Kun jumala kerran tiesi kaikkitietävyydessään, että tietotekniikka tulee joskus palvelemaan ihmiskuntaa, niin miksi hän ei laittanut Aatamia ja Eevaa jo muinoin chattipalstalle? Olisihan se ollut huomattavasti hauskempaa, kun Aatu olisi kertonut kavereilleen, että tapasi Eeviksen netissä ja nyt tässä mennään sitten naimisiin, mutta kuteet niskassa.:-D)))))))
Tietotekniikkaa 6000 v. sitten.
168
1772
Vastaukset
- .....-........-
[00:00] Heips Eve mitäs sulla on päällä, mä oon ihan munasillani.
[00:05] No tässä uutta viikunan lehtee sovittelen kun toi yks ukko tuolla yläkerrassa tuijottaa.
No muutama tuhat vuotta myöhemmin Maria sitten oli pukeutumissäänöt unohtanut ja niinpä se irstas äijä sieltä yläkerrasta pääsi tuikkaamaan ja loppu onkin kaikkien tiedossa....jatkaa:
[v.38. klo 21:30] Faija, miks?
[21:33] Mun oli pakko, ku kato mä skrivasin tän näin]
[21:35] OK, mut sun halttuus mä annan henkeni]
[21:36] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZTeotwawki kirjoitti:
jatkaa:
[21:36] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ>> [21:35] OK, mut sun halttuus mä annan henkeni]
>> [21:36] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
[21:36] Jeesus: AFK, BRB!
[21:37] Juudas: LOL! Pwned!Whitewash kirjoitti:
>> [21:35] OK, mut sun halttuus mä annan henkeni]
[21:37] Juudas: LOL! Pwned!ei ymmärrä:
[21:37] Juudas: LOL! Pwned!
Voitko vähän avata:-)Whitewash kirjoitti:
>> [21:35] OK, mut sun halttuus mä annan henkeni]
[21:37] Juudas: LOL! Pwned![02:00] Hei Jesse ja Jahve, voisitteks te vähän jeesata, ku konklaavi alkaa istua tänään ja mä haluun paaviks.
[02:03] Moi Ratzinger, kyll me saatetaan vähän avittaa, ku sä oot jo niin vanha, et me ajateltiin, et sä saat vähän aikaa sit hallita, ennen ku otetaan sut tänne.
[02:08] Mut Jesse hei, sano niille, et mä haluun sit samanlaiset kledjut ku, ku tol Wojtulalla oli..
[02:10] Vittu pidä pääs kii siellä tai me valitaan koku muu..- .....-........-
Teotwawki kirjoitti:
[02:00] Hei Jesse ja Jahve, voisitteks te vähän jeesata, ku konklaavi alkaa istua tänään ja mä haluun paaviks.
[02:03] Moi Ratzinger, kyll me saatetaan vähän avittaa, ku sä oot jo niin vanha, et me ajateltiin, et sä saat vähän aikaa sit hallita, ennen ku otetaan sut tänne.
[02:08] Mut Jesse hei, sano niille, et mä haluun sit samanlaiset kledjut ku, ku tol Wojtulalla oli..
[02:10] Vittu pidä pääs kii siellä tai me valitaan koku muu..[00:20] (Maria) Hei mutsi nyt mä oon tosi kusessa!
[00:21] (Anna) No mikäs nyt kultsi?
[00:22] (Maria) No vittu mä paukahdin paksuksi mitä hittoo mä nyt selitän Josefille?
[00:23] (Anna) No älä murehdi, se on sellainen tollo, että sano vaikka, että ihan itsesttään tulit raskaaksi tai... Sano vaikka, että pyhä henki kävi tökkäämässä kyllä se sen uskoo.
[00:23] (Maria) Kiitti mutsi kyllähän toi uppoo kaikkiin, niin mä teen.
[00:24] (Anna) Joo kyllä se aamulla näyttää taas paremmalta. .....-........- kirjoitti:
[00:20] (Maria) Hei mutsi nyt mä oon tosi kusessa!
[00:22] (Maria) No vittu mä paukahdin paksuksi mitä hittoo mä nyt selitän Josefille?
[00:23] (Anna) No älä murehdi, se on sellainen tollo, että sano vaikka, että ihan itsesttään tulit raskaaksi tai... Sano vaikka, että pyhä henki kävi tökkäämässä kyllä se sen uskoo.
[00:24] (Anna) Joo kyllä se aamulla näyttää taas paremmalta....nyt selvisi asia..ihan suoraan suomeksi kirjoitettuna...tuo oli sitten huippu...heheeeee!!!!
.....-........- kirjoitti:
[00:20] (Maria) Hei mutsi nyt mä oon tosi kusessa!
[00:24] (Anna) Joo kyllä se aamulla näyttää taas paremmalta.[00:28] (Anna) kuka se muuten oli?
[00:31] (Maria) no, se oli yks ihana Roomalainen solttu..
[00:34] (Anna) miten helvetissä sä menit sille antamaan?
[00:37] (Maria) ku se oli niin ihana ja tietysti se rotta sanoi, et se menee naimisiin mun kaa....Teotwawki kirjoitti:
ei ymmärrä:
[21:37] Juudas: LOL! Pwned!
Voitko vähän avata:-)Jos ei ole irkissä roikkunut niin ovathan nämä varsin vieraita termejä. Minäpäs tulkitsen vähän...
AFK = Away From Keyvoard
BRB = Be Right Back
LOL = Laughing Out Loud
Eli Jeesus sanoo olevansa poissa näppäimistön äärestä, ja ilmoittaa palaavansa pian. Judas nauraa kommentille, ja toteaa "Pwned" joka on nettislangia sanasta "owned". Esim. kun sotapeleissä kaveri pamauttaa toisen hengiltä niin silloin huudetaan ilkkuen "owned!", tarkoittaen niin kun "sainpas sut!"Whitewash kirjoitti:
Jos ei ole irkissä roikkunut niin ovathan nämä varsin vieraita termejä. Minäpäs tulkitsen vähän...
AFK = Away From Keyvoard
BRB = Be Right Back
LOL = Laughing Out Loud
Eli Jeesus sanoo olevansa poissa näppäimistön äärestä, ja ilmoittaa palaavansa pian. Judas nauraa kommentille, ja toteaa "Pwned" joka on nettislangia sanasta "owned". Esim. kun sotapeleissä kaveri pamauttaa toisen hengiltä niin silloin huudetaan ilkkuen "owned!", tarkoittaen niin kun "sainpas sut!"tämä valaisi asiaa ja engelskaa ymmärrän toki hyvin. Olen käyttänyt sitä työkielenäni 10 vuotta.:-)
- ei mitään järkeä
Teotwawki kirjoitti:
[02:00] Hei Jesse ja Jahve, voisitteks te vähän jeesata, ku konklaavi alkaa istua tänään ja mä haluun paaviks.
[02:10] Vittu pidä pääs kii siellä tai me valitaan koku muu..Pitäisikö teille ottaa vielä jostain käsinuketkin esiin? Pääh!
ei mitään järkeä kirjoitti:
Pitäisikö teille ottaa vielä jostain käsinuketkin esiin? Pääh!
tätä sanotaan huumoriksi ja mm. Englannin TV:ssa on esitetty paljon rankempaakin kamaa.
"[00:00] Heips Eve mitäs sulla on päällä, mä oon ihan munasillani.
[00:05] No tässä uutta viikunan lehtee sovittelen kun toi yks ukko tuolla yläkerrassa tuijottaa."
[00:08] Eve, mä tuijotan sua, koska en ole ennen nähnyt kenenkään sovittelevan myrkkysumattia lolTeotwawki kirjoitti:
jatkaa:
[21:36] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ[v.38. klo 21:30] Faija, miks?
Connetion to user Jezuz_Kri$t has been disconnected- X.Rotc.epsni
jason_dax kirjoitti:
"[00:00] Heips Eve mitäs sulla on päällä, mä oon ihan munasillani.
[00:05] No tässä uutta viikunan lehtee sovittelen kun toi yks ukko tuolla yläkerrassa tuijottaa."
[00:08] Eve, mä tuijotan sua, koska en ole ennen nähnyt kenenkään sovittelevan myrkkysumattia lolTästä lähdetään heheheeee...
- lköjkhlög
Teotwawki kirjoitti:
tämä valaisi asiaa ja engelskaa ymmärrän toki hyvin. Olen käyttänyt sitä työkielenäni 10 vuotta.:-)
Qwgdh mbkht fhsl hkjl.
...olisi voinut vähän varoittaa.... Ei hyvää iltaa...nyt repesi päivän parhaat naurut...kertakaikkiaan....
Olette ihan mahdottomia...kiitos siitä....LOL!!! :-DTeotwawki kirjoitti:
joskus vähän hauskaa pitää?????? Eix nii????:-D)))))))))))))))
..teitte yllätys hyökkäyksen...sellaista verbaali-kutukutusta, että ei mitään määrää...viikunalehdet sentään...
Jatkakaa, olkaa hyvät (ellette parhaat) :-D
- ...
ole ymmärtänyt raamatusta tai tietotekniikasta hönkäsen pölläystä, joten korjataanpa nyt vain ilmeisimmät virheet:
Aatamilla oli Eviksen luomisen jälkeen lievä kylkiluuvajaus, joten hänen w-lan yhteytensä gubbe jahveen oli pikkuisen heikoissa kantimissa. Jahve seisoa jökötti kyllä ihan Soneran mastona ja liikahtelikin sinne tänne, jotta yhdyntä olisi saatu aikaiseksi. Huhuilikin välillä kovaan ääneen: Missä te perkeleen maan matoset oikein olette?"
