Toiselta paikkakunnalta tulleena ihmettelen Varkauden ihmissuhde kuvioita.
Seksiä kyllä saa kaupungin lihatiskeiltä. Mutta kunnon naisia ja miehiä ei löydä mistään. Varattujenkin ihmisten sitoutuminen on niin ja näin. Tuntuu, että joka toinen pettää tavalla tai toisella.
Yllättävän moni varattu mieskin näyttelee vapaata julkisesti. Vonkaa ja pettää.
Esim. Kuten eräälle tuttavalleni kävi. Seurusteli pari vuotta miehen kanssa, juoksi aina kun mies vihelsi hänelle kuin koiralleen. Ja varmasti tämä ystäväni teki enemmän tämän miehen hyväksi kuin oma koiransa. Silti mies piti ystäväni salassa ja näytteli julkisesti sinkkua. Kun ero tuli, niin se olikin tälle miehelle kova paikka. Vaikka itse kohteli huonosti.
Ja muutenkin. Tämä kaupunki hyväksyy aika suopeasti hevosenpelin. Vanhat arvot ovat hakusessa. Ihmettelen vain, johtuuko tämä esim.tehtaiden vaikutuksesta. Monella rankka vuorotyö, että pitää nollata kunnolla vapaalla ja siinä samalla unohtaa elämän perusarvot.
Koska kumminkin kahden ihmisen välinen sitoumus pitäisi pitää kauniina ja puhtaana.
Varkauden sinkut ja parisuhteessa
95
7439
Vastaukset
- ikävä kyllä
Saman olen huomannut minäkin. Ja miettinyt mistä sen kunnollisen kumppanin löytäisi. Taitaa vain olla, että juuri ne vonkaajat ja seksin metsästäjät liikkuvat juuri baareissa. Mutta mistäpä löytää muualta Varkaudesta kumppania ? Kun kumminkin ne kunnon ihmiset ovat kotosalla perheensä parissa.
Ja taidan tietää mihin viittaat tuossa yhdessä jutussa. Sen alueen miehet tunnetaan siitä, että ovat vannoutuneita poikamiehiä ja kun juovat, juovat pari päivää putkeen...- kantsii koklata
Mie laitoin tuonne suomi24 treffilöihin ilmoituksen ja sieltähän se sitten tärppäsi. On tässä jo kohta toista vuotta yhdessä oltu. Oli siel kyllä selkiisti asiattomiakin profiileita mut kyl ne kunnon tyypit tunnistaa sit kun viestittelyn alkaa. Hirmu paljon siellä oli ainakin silloin mukavan tuntuisia ilmoituksia. Rohkiisti vaan...se on nykyään tosi suosittua ja ei tarvii baarissa nuokkua.
kantsii koklata kirjoitti:
Mie laitoin tuonne suomi24 treffilöihin ilmoituksen ja sieltähän se sitten tärppäsi. On tässä jo kohta toista vuotta yhdessä oltu. Oli siel kyllä selkiisti asiattomiakin profiileita mut kyl ne kunnon tyypit tunnistaa sit kun viestittelyn alkaa. Hirmu paljon siellä oli ainakin silloin mukavan tuntuisia ilmoituksia. Rohkiisti vaan...se on nykyään tosi suosittua ja ei tarvii baarissa nuokkua.
Suomi24 ei ole tuottanut oikeastaan minkäänlaista tulosta. Varkaudesta, varsinkin naispuolisia, on siellä ihan äärimmäisen vähän. Siellä profiilini onkin notkunut vuosikausia... :D
Ja ketjun aloittajalle: Kyllä, minäkin olen huomannut ihan saman asian. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, todella monet täällä ihan täysin vastuuttomasti elävät. Satutetaan tietentahtoen toista, yritetään sitten humalalla jotenkin sitä puolustella. Se ei kyllä ole mielestäni puolustus, kukaan ei ole väkisin juomaa kurkkuun kaatanu. Mutta jaksan kyllä vielä uskoa, että täältä löytyisi vielä jokin kaunis päivä jotain ihan muuta... :)- kuullut ja nähnyt
JaniVrk kirjoitti:
Suomi24 ei ole tuottanut oikeastaan minkäänlaista tulosta. Varkaudesta, varsinkin naispuolisia, on siellä ihan äärimmäisen vähän. Siellä profiilini onkin notkunut vuosikausia... :D
Ja ketjun aloittajalle: Kyllä, minäkin olen huomannut ihan saman asian. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, todella monet täällä ihan täysin vastuuttomasti elävät. Satutetaan tietentahtoen toista, yritetään sitten humalalla jotenkin sitä puolustella. Se ei kyllä ole mielestäni puolustus, kukaan ei ole väkisin juomaa kurkkuun kaatanu. Mutta jaksan kyllä vielä uskoa, että täältä löytyisi vielä jokin kaunis päivä jotain ihan muuta... :)yleinen suuntaus tänä päivänä.Petetään ja pelehditään myös muualla kuin Varkaudessa.Ilmoituksista ei ole kokemusta henk.kohtaisesti.Aika lailla alkaa uskonpuute olla koko parisuhde asiassa.Ainakin nämä keski-ikäiset lajitoverini oman kokemukseni mukaan ovat melko aktiivisia tuolla "vaihtelu virkistää"osastolla.
- ihan kuin
kuullut ja nähnyt kirjoitti:
yleinen suuntaus tänä päivänä.Petetään ja pelehditään myös muualla kuin Varkaudessa.Ilmoituksista ei ole kokemusta henk.kohtaisesti.Aika lailla alkaa uskonpuute olla koko parisuhde asiassa.Ainakin nämä keski-ikäiset lajitoverini oman kokemukseni mukaan ovat melko aktiivisia tuolla "vaihtelu virkistää"osastolla.
Joka kaupungissa ei olisi samalla lailla,mitä tänne pitää tulla itkemään Varkautelaisista,kun muualla on prikulleen samanlaista,ja pahempaakin,turhaa provokaatiota taas,eikä mitään muuta.
- Anonyymi
ihan kuin kirjoitti:
Joka kaupungissa ei olisi samalla lailla,mitä tänne pitää tulla itkemään Varkautelaisista,kun muualla on prikulleen samanlaista,ja pahempaakin,turhaa provokaatiota taas,eikä mitään muuta.
