Elikäs tilanne olisi tämä, lähden prutputtamaan autollani (2004 Passat BG TDI) 300 km matkaa. Jostain kumman syystä tuolla huikeassa -35 asteen pakkasessa auto hyytyy tien varteen syyn X takia, joka ei ole johtunut omasta mokasta tms. No. Siitä laitetaan sitten vakuutusyhtiölle soittoa et täällä ollaan tienposkessa, ja täyskasko löytyy. Lähteekö mulla kaskosta bonukset veke jos hinaa autoa perille asti?
Itse olen tiukasti sitä mieltä ettei lähde, mutta kun ei nyt tähän kellonaikaan noi vakuutusyhtiötkään ole pahemmin auki vastailemassa tälläisiin, jotenka yritetään tätä kautta! :)
Kaskon korvaus
8
435
Vastaukset
Hinauksesta..
- Fabisti
Ei lähde ponukset kaskosta. Hinauskin menee vakuutuksen piikkiin. Kaskoon on yleensä kytketty liikkumisturva, joka sisältää em. kulut.
- miska2
bonukset eikä oo omavastuutakaan mutta hinaus maksetaan lähimmälle korjaamolle joka pystyy auton korjaamolle ja lisäksi maksetaan sun matkasi määränpäähän
- miska2
pystyy korjaamaan
- 19
miska2 kirjoitti:
pystyy korjaamaan
Niin mutta säilyykö sitten liikennevakuutus myös koskemattomana etteivät sieltäkään riistä. >:)
- Ritsa seisoo
19 kirjoitti:
Niin mutta säilyykö sitten liikennevakuutus myös koskemattomana etteivät sieltäkään riistä. >:)
Ei liikennevakuutuksesta korvata omia omaisuusvahinkoja, eikä bonus mene ellei jotakin korvata. Henkilövahinkoja tuskin lienee tullut, jos oli riittävästi vaatetta mukana...
- merkkiliikkeessä?
Jos olet, on autossasi ajoturva voimassa, joka kattaa hinaukset, sijaisautot jos vikaa ei saada korjattua samana päivänä tai mahdolliset majoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott132945- 66847
- 39797
- 71793
- 71737
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53731Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39724- 58711