Youtube-pätkä keskustelusta

jason_dax

47

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tulit omilla kasvoillasi asiassa esille.:-)

• ei ole nyt keskustelussa mukana, jostain syystä.

• Kössönöm

Aika kipeetä teki, että otat tuon idiootin hoohoon jutut noin vakavasti. Vaikka toisaalta ymmärrän sen hyvin, koska niin inhottavasti hän käy päälle.

Kaikki ei tykkää kaikista eikä uskikset juuri kenestäkään, joten mitä noista, mutta hanttiin laitetaan. Ainakin verbaalisesti. Puhumatta ei maailma parane.

• >> Aika kipeetä teki, että otat tuon idiootin hoohoon jutut noin vakavasti.

• Kössönöm
        Whitewash kirjoitti:

>> Aika kipeetä teki, että otat tuon idiootin hoohoon jutut noin vakavasti.

ei siitä ollut kysymys, vaan siitä, että teki kipeää katsoa tuota.

On minulla homokavereita ollut ja useimmilla on ollut vaikeuksia näiden (varsinkin) machoheteromiesten kanssa. Yksi heistä kävi useinkin kylässä kertomassa vaikeuksista sukulaistensa kanssa. Ja joi siinä samalla minun kotiviinini. prkl.

Tuo piristysmusiikki oli täynnä uskonnollista symboliikkaa ja pink-money-hörhellystä. ÄÄK!

• Whitewash kirjoitti:

>> Aika kipeetä teki, että otat tuon idiootin hoohoon jutut noin vakavasti.

Kössönöm on oikeassa, että HH vaikuttaa minuun. Hänessä on jokin pervo sekoitus uskonnollista hybristä ja homofobista paskanjauhantaa.

• Kössönöm
        jason_dax kirjoitti:

Kössönöm on oikeassa, että HH vaikuttaa minuun. Hänessä on jokin pervo sekoitus uskonnollista hybristä ja homofobista paskanjauhantaa.

niin se vaan on. Mutta toisaalta, itse koen palstan keskustelut siten, että voin olla niistä välittämättä, koska en näe sitä tyyppiä, joka yrittää iskeä paskaa niskaan.

Voi tuon hepun höpinät ottaa siltäkin kannalta, että siinäpä höpötät, kun et elävästä elämästä mitään tiedä. Etkä ole varmaan koskaan onnea kokenut.

• Kössönöm kirjoitti:

On minulla homokavereita ollut ja useimmilla on ollut vaikeuksia näiden (varsinkin) machoheteromiesten kanssa. Yksi heistä kävi useinkin kylässä kertomassa vaikeuksista sukulaistensa kanssa. Ja joi siinä samalla minun kotiviinini. prkl.

Tuo piristysmusiikki oli täynnä uskonnollista symboliikkaa ja pink-money-hörhellystä. ÄÄK!

En juo kotiviinejäsi ;)

• Kössönöm
        jason_dax kirjoitti:

En juo kotiviinejäsi ;)

koska annoin viinisaavit naapurin rouvalle, kun en itse enää viitsi tehdä. Kissa olisi kuitenkin ihmettelemässä ja nyppimässä koko ajan vesilukkoa, kun se pulputtaa.

Mahdoinkohan silloin joskus hurmata tulevan puolisoni kotiviinillä. Hyvin ainakin näytti maistuvan. Kolme osaa pakastemustikoita ja yksi osaa puolukoita. Hyvää.

• Kössönöm kirjoitti:

>> ei siitä ollut kysymys, vaan siitä, että teki kipeää katsoa tuota. > Tuo piristysmusiikki oli täynnä uskonnollista symboliikkaa ja pink-money-hörhellystä. ÄÄK!

• Kössönöm
        Whitewash kirjoitti:

>> ei siitä ollut kysymys, vaan siitä, että teki kipeää katsoa tuota. > Tuo piristysmusiikki oli täynnä uskonnollista symboliikkaa ja pink-money-hörhellystä. ÄÄK!

"Tuohon en osaa ottaa kantaa, minusta video on vain söpö. :)"

On se sitäkin ja aika hauska, mutta silti! Miksi sillä yhdellä tyypillä oli sarvet päässä ja toisella siivet selässä?