Kiemurteli siihen paikalle raajoilla varustettu puhuva käärme, joka heitti Jahvea kookospähkinällä päin pläsiä. Likinäköisenä jahvelainen päätti kostaa kaiken Evikselle, koska hänellä oli ainoana iPhone-apparaatti käpälässään. "Älä ikinä enää tuo minun silmieni eteen kosketusnäytöllä varustettua telefoonia, tuumi Jahve, tai saat kärsiä!"
Kaikkihan sen tietää, kuinka siinä sitten kävi: Degeneraatio ja perisynti valtasi maailman. Vain Intiassa ja Kiinassa on tarpeeksi näppäriä ja halpapalkkaisia naisihmisiä 3310:n valmistamiseen. Ja hekin synnyttävät kapulansa suurella tuskalla ja vaivalla, kuten kirjoissa on ennustettu. Näin jälleen kerran: Raamattu on osoittanut olevansa Jumalan sanaa ja opiksi ja ojennukseksi kaikille meille, jotka synnintuskissamme tarvomme.- olen eri mieltä nyt
Jospa niitä kylkiluita olikin ennen vielä yksi lisää, ja nyt vain kaksi?
olen eri mieltä nyt kirjoitti:
Jospa niitä kylkiluita olikin ennen vielä yksi lisää, ja nyt vain kaksi?
kaksitoista paria kylkiluita.
AAMUUN MENNESSÄ BITTIAVARUUDESSA, sanokaa mun sanoneeni:-D
missxcessive kirjoitti:
on tää semmosta jumalanpilkkaa ettei tätä joku kauaa enää kattele ;)
...eihän ole...ihan selvää raamatun päivitystä tässä tehdään...hääähhhhäähähäähähähähähääää.....ja tästä tulee muuten hyvä Bitti-Biplia.... :-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...ja tallenna se jotenkin...tätä ei saa tuhota!!!!
olennaisilta osiltaan. :-)
Teotwawki kirjoitti:
olennaisilta osiltaan. :-)
...luottaa! Sinä se oletkin palstan mikro(aaltouuni)tukihenkilö, jos en mokkapäissäni väärin muista... ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...luottaa! Sinä se oletkin palstan mikro(aaltouuni)tukihenkilö, jos en mokkapäissäni väärin muista... ;-D
on 10 vuotta vanha mikrotukihenkilön koulutus ja tästä nyky menosta en mä tajuu yhtään enempää ku kuka tahansa...:-)
- älä pissi julkisesti
Tarkastaja.X kirjoitti:
...eihän ole...ihan selvää raamatun päivitystä tässä tehdään...hääähhhhäähähäähähähähähääää.....ja tästä tulee muuten hyvä Bitti-Biplia.... :-D
mutta senkusta jatkatte renkutuksianne vain.. ja kivaa näyttää olevan...!
älä pissi julkisesti kirjoitti:
...jos älykkyyttä tarvitaan ymmärtämään huumoria korkeammalla tasolla.
Jos pidät minua tyhmänä, ihan vapaasti.
Voit tulla kahville ja pystyn kyllä esittämään kaikki testaustulokset, jos epäilet sanojani.
Mietelause: Ateistin ei tarvitse valehdella, hän kestää toduuden ilman satukirjoja!- karisma
ketju on vielä jäljellä :)
T: .....-........- nyk. rekattuna. karisma kirjoitti:
ketju on vielä jäljellä :)
T: .....-........- nyk. rekattuna.olet tämä henkiulö....-.....-:-D)))))))))))))))) Hyvä tietää.
älä pissi julkisesti kirjoitti:
pitää olla myös hauskoja asioita. Vatsahaavan tässä saisi, jos kaiken haudanvakavasti ottaisi.
Tarkastaja.X kirjoitti:
...kun ei lähtenyt bittiparatiisiin... :-D
jumaluuksiin, joten bittitaivaaseen se tuskin pääsee, mutta kiva kun kaivoit sen esiin taas.:-)
Teotwawki kirjoitti:
jumaluuksiin, joten bittitaivaaseen se tuskin pääsee, mutta kiva kun kaivoit sen esiin taas.:-)
...ja naurattaa edelleen. Yksi hauskimmista ketjuista. :-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...ja naurattaa edelleen. Yksi hauskimmista ketjuista. :-D
voi vanhallakin vielä lamppu syttyä päässä.:-)
- karisma
Teotwawki kirjoitti:
voi vanhallakin vielä lamppu syttyä päässä.:-)
[jotain] (Jesse) Hei jahve täällä on ihan vitusti nälkäsii ihmisii eikä mulla oo kun muutama fisu ja pari känttyä.
[jotain] (jahve) No murise niille jotain niin kyllä ne siitä tokenevat mut murise lujempaa kun niiden suolikaapit.
[jotain] (Jesse) No okei mä yritän, kiitti.
Niinpä Jesse otti leivän ja murisi, ei perkele tästä kaikille riitä. karisma kirjoitti:
[jotain] (Jesse) Hei jahve täällä on ihan vitusti nälkäsii ihmisii eikä mulla oo kun muutama fisu ja pari känttyä.
[jotain] (jahve) No murise niille jotain niin kyllä ne siitä tokenevat mut murise lujempaa kun niiden suolikaapit.
[jotain] (Jesse) No okei mä yritän, kiitti.
Niinpä Jesse otti leivän ja murisi, ei perkele tästä kaikille riitä.ollut nainen, hän olisi ruokkinut sillä määrällä isommankin porukan.
Teotwawki kirjoitti:
ollut nainen, hän olisi ruokkinut sillä määrällä isommankin porukan.
Ohje:
500l vettä
2 kalaa
2 vanhaa känttyä
Tarveaineet viskastaan pataan ja lisätään vettä aina kun padan pohja alkaa näkymään.
- Keille kavereille
Aatami olisi kertonut..?!
- Kuk regus susej
Lilithin synnyttämille demoneille?
niitä jo silloin muita kansoja, kenen kanssa Aatun ja Eeviksen pojat olis muuten menny naimisiin? Eeviksen kaa?????
- Persrööri
Tarkastaja.X kirjoitti:
..jättiläisille.
tietenkin Konnun hobiteille ja odottaisi kirjettä tylypahkasta 11-vuotiaana.... ja lopuks tulis voldemort ja huutais avada kedavra.:D
- samaa mutta kahtia
Teotwawki kirjoitti:
niitä jo silloin muita kansoja, kenen kanssa Aatun ja Eeviksen pojat olis muuten menny naimisiin? Eeviksen kaa?????
Eeva tehtiin Aadamin luusta, olipa niitä sitten silloin enemmän kuin nyt tai ei, ja ne olivat kaksi mutta silti samaa ihmistä.
samaa mutta kahtia kirjoitti:
Eeva tehtiin Aadamin luusta, olipa niitä sitten silloin enemmän kuin nyt tai ei, ja ne olivat kaksi mutta silti samaa ihmistä.
Kainin ja Abelin muijat tuli?
Kun ei 6000 vuotta sitten ollut ns. "tietotekniikkaa" . Miksi kirjoittelet sellaista sitten.
- jotain viisaampaa
kova meno oli päällä tehdä pilkkaa itseään viisaammasta kirjasta.
jotain viisaampaa kirjoitti:
kova meno oli päällä tehdä pilkkaa itseään viisaammasta kirjasta.
....päivän vitsi.
että koska jumala kuitenkin tiesi, että tietotekniikka tulee, niin miksi hän ei antanut sitä tien ihmisen käyttöön, kun maailman loi?
- Huutava ääni
Teotwawki kirjoitti:
että koska jumala kuitenkin tiesi, että tietotekniikka tulee, niin miksi hän ei antanut sitä tien ihmisen käyttöön, kun maailman loi?
raamatun oikeasti ? Kuka teistä tietää mitään raamatusta? Mäe en edes yritä laskeutua tälle tasolle, mitä tämä keskustelu pitää sisällään. On helppo huudella kuin kakarat kadulla, kun ei tiedä yhtään mitään siitä mistä puhuu!
Kyllä mä tiedän mitä kommentteja mä tästä saan oskakseni; samaa mitään merkitsemätön sanojen helinää ;-) Sen mä vaan sanon että on niin helppo jollankin ateistin leimalla huudella mitä vaan. Kuka teistä edes on oikeasti ateisiti ? Mihin perustat mielipiteesi? Siihenkö, että et tiedä raamatusta mitään ja voit huudella siitä mitä vaan ja pilkata Jumalaa, vai siihen että tunnet raamatu todella hyvin ja voit perustella sen mitä sanot?
Jos tuntisit raamatun, et uskaltaisi edes tehdä tämän kaltaista pilkkaa. Maailmaan mahtuu paljon pahaa. Sama voima joka sai miehen ampumaan Cellossa viisi ihmistä ja ja itsensä, saa myös aikaan tämänkaltaisia vietiketjuja, eli Jumalanpilkkaa. Teinä pysähtyisin hetkeksi miettimään, millä asiolla leikitte ateismin ja "huumorin" varjolla. Tulee päivä meille jokaiselle, jolloin näistä kaikista asioista ollaan tuomiolla, täysin riippumatta siitä uskotko sitä tai et!
Jumalan siunausta teille jokaiselle! Huutava ääni kirjoitti:
raamatun oikeasti ? Kuka teistä tietää mitään raamatusta? Mäe en edes yritä laskeutua tälle tasolle, mitä tämä keskustelu pitää sisällään. On helppo huudella kuin kakarat kadulla, kun ei tiedä yhtään mitään siitä mistä puhuu!