Joka paikassa on pettämistä ja kaikkea.
- Anonyymi
JaniVrk kirjoitti:
Ja ketjun aloittajalle: Kyllä, minäkin olen huomannut ihan saman asian. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, todella monet täällä ihan täysin vastuuttomasti elävät. Satutetaan tietentahtoen toista, yritetään sitten humalalla jotenkin sitä puolustella. Se ei kyllä ole mielestäni puolustus, kukaan ei ole väkisin juomaa kurkkuun kaatanu. Mutta jaksan kyllä vielä uskoa, että täältä löytyisi vielä jokin kaunis päivä jotain ihan muuta... :)Juu , ei tuota mitään. Muutama kokemus. Joku akka kirjotteli pitkän aikaa ja tapaaminen sovittiin. No oharit se tek. Tai liekö nauranu nurkan takana. Mitä lie. No eräs oman ikänen 50 tuli kyllä paikalle,mutta melkoinen harakka,päälaella lyhyeks kynityt harakanpesä hiukset, blondatut. Kehui olevansa tosi hyvännäköinen ynnä nuorekas ja kehui matkoillaan. Yksi kohde vanhojen naisten hässimispaikka,jossa bumstreilta saa ostettua....Että tälläsiä. En lämmennyt!yst terv mies vm 1962x
- Anonyymi
kuullut ja nähnyt kirjoitti:
yleinen suuntaus tänä päivänä.Petetään ja pelehditään myös muualla kuin Varkaudessa.Ilmoituksista ei ole kokemusta henk.kohtaisesti.Aika lailla alkaa uskonpuute olla koko parisuhde asiassa.Ainakin nämä keski-ikäiset lajitoverini oman kokemukseni mukaan ovat melko aktiivisia tuolla "vaihtelu virkistää"osastolla.
Moi vaan .Olet oikeassa olen 89 lähtien koittanu etsiä,vaan niitä haaremin etsijöitä kimalasia sattunut.Usko uskollisiin naisiin mennyt,joten annetaan vahingon elää elämä on niin lyt ettei kannata enää uskoa oikean löytymiseen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu , ei tuota mitään. Muutama kokemus. Joku akka kirjotteli pitkän aikaa ja tapaaminen sovittiin. No oharit se tek. Tai liekö nauranu nurkan takana. Mitä lie. No eräs oman ikänen 50 tuli kyllä paikalle,mutta melkoinen harakka,päälaella lyhyeks kynityt harakanpesä hiukset, blondatut. Kehui olevansa tosi hyvännäköinen ynnä nuorekas ja kehui matkoillaan. Yksi kohde vanhojen naisten hässimispaikka,jossa bumstreilta saa ostettua....Että tälläsiä. En lämmennyt!yst terv mies vm 1962x
Jaahas taisin tunnistaa mikä harakka.
- pari suhdetta
Pitäisköhän sitä välillä vilkaista peiliin jos puolisoa ei ala löytyä?
Onko asenne että minä olen minä ja minä teen just niinkuin teen, olen aina tehnyt? Parisuhde vaatii vastaantuloa... vai onko tullut oltua koneen ääressä viimeiset 10 vuotta ja elopaino on tuplautunut? miltä se peilikuva näyttää? Tokihan kaikella on ottajansa mutta vaihtoehdot vähenee jos alkaa poiketa ns normaalista ihmisestä...
Meneekö kaikki aika näpelöidessä konetta vaikka kiva ihminen sattuisi löytymään? vai mikä mättää? onko syy pelkästään niissä toisissa?
Paikkakuntaa ja toisia syyttelemällä sitä ihmistä elämään ei löydy, se ainakin on varmaa- Terroristi
En voi tietysti puhua muista kuin omista ajatuksistani ja tuntemuksistani, niin kuin täällä tapana on yleistää. Pois se minusta. Mutta niinhän se menee, että jos ei käy kapakoissa, niin aika vaikea on kontaktia muuten hakea, ainakin minun. Kun ei tuo small talk ole silleen hallussa vieraitten ihmisten kanssa, toki kun tutustuu niin tekstiäkin tulee. Sekin taas riippuu vastapuolesta, vastaukset: niin joo kyllä ei jne. ei kauheesti lisää keskusteluhaluja. Ja jos on epäonnistuneita ihmissuhteita ollut aikoinaan, joko ittelle ei kolaha tai naiselle kolahtaa, mutta mulle ei, niin kyllä sitä varovaiseksi jollakin tapaa käy ja mitä pitempään yksin on niin sitä suuremmaksi kynnys käy. Ehkä sitä oikeaa ei ole sitten löytynyt, jossa kemiat kohtaisivat.
Jos olisi sellainen ihana nainen, niin eipä tartteis tietokonetta päälle laittaa ollenkaan. Onhan tuolla treffisivuillakin profiili, mutta ei se ole tuottanut tulosta (ei tosin tällä nimimerkillä).
Voitte ihan rauhassa yleistää ja ampua alas tämän minun kommentin, niinhän täällä tapana on. Minua ei ne kiinnosta, halusin vain kertoa omat tuntemukseni tähän kommenttiin. - E-Kontaktiin
Terroristi kirjoitti:
En voi tietysti puhua muista kuin omista ajatuksistani ja tuntemuksistani, niin kuin täällä tapana on yleistää. Pois se minusta. Mutta niinhän se menee, että jos ei käy kapakoissa, niin aika vaikea on kontaktia muuten hakea, ainakin minun. Kun ei tuo small talk ole silleen hallussa vieraitten ihmisten kanssa, toki kun tutustuu niin tekstiäkin tulee. Sekin taas riippuu vastapuolesta, vastaukset: niin joo kyllä ei jne. ei kauheesti lisää keskusteluhaluja. Ja jos on epäonnistuneita ihmissuhteita ollut aikoinaan, joko ittelle ei kolaha tai naiselle kolahtaa, mutta mulle ei, niin kyllä sitä varovaiseksi jollakin tapaa käy ja mitä pitempään yksin on niin sitä suuremmaksi kynnys käy. Ehkä sitä oikeaa ei ole sitten löytynyt, jossa kemiat kohtaisivat.