• Forza hybrissimo!
        jason_dax kirjoitti:

"Hänessä on jokin pervo sekoitus uskonnollista hybristä ja homofobista paskanjauhantaa."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hybris
        "Hybris oli antiikin Ateenassa rikos. Rikkomuksina tätä lakia vastaan pidettiin kaikkea aina pahoinpitelystä seksuaalisen väkivaltaan ja siitä julkisen tai pyhitetyn omaisuuden varkauteen saakka.[1]"

• Forza hybrissimo! kirjoitti:

"Hänessä on jokin pervo sekoitus uskonnollista hybristä ja homofobista paskanjauhantaa."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hybris
        "Hybris oli antiikin Ateenassa rikos. Rikkomuksina tätä lakia vastaan pidettiin kaikkea aina pahoinpitelystä seksuaalisen väkivaltaan ja siitä julkisen tai pyhitetyn omaisuuden varkauteen saakka.[1]"

Tämän homon oikeustaju aistii epärehellisyyttä. Saman wikipedia-artikkelin ensimmäiset lauseet:

"Hybris tarkoittaa nykyaikana liioiteltua itsevarmuutta ja -luottamusta, joka lopulta usein johtaa ansaittuun rangaistukseen. Antiikin Kreikassa hybris tarkoitti toimia, jotka niiden tekijä suoritti häpäistäkseen uhriaan tarkoituksenaan siten ylentää itseään."

• jason_dax kirjoitti:

vaikutti hän minuunkin joskus aikaisemmin, varsinkin kun hän ensimmäisessä viestissään minulle ever ehdotti, että päälleni sylkäistäisiin. Kyllä siihen tuli otetuksi kantaa, ja vaikka aika paljon meni hupimielellä, ei voi sanoa, etteikö hän olisi häirinnyt mielenrauhaa.

Lopulta se taistelu johti siihen, että hän varasti nikkini (silloin rekkaamattoman "gyrus"), sotkeutui omiin valheisiinsa kiihkoissaan ja jäi rysän päältä kiinni. Sitten hän poistuikin areenalta pitemmäksi ajaksi - ja palasi nyt, kun minä olin vähän aikaa poissa. Niin, ja siksipä minäkin rekkauduin itse, ettei moista nikkinastusta enää pääsisi tapahtumaan.

On helppo sanoa, ettei häntä kannata ottaa vakavissaan. Vaikea on kuitenkin olla vastaamatta, kun hän möläyttelee omituisen vinksahtaneita juttujaan.

Nyt olen päättänyt etten enää vastaa kuin rekkautuneiden nikkien viesteihin ihan vaan siksi, että teidän kenelle puhun. (Paitsi Tähdenlennolle voin kyllä vastata, jos on aihetta olettaa, että hän on oikea Tähdenlento.)

H.H. kun vaihtaa nikkiä kuin paitaa ja lainailee harhauttamistarkoituksessa välillä muiltakin, on turha kuvitella että järjellistä keskustelua voisi syntyä. Ihmisellä - jopa kristityllä - pitäisi olla sen verran selkärankaa, että hän edustaa johdonmukaisesti omaa hahmoaan, mokattuaankin.

• Joskus asian saa ulos paremmin puhumalla kuin kirjoittamalla, ja kuuntelin asiaasi niin antaumuksella, etten mahdollista sössötystä edes huomannut.

• Eikä sössytystä tullut huomattua, mutta asialliset ja fiksut kommentit kyllä...

Mikähän se noilla uskovaisilla oikein on, kun niitten pitää tätä yhtä aihetta pitää pyhänä lehmänään?

Luulisi että siitä satukirjasta jotain muutakin löytyisi.

• --GG---

Ensinnäkin Jason et voi oikeasti tietää näillä anonyymeillä palstoilla kuka siellä toisessa päässä näpyttelee. Vaikka tyyli olisi tuttua jne. mutta et ikinä voi tietää.

Toinen asia. Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä. Moni ei tiedä toista miestä välttämättä homoksi baarissa jne. ja olen kuullut, että on tullut hankaluuksia väärinkäsityksistä. Heteromiehestä se tuntuu todella pahalle kun joku mies tulee ns. "iholle" kiinni. Ongelmat ilmenevät lähinnä baareissa.