Kyllä mä tiedän mitä kommentteja mä tästä saan oskakseni; samaa mitään merkitsemätön sanojen helinää ;-) Sen mä vaan sanon että on niin helppo jollankin ateistin leimalla huudella mitä vaan. Kuka teistä edes on oikeasti ateisiti ? Mihin perustat mielipiteesi? Siihenkö, että et tiedä raamatusta mitään ja voit huudella siitä mitä vaan ja pilkata Jumalaa, vai siihen että tunnet raamatu todella hyvin ja voit perustella sen mitä sanot?
Jos tuntisit raamatun, et uskaltaisi edes tehdä tämän kaltaista pilkkaa. Maailmaan mahtuu paljon pahaa. Sama voima joka sai miehen ampumaan Cellossa viisi ihmistä ja ja itsensä, saa myös aikaan tämänkaltaisia vietiketjuja, eli Jumalanpilkkaa. Teinä pysähtyisin hetkeksi miettimään, millä asiolla leikitte ateismin ja "huumorin" varjolla. Tulee päivä meille jokaiselle, jolloin näistä kaikista asioista ollaan tuomiolla, täysin riippumatta siitä uskotko sitä tai et!
Jumalan siunausta teille jokaiselle!"blaa blaa blaa
Jumalan siunausta teille jokaiselle!"
Haista kuule itse vaan.
Sinä et siis viitsi alentua huumoriin (joka muistaakseni oli merkki älykkyydestä) mutta ylennät kyllä itsesi ilmoittamalla, että olet parempi ihminen kuin ateistit koska uskot mielikuvitusystävään ja muka tunnet raamatun jotenkin yliluonnollisesti kun olet lukenut sitä sen mielikuvituskaverisi kanssa?
Just just.Huutava ääni kirjoitti:
Jumalan siunausta teille jokaiselle!vedät Espoon tapahtumat tähän ketjuun? Mitä ne tähän kuuluvat? Täältä löytyy useita raamattua hyvin tuntevia ateisteja. Sketsit ovat huumoria, eikä jumala kaikkivoipaisuudessaan tarvinne ihmisen apua puolustautuakseen pilkkaa vastaan.
belial_666 kirjoitti:
"blaa blaa blaa
Jumalan siunausta teille jokaiselle!"
Haista kuule itse vaan.
Sinä et siis viitsi alentua huumoriin (joka muistaakseni oli merkki älykkyydestä) mutta ylennät kyllä itsesi ilmoittamalla, että olet parempi ihminen kuin ateistit koska uskot mielikuvitusystävään ja muka tunnet raamatun jotenkin yliluonnollisesti kun olet lukenut sitä sen mielikuvituskaverisi kanssa?
Just just.että ketju on täällä vielä? :-D)))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
että ketju on täällä vielä? :-D)))))))))))))
Ylläpito vetää lonkkaa tai sitten niiltä on lipsahtanut tää hirmuinen jumalanpilkka vahingossa läpi seulan. :D
Hyvä vaan...
Toisaalta, verenpaineet taitaa olla näitten huumorinkukkien takia joidenkin näyttöpäätteiden edessä vähän koholla. Eikä siis nauramisesta.belial_666 kirjoitti:
Ylläpito vetää lonkkaa tai sitten niiltä on lipsahtanut tää hirmuinen jumalanpilkka vahingossa läpi seulan. :D
Hyvä vaan...
Toisaalta, verenpaineet taitaa olla näitten huumorinkukkien takia joidenkin näyttöpäätteiden edessä vähän koholla. Eikä siis nauramisesta.verenpaineen nousu vapautta endorfiineja, joten se ei ole haitaksi. Negatiivinen taas saa aikaan esim. aivoinfarktin.:-D)))))))))))))
- ...
Huutava ääni kirjoitti:
Jumalan siunausta teille jokaiselle!ja kerro, ettei sinunlaisiasi ihmisiä oikeasti ole olemassa.
Siis ihan oikeasti, ei noin paljon päästäisiä voi kukaan kantaa päässään:/ - Huutava ääni
Teotwawki kirjoitti:
vedät Espoon tapahtumat tähän ketjuun? Mitä ne tähän kuuluvat? Täältä löytyy useita raamattua hyvin tuntevia ateisteja. Sketsit ovat huumoria, eikä jumala kaikkivoipaisuudessaan tarvinne ihmisen apua puolustautuakseen pilkkaa vastaan.
Cellon tapahtumilla ei ole varsinaisesti mitään "analogiaa" tähän ketjuun. Se oli esimerkki ja jos luet viestin uudelleen, huomaat kyllä että puhuin samamasta VOIMASTA, joka vaikuttaa. Nuo sketsit, olivatpa sitten sinun mielestäsi huumoria; ovat Jumalan pilkkaa!
Jumala ei tarvitse itseään puolustamaan ketään ihmistä. Mun pointtini olikin se, että sinä ja kaikki muut tähän viestiketjuun osallistujat ette ymmärrä mistä te puhutte. Minä tiedän minne menen tämän maallisen vaellukseni jälkeen, tiedätkö sinä?
Jättäisi vielä yhden pienen knopin: Olen huomannut että te "ateistit" kikkailette ja knoppailette sivistys sanoilla yms. tehdäksenne vaikutuksen, koske ette pysty millään oikeilla perusteilla kumoamaan Jumalan olemassa oloa ja vaikutusta ja vaikutusvaltaa.
...Joten näin vuodenvaihteeksi tällainen pieni ajatus: Uskotko että nyt on vuosi 2010 ? Mistä tämä vuosiluku tulee? Vastaus: Siitä että Jeesus Kristus, vapahtaja syntyi 2010 v sitten. Jos uskot, että nyt on v .2010, mutta et usko Jeesukseen, niin ekös "ateistilla" ole jo näin pienessä asiassa ristiriita itsensä ja omien väitteiden ja vakaumuksensa kanssa? Entä sitten suurempien asioiden perustelut?
...Että sellaisia. Tiedätkö mihin minä en usko? Minä en usko että oikeaa ateistia on edes olemassa ;-) ... kirjoitti:
ja kerro, ettei sinunlaisiasi ihmisiä oikeasti ole olemassa.
Siis ihan oikeasti, ei noin paljon päästäisiä voi kukaan kantaa päässään:/tämä palsta suorastaan tulvii näitä valopäitä:-)
Huutava ääni kirjoitti:
Cellon tapahtumilla ei ole varsinaisesti mitään "analogiaa" tähän ketjuun. Se oli esimerkki ja jos luet viestin uudelleen, huomaat kyllä että puhuin samamasta VOIMASTA, joka vaikuttaa. Nuo sketsit, olivatpa sitten sinun mielestäsi huumoria; ovat Jumalan pilkkaa!
Jumala ei tarvitse itseään puolustamaan ketään ihmistä. Mun pointtini olikin se, että sinä ja kaikki muut tähän viestiketjuun osallistujat ette ymmärrä mistä te puhutte. Minä tiedän minne menen tämän maallisen vaellukseni jälkeen, tiedätkö sinä?
Jättäisi vielä yhden pienen knopin: Olen huomannut että te "ateistit" kikkailette ja knoppailette sivistys sanoilla yms. tehdäksenne vaikutuksen, koske ette pysty millään oikeilla perusteilla kumoamaan Jumalan olemassa oloa ja vaikutusta ja vaikutusvaltaa.
...Joten näin vuodenvaihteeksi tällainen pieni ajatus: Uskotko että nyt on vuosi 2010 ? Mistä tämä vuosiluku tulee? Vastaus: Siitä että Jeesus Kristus, vapahtaja syntyi 2010 v sitten. Jos uskot, että nyt on v .2010, mutta et usko Jeesukseen, niin ekös "ateistilla" ole jo näin pienessä asiassa ristiriita itsensä ja omien väitteiden ja vakaumuksensa kanssa? Entä sitten suurempien asioiden perustelut?
...Että sellaisia. Tiedätkö mihin minä en usko? Minä en usko että oikeaa ateistia on edes olemassa ;-)Se että siellä möliset...on silkkaa...ateismin pilkkaa...en TODELLAKAAN tajua miksi sinun pitää tänne tulla???
Olisi ymmärrettävää, että pysyisit siellä omiesi parissa...miksi et pysy?
Täällä oleminen perustuu vapaaehtoiseen valintaan, ei ole pakko avata yhtäkään ketjua...jos ei halua tai ei kiinnosta.
Miksi sinua niin kovasti kiinnostaa mitä ateistit ajattelevat? Oletko kaappiateisti ja haet vielä varmistusta?... kirjoitti:
ja kerro, ettei sinunlaisiasi ihmisiä oikeasti ole olemassa.
Siis ihan oikeasti, ei noin paljon päästäisiä voi kukaan kantaa päässään:/Päästä minut rahasta, sillä sinulla on kirkollisverot nyt ja iänkaiken.... :-D
Kyllä täällä näitä hoipertelee...näitä höppeleitä.Tarkastaja.X kirjoitti:
Se että siellä möliset...on silkkaa...ateismin pilkkaa...en TODELLAKAAN tajua miksi sinun pitää tänne tulla???
Olisi ymmärrettävää, että pysyisit siellä omiesi parissa...miksi et pysy?
Täällä oleminen perustuu vapaaehtoiseen valintaan, ei ole pakko avata yhtäkään ketjua...jos ei halua tai ei kiinnosta.