Jos olisi sellainen ihana nainen, niin eipä tartteis tietokonetta päälle laittaa ollenkaan. Onhan tuolla treffisivuillakin profiili, mutta ei se ole tuottanut tulosta (ei tosin tällä nimimerkillä).
Voitte ihan rauhassa yleistää ja ampua alas tämän minun kommentin, niinhän täällä tapana on. Minua ei ne kiinnosta, halusin vain kertoa omat tuntemukseni tähän kommenttiin.niin löydät ukon heti.
- Terroristi
E-Kontaktiin kirjoitti:
niin löydät ukon heti.
Eipä nuo ukot nappaa. Mutta hyvä yritys ärsyttää kuitenkin, pisteet siitä...tosi pienet. Ei vaan tarpeeksi hyvä yritys.
- Nainen vm-65
Terroristi kirjoitti:
Voitte ihan rauhassa yleistää ja ampua alas tämän minun kommentin, niinhän täällä tapana on. Minua ei ne kiinnosta, halusin vain kertoa omat tuntemukseni tähän kommenttiin.Hei Terroristi.Sinunlaisia miehiä saa hakemalla hakea.Itse en koskaan käy kapakoissa,olen koti-ihminen.Saisinpa joskus kohdalle sen oikean,alkottoman,hellän,toista arvostavan,rehellisen miehen.
Haaveena olisi tehdä asioita yhdessä,eikä niin,että kumpikin juoksee eri juoksuja.
Olen vasta muuttanut tänne,eikä ystäviä eikä kavereita ole liiemmin.Tietenkin työkavereita on,mutta heidän kanssaan en vapaa-aikaani vietä.
- Paljasjalkalainen
Olen opiskellut muualla ja palannut tänne kotikonnuille. Täällä on oikeasti tuo ilmiö. Miksi täällä on ihmisten vaikea sitoutua.
Ja vaatiihan se parisuhde töitä. Mikään ihmissuhde ei ole itsekseen helppoa, vaan vuorovaikutusta puolin ja toisin. Eikä sitä helpota ukkomiesten ja varattujen naisten teerenpeli.- loputon suo
Ei Varkaudessa ole pelkästään ukkomiesten ja varattujen teerenpeliä, kyllä yh-äideistä löytyy ihan yhtä lailla ukkomiesten viihdyttäjiä. Ukkomiehiä on ollut mm. "rempan" tekijöinä. Mistäpä sitä halvemmalla saisi ammattimiehen, kun pokaamalla kapakasta. Vaihtaa tarvittaessa sitten uuden, joka osaa toisen kohdan laittaa kuntoon jne. Näin se tulee halvaksi rakennella... En usko myöskään, että tilanteeseen vaikuttaa tehdas, niinkuin toisaalla mainittiin. On täällä työmaita, joissa tehdään myös vuorotyötä. Päivällä voi pyöritellä toisen ukkoa luonaan. Toki on Varkaudessa treffipalstoillakin ukkomiehiä hakemassa seksiseuraa, joissa ikähaitari suuresti ihmetyttää... Mitä nämä ihmiset oikeasti hakevat, mitä heidän päässä liikkuu? Hävettäisi näin pienessä kaupungissa, kun eivät asiat kuitenkaan pysy salassa. Naisethan ottavat yhteyttä mieheen puhelimella tai lähettämällä lemmenkipeitä viestejä. Olen nähnyt mm. henkilökohtaisesti tutulleni tulleita posteja. Käsittämättömiä kuvitelmia ihmisillä itsestään, varsinkin kun kierroksessa saattaa olla useita "hoitoja" yhtäaikaa.
Pitkä päälle luulisin, että ei se pettäjien osakaan ole hääppönen, jos ei petetylläkään ole hyvä olla. Petetty selviää, mutta pettäjä(t) kantaa taakkaansa ja häpeäänsä lopun ikäänsä, varsinkin jos ei selvitä asioitaan ja ymmärrä tekojaan. - niin on
loputon suo kirjoitti:
Ei Varkaudessa ole pelkästään ukkomiesten ja varattujen teerenpeliä, kyllä yh-äideistä löytyy ihan yhtä lailla ukkomiesten viihdyttäjiä. Ukkomiehiä on ollut mm. "rempan" tekijöinä. Mistäpä sitä halvemmalla saisi ammattimiehen, kun pokaamalla kapakasta. Vaihtaa tarvittaessa sitten uuden, joka osaa toisen kohdan laittaa kuntoon jne. Näin se tulee halvaksi rakennella... En usko myöskään, että tilanteeseen vaikuttaa tehdas, niinkuin toisaalla mainittiin. On täällä työmaita, joissa tehdään myös vuorotyötä. Päivällä voi pyöritellä toisen ukkoa luonaan. Toki on Varkaudessa treffipalstoillakin ukkomiehiä hakemassa seksiseuraa, joissa ikähaitari suuresti ihmetyttää... Mitä nämä ihmiset oikeasti hakevat, mitä heidän päässä liikkuu? Hävettäisi näin pienessä kaupungissa, kun eivät asiat kuitenkaan pysy salassa. Naisethan ottavat yhteyttä mieheen puhelimella tai lähettämällä lemmenkipeitä viestejä. Olen nähnyt mm. henkilökohtaisesti tutulleni tulleita posteja. Käsittämättömiä kuvitelmia ihmisillä itsestään, varsinkin kun kierroksessa saattaa olla useita "hoitoja" yhtäaikaa.
Pitkä päälle luulisin, että ei se pettäjien osakaan ole hääppönen, jos ei petetylläkään ole hyvä olla. Petetty selviää, mutta pettäjä(t) kantaa taakkaansa ja häpeäänsä lopun ikäänsä, varsinkin jos ei selvitä asioitaan ja ymmärrä tekojaan.miehissä,kuin naisissakin pettureita.
jos omassa suhteessa menee huonosti,miks ei sitten
erota vaan humalapäissään haukutaan sit pitkin kyliä tai
kapakoita toista puoliskoaan.
ja ollaan salasuhteessa ,johonkin toiseen.
oma mies tai nainen,voi olla töissä toisella paikkakunnalla.
vaimo tai mies sillä aikaa seilaa pitkin poikin jonkun muun sängyssä.
miks ei puhuta asioita miokä painaa kenenkin mieltä jne.ei tartte kapakkaan tai muualle lähteä haukkumaan toista osapuolta,kun vikaa voi olla itsessäänkin ,eikä vain siinä toisessa. - uskollinen ihme
loputon suo kirjoitti:
Pitkä päälle luulisin, että ei se pettäjien osakaan ole hääppönen, jos ei petetylläkään ole hyvä olla. Petetty selviää, mutta pettäjä(t) kantaa taakkaansa ja häpeäänsä lopun ikäänsä, varsinkin jos ei selvitä asioitaan ja ymmärrä tekojaan.turha syytellä ukkomiehiä, kyllä naisetkin osaa! yksi varkautelainen naimisissa oleva nainen petti miestänsä ja vieläpä naisen kanssa! erohan siitä tuli ja nyt nämä naiset ovat oikein "naimisissa" keskenään. mihinkä tämä maailma on menossa???