En tiedä onko sinulla miten paljon homoystäviä, mutta voisit vaikka ottaa asian puheeksi ja kertoa, että jättää heteromiehet rauhaan.

Toinen asia tuli myös mieleen. Mikä eläin on VAIN homo? Siis onko tavattu koiraa, jota kiinnostaa VAIN urospuoliset koirat eikä ollenkaan naaraspuoliset edes kun ne ovat kiima-ajassa? Tai apina/simpanssi/gorilla urosta, jota ei kiinnosta naaraat ollenkaan. Pelkästään urospuolinen?

• Kössönöm

HH itse myönsi. Katsopa nyt, missä kohtaa hän vaihtaa takaisin nikkinsä Raul Bäddingistä H.H.:ksi.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8338690/thread

"Toinen asia. Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä. Moni ei tiedä toista miestä välttämättä homoksi baarissa jne. ja olen kuullut, että on tullut hankaluuksia väärinkäsityksistä."

- Lähipiirissäni on paljon naisia, jotka ovat joutuneet heteromiesten lähentelyn kohteeksi ja kun ei ole vastakaikua tullut, niin on alkanut huorittelu.

"Heteromiehestä se tuntuu todella pahalle kun joku mies tulee ns. "iholle" kiinni. Ongelmat ilmenevät lähinnä baareissa."

- Näistä tuttavistani on tuntunut inhottavalta, kun vastenmielinen heteromies tulee iholle kiinni, eikä ymmärrä selkeää pyyntöä poistua.

"En tiedä onko sinulla miten paljon homoystäviä, mutta voisit vaikka ottaa asian puheeksi ja kertoa, että jättää heteromiehet rauhaan."

- Voisitko sanoa heteromieskavereillesi, että jättävät naiset rauhaan? On inhottavaa, kun haluaisi istua kaveriporukassa ja joku valkoinen lihaa syövä heteromies tulee siihen pullistelemaan. Eräs ystäväni sanoi, että heillä meni ilta pilalle, kun joku öykkäri kävi melkein rintoihin kiinni ja sanoi, että kyllä minä sinulle likka sellaset kyydit annan, ettet ole ikinä saanut. Fiksuako?

"Toinen asia tuli myös mieleen. Mikä eläin on VAIN homo? Siis onko tavattu koiraa, jota kiinnostaa VAIN urospuoliset koirat eikä ollenkaan naaraspuoliset edes kun ne ovat kiima-ajassa? Tai apina/simpanssi/gorilla urosta, jota ei kiinnosta naaraat ollenkaan. Pelkästään urospuolinen?"

- Ehkä sinun kannattaisi ottaa yhteyttä johonkin eläintutkijaan.

• "Ensinnäkin Jason et voi oikeasti tietää näillä anonyymeillä palstoilla kuka siellä toisessa päässä näpyttelee. Vaikka tyyli olisi tuttua jne. mutta et ikinä voi tietää."

Olisin samaa mieltä kanssasi, mutta HH:n tyyli ja argumentointi ovat aika tunnistettavia.

"En tiedä onko sinulla miten paljon homoystäviä, mutta voisit vaikka ottaa asian puheeksi ja kertoa, että jättää heteromiehet rauhaan."

Noh, minä olen homo, joten varmaan tunnen joitain homoja. Minulla ei ole mitään auktoriteettia homojen keskuudessa eikä homoilla ole mitään käyttäytymistä säätelevää järjestöä, joten toivomuksellesi ei voi mitään. Totta kai toivon ihmisten käyttäytyvän seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta ja etenkin kunnioittavan toisten koskemattomuutta.

• Kuk regus susej

jos homot todellakin yrittävät iskeä lähipiiriäsi, olisiko mahdollisesti syynä se, että lähipiirisi miehet ovat ulkonäöllään, ja/tai käytöksellään antaneet sellaisia signaaleja?

• m.i.

Oli aika pitkäkin kausi, että tuli baareissa käytyä paljonkin... Itse en tosiaankaan mitenkään paljon törmännyt tähän "homot iskee heteroita" ilmiöön (tiedä sitten millaisissa paikoissa GayGayn lähipiiri käy)... Pari kertaa näin kuitenkin kävi, mutta eipä se pahalta tuntunut, lähinnä imarteli kun näinkin ruma mies kelpaisi jollekin seuraksi. ;) Ne iskemään tulleet kun olivat näin heteron silmin ainakin ihan komeita tyyppejä. Lisäksi olivat hyvin käyttäytyviä ja kun sanoin, ettei kiinnosta niin asia oli sillä selvä.