Miksi sinua niin kovasti kiinnostaa mitä ateistit ajattelevat? Oletko kaappiateisti ja haet vielä varmistusta?ihmisrotua, jonka tuolla eräässä ketjussa ... määritteli Homo Idioticukseksi:-)
Teotwawki kirjoitti:
ihmisrotua, jonka tuolla eräässä ketjussa ... määritteli Homo Idioticukseksi:-)
...joka on unohtunut pyykkinarulle tuulen heiluttamaksi?
Tarkastaja.X kirjoitti:
...joka on unohtunut pyykkinarulle tuulen heiluttamaksi?
kuin kuivuva valkopyykki:-D)
Teotwawki kirjoitti:
kuin kuivuva valkopyykki:-D)
...keskustelu 4 vuotiaan lapsen kanssa, joka kertoo että tulee tekemään aikuisena etupäässä noita Batmanin hommia....siinä aika kuluu rattoisasti...
Tarkastaja.X kirjoitti:
...keskustelu 4 vuotiaan lapsen kanssa, joka kertoo että tulee tekemään aikuisena etupäässä noita Batmanin hommia....siinä aika kuluu rattoisasti...
hämähäkkimies pois muodista? :-D))))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
hämähäkkimies pois muodista? :-D))))))))))))))
..Hämiksellä on kunnon kiipeilytaidot...niillä sitä silpataan... :-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
..Hämiksellä on kunnon kiipeilytaidot...niillä sitä silpataan... :-D
kartalla näissä oikein, mutta enkä sitten taas kun lapsenlapset tulee siihen ikään.:-)
Tarkastaja.X kirjoitti:
Päästä minut rahasta, sillä sinulla on kirkollisverot nyt ja iänkaiken.... :-D
Kyllä täällä näitä hoipertelee...näitä höppeleitä.2000 vuotta ja mitä on saatu. Jesse ei ole palannut vieläkään.
- Tango_Delirium
Huutava ääni kirjoitti:
Jumalan siunausta teille jokaiselle!Huumorintaju, haloo...? Hillittömän hauska ketju. Kyllä nuo vekkulit osaa... :)
Tango_Delirium kirjoitti:
Huumorintaju, haloo...? Hillittömän hauska ketju. Kyllä nuo vekkulit osaa... :)
Katso, sillä Jeesus sanoi, että sinä olet kieltävä minut kolmasti.:-D)))))))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
sähköverkon käyttö eri muodoissaan tekee teistä ( ja meistä" )
kaikista orjia maaplaneetan materiaalisessa maailmassa, tuumi tovi
asian puolesta, kiitos. Entäs kun sähköt laitetaan maailmasta pois,
alatko jauhamaan kahvinpavut itse ja puuta polttelemaan pannun alla.
Ei en ala huutelemaan sinulle joskus haudan tuolta puolen, epäilen vain
planeetan kestävyyttä seuraavalle vuodelle siirryttäessä, ja sen asujaimistoa.
Ja kaikki kirjoituksethan on vain hypoteesia, jollei valtio vahvista niitä, kiitos !
- Thomaus
Ois olla Jumala, jos kaikki istuis vaan netin ääressä päivästä toiseen. :)
- Huutava ääni
Teotwawki kirjoitti:
paljon helpompi hallita maailmaa, jos kaikki istuisivat näytön ääressä. :-)
...Että sellaisia. Tiedätkö mihin minä en usko? Minä en usko että oikeaa ateistia on edes olemassa - zfrkuppaålo
Huutava ääni kirjoitti:
...Että sellaisia. Tiedätkö mihin minä en usko? Minä en usko että oikeaa ateistia on edes olemassa"Mistä tämä vuosiluku tulee? Vastaus: Siitä että Jeesus Kristus, vapahtaja syntyi 2010 v sitten."
Eipäs syntynytkään.
"Tiedätkö mihin minä en usko? Minä en usko että oikeaa ateistia on edes olemassa"
Uskosi tai uskomatta olemisesi ei vaikuta todellisuuteen millään tavalla. Huutava ääni kirjoitti:
...Että sellaisia. Tiedätkö mihin minä en usko? Minä en usko että oikeaa ateistia on edes olemassajotka väittävät: "Minä tiedän minne menen tämän maallisen vaellukseni jälkeen, tiedätkö sinä?"
Emme me ateistit ole viitsineen laittaa omaa ajanlaskuamme käyntiin, kun koko muu yhteiskunta pyörii mielikuvitusolentojen ajanlaskun mukaan.- Huutava ääni
Teotwawki kirjoitti:
jotka väittävät: "Minä tiedän minne menen tämän maallisen vaellukseni jälkeen, tiedätkö sinä?"
Emme me ateistit ole viitsineen laittaa omaa ajanlaskuamme käyntiin, kun koko muu yhteiskunta pyörii mielikuvitusolentojen ajanlaskun mukaan.Kiitos, vahvistitte pointtini...Sain vastaväitteitä, mutta en yhtään perustelua :-)
- Thomaus
Teotwawki kirjoitti:
paljon helpompi hallita maailmaa, jos kaikki istuisivat näytön ääressä. :-)
Kyllä me taidetaan olla niin mahdottomia, ettei meitä ole kovin helppoa hallita kun korkeintaan nukkuessa. ;)
Thomaus kirjoitti:
Kyllä me taidetaan olla niin mahdottomia, ettei meitä ole kovin helppoa hallita kun korkeintaan nukkuessa. ;)
ihmistä on aika paljon, mutta ajattele bakteerien hallintaa. Yhdessä ihmisessä on bakteereja enemmän kuin ihmisiä pallolla, joka oli ennen pannukakku. Vastaus on, että bakteereja on triljoonia ja niitäkin pitäisi hallita, kaikkivaltias kun on.:-D))))))))))))))) Entäs virukset ja arkkieliöt...... ei pysty edes kuvittelemaan.
- Huutava ääni
Teotwawki kirjoitti:
ihmistä on aika paljon, mutta ajattele bakteerien hallintaa. Yhdessä ihmisessä on bakteereja enemmän kuin ihmisiä pallolla, joka oli ennen pannukakku. Vastaus on, että bakteereja on triljoonia ja niitäkin pitäisi hallita, kaikkivaltias kun on.:-D))))))))))))))) Entäs virukset ja arkkieliöt...... ei pysty edes kuvittelemaan.
Mitä sitten yritikin tuolla sanoa? Mulla on yksi ainoa kirja johon kaikki on kirjoitettu niin kun maailma sen luomisesta (n.6000v sitten) on ollut. Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta kyseenalaistaa mitä raamattuun on kirjoitettu. Jos sinä tai joku haluaa kyseenalaistaa asioita, niin siitä vaan. Raamatusta löytyy vastaus kaikkeen, mutta jos jotain halutaan vastaan väittää, niin kai sille täytyy olla paremmat perustelut, kuin " Ei pysty edes kuvittelemaan " ?
Voihan sitä heitellä ilmoille ihan mitä vaan sylki suuhun tuo ja vaihtaa keskustelun aihetta kun edellisessä on heikoilla, mutta ongelmahan syntyy siitä, jos ei sanojalla ole minkäänlaisia perusteluja sille mitä sanoo...se vie ikäänkuin pohjan koko esitetyltä ajatukselta :-)
...Knoppi N_o: 2 : Kun aloitit tämän keskustelun, huomaan että olet tietoinen maailman luomisesta olevan n. 6000v aikaa. No, herääkin kysymys, miten voit ateistina niin uskoa, jos ei Jumala ole sitä silloin luonut. Eli ts. nimenomaan raamattun ajanlaskun mukaan maailman luominen ajoittautuu n.6000v tästähetkestä taakseppäin. Jos esim. evolutionistilta kysytään, on maapallo monta miljoonaa vuotta vanha. Joten jälleen on "ateisti" ristiriidassa itsesensä kanssa...miten voit uskoa raamatun ajanlaskuun, mutta et Jumalaan ja raamatun kertomaan :-) - Thomaus
Teotwawki kirjoitti:
Joo. Kyllä se on mun mielestä parempi antaa vaan Luojan hallita eikä kuvitella, että pystyis ite parempaan.
Huutava ääni kirjoitti:
Kiitos, vahvistitte pointtini...Sain vastaväitteitä, mutta en yhtään perustelua :-)
Vai vieläkö pärjätään rautalangalla?
Huutava ääni kirjoitti:
Mitä sitten yritikin tuolla sanoa? Mulla on yksi ainoa kirja johon kaikki on kirjoitettu niin kun maailma sen luomisesta (n.6000v sitten) on ollut. Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta kyseenalaistaa mitä raamattuun on kirjoitettu. Jos sinä tai joku haluaa kyseenalaistaa asioita, niin siitä vaan. Raamatusta löytyy vastaus kaikkeen, mutta jos jotain halutaan vastaan väittää, niin kai sille täytyy olla paremmat perustelut, kuin " Ei pysty edes kuvittelemaan " ?
Voihan sitä heitellä ilmoille ihan mitä vaan sylki suuhun tuo ja vaihtaa keskustelun aihetta kun edellisessä on heikoilla, mutta ongelmahan syntyy siitä, jos ei sanojalla ole minkäänlaisia perusteluja sille mitä sanoo...se vie ikäänkuin pohjan koko esitetyltä ajatukselta :-)
...Knoppi N_o: 2 : Kun aloitit tämän keskustelun, huomaan että olet tietoinen maailman luomisesta olevan n. 6000v aikaa. No, herääkin kysymys, miten voit ateistina niin uskoa, jos ei Jumala ole sitä silloin luonut. Eli ts. nimenomaan raamattun ajanlaskun mukaan maailman luominen ajoittautuu n.6000v tästähetkestä taakseppäin. Jos esim. evolutionistilta kysytään, on maapallo monta miljoonaa vuotta vanha. Joten jälleen on "ateisti" ristiriidassa itsesensä kanssa...miten voit uskoa raamatun ajanlaskuun, mutta et Jumalaan ja raamatun kertomaan :-)usko, vaan heitin sinulle ajattelemisen aihetta. Mutta jos maailmankuvasi perustuu yhteen kirjaan, niin voi voi....Itse olen lukenut pienen kirjaston verran kirjoja....joten...päättele itse jos pystyt...