- Anonyymi
loputon suo kirjoitti:
Pitkä päälle luulisin, että ei se pettäjien osakaan ole hääppönen, jos ei petetylläkään ole hyvä olla. Petetty selviää, mutta pettäjä(t) kantaa taakkaansa ja häpeäänsä lopun ikäänsä, varsinkin jos ei selvitä asioitaan ja ymmärrä tekojaan.Ukkomiehet tosiaan auttaa ja maksaa,ei siinä mitään pahaa ole.
- en kerkiä riitelemään
Olen jo itse pidempää miettinyt ihan samaa. Miten toisille voi olla niin vaikeaa ettei yksi nainen taikka mies riitä - sillä moni jää tätänykyä aivan ilman.
Itse painan niinpaljon duunia ettei ole mukava jos oma puolisi ole heti muuttamassa muualle... kun teen rahoja omaan taloon ja veneeseen.- mitkä arvot vallitsevat
sanot et jouda riitelemään.kun painat duunia tehdäksesi omaan taloon ja veneeseen.mut älä unohda parisuhdettasi anna sille myös aikaasi.
- tunnen monta
mitkä arvot vallitsevat kirjoitti:
sanot et jouda riitelemään.kun painat duunia tehdäksesi omaan taloon ja veneeseen.mut älä unohda parisuhdettasi anna sille myös aikaasi.
Joskus tuntuu ettei varkautelaisilla naisilla ole muuta elämää kuin mitä mies tuo muknanaan.
Olisi kiva jos naisellakin olisi joku elämä - vaikka työ kuinka vaatisi joustoja ! - Anonyymi
tunnen monta kirjoitti:
Joskus tuntuu ettei varkautelaisilla naisilla ole muuta elämää kuin mitä mies tuo muknanaan.
Olisi kiva jos naisellakin olisi joku elämä - vaikka työ kuinka vaatisi joustoja !Itellä ei oo aikaa suhteisiin. Mieluummin nautin elämästä ilman riitoja🌞
- Anonyymi
tunnen monta kirjoitti:
Olisi kiva jos naisellakin olisi joku elämä - vaikka työ kuinka vaatisi joustoja !Niin,ei onnensa avaimia saa antaa toisen taskuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä ei oo aikaa suhteisiin. Mieluummin nautin elämästä ilman riitoja🌞
Mut välillä tuntuu hyvältä lihaisa patukka hankaamassa sisällä. Ainakin itsestä tuntuu hyvältä kun mies hitaasti työntelee ja härnää ja kiihdyttää.
- pettävät
Voihan sitä vapaata näytellä, mutta ennemmin tai myöhemmin ne salat julki tulee. Ihmetyttää naiset, jotka uskovat satuja huonosta vaimosta tai että mies on eroamassa, kun monta kertaa asia ei ole niin. Takaako se jotenkin varmemmat senssit, kun pikkasen kehasee naikkosta ja moittii niitä surkeita kotioloja. Kyllä minusta ukkomiehet/rouvat sais jättää vieraat sinkuille. Eiköhän se jonkinlainen kurssinmuutos tule, kunhan nuo seksitaudit entisestään lisääntyy. Tässä taannoin oli juttua mm. kurkkusyövän aiheuttajista, että eivät olekaan enää tupakka ja viina, vaan seksi. Prosentuaalisestikin se oli jo aika huikeaa luokkaa. Eipä siinä mitään, sittenpähän ainakin muistaa saaneensa vierasta...
- myös tämän
kurkkusyöpäjutun.
itse en usko ,että kapakasta löytäisin rinnalleni ihmistä se on kai harvinaisuus.
ne jotka siellä akkaansa tai ukkoonsa haukkuu menisivät omaan itseensä.
kyllä sieltä yhdenillan suhteita varmaan saa ne jotka niitä etsii.
kyllä se routa porsaan kotiin ajaa
viimestään kun rahat ja juhlat loppuu ei ne
ukot kotoaan mihinkään lähde sinne ne luunsa vetävät.
sitten kun nämä naimisissa olevat salarakkaana kulkevat
luulevat,että muut ei tiedä heidän suhteestaan.
aviopuolisolle syötetään kaikenlaista ku menot lisääntyvät.
niidenhän on helppo mennä kun aviopuoliso
toisella paikkakunnalla esim.töissä.
yleensä se on avio puoliso se ,joka viimeksi saa tietää.
kyllähän se kiinnittää huomiota ku naimisissa oleva nainen esim on menossa
aina yksinäisen miehen luo milloin milläkin verukkeella kotoa lähtien.
miks vapaat miehet rupeavat seurustelemaan varatun naisen kanssa?
se kertoo miehestä,että hän ei ole valmis sitoutumaan eikä vastuuta kantamaan.
ja nainen miksi hän esim.seikkailee toisen kanssa kuin on oma mieskin.
jokin silloin mättää parisuhteessa.pitäis löytää sitä yhteistä aikaa jos se on sen puute ja keskustella mitä tehdään ja missä mennään ,eikä haukkua toisiaan.
kannattaa antaa aikaa toisilleen,ettei toinen lähde muualta,etsimään toisen ihmisen läheisyyttää.vai mitä kukin hakenee.
- Leidi D
Vietetään aikaa yhdessä,eikä siihen mahdu yksinjuoksut pettämisineen.Meillä kai on vanhanaikainen avioliitto,mutta hyvin toimii ja olemme onnellisia.
- olen...