Koin siis, että minussa oli jotakin positiivista kun herätin kiinnostusta. Toisin on vaikkapa silloin kun hihhuli tulee tuolla oikeassa elämässä tyrkyttämään uskontoaan... Silloin ihmettelen, että näytänkö niin tyhmältä ja sivistymättömältä, että minulle kannattaa alkaa syöttää valheita ja houkutella mukaan kulttiin. Lisäksi nämä tyrkyttäjät ovat lähes joka kerta kaukana hyvästä käytöksestä.

• --GG---
        Kössönöm kirjoitti:

HH itse myönsi. Katsopa nyt, missä kohtaa hän vaihtaa takaisin nikkinsä Raul Bäddingistä H.H.:ksi.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8338690/thread

"Toinen asia. Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä. Moni ei tiedä toista miestä välttämättä homoksi baarissa jne. ja olen kuullut, että on tullut hankaluuksia väärinkäsityksistä."

- Lähipiirissäni on paljon naisia, jotka ovat joutuneet heteromiesten lähentelyn kohteeksi ja kun ei ole vastakaikua tullut, niin on alkanut huorittelu.

"Heteromiehestä se tuntuu todella pahalle kun joku mies tulee ns. "iholle" kiinni. Ongelmat ilmenevät lähinnä baareissa."

- Näistä tuttavistani on tuntunut inhottavalta, kun vastenmielinen heteromies tulee iholle kiinni, eikä ymmärrä selkeää pyyntöä poistua.

- Voisitko sanoa heteromieskavereillesi, että jättävät naiset rauhaan? On inhottavaa, kun haluaisi istua kaveriporukassa ja joku valkoinen lihaa syövä heteromies tulee siihen pullistelemaan. Eräs ystäväni sanoi, että heillä meni ilta pilalle, kun joku öykkäri kävi melkein rintoihin kiinni ja sanoi, että kyllä minä sinulle likka sellaset kyydit annan, ettet ole ikinä saanut. Fiksuako?

"Toinen asia tuli myös mieleen. Mikä eläin on VAIN homo? Siis onko tavattu koiraa, jota kiinnostaa VAIN urospuoliset koirat eikä ollenkaan naaraspuoliset edes kun ne ovat kiima-ajassa? Tai apina/simpanssi/gorilla urosta, jota ei kiinnosta naaraat ollenkaan. Pelkästään urospuolinen?"

- Ehkä sinun kannattaisi ottaa yhteyttä johonkin eläintutkijaan.

Miksi käännät koko asian toisella tavalla.

Kyllä minä tiedän, että heteromiehet osaavat myös käyttäytyä huonosti. Siksi asiasta on ollut paljon puhetta yms. Moni on varmaan ottanut onkeensa.

Onko tämä jokin vitsi sinun mielestäsi,että joistakin heteromieheistä tuntuu todella pahalle jos homo tulee fyysisesti heidän lähelleen ja "yrittelemään"?? Siis en minä tässä sanonut tai väittänyt, että heteromiehet eivät ikinä käyttäydy huonosti!

En ymmärrä miksi edes vaivaudut kommentoimaan...

• --GG---
        Kuk regus susej kirjoitti:

jos homot todellakin yrittävät iskeä lähipiiriäsi, olisiko mahdollisesti syynä se, että lähipiirisi miehet ovat ulkonäöllään, ja/tai käytöksellään antaneet sellaisia signaaleja?

Jos baarin vessassa sanoo tuntemattomalle, että "onpa mukava ilta" niin en tiedä oikeuttaako tuo käytökseen josta puhuin? Ulkonäkö aika perushetero.