Thomaus kirjoitti:
Joo. Kyllä se on mun mielestä parempi antaa vaan Luojan hallita eikä kuvitella, että pystyis ite parempaan.
tanssia kaikki maailma:-)
Huutava ääni kirjoitti:
...Knoppi N_o: 2 : Kun aloitit tämän keskustelun, huomaan että olet tietoinen maailman luomisesta olevan n. 6000v aikaa. No, herääkin kysymys, miten voit ateistina niin uskoa, jos ei Jumala ole sitä silloin luonut. Eli ts. nimenomaan raamattun ajanlaskun mukaan maailman luominen ajoittautuu n.6000v tästähetkestä taakseppäin. Jos esim. evolutionistilta kysytään, on maapallo monta miljoonaa vuotta vanha. Joten jälleen on "ateisti" ristiriidassa itsesensä kanssa...miten voit uskoa raamatun ajanlaskuun, mutta et Jumalaan ja raamatun kertomaan :-)...ei kukaan voi oikeasti olla noin yksinkertainen....
Kannattaa lukea aikaisempia ketjuja, jossa väännetään rautalangasta tätä maailman todellista ikää....ja se on aivan selvää..että maapallo on huomattavasti vanhempi kun 6000vuotta...sano nyt vielä, että uskot nooan arkki satuun...tämä menee nyt kahvin keitoksi..- Huutava ääni
Teotwawki kirjoitti:
tanssia kaikki maailma:-)
Kuten jo totesin aiemmin, ei yhtään perusteltua vastaväitettä. No, ei se mun näkemystäni millään tavalla muuta, tai muuttaa se senverran että varmistuin siitä mitä jo aiemmin totesin: Ateismille, eikä ateistillä löydy yhtään perusteltua perustelua Jumalaa vastaan. Ei yhtään perustelua koko tässä keskustelussa! Kuka haluaa uskoa mihinkin bakteereihin tai mitä mitä ikinä haluaakin ajatella.
Jeesus Kristus syntyi, kuoli, haudattiin ja nousi ylös kolmantena päivänä. Vain ja ainosataan Jeesusen kautta pääsemme pelastukseen. Jeesus kuoli sinun ja minun syntien tähden. Minun velvollisuuteni on viedä tämä maailmalle tiettäväksi...vastuu jää kuulialle. Jokainen tekee oman valintansa ja uskoo siihen mihin haluaa.
Meille jokaiselle selviää se lopullinen totuus kun tämä ajallinen aika päättyy, uskoitpa siihen tai et! Suosittelen kuitenkin ottamaan asioista selvää ennen sitä. Itse löysin totuuden ja rauhan ja tiedän olevani oikeassa ja että on olemassa elävä Jumala, joka puhuu ja vaikuttaa.
Mä olen tehnyt pointtini selväksi, eikä näistä asioista sen kummemin ole hyötyä alkaa vääntämään. Jos joku ei halua uksoa, niin ei sitten halua, yksinkertaista :-) Kyllä se totuus meille jokaiselle vielä aikanaan valkenee ;-)
Se on moro :-) Huutava ääni kirjoitti:
Kuten jo totesin aiemmin, ei yhtään perusteltua vastaväitettä. No, ei se mun näkemystäni millään tavalla muuta, tai muuttaa se senverran että varmistuin siitä mitä jo aiemmin totesin: Ateismille, eikä ateistillä löydy yhtään perusteltua perustelua Jumalaa vastaan. Ei yhtään perustelua koko tässä keskustelussa! Kuka haluaa uskoa mihinkin bakteereihin tai mitä mitä ikinä haluaakin ajatella.
Jeesus Kristus syntyi, kuoli, haudattiin ja nousi ylös kolmantena päivänä. Vain ja ainosataan Jeesusen kautta pääsemme pelastukseen. Jeesus kuoli sinun ja minun syntien tähden. Minun velvollisuuteni on viedä tämä maailmalle tiettäväksi...vastuu jää kuulialle. Jokainen tekee oman valintansa ja uskoo siihen mihin haluaa.
Meille jokaiselle selviää se lopullinen totuus kun tämä ajallinen aika päättyy, uskoitpa siihen tai et! Suosittelen kuitenkin ottamaan asioista selvää ennen sitä. Itse löysin totuuden ja rauhan ja tiedän olevani oikeassa ja että on olemassa elävä Jumala, joka puhuu ja vaikuttaa.
Mä olen tehnyt pointtini selväksi, eikä näistä asioista sen kummemin ole hyötyä alkaa vääntämään. Jos joku ei halua uksoa, niin ei sitten halua, yksinkertaista :-) Kyllä se totuus meille jokaiselle vielä aikanaan valkenee ;-)
Se on moro :-)perustele, että miksi voit kieltää allahin.
Ateistit eivät kiellä mitään, heiltä vain puuttuu usko jumaliin (KAIKKIIN niihin satoihin, joihin ihmiset uskovat)
Miten olematonta voi kieltää????Huutava ääni kirjoitti:
Se on moro :-)tämä, että ei ateistin tarvitse esittää mitään perustelua olemassa olemattomuudesta.
- hkj
Huutava ääni kirjoitti:
Se on moro :-)"Jeesus Kristus syntyi, kuoli, haudattiin ja nousi ylös kolmantena päivänä. Vain ja ainosataan Jeesusen kautta pääsemme pelastukseen. Jeesus kuoli sinun ja minun syntien tähden. Minun velvollisuuteni on viedä tämä maailmalle tiettäväksi...vastuu jää kuulialle. Jokainen tekee oman valintansa ja uskoo siihen mihin haluaa."
Mites tää perustellaan? :-D hkj kirjoitti:
"Jeesus Kristus syntyi, kuoli, haudattiin ja nousi ylös kolmantena päivänä. Vain ja ainosataan Jeesusen kautta pääsemme pelastukseen. Jeesus kuoli sinun ja minun syntien tähden. Minun velvollisuuteni on viedä tämä maailmalle tiettäväksi...vastuu jää kuulialle. Jokainen tekee oman valintansa ja uskoo siihen mihin haluaa."
Mites tää perustellaan? :-Dsiten, että se on satua.
- srstinde23
sai nauraa maha kippurassa.
...luulin, että tämä on jo häipynyt bittiavaruuteen...tosi ihme... :-0
Täytyy juoda oikein yllätyskahvit...Tarkastaja.X kirjoitti:
Täytyy juoda oikein yllätyskahvit...nostaa se kärkeen taas:-) Good morning Inspector X.
- X.Rotc.epsni
Teotwawki kirjoitti:
nostaa se kärkeen taas:-) Good morning Inspector X.
...Coffee....nam. ;-D
- karisma
Tarkastaja.X kirjoitti:
Täytyy juoda oikein yllätyskahvit...6000 vuotta- 7 päivää sitten
[00:00] (Jumala) Haloo!
[00:01] (Jumala) No vittu eiks täällä oo ketään. Haloo!
[00:01] (Jumala) No pitääkö taas kaikki tehdä itse perkele. Niin joo mä teen saman tien perkeleenkin siihen voi kyllä muutama päivä mennä.
9000 vuotta -1 päivä sitten
[20:21] (Juamala) Haloo! onks nyt aatu linjoilla?
[20:22] (Aatami) No joo kyllähän mä täällä.
[20:22] (Jumala) Vittu kun tuli hiki tossa maailman luomisessa mä taiden levätä ja vetää lärvit.
[20:23] (Aatami) No luo nyt ensin ehtoollisviini ei siitä muuten mitään tuu.
[20:24] (Jumala) Ai joo no vois sen nyt vielä tehdä.
[20:25] (Aatami) No sitten tiety voisit jonkun sutturan tohon luoda kun ei täs viitsi yksin palloilla.
[20:26] (Jumala) No äkkiähän mä sellasen teen mä värkkään sen sun kylkiluustas vaikka, mikäs sille nimeksi käviskö vaikka lillukka.
[20:26] (Aatami) Ei helvetissä mitään lillukan varsia laita vaikka Eva tai jotain.
[20:27] (Jumala) Tosta helvetistä tulikin mileen.... Taidanpa väsätä sellaisenkin ihan piruuttani kunhan oon tän viinipullon saanut kipatuksi. - X.Rotc.epsni
karisma kirjoitti:
6000 vuotta- 7 päivää sitten
[00:00] (Jumala) Haloo!
[00:01] (Jumala) No vittu eiks täällä oo ketään. Haloo!
[00:01] (Jumala) No pitääkö taas kaikki tehdä itse perkele. Niin joo mä teen saman tien perkeleenkin siihen voi kyllä muutama päivä mennä.
9000 vuotta -1 päivä sitten
[20:21] (Juamala) Haloo! onks nyt aatu linjoilla?
[20:22] (Aatami) No joo kyllähän mä täällä.
[20:22] (Jumala) Vittu kun tuli hiki tossa maailman luomisessa mä taiden levätä ja vetää lärvit.
[20:23] (Aatami) No luo nyt ensin ehtoollisviini ei siitä muuten mitään tuu.
[20:24] (Jumala) Ai joo no vois sen nyt vielä tehdä.
