Pitäisi hommata 1M tai 2M kiinteä nettiliittymä, joka ei töki. Mitä suosittelette?
Paras laajakaista?
22
1429
Vastaukset
- we2v
Tuttavalla on 24/1 liittymä Soneralta; toimii kuulemma erittäin hyvin. Itselläni on Anvia(entinen Elisa) se ei ole hyvä. Kyseinen liittymä oli ennen Elisa ennen kuin Anvia osti sen Elisalta pois. Entinen Elisa toimi hyvin.
- surkee...
Vaihdoin heti pois kun Elisa pakotettiin lopettamaan kokkolassa ja Anvia kaappas koko laajakaistan hallintaansa. Hinta alkoi nousemaan samantien ja veloittaa yritettiin kaikesta mahdollisesta jota en ollut edes tilannut.
Soneran mokkula nyt käytössä. Halvempi ja toimii ihan hyvin. - elisan paska
surkee... kirjoitti:
Vaihdoin heti pois kun Elisa pakotettiin lopettamaan kokkolassa ja Anvia kaappas koko laajakaistan hallintaansa. Hinta alkoi nousemaan samantien ja veloittaa yritettiin kaikesta mahdollisesta jota en ollut edes tilannut.
Soneran mokkula nyt käytössä. Halvempi ja toimii ihan hyvin.elisan mokkulan vois tunkea...sanonko? katkoo yhteyden vähintään 3sti päivässä ja yhteys on hidas vaikka mul on 1M liittymä. kandeeko vaihtaa soneraan?
Kaapeli on jokatapauksessa anvian...
- paras kaista
olla pelkästään maantiellä = ilman laajakaistaa tykkänään.
- Nettip
Parhaan laajakaistan saat WELHO:sta se tulee päälle vähintäänm viikon sisällä ja se toimiii moitteetta ja siellä on halvat hinnat toisiin verrattuna!!!!!!!!!!
- vbb342b
Eli saatavissa vain Helsinki, Espoo ja Vantaa alueella.
- odotella uutta
vbb342b kirjoitti:
Eli saatavissa vain Helsinki, Espoo ja Vantaa alueella.
innovaatiota joka lopettaa ton anvian rellestämisen ihmisten rahoilla. vittu!
- sotilas82
itse suosittelen "kopua" koska toimipiste on kokkolassa eli asennus ja viat suoritetaan nopeasti ja kopu omistaa piuhat ja dslamit(jakokaapit). itellä myös kopu ja ihan hyvin pelannu muutaman kerran pätkässy pariks minuutiks mutta ei mitään isompaa.
ps. suosittelen kaikille paikallista operaattoria missä lie sitten asuvat... :)- nuo paikallisen
Kopun liittymät on ihan perseestä, sillä ne eivät osaa tehdä verkkoja ollenkaan.
Ongelmia, lisää ongelmia ja eniten ongelmia!
Hitaita, hitaampia ja hitain Suomessa! - pyhjapöh
nuo paikallisen kirjoitti:
Kopun liittymät on ihan perseestä, sillä ne eivät osaa tehdä verkkoja ollenkaan.
Ongelmia, lisää ongelmia ja eniten ongelmia!
Hitaita, hitaampia ja hitain Suomessa!Ei toimi nytkään, mulla 8 megan yhteys. Onneksi on myös dna-mokkula.
- Näin on.
pyhjapöh kirjoitti:
Ei toimi nytkään, mulla 8 megan yhteys. Onneksi on myös dna-mokkula.
Kopu ei ole palvelulaitos, se on vain lupavirasto.
Eikä se ainakaan yhtään parantunut kun liittyi yhteen Vaasan puhelimen kanssa. - ja hidas välillä
pyhjapöh kirjoitti:
Ei toimi nytkään, mulla 8 megan yhteys. Onneksi on myös dna-mokkula.
ja jumissa kokonaan usein.on myös soneran nettitikku joka pesee nopeudessa usein vaikka on vain 3,6m max.latausnopeudet todella heikkoja usein anvian liittymällä,pätkivät vissiin jotenkin niitä.kallis,hidas,jumissa usein=anvia
- dataniska
ja hidas välillä kirjoitti:
ja jumissa kokonaan usein.on myös soneran nettitikku joka pesee nopeudessa usein vaikka on vain 3,6m max.latausnopeudet todella heikkoja usein anvian liittymällä,pätkivät vissiin jotenkin niitä.kallis,hidas,jumissa usein=anvia
itsellä ollut kopu,netikka,sonera,elisa,saunalahti kokkolassa ja parhaaksi oon todennu soneran. muuten jos ei saunalahti/elisa ois vaihtunu netikaks niin jompi kumpi noist mutta tällähetkellä sonera pesee noi kaikki!
- anvialta
nettitikulla onneksi pääsee eteenpäin.
- täälä
Yhteys poikki koko aamun, äsken alko taas pelittään. Alkaa oleen joka viikkoista tää anvian yhteyden pätkiminen. Kerran jo valittanut asiasta.
- tympäsee
täälä kirjoitti:
Yhteys poikki koko aamun, äsken alko taas pelittään. Alkaa oleen joka viikkoista tää anvian yhteyden pätkiminen. Kerran jo valittanut asiasta.
ja kun ajattelee että joillakin on vaan pyhänajat vapaana,itse olen eläkkeellä mutta tympsee kun ei pääse nettiin.
- on koneessa vikaa
tympäsee kirjoitti:
ja kun ajattelee että joillakin on vaan pyhänajat vapaana,itse olen eläkkeellä mutta tympsee kun ei pääse nettiin.
ja varmaan luulee tällä hetkellä joku muukin,mutta nettitikulla lähtee heti pelittään.
- kanssa on
täälä kirjoitti:
tänään ollu 6 tuntia toimimatta. Pätkii helevetisti. Ihan syvältä koko homma. Saisivat tämmöset katkot hyvittää!!
- alkoipi
kanssa on kirjoitti:
tänään ollu 6 tuntia toimimatta. Pätkii helevetisti. Ihan syvältä koko homma. Saisivat tämmöset katkot hyvittää!!
toimiin taas, juu saisivat hyvittää näitä katkoja joita tulee ihan viikoittain näköjään, prkl
- taasen
alkoipi kirjoitti:
toimiin taas, juu saisivat hyvittää näitä katkoja joita tulee ihan viikoittain näköjään, prkl
pätkii,prkl!!!
- v23423v23
taasen kirjoitti:
pätkii,prkl!!!
Näin kaustarissa. ADSL-modeemi piti buutata eli katkaista sähköt ½ minuutiksi. Näin on joutunut tekemään jo 2 kertaa tunnin sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1642966
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262500Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542406- 1382245
- 671946
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2571773- 311401
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi321245Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235