• --GG---
        m.i. kirjoitti:

Oli aika pitkäkin kausi, että tuli baareissa käytyä paljonkin... Itse en tosiaankaan mitenkään paljon törmännyt tähän "homot iskee heteroita" ilmiöön (tiedä sitten millaisissa paikoissa GayGayn lähipiiri käy)... Pari kertaa näin kuitenkin kävi, mutta eipä se pahalta tuntunut, lähinnä imarteli kun näinkin ruma mies kelpaisi jollekin seuraksi. ;) Ne iskemään tulleet kun olivat näin heteron silmin ainakin ihan komeita tyyppejä. Lisäksi olivat hyvin käyttäytyviä ja kun sanoin, ettei kiinnosta niin asia oli sillä selvä.

Koin siis, että minussa oli jotakin positiivista kun herätin kiinnostusta. Toisin on vaikkapa silloin kun hihhuli tulee tuolla oikeassa elämässä tyrkyttämään uskontoaan... Silloin ihmettelen, että näytänkö niin tyhmältä ja sivistymättömältä, että minulle kannattaa alkaa syöttää valheita ja houkutella mukaan kulttiin. Lisäksi nämä tyrkyttäjät ovat lähes joka kerta kaukana hyvästä käytöksestä.

Lähipiirini käy tavallisissa baareissa. Ja homot, jotka tulleet iskemään olleet 18-30 vuotiaita aika tukevassa humalassa.

• Kössönöm
        --GG--- kirjoitti:

Miksi käännät koko asian toisella tavalla.

Kyllä minä tiedän, että heteromiehet osaavat myös käyttäytyä huonosti. Siksi asiasta on ollut paljon puhetta yms. Moni on varmaan ottanut onkeensa.

Onko tämä jokin vitsi sinun mielestäsi,että joistakin heteromieheistä tuntuu todella pahalle jos homo tulee fyysisesti heidän lähelleen ja "yrittelemään"?? Siis en minä tässä sanonut tai väittänyt, että heteromiehet eivät ikinä käyttäydy huonosti!

En ymmärrä miksi edes vaivaudut kommentoimaan...

"Toinen asia. Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä. Moni ei tiedä toista miestä välttämättä homoksi baarissa jne. ja olen kuullut, että on tullut hankaluuksia väärinkäsityksistä. Heteromiehestä se tuntuu todella pahalle kun joku mies tulee ns. "iholle" kiinni. Ongelmat ilmenevät lähinnä baareissa.
        En tiedä onko sinulla miten paljon homoystäviä, mutta voisit vaikka ottaa asian puheeksi ja kertoa, että jättää heteromiehet rauhaan."

- Ja nytkö minä en saa kommentoida tuota lausumaasi? Te homofoobikot voisitte vaikka perustaa ikioman kerhon ja pysytellä siellä turvassa homoilta. Ehdota kavereillesi.

"Onko tämä jokin vitsi sinun mielestäsi,että joistakin heteromieheistä tuntuu todella pahalle jos homo tulee fyysisesti heidän lähelleen ja "yrittelemään"?? Siis en minä tässä sanonut tai väittänyt, että heteromiehet eivät ikinä käyttäydy huonosti!"

- Voi kamalaa, että heteromiehestä ihan tuntuu pahalta, kun homo tekee tuttavuutta! Juuri aikaisemmin sanoit, että ei välttämättä tiedä toista miestä homoksi jossain baarissa. Miksi siis itket, jos sinua yritetään iskeä. Laita lappu otsaasi jossa lukee: Olen hetero, miehet ei saa koskea. Ei tule ainakaan väärinkäsityksiä

• jaa no
        --GG--- kirjoitti:

Jos baarin vessassa sanoo tuntemattomalle, että "onpa mukava ilta" niin en tiedä oikeuttaako tuo käytökseen josta puhuin? Ulkonäkö aika perushetero.

>>Ulkonäkö aika perushetero.

• Kössönöm
        --GG--- kirjoitti:

Hän tuossa keväällä juuri sanoi julkisuudessa, että nuorten tyttöjen pitäisi kiinnittää huomiota pukeutumiseensa, jotta eivät joudu raiskatuksi.

"Ulkonäkö aika perushetero."

- Tarkoittaa mitä?

• Kuk regus susej
        --GG--- kirjoitti:

Liikuin baareissa yli 20 vuoden ajan, eikä kertaakaan kukaan homo yrittänyt iskeä.

