Neityst Maria ilmetyi taivaista, nimittäin linnunkakasta,,,!!! *nojaa voipuneena seinää vasten*...
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7948389
T. möökö vaan,,, :)
Eihän tarvi sanoo mitään,,,eihän..
7
181
Vastaukset
- kulkijantähti
eikä pystykään sanomaan :)))
Hmmm.... American people..
- puusilimä
pelottavaa ajatella että tuolla 'kakka'-kansalla on hallussaan niin paljon ydinaseita.
*hurrr*
- Eiiih...
Minulla on jo vuosia kulkenut auton takakontissa pesuainepullo siltä varalta, että Maria ilmestyisi yhtäkkiä tuulilasiin sotkemaan tai maalipintaa syövyttämään. On usein ilmestynytkin, mutten ole tunnistanut. Suojelluksi en ole vielä itseäni tuntenut, vaikka olen joskus vahingossa pysäköinyt pulunpesänkin alapuolelle.
Mitähän Maria seuraavaksi keksii? Taivaassa raikuu varmasti röhönauru, kun on ilmestymisasiain neuvottelukunnan kokous vuorossa. - Kössönöm
ööh, hmm. Ihmisten typeryydellä ei tunnu olevan mitään rajaa.
- puusilimä
ihan sanattomaksi :D
Tämä saattaa ensin vaikuttaa varsin huvittavalta mutta kun sitä alkaa hieman pohtimaan tämän tyyppinen seikka viittaa kuitenkin johonkin hieman vakavampaan asiaan. Eikä nämä ole edes harvinaisia.
Vähän aikaa sitten samanlainen ilmestyminen oli jossakin puun kannossa.
Jos joku on oikeasti vakuutettavissa missään mielessä, jollakin vastaavalla etäiselläkin tavalla tällaisin perustein, kyseisillä henkilöillä ei minun katsoakseni ole minkäänlaista kykyä tarkkailla asioita kriittisesti.
Mikä estää jotakuta käyttämästä tämän saman tyyppisiä ihmisiä vakuuttamalla nämä jostakin muusta konseptista käyttäen samanlaista metodia?
Tällaiset ihmiset ovat minun katsoakseni kulttiainesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612860
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262470Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 651918
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2501745- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215