[20:25] (Aatami) No sitten tiety voisit jonkun sutturan tohon luoda kun ei täs viitsi yksin palloilla.
[20:26] (Jumala) No äkkiähän mä sellasen teen mä värkkään sen sun kylkiluustas vaikka, mikäs sille nimeksi käviskö vaikka lillukka.
[20:26] (Aatami) Ei helvetissä mitään lillukan varsia laita vaikka Eva tai jotain.
[20:27] (Jumala) Tosta helvetistä tulikin mileen.... Taidanpa väsätä sellaisenkin ihan piruuttani kunhan oon tän viinipullon saanut kipatuksi.Tuo oli hyvä. Saako pyytää lisää. Nooan arkista olisi mukava saada päivitetty versio.
Lisää vettä myllyyn! - ...
X.Rotc.epsni kirjoitti:
Tuo oli hyvä. Saako pyytää lisää. Nooan arkista olisi mukava saada päivitetty versio.
Lisää vettä myllyyn!varmaan selittyy luonnollisella tavalla niin, että jumala halusi drinksuunsa sateenkaarikoristeen ja vähän lisää lantrinkia;)))
- /Z_______Z/
... kirjoitti:
varmaan selittyy luonnollisella tavalla niin, että jumala halusi drinksuunsa sateenkaarikoristeen ja vähän lisää lantrinkia;)))
hyvän tuoksuinen paukku. Monta tonnia sontaa. Hyh. :-)
X.Rotc.epsni kirjoitti:
Tuo oli hyvä. Saako pyytää lisää. Nooan arkista olisi mukava saada päivitetty versio.
Lisää vettä myllyyn!600 vuotta vanha Nooa meni vaimonsa ja poikiensa Seemin, Haamin ja Jafetin kanssa rantaa ja alkoi rakentaa arkkia.
[08:00] Saamari, ku Julle käskit mut tällaseen urakkaan. Enhän mä osaa saatana pitää edes kirvestä kädessäni.
[08:03] No onhan sulla ne kundit mukana, kai ne jotain on oppinu?
[08:05] Seem oli ammattikoulussa kirvemieslinjalla, mut ei tehny sillä muuta veti ruohoo ja kasvatti amisviiksiä
[08:08] Kaada ne puut ensin, niin mä neuvon sit lisää.
[08:10] AFK
[18:01] ok Julle oot sä sillä??? Halooo
[18:02] täällä olen. nyt ku sulla on ne puut, niin rupeette kundien kanssa veistämään niistä lautoja. Snaijaat sä?
[18:05] kyll kai BRB
Pari päivää myöhemmin:
[08:00] Julle hoi, nyt yritetään laskea tää paatti veteen, ku noi saatanan haisevat elukat on lastattu, mut mitä vittua mä teen noille dinosauruksille?
[08:05] Mä heivaan ne pitkin maailmaa, ihmisille kiusaksi ja naamioin ne niin vanhoiks, et jengi luulee niitä miljoonia vuosia vanhoiks.
[08:10] Me irrotetaan nyt noi tukipuut, nii se lähtee lipumaan kohti vettä.
[08:12] katotaan pitääk se vettä
[08:30] Miks Julle sä teit tän mulle? Eihän tää saatana pysy pinnalla, kato nyt ei näy ku hytti enää.....
Näin muutimme hieman raamatun kertomusta.- X.Rotc.epsni
Teotwawki kirjoitti:
600 vuotta vanha Nooa meni vaimonsa ja poikiensa Seemin, Haamin ja Jafetin kanssa rantaa ja alkoi rakentaa arkkia.
[08:00] Saamari, ku Julle käskit mut tällaseen urakkaan. Enhän mä osaa saatana pitää edes kirvestä kädessäni.
[08:05] Seem oli ammattikoulussa kirvemieslinjalla, mut ei tehny sillä muuta veti ruohoo ja kasvatti amisviiksiä
[18:02] täällä olen. nyt ku sulla on ne puut, niin rupeette kundien kanssa veistämään niistä lautoja. Snaijaat sä?
Pari päivää myöhemmin:
[08:00] Julle hoi, nyt yritetään laskea tää paatti veteen, ku noi saatanan haisevat elukat on lastattu, mut mitä vittua mä teen noille dinosauruksille?
[08:05] Mä heivaan ne pitkin maailmaa, ihmisille kiusaksi ja naamioin ne niin vanhoiks, et jengi luulee niitä miljoonia vuosia vanhoiks.
[08:30] Miks Julle sä teit tän mulle? Eihän tää saatana pysy pinnalla, kato nyt ei näy ku hytti enää.....
Näin muutimme hieman raamatun kertomusta.itseasiassa kun alkuperäinen. Pitäisi aloittaa koko satukirjan muokkaus, siitä voisi tulla hyvinkin mielenkiintoinen.
X.Rotc.epsni kirjoitti:
itseasiassa kun alkuperäinen. Pitäisi aloittaa koko satukirjan muokkaus, siitä voisi tulla hyvinkin mielenkiintoinen.
nykyaikaan vedettynähän se voisi saada uusia lukijoita. No, ei sen väliä, sillä satuna silti pysyy.:-)
- X.Rotc.epsni
Teotwawki kirjoitti:
nykyaikaan vedettynähän se voisi saada uusia lukijoita. No, ei sen väliä, sillä satuna silti pysyy.:-)
Ei satu todeksi muutu vaikka olisi kirjassa kullitetut kannet. Silti hauskaa huumoria ja muistutus siitä, että tuo satukirja on pudonnut kehityksen kyydistä satoja sukupolvia sitten.
Harmi, että kaikki ei sitä tajua. X.Rotc.epsni kirjoitti:
Ei satu todeksi muutu vaikka olisi kirjassa kullitetut kannet. Silti hauskaa huumoria ja muistutus siitä, että tuo satukirja on pudonnut kehityksen kyydistä satoja sukupolvia sitten.
Harmi, että kaikki ei sitä tajua.enemmän kuin kirkkoon kuuluu väkeä. Suurin osa kirkkoon kuuluvista viis veisaa raamatusta ja 30 % papeistakaan ei usko jumalaan, mutta sitkeää kuolinkamppailua kirkko asemastaan käy.
- Ei kullitettu
X.Rotc.epsni kirjoitti:
Harmi, että kaikki ei sitä tajua.Kesti hetken ennenkuin tajusin mitä se tarkoittaa, siinä ehti tulla kaikennäköisiä mielikuvia ennen sitä.
- Parasta!
Teotwawki kirjoitti:
600 vuotta vanha Nooa meni vaimonsa ja poikiensa Seemin, Haamin ja Jafetin kanssa rantaa ja alkoi rakentaa arkkia.
Pari päivää myöhemmin:
Näin muutimme hieman raamatun kertomusta.:-D
Jos saisit chattipalstan 6000 v. ajassa taaksepäin, niin eikö se olisi laitettu
johonkin salaiseen "luolaan" , jonka ovi aukenee vain rajatulle joukolle
"seesam aukene" - käskyllä. Eikös niin . Sähköenergia laitteisiin sinne saataisiin ilman
ydinvoimaa varmuuden vuoksi, tuuli- ja aurinkoenergiasta, jotka tietysti kätketty on
amerikkalaiseen tyyliin häivetekniikalla uteliaiden ateistien aisteilta, vuorien huipuille.Teotwawki kirjoitti:
pitänyt alunperin keksiä ekologisempia energiamuotoja.
Odottaa tulemistaan tulevina vuosikymmeninä, odotellaan rauhassa.
tuonpuoleinen kirjoitti:
Odottaa tulemistaan tulevina vuosikymmeninä, odotellaan rauhassa.
odotettu 50 vuotta ja aina se on ollut 50 vuoden päässä.
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Jos Anssi Asuntaan on uskomista...
Aikoinaan visioinut vastaavia asioita tästä ns. liitonarkista?
- .
weccu kirjoitti:
fuusioenergia asioita ydinparisto ekologisempia Tarkastaja.X
weccu kirjoitti:
Ja ei se siihen jää. Monet profeettamme ovat todistaneet meille asioiden todellisesta laidasta. Jeejee... Sukset. Esille. Huomenna nimittäin ;o)
- john_
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Ja ei se siihen jää. Monet profeettamme ovat todistaneet meille asioiden todellisesta laidasta. Jeejee... Sukset. Esille. Huomenna nimittäin ;o)
että ateistien määrä vuonna 2040 on enää 8,3% maapallon väestöstä
ehtyvä luonnonvara.. - Saddu ;-)
john_ kirjoitti:
että ateistien määrä vuonna 2040 on enää 8,3% maapallon väestöstä
ehtyvä luonnonvara.....lienee aina tuon Bellin-käyrän laskujuonteessaa...onneksi,kö ?!?
lol
;-)
hoi, tässä sinulle luettavaa:-)
Tarkastaja.X kirjoitti:
...koko ketju...todella harvinaista!
mullekin todellinen ylläri. Olen ollut liikkeellä koko päivän ja nyt vasta ehdin koneelle. Hämmästyin suuresti:-)
Teotwawki kirjoitti:
mullekin todellinen ylläri. Olen ollut liikkeellä koko päivän ja nyt vasta ehdin koneelle. Hämmästyin suuresti:-)
Olen jo kahdet kahvit velkaa....löin vetoa, että tämä häviää alle vuorokaudessa....