• --GG---
        Kössönöm kirjoitti:

"Toinen asia. Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä. Moni ei tiedä toista miestä välttämättä homoksi baarissa jne. ja olen kuullut, että on tullut hankaluuksia väärinkäsityksistä. Heteromiehestä se tuntuu todella pahalle kun joku mies tulee ns. "iholle" kiinni. Ongelmat ilmenevät lähinnä baareissa.
        En tiedä onko sinulla miten paljon homoystäviä, mutta voisit vaikka ottaa asian puheeksi ja kertoa, että jättää heteromiehet rauhaan."

- Ja nytkö minä en saa kommentoida tuota lausumaasi? Te homofoobikot voisitte vaikka perustaa ikioman kerhon ja pysytellä siellä turvassa homoilta. Ehdota kavereillesi.

"Onko tämä jokin vitsi sinun mielestäsi,että joistakin heteromieheistä tuntuu todella pahalle jos homo tulee fyysisesti heidän lähelleen ja "yrittelemään"?? Siis en minä tässä sanonut tai väittänyt, että heteromiehet eivät ikinä käyttäydy huonosti!"

- Voi kamalaa, että heteromiehestä ihan tuntuu pahalta, kun homo tekee tuttavuutta! Juuri aikaisemmin sanoit, että ei välttämättä tiedä toista miestä homoksi jossain baarissa. Miksi siis itket, jos sinua yritetään iskeä. Laita lappu otsaasi jossa lukee: Olen hetero, miehet ei saa koskea. Ei tule ainakaan väärinkäsityksiä

Keskustelutaitosi on missä? Kommentointi ei tarkoita varmaan, että alat selittelemään heteromiesten naisten lähentelyistä, joka on juurikin sama asia eri muodossa.

Miehestä se tuntuu vaan pahalle jos toinen mies hiplaa. Mutta selvästi tämä on vähäpätöinen juttu mielestäsi, että ei tästä kannata edes keskustella.
        Seksuaalinen ahdistelu on tässä tapauksessa vähäpätöinen juttu. Se taisi tulla selväksi, että homofoobikot ylireagoi taas.

Tarkoitin muuten sitä, että baarissa homomies ei välttämättä voi millään tietää kuka on homo ja kuka hetero. Samoin ei voi heteromies tietää.

• Kössönöm
        --GG--- kirjoitti:

Keskustelutaitosi on missä? Kommentointi ei tarkoita varmaan, että alat selittelemään heteromiesten naisten lähentelyistä, joka on juurikin sama asia eri muodossa.

Miehestä se tuntuu vaan pahalle jos toinen mies hiplaa. Mutta selvästi tämä on vähäpätöinen juttu mielestäsi, että ei tästä kannata edes keskustella.
        Seksuaalinen ahdistelu on tässä tapauksessa vähäpätöinen juttu. Se taisi tulla selväksi, että homofoobikot ylireagoi taas.

Tarkoitin muuten sitä, että baarissa homomies ei välttämättä voi millään tietää kuka on homo ja kuka hetero. Samoin ei voi heteromies tietää.

kuin sinäkin, eli lähentely-yrityksistä.

Tuntuuko sinusta pahemmalta, jos mielestäsi epämiellyttävä mies lähentelee, kuin jos kyseessä on nainen, jota pidät epämiellyttävänä?

Ei tämä ole ollenkaan vähäpätöinen asia ja ihan mielelläni keskustelen. Mutta kysyn vaan syytä, miksi kammoat homoja.

Tunnen sekä homoja että heteroita ja nuorempana tuli pyörittyä kaikenlaisissa porukoissa. Ehkä minulta puuttuu aivoista joku sellainen alue, joka ilmoittaa, että älä älä älä vaan tutustu tuohon ihmiseen, koska hän on ERILAINEN kuin minä.

Sellainen alue aivoissani jostain kohtaa löytyy, että en voi sietää machopullistelijoita. Miksi näin on, sitä en tiedä. Oliskohan geneettistä?

• katso peiliin!
        m.i. kirjoitti:

Jospa homot vaistoavat salaiset mieltymyksesi? Et ehkä itsekään havaitse, miten ryhtisi kohenee ja alat keimailla kun kaunis poika on lähettyvillä?

Jos asia itseäsi häiritsee, lopeta keikuttamasta persettä, älä pukeudu tiukkoihin vaatteisiin äläkä käytä miesten kauneudenhoitosarjoja - jokin Alepassa myytävä perusdödö riittää perusmiehelle.