Varattu Varkautelainen nainen. Käyn baareissa hakemassa seksiseuraa. Monta kertaa mukaani on lähtenyt varattu mies. Ja vielä nämä varatut miehet ovat itse tulleet iskemään.
Syy miksi petän: Tiedän että mieheni on pettänyt minua. Velkahelvetti joka vain jatkuu ja jatkuu. En halua jättää miestäni, koska en halua jäädä yksin makselemaan velkoja (yhteinen laina).
Uskon myös, että paikalliset ovat jotenkin mielenvikaisia, johtuen sitten varmaan tehtaiden saasteista. Itse olen tietysti toiselta paikkakunnalta kotoisin.
Olen seurustellut kolmen varkautelais miehen kanssa, ja kaikki on tuonut jotain ongelmia mukanaan ja käyttäneet minua vain hyväkseen. (entisiä heiloja, valheita,pettämistä, velkoja, rikoksia, viinaa...yms.) Näitä ongelmia en ole vielä kohdannut seurustellessani ulkopaikkakuntalaisen kanssa.
Jos haluat luotettavan ja kestävän parisuhteen suosittelen etsimään jostain muualta, kuin Varkaudesta.- saatko
ei piräis valittaa,olet valitsemallasi tiel.
- varattu varkautelainen
.......valitsemallasi tiellä. Eipä tuohon suunnitelmaan muuta voi sanoa. Toivottavasti se miellyttää sinua:)
Itse pidän kyseistä toimintaa ihan älyttömänä, tyhmänä, vastuuttomana ja muutenkin idiotismin multihuipentumana.
Omasta mielestäni pettämiselle ei ole koskaan mitään pätevää syytä. Oman napansa tuijottelijoita sellaiset kaikki tyynni. Jos jotkin lainat esteenä eroamiseen, en voi kuin nauraa. Suhteellisen "munatonta" touhua.
Ehkä sitten en vaan vieläkään ymmärrä paikallista mentaliteettia, koska en täältä ole kotoisin. Vaikka kymmenen vuotta kohta jo asunut.- ihminen olemme
JaniVrk kirjoitti:
Itse pidän kyseistä toimintaa ihan älyttömänä, tyhmänä, vastuuttomana ja muutenkin idiotismin multihuipentumana.
Omasta mielestäni pettämiselle ei ole koskaan mitään pätevää syytä. Oman napansa tuijottelijoita sellaiset kaikki tyynni. Jos jotkin lainat esteenä eroamiseen, en voi kuin nauraa. Suhteellisen "munatonta" touhua.
Ehkä sitten en vaan vieläkään ymmärrä paikallista mentaliteettia, koska en täältä ole kotoisin. Vaikka kymmenen vuotta kohta jo asunut.omia yksilöitä.
en usko ,että kenenkään käytös liittyy varkautelaisuuteen tai
mihinkään muuhun paikkakutaan.
kyllä se on meidän,jokaisen omien korvien välissä,mitä me
teemme ja mitä me haluamme.
jos on hyvä suhde puolin ja toisin,ei siinä
aidantaakse katsella,eikä petetä toisiaan.
itse en ainakaan usko,että kapakasta löytyisi se oikea.
mut voi olla poikkeuksiakin.mut tuntuu ,että siellä on juuri suurin osa näitä eronneita ja karanneita.
petoksen ja koston tie ei ole se oikea tie.
mut jokainen taplaa tyylillään. - ei tarkoita
sitä, vaikka sinua tultaisiin iskemään, että naista arvostetaan. Päinvastoin tulee ennemminkin mieleen hyväksikäyttö. Useampi partneri, niin kyllähän juttu kulkee... Vaikka mies pettäisi kuinka, ei itseään arvostava nainen lähde kapakkaan kostamaan ja näyttämään, että kuinka monta sieltä löytyy. Eikö viisainta olisi katsoa eri suuntiin, jos sitten vaikka eläisi niinkuin huvittaa. Parisuhteen rikkojat ovat muutenkin raukkoja, kun ei nähdä asioita kuin vain itsensä kannalta. Miltähän aikanaan petturien omista lapsista tuntuu, kun tietävät, että minun isäni ja äitini ovat elelleet ns. pellossa. Asioilla on tapana kulkea mukana, mutta ken leikkiin lähtee se vastuun kantakoon. Eikä ne miehet ole välttämättä ongelmantuojia. Ihan yhtä hyvin nainen osaa miehen ottaa talutusnuoraansa baaritiskiltä ja viedä kotiinsa. Miehellähän on perhe, joten hän vain läksi "hoitoon" mukaan. Vaimo ja lapset odottaa kotona, niin kyllä siitä ongelma tulee. Mitä tulee parisuhteeseen, se voi olla kestävä siitäkin huolimatta ettei se ole luotettava. Elämää tämä vain on ja kaikkeahan ei toisten seikkailuista tiedetä. Joskus käy niin, että saat puhelun, että oletko tietoinen mitä puolisosi puuhaa...
- sehän
ei tarkoita kirjoitti:
sitä, vaikka sinua tultaisiin iskemään, että naista arvostetaan. Päinvastoin tulee ennemminkin mieleen hyväksikäyttö. Useampi partneri, niin kyllähän juttu kulkee... Vaikka mies pettäisi kuinka, ei itseään arvostava nainen lähde kapakkaan kostamaan ja näyttämään, että kuinka monta sieltä löytyy. Eikö viisainta olisi katsoa eri suuntiin, jos sitten vaikka eläisi niinkuin huvittaa. Parisuhteen rikkojat ovat muutenkin raukkoja, kun ei nähdä asioita kuin vain itsensä kannalta. Miltähän aikanaan petturien omista lapsista tuntuu, kun tietävät, että minun isäni ja äitini ovat elelleet ns. pellossa. Asioilla on tapana kulkea mukana, mutta ken leikkiin lähtee se vastuun kantakoon. Eikä ne miehet ole välttämättä ongelmantuojia. Ihan yhtä hyvin nainen osaa miehen ottaa talutusnuoraansa baaritiskiltä ja viedä kotiinsa. Miehellähän on perhe, joten hän vain läksi "hoitoon" mukaan. Vaimo ja lapset odottaa kotona, niin kyllä siitä ongelma tulee. Mitä tulee parisuhteeseen, se voi olla kestävä siitäkin huolimatta ettei se ole luotettava. Elämää tämä vain on ja kaikkeahan ei toisten seikkailuista tiedetä. Joskus käy niin, että saat puhelun, että oletko tietoinen mitä puolisosi puuhaa...