Tarkastaja.X kirjoitti:
Olen jo kahdet kahvit velkaa....löin vetoa, että tämä häviää alle vuorokaudessa....
kalliiksi:-) Parempi, että et enää lyö vetoa ainakaan tästä ketjusta. Tämä on ollut täällä kaksi viikkoa ja luulen, että ylläpito ei halua poistaa tätä, jos niillä on itselläänkin hauskaa:-)
Teotwawki kirjoitti:
kalliiksi:-) Parempi, että et enää lyö vetoa ainakaan tästä ketjusta. Tämä on ollut täällä kaksi viikkoa ja luulen, että ylläpito ei halua poistaa tätä, jos niillä on itselläänkin hauskaa:-)
..tulee ihan mukava kahvireissu...kun juot 10 kuppia kahvia ja kiskot 10 pullaa kitusiin....hähääää....ja minähän maksan kiltisti...ja haen sitä närästyslääkettä...ja raahaan sinut kahvilasta kottikärryillä ulos.... :-D
- karisma
[12:02] (Aatami) Heippis Eva vetäsin tossa yhden hedelmän mutta se juuttui kurkkuun.
[12:04] (Eva) mitä se sellasen menit syömään?
[12:04] (Aatami) No kun toi käärme käski!
[12:05] (Käärme) No en varmaan käskenyt itse menit ottamaan.
[12:05] (Jumala) Jääköön se hedelmä sulle kurkkuun viinahissiksi, kun kerran menit sen skruudaamaan!
[12:06] (Eva) No taas äijät möhläilee.
[12:07] (Aatami) No en mä voinut mitään kun toi käärme käski
[12:08] (käärme, enkä käskenyt sä vaan luulet niin.
[12:08] (Aatami) Hei jahve tee nyt tolle eukollekkin viinahissi.
[12:09] (Jumala) No ei sun kylkiluusta riitä jokaiselle hissejä rakentamaan, pyydä Otikselta tai koneelta.
[12:10] (Aatami) No ethän sä ole vielä luonut Otista tai Kone:Oy:tä.
[12:11] (Jumala) No voi voi sentään, duunaa ne itse ei mulla nyt ole aikaa moiseen.
[12:12] (Eva) Ei hemmetissä mulle viinahissiä!
[12:12] (Käärme) hih saas nähdä.
[12:13] (Jumala) No käärme sä saat vetää pääsi käärmeen perseeseen, siihenhän sä kykenet mä olen sut sellauseksi luonut.
[12:14] (Aatami) No mitä hittoa mä teen viinahissillä kun ei ole viinaakaan?
[12:14] (Jumala) No paintu hemmettiin sieltä paratiisista ja rupee keittään pontikkaa.- karisma
Teotwawki kirjoitti:
Sillä lailla sitä jatketaan, lisäääääääää:-D)
Jotain vuonna 34 tai 36 tai jotain siltä väliltä.
[21:05] (Pilatus) Hei Herodes ootko kuulolla?
[21:05] (Herodes) Joo mitäs sulla on asiaa?
[21:06] (Pilatus) No mulla on täällä yks hippi, jolle pitäis jotain tehdä.
[21:07] (josse) No Naulaa se ristiin niin päästään siitäkin hipistä eroon.
[21:08] (pilatus) No en kai mä sellaista voi mennä tekemään!
[21:08] (Herodes) No mikse toi siitä vaan nauloja ja vasaraa käteen ja menoks.
[21:10] (josse) No pese räpyläs siitä jutusta ja käske muiden hoitaa se naulaaminen.
[21:12] (Pilatus) No joo mä voisinkin tehdä niin.
[21:13] (Pilatus) Ei ainakaan kukaan pääse mua syyttämään.
[21:14] (Pilatus) Hei missä te ootte.
[21:15] (Herodes) Ollaan me täällä mutta ei me haluta olla tollasen takinkääntäjän kanssa tekemisissä me ollaa jossen kanssa privessä.
[21:16] (josse) Niin revi pilatus siitä. Jos ei se hippi roiku ristillä huomenna niin me ei enää leikitä sun kanssas.
[21:17] (Pilatus) No okei, mä kysyn yleisöltä mitä mieltä ne on.
[21:20] (josse) No mä voin laittaa sinne pari agitaattoria niin eiköhän se hippi saadaa ristille.
[21:22] (Pilatus) Joo hyvä idis.
[21:22] (Herodes) Joo teeppä niin niin päästään siitä hipistä eroon.
Josse oli siis Josef bar Kaifas. karisma kirjoitti:
[21:10] (josse) No pese räpyläs siitä jutusta ja käske muiden hoitaa se naulaaminen.
[21:15] (Herodes) Ollaan me täällä mutta ei me haluta olla tollasen takinkääntäjän kanssa tekemisissä me ollaa jossen kanssa privessä.
[21:16] (josse) Niin revi pilatus siitä. Jos ei se hippi roiku ristillä huomenna niin me ei enää leikitä sun kanssas.
[21:20] (josse) No mä voin laittaa sinne pari agitaattoria niin eiköhän se hippi saadaa ristille.
Josse oli siis Josef bar Kaifas.tämä menee aina vain paremmaksi:-)
karisma kirjoitti:
Josse oli siis Josef bar Kaifas....ja päivitys osui hyvin nappiin.. :-)
- kgwewqwqeqw
Olikohan jo silloin tietokoneissa Windows 3.11 käyttöjärjestelmät?
Teotwawki kirjoitti:
käyttänyt 3.11 versiota joskus muinoin ja kyllä saattoi olla jo aikojen alussakin.:-)
Mutta olihan elämää jo sitä ennenkin ilman koneita.
Elämistä vanhemmaksi jne.tuonpuoleinen kirjoitti:
Mutta olihan elämää jo sitä ennenkin ilman koneita.
Elämistä vanhemmaksi jne.Dosilla ja sen komentotulkki on edelleen ammattilaisten työkalu. Mutta vitsailunahan tämä ketju aloitettiin ja sanoma oli lähinnä se, että kun jumala on kaikkitietävä ja kaukaa viisas, niin miksi hän ei luonut maailmaa valmiiksi saman tien.
- karisma
Teotwawki kirjoitti:
Dosilla ja sen komentotulkki on edelleen ammattilaisten työkalu. Mutta vitsailunahan tämä ketju aloitettiin ja sanoma oli lähinnä se, että kun jumala on kaikkitietävä ja kaukaa viisas, niin miksi hän ei luonut maailmaa valmiiksi saman tien.
vic-20 oli ensimmäinen kone sittemmin Apple II ja siinä Apple basic ja CPM katos kun oli Deluxe malli :) Dual boot Motorolan 6502 ja Z80 :) Mutta noissa ei kyllä ollut internet yhteyttä eikä chattiä.
DOS tuli vasta myöhemmin kuviohin eli reippaasti yli 6000 vuotta myöhemmin :) karisma kirjoitti:
vic-20 oli ensimmäinen kone sittemmin Apple II ja siinä Apple basic ja CPM katos kun oli Deluxe malli :) Dual boot Motorolan 6502 ja Z80 :) Mutta noissa ei kyllä ollut internet yhteyttä eikä chattiä.
DOS tuli vasta myöhemmin kuviohin eli reippaasti yli 6000 vuotta myöhemmin :)Dosilla minä aloitin:-) Nyt W 7.
- karisma
Teotwawki kirjoitti:
Dosilla minä aloitin:-) Nyt W 7.
http://www.youtube.com/watch?v=lk6kvVGPURA
Vaikka mä olen ikiteini niin 48 menee rikki ensikuun lopulla :)
Joten tuossa on ensikuun artisti ja musiikki :) karisma kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=lk6kvVGPURA
Vaikka mä olen ikiteini niin 48 menee rikki ensikuun lopulla :)
Joten tuossa on ensikuun artisti ja musiikki :)vanhempi ikiteini, olen 56 v. :-D))))))))))))
Jes. Teolla on palstan ennätys hallussa..
Teotwawki kirjoitti:
kun joku keksii taas nostaa ylös jonkun viestin vuodelta 2004.:-D))))))))))))))))
...tämä on 6000vuotta vanhaa tietoa....
Tarkastaja.X kirjoitti:
...tämä on 6000vuotta vanhaa tietoa....
joo, enpä tullut ajatelleeksi. Kyllä te naiset olette viisaita:-D)))))))))))))))
Johtuukohan jumalan passiivisuus siitä ettei jumala muista koneensa salasanaa? :P
Erik Wahströmin kirjan Jumala? Sieltä selviää, miksi jumala on niin passiivinen.:-) Erik on kaukainen sukulaiseni. Hänen isänsä oli Jarl Wahlström, pelastusarmeijan maailman liiton johtaja.
- karisma
jumalalle, että sehän on tietysti jum56ala. Rukoilemalla tietty pitää asia ilmaista, jos se ei saa koneettan auki.
- Bittiavaruus
että jumalan päivitykset ovat loppuneet 2000 vuotta sitten.
Bittiavaruus kirjoitti:
että jumalan päivitykset ovat loppuneet 2000 vuotta sitten.
päivitetty senkin jälkeen. Hikipediasta löytyy uusi versio Raamattu 2.0, oletko lukenut? Se ns. kevyt versio ja aika lyhyt verrattuna painettuun versioon.
- .
Hiljaa hyvä tulee.
- karisma
[08:00] (Jahve) herätys
[08:12] (Jahve) No eikä sana kuulu saamarin laiskuri.
[08:23] (Jesse) No mitä sä siellä huutelet.
[08:23] (Jahve) No rupee tekeen ihmeitä, ei nyt ole aikaa makoilla!
[08:25] (Jesse) No venaa nyt vaikka kolme päivää mulla on hirvee darra kun menin taas tekemään vedestä viintä.