• m.i.
        katso peiliin! kirjoitti:

Jospa homot vaistoavat salaiset mieltymyksesi? Et ehkä itsekään havaitse, miten ryhtisi kohenee ja alat keimailla kun kaunis poika on lähettyvillä?

Jos asia itseäsi häiritsee, lopeta keikuttamasta persettä, älä pukeudu tiukkoihin vaatteisiin äläkä käytä miesten kauneudenhoitosarjoja - jokin Alepassa myytävä perusdödö riittää perusmiehelle.

Niin, tottakai sinä osaat spekuloida minut paremmin kuin minä itse _tiedän_ itseni. :)

Älä viitti yrittää peilata ja istuttaa omaa homofobiaas ja minusta/minuun, kun et kuitenkaan onnistu, reppana.

Että pus pus vaan. ;)

• m.i.
        m.i. kirjoitti:

Niin, tottakai sinä osaat spekuloida minut paremmin kuin minä itse _tiedän_ itseni. :)

Älä viitti yrittää peilata ja istuttaa omaa homofobiaas ja minusta/minuun, kun et kuitenkaan onnistu, reppana.

Että pus pus vaan. ;)

Ohops, mistäs toi yks ylimääräinen 'ja' tuonne putkahti.

• --GG---
        Kössönöm kirjoitti:

kuin sinäkin, eli lähentely-yrityksistä.

Tuntuuko sinusta pahemmalta, jos mielestäsi epämiellyttävä mies lähentelee, kuin jos kyseessä on nainen, jota pidät epämiellyttävänä?

Ei tämä ole ollenkaan vähäpätöinen asia ja ihan mielelläni keskustelen. Mutta kysyn vaan syytä, miksi kammoat homoja.

Tunnen sekä homoja että heteroita ja nuorempana tuli pyörittyä kaikenlaisissa porukoissa. Ehkä minulta puuttuu aivoista joku sellainen alue, joka ilmoittaa, että älä älä älä vaan tutustu tuohon ihmiseen, koska hän on ERILAINEN kuin minä.

Sellainen alue aivoissani jostain kohtaa löytyy, että en voi sietää machopullistelijoita. Miksi näin on, sitä en tiedä. Oliskohan geneettistä?

Että kenestäkään heteromiehestä olisi tuntunut pahalta jos kuka tahansa nainen olisi tullut baarissa iholle kiinni. Jos ajatellaan ihan perus "juhlimismeininki". Enemmänkin imartelevalta.

• "Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä."

Yleensä ihmisillä on tapana pyrkiä ottamaan yhteyttä potentiaalisiin kumppaneihin, oli sitten hetero tai homo. Turha sitä on kauhistella. Siihen voi ihan suoraan vastata, että ei kiinnosta, jos ei kiinnosta. Eikä kannata yleistää, jos joku sattuukin käyttäytymään asiattomasti.

"Mikä eläin on VAIN homo?"

Sillä ei ole mitään väliä minkään kannalta.

• Kössönöm
        --GG--- kirjoitti:

Että kenestäkään heteromiehestä olisi tuntunut pahalta jos kuka tahansa nainen olisi tullut baarissa iholle kiinni. Jos ajatellaan ihan perus "juhlimismeininki". Enemmänkin imartelevalta.

Sinä olisit siis imarreltu, jos mielestäsi vastenmielinen nainen alkaisi lähennellä! jaa...

• --GG---
        Kössönöm kirjoitti:

Sinä olisit siis imarreltu, jos mielestäsi vastenmielinen nainen alkaisi lähennellä! jaa...

en tunne kyllä yhtään vastenmielestä 18-30 vuotiasta naista.

• Kössönöm
        --GG--- kirjoitti:

en tunne kyllä yhtään vastenmielestä 18-30 vuotiasta naista.

vaan lähentelystä. Et sinä sitä voi valita, kuka saa päähänsä lähennellä sinua.

• gjkyläyr
        ertert kirjoitti:

"Lähipiirissäni monet jotka ovat baareissa/ulkona käyneet ovat huomanneet, että homot jostain syystä yrittävät "iskeä" ihan heteromiehiä."