Hyvin sanottu ja kerrottu, kaikki mitä teet tai jätät tekemättä, seuraa mukanasi hautaan asti.
Voitto on aina voitto, mutta tappio on häviö kerrottuna millä tahansa.
Jokos saadaan loppu tälle keskustelulle?
Luulen, että jokainen joka kokeilee tällaista leikkiä, katuu ja pitkään. - kotona kaikki
Itsellä on ollut kolme suhdetta Varkaudessa ja kaikki ovat olleet kunnon ihmisiä.
Kahdella oma auto ja yhdellä osamaksu liisattu.
Kahdella olleet omat asunnot - mutta yksi on ollut vuokralla. - Anonyymi
Kannattaa pyytää maksu .
- seksiä!
Paskat! Varkauden kapakoista ei saa edes seksiä! Naiset ovat sisäänpäin lämpiäviä eikä edes ns. pelimiehenä onnistu. Piiri pieni pyörii, välillä tuntuu että eikö varkautelaisnaiset välitä seksistä (frigidejä) vai eivätkö uskalla lähteä kapakasta uuden miehen kainalossa juorujen tms pelossa.
- vilkaissut
peiliin?
- asun saaressa
vilkaissut kirjoitti:
peiliin?
Ei peiliin katsominen aina auta. Itse olen liittynyt netti sekahakuun ja siten saan seuraa ilman että tarvii katsoa peiliin.
- meinaat
Pistäpä sormus sormeen ja mene tyrkylle uudestaan. Kehaise vielä, että olet jonkin sortin johtaja, harhaan tai ihan mihin vaan... Ei kiltti nuorenmiehen alku tai kunnollinen mies saa seuraa, sulla pitää olla jutut myös tekojen mukaiset. Hyvä ammatti, hyvä työ, hieno auto ja vielä, ja että sinut ehkä tiedetäänkin naisten mieheksi. Juoruista ei kaikki välitä, ja jos välittäisivät niin ehkä monen puoliso jäisi rauhaan. Pääasia on vain, että saa hämmentää toisten elämää. Minulla on taas käsitys, että täällä asuu naisia, joille ei mikään riitä. Mies vaihtuu kuin se kuuluisa hevonen...
- sitten
hauska katella varkauden kapakoita ja niitä humalaisia naamoja siellä, jotka ovat vuodesta toiseen vaan samat. Minä en kyllä todellakaan ymmärrä, että kapakasta pitää yleensäkään hakea "fiksua " seuraa, koska sieltä sitä viimeksi löytyy. Oiskohan fiksumpi suunnistaa vaikka pelikentän reunalle tai johonkin muualle harrastuksiin, mistä itsekin pitää ja missä ihmisiä yleensäkin liikkuu ihan ilman rohkaisun voimaa. Kun on se vaan niin ikävä todeta, että kyllä se ihminen on niin erilainen selvin päin normaali ympyröissä kuin siellä kapakan hämyssä humalaisena. Että tässä pikku mietittävää illan jatkeeksi.
- ..sitä
Ihan niin paljon kun jakssa ja huvittaa.. valitsee vaan paikan millasta hakee. Löytyy nuorta, vanhempaa, sinkkua, varattua. Kaikkee tarjolla..
- paikkansa
..sitä kirjoitti:
Ihan niin paljon kun jakssa ja huvittaa.. valitsee vaan paikan millasta hakee. Löytyy nuorta, vanhempaa, sinkkua, varattua. Kaikkee tarjolla..
Näin on sanonut moni muukin. Eikö ihmiset rakasta yhtään edes itseään, jos täytyy jokaisen kanssa muhinoida. Missähän lie moraali. Kokeeko nämä ihmiset itsensä sankareiksi, kun on riittävästi panoja? Sisältyykö elämään mitään muuta?
- ole niin
..sitä kirjoitti:
että mies kun käy vieraissa, se on tosi mies. Mutta kun nainen tekee niin.
se on h...a ja ties mitä. Muuten tässä kaupungissa miesten tapana on kehuskella toisilleen, että toin ja toinkin kanssa mä oon maannu, no hyvähän se on ees mielikuvissa saaha jos ei muuten tärppää. HIH.... - ihmetyttää
ole niin kirjoitti:
se on h...a ja ties mitä. Muuten tässä kaupungissa miesten tapana on kehuskella toisilleen, että toin ja toinkin kanssa mä oon maannu, no hyvähän se on ees mielikuvissa saaha jos ei muuten tärppää. HIH....että miten jotkut naiset ilkeää tosiaan näin "pienellä kylällä" naitattaa itseään paikkakunnan ukkomiehillä. Ne eivät ole välttämättä sinkkuja, vaan jopa useamman kerran eronneita. Huvittaa sitten nämä korvat luimussa luikkivat naiset ettei vain sattuisi samaan kauppaan rouvan kanssa tai muuta vastaavaa. Miksi täytyy piiloutua miehen puolisolta, jos kerran uskaltaa ruveta miehen patjaksi. Pikkusen vastuuta noihin touhuihin, varsinkin kun on ketjun heikoin lenkki... Kyllä ne aika pitkälti taitaa samat kiertääkin mieheltä toiselle. Toisaalta on ikävää nähdä ja kuulla, kun ihan ns. kunnollisiakin tyyppejä paljastuu pettäjäksi ja perhe saa kärsiä näistä toilauksista. Sivusta seuranneena kysyy, että onkohan kannattanut?
- Oikea mies
ole niin kirjoitti:
se on h...a ja ties mitä. Muuten tässä kaupungissa miesten tapana on kehuskella toisilleen, että toin ja toinkin kanssa mä oon maannu, no hyvähän se on ees mielikuvissa saaha jos ei muuten tärppää. HIH....ei juttele naimisistaan muille, saati kehuskele niillä. Kyllä se on kahden välinen asia, varsinkin jos on vielä luvattomilla teillä.
- Tosi mies
Oikea mies kirjoitti:
ei juttele naimisistaan muille, saati kehuskele niillä. Kyllä se on kahden välinen asia, varsinkin jos on vielä luvattomilla teillä.
Naiset lähettelevät viestejä ja jopa kirjeitä. Ei siinä ole tarkoituskaan silloin pitää salassa. Niitä on kiva sitten porukalla lukea... että tällainen tapaus tällä kertaa. Ompa kuullut jonkun kehuskelevan miehelleen, että miten hienolla autolla kohta pääsee ajelemaan eli jakelevat toisten omaisuuksia jo valmiiksi. Miten joillakin voi pää mennä noin sekaisin ja olla kovat luulot itsestään.
- ja sulttaania suihin
Oikea mies kirjoitti:
ei juttele naimisistaan muille, saati kehuskele niillä. Kyllä se on kahden välinen asia, varsinkin jos on vielä luvattomilla teillä.
siinä teille parisuhde terapiaa ja satiaiset kaupan päälle jopas rupes kutkuttamaan nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- suatuva
ja sulttaania suihin kirjoitti:
siinä teille parisuhde terapiaa ja satiaiset kaupan päälle jopas rupes kutkuttamaan nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varsinnii risteilyillä, ja johan toemii. Löötyy nii naesta ku miestä, vierasta ja iha salloo päen. Vua suattap tuo olla jopa tuttukkii ni ompaha sit haaskempoo. Eepä tarvihe kot väen tietee mittee sielä toohutaa. Ja suattaa se jossae päen jopa kutkuttookkii. Iso nam nam! Ee toenna kapakoehi männä.
- Anonyymi
ole niin kirjoitti:
se on h...a ja ties mitä. Muuten tässä kaupungissa miesten tapana on kehuskella toisilleen, että toin ja toinkin kanssa mä oon maannu, no hyvähän se on ees mielikuvissa saaha jos ei muuten tärppää. HIH....No iät ja ajat mennyt näin. Syyllistäkää niitä miehiänne. Ei ne naiset niitä väkisin tuuppaa. Toisten päin se on. Varatut miehenne vonkaa naisia!
- Anonyymi
ihmetyttää kirjoitti:
että miten jotkut naiset ilkeää tosiaan näin "pienellä kylällä" naitattaa itseään paikkakunnan ukkomiehillä. Ne eivät ole välttämättä sinkkuja, vaan jopa useamman kerran eronneita. Huvittaa sitten nämä korvat luimussa luikkivat naiset ettei vain sattuisi samaan kauppaan rouvan kanssa tai muuta vastaavaa. Miksi täytyy piiloutua miehen puolisolta, jos kerran uskaltaa ruveta miehen patjaksi. Pikkusen vastuuta noihin touhuihin, varsinkin kun on ketjun heikoin lenkki... Kyllä ne aika pitkälti taitaa samat kiertääkin mieheltä toiselle. Toisaalta on ikävää nähdä ja kuulla, kun ihan ns. kunnollisiakin tyyppejä paljastuu pettäjäksi ja perhe saa kärsiä näistä toilauksista. Sivusta seuranneena kysyy, että onkohan kannattanut?
Minäpä ihan salarakasta moikkaan kaupassa ja rouvansa kävelee hänen kanssaan. Ei pelota eikä tämä häpeää ole. Otan vain parhaat puolet👍😂
- Anonyymi
Oikea mies kirjoitti:
Niin se pitäs olla,mutta tyhmiäkin on olemassa.
- Anonyymi
Tosi mies kirjoitti:
Naiset lähettelevät viestejä ja jopa kirjeitä. Ei siinä ole tarkoituskaan silloin pitää salassa. Niitä on kiva sitten porukalla lukea... että tällainen tapaus tällä kertaa. Ompa kuullut jonkun kehuskelevan miehelleen, että miten hienolla autolla kohta pääsee ajelemaan eli jakelevat toisten omaisuuksia jo valmiiksi. Miten joillakin voi pää mennä noin sekaisin ja olla kovat luulot itsestään.
Kyllä ne miehet enemmän viestejä pistää. Ähäkutti katti. Voi,jos olisin ilkeä,monelle vaimokkeelle voisin näyttää,että miehensä de ekana alotti ja vonkaa.
- Anonyymi
Vähän pitää miehessä olla ulkonäkö kunnossa,hygienia ym. Ja naiselle tarjota kaikenlaista. Ei sitä ilmaiseksi saa. Mitkään köllipojan tyyppiset ei viehätä ketään.
- Anonyymi
ole niin kirjoitti:
se on h...a ja ties mitä. Muuten tässä kaupungissa miesten tapana on kehuskella toisilleen, että toin ja toinkin kanssa mä oon maannu, no hyvähän se on ees mielikuvissa saaha jos ei muuten tärppää. HIH....Ei ne aina ole totta mitä ne puhuu.
- inettää...
vanhan lorton joka on naimisissa siksi että ukko elättää ja akka roikkuu 24/7 ulkomaalaisella saitilla ja kuvittelee pienessä päässään että palstan yli kymmenen vuotta nuorempi omistaja dj olisi rakastunut häneen?Hiemanko naurettavaa... Akka on yli 50 vuotias.. roikkunut palstalla jo vuosia.. muut nauravat tuolle ääliölle mutta akka saa siellä olla kubn nostaa 24/7 roikkumisellaan kuuntelijalukuja.. ise ei vaan tätä tajua.. haihattelee ja kuvittelee kaikenlaisia romansseja tämän nuoren ukon kanssa.... oma ukko on kuulemma vittumainen ja omistaa vaikka mitä..ja pettää mutta luulisin noiden juttujen olevan akan omaa keksintöä...taitaa olla niin että akka on realiteeteista veks ja ei enää kykene työelämään ja ukon elätettävänä.Kaikenlaisia einoja sitä on että tuollaista katselevat.. olisin moisen haistapaskan heivannut pihalle jo aikojen alussa..
Akka on lisäksi hyvin omantunnonarvoinen..osaa myös nalkuttaa ja ties mitä kuvittelee itsestään ja kopioi netissä muiden viestejä, matkii toisia ja lisää toisten ystäviä listoilleen tehdäkseen " vaikutuksen" tähän nuoreen äijään.. hehe säälittävää..- Uudissanoja
Mitähän tarkoittaa ilmaus "omantunnonarvoinen"?
- misszz
varattu ja onnellisessa parisuhteessa. Olin sitä myös kun varkauteen muutimme, enkä todellakaan ole huomannut täällä tavallisesta poikkeavaa käytöstä. Riippuu niin siitä mihin asioihin kiinnittää huomionsa. Minä huomaan lähinnä muut nuoret parit ja tasapainoisen oloiset ihmiset ja lapsiperheitäkin täällä tuntuu paljon olevan. Riippuu niin missä piireiissä/paikoissa itse liikkuu ja missä elämäntilanteessa itse on, että mitä huomaa ympäristössä tapahtuvan.
- Anonyymi
Et voi tietää,jos puolisosi pettää salaa.
- mätäääää
Koko kaupunki on täynnä läpeensä kieroja ihmisiä, rehellisyyttä ei täällä ole, vaan pelkkaa selkäänpuukottamista ja valehtelua...... lähtisin pois jos voisin...
- suatuva
Ee ne läppeesä ou kieroja, vua tyytyvääsiä. "Lähtisin poes jos voesin". Mää laevale, sielä ne haaskoo pittää kaek läppeesä tyytyvääset. Kokkeele, suattaap olla jotta siekii niät tään mualiman toosesta (toosasta) vinkkellistä. Paa tillaaus vaekka paakallisele karja vankkurile, ni joha rupes näättämmää vualeem punasele elo ja tuo onni. Vae, ookko nää sittennii sonni. Iso nam nam nam.
- Salloo
suatuva kirjoitti:
Ee ne läppeesä ou kieroja, vua tyytyvääsiä. "Lähtisin poes jos voesin". Mää laevale, sielä ne haaskoo pittää kaek läppeesä tyytyvääset. Kokkeele, suattaap olla jotta siekii niät tään mualiman toosesta (toosasta) vinkkellistä. Paa tillaaus vaekka paakallisele karja vankkurile, ni joha rupes näättämmää vualeem punasele elo ja tuo onni. Vae, ookko nää sittennii sonni. Iso nam nam nam.
meno jatkuu nykyhetkinä samana. menkää vkoloppun kapakoihin.
- Anonyymi
Eihän se lähteminen maksa kuin vaivan,että ottaa muuttoauton, asuntoja ja töitä muualla enempi kuin täällä!
- Anonyymi
Niin. Siinäpä ihmettelet. On jotain puuhaa sullakin.
- Anonyymi
Nythän nuo kuviot laukesi vähän astetta rankemmalla tavalla!
- Anonyymi
Enää en edes ihmettele. Täällähän kaikki hässii millon ketäkin!
- Anonyymi
Demarit on degeneroituneet, johtuu varmaan siitä?
- Anonyymi
Tämä vieraisaa köynti on harrastus Varkaudessa. https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=30032&start=15 ja tuossa näkee mihin äärimmillään johtaa.
- Anonyymi
Itekki joskus tietämättäni varattua höylännyt.
- Anonyymi
Kun vaan malttaa, niin kyllä niitä hyviäkin siippoja vapautuu vapaille markkinoille kun liitot rapautuu siihen pisteeseen että ero koittaa. Sitä ennen on kannattanut tehdä jo taustatyötä "viattomasti" jotta tutuiksi ollaan ennalta jo ehditty tulla ;)
- Anonyymi
Itellä kaveri Kuopiossa,avoin suhde meillä.
- Anonyymi
Ei parane ilman kumia kettää sohia!
- Anonyymi
tä se yksi nuori nainen Köpestä? Montako miestä sil on vaik naimisissa?
- Anonyymi
En halua enkä jaksa mitään lässytystä. Pano joskus,se riittää.
- Anonyymi
oppi nauttimaan sinkkuudesta ja seksisuhteen tuomista eduista.
– Siinä sai tavallaan kirsikat kakusta – ei tarvinnut miettiä yhteen muuttoa tai tehdä kompromisseja.
– Mies oli toiselta paikkakunnalta ja teki reissutyötä, joten kiinnijäämisen riski oli pieni.- Anonyymi
Tätä teen itsekin. Vaimolla ei aavistustakaan! Monta vuotta jo sama...
- Anonyymi
Mistä sä tiedät kaikkien kuviot. Tai siis miten ehdit ns kytätä kaikkia. Tosin jotkut tietysti Facebookissa instassa jakaa tietoja. Itse en kerro missään olenko suhteessa.
- Anonyymi
Kävikö bapylonpaskoja laskemassa asiat pussilantaipaleen uimarannalle kun meni käyttökieltoon kolin takia? Kysyn vaan?
- Anonyymi
Ne luulee olettaa juoruaa,vaikkei tiedä oikeasti mitään.
- Anonyymi
Ei se,että muutama sekoilee,tarkoita,että kaikki pettää 😂
- Anonyymi
Mutta aika moni,tai suurin osa kyllä. Ei se alttarilla sanottu Tahon rakastaa olla uskollinen merkitse nykyään mitään. Se oma josta ei uskois pettää.
- Anonyymi
Eihän näistä ota selvää. Eräskin ukkomies netissä sinkku. Kaupassa säikähti,kun tunnisti minut. Oli myös ystävälleni vonkausviestejä laittanut...
- Anonyymi
Niin,pettämistä on paljon.
- Anonyymi
On ja semmoiset kenestä ei uskois käyvät vieraissa.
- Anonyymi
kakkas kirjastolla
- Anonyymi
Oli longgates v p t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli longgates v p t
V p t = vessa paperi teline?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V p t = vessa paperi teline?
Tai Vaikka Paskansi torille?
- Anonyymi
Olen käynyt itse treffeillä ja kurkistanut omakotitalossa vessan peilikaappiin ja kappas siellä naisten juttuja eli varattu ukkomies kyseessä ja mistä minä ennalta tiesin... Terveisiä vaan monilke rouville,kun olette matkalla tai töissä. Kotonanne käy hyvinkin vieraita naisia.
- Anonyymi
Turpa kiinni recktumit. Illima pillaantuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turpa kiinni recktumit. Illima pillaantuu
Kaikki pettää. Siksi ei pidä ottaa vakavasti. Elämä on .
- Anonyymi
kiissel
- Anonyymi
perunalaatikko
- Anonyymi
Eipä sitä kannata luottaa nykyään. Nauttii siitä mitä on ja jos se loppuu,se loppuu.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929