[08:26] (Jahve) No pidä nyt sitten se kolme päivää rokulia mutta sitten meet kyllä duuniin!
[08:30] (Jesse) Ok. Mut anna mun nyt koisaa.
[08:31] (Jahve) No koisaa nyt sitten se kolme päivää, mä laitan sitten enkelit potkiin sut ylös ja kun ne tulee niin sun on pakko ruveta duuniin ja sitten et enää läträä sen vetes kanssa!
[08:35] (Jessa) No älä nyt jankuta, en läträä en mä lupaan, älä ala saarnata.
[08:36] (Jahve) Ai joo toihan olikin hyvä idis.
[08:36] (Jahve) Hei Pieteri haloo.
[08:40] (Pietari) No mitä nyt taas?
[08:41] (Jahve) Jesse antoi juuri ältsin hyvän idiksen, rupee saarnaamaan!
[08:42] (Pietari) Mitä vittuu, mitä mä nyt saarnaisin?
[08:43] (Jahve) No rupeet perkele kertomaan kaikille, että mä oon ihan sikahyväjätkä.
[08:45] (Pietari) No mitä mä sellaista saarnaisin, ethän sä nyt niin kovin hyvä tyyppi oo.
[08:49] (Jahve) No jumalauta, jos et rupee saarnaan, niin sitten mä vasta vittumaiseks rupeen.
[08:50] (Pietari) No ok, ok, älä nyt vedä hernettä nenääs kyllä voin lätistä sun potaskaas. [10.33] JaHvEh: Mooses, ootsä online?
[10.33] MOO535: Jou, Jahve moro.
[10.33] JaHvEh: Kiva. Viittisitsä vähän jeesata?
[10.33] MOO535: No joo, mikä hätänä?
[10.33] JaHvEh: No mä oon duunaillu tällasia käskyjä juutalaisille. Aattelin jos sä toimittaisit niitä eteenpäin siellä teidän kulmilla?
[10.33] MOO535: Ai? Miksetsä ite meilaa niitä kaikille?
[10.34] JaHvEh: No ku... mullon toi Länsirannan laajakaista vielä vähän keskeneräinen... ja muutenkin aattelin että nää vois toimittaa jotenkin virallisemmin.
[10.34] MOO535: Eiks kirjattu kirje olis sitte hyvä?
[10.34] JaHvEh: No se on hyvä varmaan tossa muutaman tuhannen vuoden päästä. Mutta nää vanhan testamentin kansat vaatii kato vielä vähän toisenlaista lähestymistapaa.
[10.34] MOO535: Ai? Millasta?
[10.35] JaHvEh: No mä mietin tollasta että mä meilaan tän liitteen sulle, ja sä hakkaisit ne sitten kivitauluihin.
[10.35] MOO535: WTF??!!!!
[10.35] JaHvEh: Älä ny skitsoo. Kato se ois siistii, jos ne olis tommosilla mielettömän painavilla tauluilla! Ja sä voisit duunata jotain pyrotekniikkaa ja räjähdyksiä, ja site ne niinku tippuis taivaasta, tiätsä. JY-TYM!
[10.35] MOO535: Siis hä??!!
[10.35] JaHvEh: Mä meilasin just sulle ton liitteen, tsekkaa meilis.
[10.38] MOO535: Joo, tääl on joku... onks se tää "382kaskya.doc"?
[10.38] JaHvEh: Se.
[10.38] MOO535: Enhän mää ny jumalauta ala tämmöstä määrää kiveen kaivertamaan! Haloo!
[10.38] JaHvEh: No ei se nyt niin... 5 käskyä per taulu, niin eihän siitä tule paljoakaan...
[10.40] MOO535: Ja mitä käskyjä täällä on?! "Muista sulkea pöntön kansi...", "Älä melua klo 22 jälkeen...", "Älä viitti homostella, se on ällöä..." Siis mitä! Eihän se nyt oo jumalan asia tällasiin puuttua!? Näist on suurin osa ihan turhia!
[10.40] JaHvEh: Jaa, luuletsä? No. Ehkä mä vähän innostuin liikaa... :(
[10.40] MOO535: Nyt karsitaan suurin osa pois. Musta nää muutama eka kyllä riittää. Nää "Älä tapa" ja tällaset tärkeimmät.
[10.41] JaHvEh: Ja laita sinne se "Älä pidä muita jumalia" kanssa.
[10.41] MOO535: Siis yritätsä uskotella kaikille että sä olisit muka ainoa jumala?
[10.41] JaHvEh: Eiku se nyt on sellanen tapa vaan meillä jumalilla... Vähän niinkuin kuuluu formaattiin... laita sinne vaan.
[10.54] MOO535: Noin tässä olis nyt nää ykstoista, nää saa riittää. Mutta hakkaat kyllä ite kives. Minä en ala sun duunejas tekemään!
[10.54] JaHvEh: No, tosta tuli mieleen, että eiks sulla Mooses oo ollu omat duunit vähissä sen Egyptin kahakan jälkeen?
[10.54] MOO535: Tässä on kieltämättä ollu vähä hiljasempaa.
[10.54] JaHvEh: Mulla ois meinaan sulle yks hyvä johtajan duuni, jos jeesaat näitten kanssa?
[10.54] MOO535: Ai? Olisko se ihan vakiduuni?
[10.55] JaHvEh: No se olis määräaikainen kyllä, mutta aika pitkä. 40 vuotta. Ja hyvät olosuhteet: ei joudu palelemaan, ei kastu, saa liikuntaa, ja ilmaset mannat taivaasta.
[10.55] MOO535: Hmmm... kuulostaa ihan hyvältä kyllä. ...No jos mä sitte jeesaan. :)
[10.55] JaHvEh: Jesshh! Kiits! ...Mut hei, pitäiskö kuitenkin jättää pois vielä se yks, se "Älä trollaa". Ehkä se on vähän nipottamista...?
[10.55] MOO535: Ai ai, sir!Kirkas ennätys!!!!
Kun luodut tiesivät ja tunsivat tietoteknisen puolen materiasta heti synnyttyään,
tuumivat, jotta pitäisi kai kehitellä aivan itse tietotekniset laitteet, joilla voisi
chattailla, jotta kaikki näyttäisi uskottavammalta sitten jälkeläistensä keskustel-
lessaan kaiken maailman asioista, joita oli ennen Mooseksen aikaa.- Wotqa
Nag Gennedin luolasta Jerusalemista 23 km kaakkoon on vastikään löydetty valtava ukko, jonka pituudeksi on mitattu 2m70cm. Arkeologi Simon BarSirkum Tel Avivin yliopistosta on vakuuttunut, että kyseessä voi olla Goljatiksi sanotun filistelaisen luuranki. Asiasta raportoitiin pari päivää sitten eri medioissa kohun kera. Goljatti se voi olla, koska luurankon kallossa oli otsalla reikä aivan kuin lingon iskusta. Että sellainen tapaus.
- nnnnnnnnnnnnn
Wotqa kirjoitti:
Nag Gennedin luolasta Jerusalemista 23 km kaakkoon on vastikään löydetty valtava ukko, jonka pituudeksi on mitattu 2m70cm. Arkeologi Simon BarSirkum Tel Avivin yliopistosta on vakuuttunut, että kyseessä voi olla Goljatiksi sanotun filistelaisen luuranki. Asiasta raportoitiin pari päivää sitten eri medioissa kohun kera. Goljatti se voi olla, koska luurankon kallossa oli otsalla reikä aivan kuin lingon iskusta. Että sellainen tapaus.
Ihan itekö tuon keksit?
Wotqa kirjoitti:
Kaikki mikä on kirjoitettu, on tavallaan totta. Ainoastaan löytöjen
itsensä uskottavuus on koetuksella, kun näitä löytöjä tehdään, ympäri
maailmaa, kuka mitäkin löytää missäkin jne..
- Et arvaa ketä
Eläköön vanhat hauskat ketjut. Nauroin vedet silmissä, ihana!
- JuhlaMokkaa XD
Teotwawki kirjoitti:
No en arvaa, mutta anna pieni vihje.:-)) Joku tän kävi kaivamassa.
Hehheeeeee....vanhoissa ketjuissa on aivan aarteita. Nooan arkki teeman alta tämä löytyi. Huh...
JuhlaMokkaa XD kirjoitti:
Hehheeeeee....vanhoissa ketjuissa on aivan aarteita. Nooan arkki teeman alta tämä löytyi. Huh...
Jep, selkis, ei näille vedä mikään vertoja. Onneksi meillä on muitakin keinoja tiedottaa asioista toisillemme.;-)
Aatami ja Eeva eivät olleet ensimmäiset ja ainoat ihmiset, sillä koko ihmisuku eli silloin paratiisitilassa,vaan he edustivat sitä sukupolvea joka oli puhekieleksi syntyneen kommunikointivälineen
synnyttämän ajatuksen tietämättään luoman egon hallintaan joutunut sukupolvi joita sitten alettiin kutsumaan nimillä ja niin syntyi Aatamit ja Eevat, eivätkä ne olleet jumalan luomia vaan ihmisen itsesä
Tuo materiasta syntynyt ego ei voinut elää enään paratiisitilassa
koska ego on ajallinen paratiisi tila ajaton
RAAMATUSSA tämä tosiasia on tarkoituksenmukaisesti vääristelty uskonnon puolustamiseksi
Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan yksilöityneet, ja he ovat niitä jotka ovat tuoneet tuon tiedon ihmisille vaikka ovat joutuneet mestauslavalle tätä tietoa levittäessään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott132945- 66847
- 39797
- 71793
- 71737
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53731Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39724- 58711