin suhteellisuusteoria kyllä kumoutuu.
Mielenkiintoista on, että tämä matemaattinen tarkastelu on tuonut aivan uuden näkökannan koskien tähtien välisiä etäisyyksiä jotka nekin voidaan laskea gravitaatioyhtälöitteni perusteella. Tähtien väliset etäisyydet eivät suinkaan ole niin suuria mitä Albert Einstein sen laski.
Näyttää myös kyllä siltä, että Isaac Newtonin absoluuttinen aika-avaruus on voimassa ja maailmankaikkeus on kaikkialla reaaliaikainen
Olen lähettänyt myös tiedotteen Nasalle USA:han ja selvittänyt kuinka on mahdollista lähettää alus lähitähdille kun se kiinnitetään gravitaatiokäytävän sähköiseen kenttään korkealla sähköjännitteellä. Tämä alus saa silloin valtavan nopeuden ja kiihtyvyyden tähtien välisessä avaruudessa. Tuntuu uskomattomalta mutta teoriani perusteella tämäkin on mahdollista.
Uusi gravitaatioyhtälö!
10
428
Vastaukset
- teitä kylähulluja
sikiää. Miten teoriasi on sopusoinnussa Savorisen laajenevan mallin ja Utele-teorian kanssa?
- Tässä lienee
ihan oikeaa fysiikan teoriaa pitkästä aikaa. Haiskahtaa ihan oikealta tieteeltä vaihteeksi! Hyvä Suomi!
- Clamtrox
Mitä helvetin sieniä olet mennyt syömään?
>
>
Ja tulet näistä Nobelin arvoisista suorituksistasi sitten ensitilassa kertomaan Suomi24:n hömppöfoorumille? Ei hyvää päivää.. Etpä hirveästi taida suorituksiisi luottaa.- paikka julkaista
Luulen, että näillä palstoilla voi olla hyvinkin päteviä lukijoita. (Kuten minä) Osa on tietenkin tavallisia koululaisia.
- täytyy lähemmin
tutustua esittämiisi kaavoihin. Laita vaan linkki, jos jossain on lisää samaa materiaalia.
- Valo pää
Jos valon kulku nopeus ei muutu suhteessa kohteeseen, kohteen kulkiessa lähemmäksi valoa. Tai jos valon kulku nopeuteen ei vaikuta sen liikkeelle lähtönopeus,
Eli Valo joka liikkuu pisteestä a -> c = valon nopeus.
Kun kohde A lähettää valon kohteeseen b ja samanaikaisesti kohteesta a lähetetään valo kohteeseen c on valon nopeus sama.
Samaan aikaan kun kohde A on lähettänyt valon kohteeseen C on Kohde A lähettänyt valo liikkumaan kohteesta A -> b mikä on silloin valon nopeus? Entä kun A on lähettänyt sekunti myöhemmin valon kohteeseen C. Mikä on valojen vauhdin ero suhteessa aikaan? - valopäässä
Valo pää kirjoitti:
Jos valon kulku nopeus ei muutu suhteessa kohteeseen, kohteen kulkiessa lähemmäksi valoa. Tai jos valon kulku nopeuteen ei vaikuta sen liikkeelle lähtönopeus,
Eli Valo joka liikkuu pisteestä a -> c = valon nopeus.
Kun kohde A lähettää valon kohteeseen b ja samanaikaisesti kohteesta a lähetetään valo kohteeseen c on valon nopeus sama.
Samaan aikaan kun kohde A on lähettänyt valon kohteeseen C on Kohde A lähettänyt valo liikkumaan kohteesta A -> b mikä on silloin valon nopeus? Entä kun A on lähettänyt sekunti myöhemmin valon kohteeseen C. Mikä on valojen vauhdin ero suhteessa aikaan?Koitin siis selittää tai kyseen alaistaa tai jotain
http://www.youtube.com/watch?v=wteiuxyqtoM
- ei ole suht.teoria
"E = mc2 edustaa ainoastaan energian muodostumisyhtälöä ydinfissioissa tähdissä ja galakseissa.
Olen johtanut noin 500 yhtälöä ja todennut, että Albert Einsteinin suhteellisuusteoria kyllä kumoutuu.
"
E=mc2 ei ole suhteellisuusteoria. Eikä sillä ole muutenkaan mitään tekemistä gravitaation kanssa. - höpötät?
"Tähtien väliset etäisyydet eivät suinkaan ole niin suuria mitä Albert Einstein sen laski."
Ei Einstein mitään tähtien välisiä etäisyyksiä laskeskellut. Missä maailmassa oikein elät?
Oletko muuten kuullut Occamin partaveitsestä. Tarvitset 500 yhtälöä Einsteinin muutaman yhtälön kumoamiseen? Ja millä kokeilla nuo yhtälösi on osoitettu toimiviksi maailmankaikkeuden kuvaajina? Ei pelkällä matikalla suhteellisuusteoriaa kumota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147