Miten voitte kiistää kristinuskon? Miten kukaan voi olla niin vainoharhainen salaliittoteoreetikko, että kiistää kristillisyyden?
Kristinuskolla on pitkäveteinen historia, jonka olemassaoloa kukaan vakavasti otettava tutkija ei kiistä. Jos kiistätte kristinuskon, voitte yhtä hyvin kiistää CD-levyjen tai olutpullojen olemassaolon.
Olen tullut siihen tulokseen, että vain kristinuskon tunnustavat voivat välttyä Helvetin kauhuilta. Miten siis kukaan voi olla kyllin hullu kiistääkseen kristinuskon esim. noin kauhistavan uhan edessä??
Kristinuskon kiistäminen
12
99
Vastaukset
Sehän on ja pysyy.
Mutta en usko jumalaan ja olen sitä mieltä että kristiusko on niitä verisimpiä uskontoja mitä historiassa on ollut. Toki islamistit tulevat hyvää vauhtia perässä, mutta pitkä matka heillä on vielä kuljettavana.
Kysynkin? Miksi jumalat vaativat niin paljon verta??- Miten voitte?
Koska ihminen on paha. Siksi Jumala tarjoaa iankaikkista autuutta VAIN niille, jotka ovat hyväksyneet syntiensä sovittajaksi Kristuksen Jeesuksen.
Miten voitte? kirjoitti:
Koska ihminen on paha. Siksi Jumala tarjoaa iankaikkista autuutta VAIN niille, jotka ovat hyväksyneet syntiensä sovittajaksi Kristuksen Jeesuksen.
Teidän jumalanne siis alentuu ihmisen tasolle, ja käyttäytyy kuin pahankurinen kakara..
weccu kirjoitti:
Teidän jumalanne siis alentuu ihmisen tasolle, ja käyttäytyy kuin pahankurinen kakara..
Sillä ihminen loi jumalat omaksi kuvakseen.
- -..-.--
Miten voitte? kirjoitti:
Kuinkas homma muka voisi toimia tuolla iankaikkisessa autuudessa? Eihän homma toiminut paratiisissakaan. Minkä takia tämä autuus ei olisi yhtään sen haavoittuvaisempi kuin edellinenkään? Varsinkin kun otetaan huomioon että niiden tekijä on sama.
- Helvetin kauhut
weccu kirjoitti:
Kyllä. Joka vähättelee Helvetin kauhuja, on jo itse allekirjoittanut sopimuksensa riutua niissä iankaiken; sillä hän on mielessänsä tehnyt ylpeytensä tähden tyhjäksi Kristuksen lunastustyön. Toivon siis, että tunnustatte Helvetin kauhut näinä päivinä ja alatte saarnata niitä vastaantulijoille aina, kun mahdollista.
- Helvetin kauhut
-..-.-- kirjoitti:
Kuinkas homma muka voisi toimia tuolla iankaikkisessa autuudessa? Eihän homma toiminut paratiisissakaan. Minkä takia tämä autuus ei olisi yhtään sen haavoittuvaisempi kuin edellinenkään? Varsinkin kun otetaan huomioon että niiden tekijä on sama.
Kyllä Hän on oppinut kuudessa vuosituhannessa luomaan täydellisen maailman. Itse näen nykyisen maailmamme eräänlaisena betaversiona, joka on tarkoitettu vain kiduttavaksi ja riuduttavaksi. Samalla se antaa esimakua tulevista Helvetin kauhuista, joita ehkä monet päätyvät todistamaan (tai kyllä itse aion taivasten valtakunnasta niitä todistaa).
Tuleva täydellinen maailma on jo valmis, oletko valmis anomaan sen kansalaisuutta? - -.-..-...-
Helvetin kauhut kirjoitti:
Kyllä Hän on oppinut kuudessa vuosituhannessa luomaan täydellisen maailman. Itse näen nykyisen maailmamme eräänlaisena betaversiona, joka on tarkoitettu vain kiduttavaksi ja riuduttavaksi. Samalla se antaa esimakua tulevista Helvetin kauhuista, joita ehkä monet päätyvät todistamaan (tai kyllä itse aion taivasten valtakunnasta niitä todistaa).
Tuleva täydellinen maailma on jo valmis, oletko valmis anomaan sen kansalaisuutta?"Kyllä Hän on oppinut kuudessa vuosituhannessa luomaan täydellisen maailman." Perustuen mihin? Hänhän jo kerran hukuttikin maailman, mutta ei sekään toiminut. Eli on ryssinyt jo ainakin kahdesti.
- Se ei sovellu.
-.-..-...- kirjoitti:
"Kyllä Hän on oppinut kuudessa vuosituhannessa luomaan täydellisen maailman." Perustuen mihin? Hänhän jo kerran hukuttikin maailman, mutta ei sekään toiminut. Eli on ryssinyt jo ainakin kahdesti.
Ei, ehei. Mikset tahdo antaa Jumalalle uutta tilaisuutta? Tahdotko ennemmin luovuttaa sielusi pahempien henkivaltojen huostaan?
- -..-.-.
Se ei sovellu. kirjoitti:
Ei, ehei. Mikset tahdo antaa Jumalalle uutta tilaisuutta? Tahdotko ennemmin luovuttaa sielusi pahempien henkivaltojen huostaan?
Eli siis mielestäsi järkevää keskustelua on vastata kysymyksellä kysymykseen. No perhana, siinä tapauksessa kuinka mielestäsi mahtaa yleistyä pohjoismainen Cut-to-lenght tekniikka Etelä-Amerikassa?
- lukaissut
Helvetin kauhut kirjoitti:
Tuleva täydellinen maailma on jo valmis, oletko valmis anomaan sen kansalaisuutta?niin en halua nähdä sen natsin paratiisia, sori.
- LeoPudass
Joillekkin kristinusko on vain uskonto muiden joukossa. Etkö hyväksy, ettei kaikki jaa kanssasi samaa maailmankatsomusta?
Niin ja turha selittää mitään raamatusta minulle, koska en ole kristitty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783721
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262700Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?552541- 1462361
- 672036
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3141939- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275