Yleensä ihmisillä on tapana pyrkiä ottamaan yhteyttä potentiaalisiin kumppaneihin, oli sitten hetero tai homo. Turha sitä on kauhistella. Siihen voi ihan suoraan vastata, että ei kiinnosta, jos ei kiinnosta. Eikä kannata yleistää, jos joku sattuukin käyttäytymään asiattomasti.

"Mikä eläin on VAIN homo?"

Sillä ei ole mitään väliä minkään kannalta.

""Mikä eläin on VAIN homo?"

Sillä ei ole mitään väliä minkään kannalta."

Epävastaus nro 940521, joskin käyttökelpoinen kun ei ymmärrä kysymystä.

• viedä viestiä

sinne heteromiesten keskuuteen, että heteronaisesta tuntuu todella pahalta kun heteromiehet jatkuvasti yrittävät iskeä ja käyvät ihan ihollekin. Baareissa ja muualla. Että voisiko lähestyminen olla edes hivenen asiallisempaa. Että josko puhuisit heteromieskavereidesi kanssa ja vaikka pyytäisit heitä käyttäytymään kohteliaammin naisia kohtaan ja lopettamaan lääppimisen.

Hyvä ihminen. Ihmiset ovat erilaisia. Monet heteromiehet käyttäytyvät todella tökerösti, mutta eivät todellakaan kaikki. Sama pätee homomiehiin, lesbonaisiin, heteronaisiin jne.

Tuskin mikään eläin on täysin homo. Tai täysin hetero. Kuinka niin?

• T.A.Saarvo

Menitte sitten horjuttamaan ehkä useammankin uskovaisen käsitystä siitä,millainen on "itsekkyydessä rypevä ja eläimellinen" homo-ateisti.Luulenpa todellakin,että tämänkaltaista irtiottoa palstalla mellastavat hihhulit eivät osanneet odottaa edes pahimmissa painajaisissaan.Saas nähdä onko kellään heistä selkärankaa laatia vastinetta videolla.Toisaalta uskontoloisen ohjastama ajatusmaailma ei salli moniarvoisuutta joten järkytyksestä toivuttua sieltä tulee sitä entistä kamaa...!
      Kertakaikkisen hieno video.Olette tehnyt ansiokkaan teon,Jason Dax!

• --

että olin sitä mieltä, että olit ihan oikean homon näköinenkin. Sitä et varmaankaan tahtonut kuulla?
      Tiedät varmaan biisin" tulin minä kaapista ulos"??
      Se sopii sinuun.
      Sitten... Kerrontasi oli aika lailla hölmön hommaa - ei mitään jarkeä. Ei sinun eikä hoohoon jutuissa. Mietin että mitä sulla siellä päänupissas on - heliumia?
      ..Ja hei vielä yks juttu:yleensä ihmiset ei mielellään paljasta sitä että tekevät työpaikallaan jotakin muuta kuin töitä.
      Työmoraali, you know?
      -Ja vielä tuo kun kommentoit jollekin atelle"olisin niin mielelläni kanssasi samaa mieltä...mutta kun ei ole olemassa mitään järjestöä mihin homojen käytöksestä voisi valittaa"
      -Et huomaa kuinka tyrkytät itse sitä paskasta persettäsi jo.
      -Ja tuo järjestöhomma... Terve!

• Kössönöm

miten paljon saatkin vihaa ja halveksuntaa mahtumaan yhteen viestiin.

• Tuossa eräs provo valitteli, että tein videon työpaikallani. Pari asiaa videon tekemisestä:
      1. Tein videon työajan jälkeen
      2. Olin jo leimannut itseni ulos, eli videon tekeminen ei lisännyt jo muutenkin plussan puolelle paisunutta työaikasaldoani

• Videosi teki vastapuolen argumentit niin tyhjiksi että piti jatkaa whinettämistä täysin turhista asioista.

• videon teko oli rohkea ja hieno teko, tehtiin se sitten kenen ajalla tahansa.

• depisss

Iloa elämään teille kaikille ja hyvää kesän loppua ja syksyn alkua vaan! Vaikka en olekaan ihan kaikessa samaa mieltä niin koittakaa pärjätä. Onnellisuus ja tyytyväisyys lähtee omasta sydämestä. Ehkä joku voi joskus siinä auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3280
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1299
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe