Jos niin teki siitä voi vetää omat johtopäätökset ylläpidon halukkuudesta uuteen sheriffiin.
Katosiko sheriffiketju?
16
169
Vastaukset
Ketjun katoamisesta voi tehdä myös sellaisen johtopäätöksen että riippuu ylläpidon päivystäjästä eikä seriffistä mitkä ketjut katoavat. Siis seriffi on täysin yhdentekevä palstalla.
tehdyt poistot ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet ylläpidon käsialaa. Tämän palstan sheriffiä ei ole näkynyt. Kerran hän katsonut oman galleriani, mutta muuta merkkiä hän ole itsestään antanut.
- Kuk regus susej
Molemmat Uskonnottomanlähimmäisen sheriffi-aloitukset ovat poissa.
Ilmoittanut ne poistoon. Ylläpito ei käsittääkseni tutki poistoon ilmoitettuja viestejä mitenkään.
Poistavat vain..
Harmi sinänsä, koska täältä katoaa hyviäkin viestejä.
Juuri siksi se seriffi pitäisi tänne saada..- ...
meidän rakas multinikkimme, joka jää kiinni heti kun palstalle saadaan toimiva shefu.
Kenenkään muun intressissä ei ole pitää tätä palstaa täysin anarkisena. - Multinikki.
... kirjoitti:
meidän rakas multinikkimme, joka jää kiinni heti kun palstalle saadaan toimiva shefu.
Kenenkään muun intressissä ei ole pitää tätä palstaa täysin anarkisena.Minä en ole anonut koskaan yhdenkään viestin/ketjun poistamista.
Sen sijaan palstalla liikkuu lukuisia ATEISTIPAVIAANEJA, joiden päätyö on itkeä pois keskusteluja.
Terveisin
Your Multi - har har har
Multinikki. kirjoitti:
Minä en ole anonut koskaan yhdenkään viestin/ketjun poistamista.
Sen sijaan palstalla liikkuu lukuisia ATEISTIPAVIAANEJA, joiden päätyö on itkeä pois keskusteluja.
Terveisin
Your MultiMikä sinä olet? Roikut ATEISTI palstalla yötä päivää. Haukut Ateisteja ATEISTIPAVIAANIKSI. Pidätkö paviaaneista?
- ...
Multinikki. kirjoitti:
Minä en ole anonut koskaan yhdenkään viestin/ketjun poistamista.
Terveisin
Your MultiMutta onko multinikki, joka käyttää nikkinään "multinikkiä" oikea multinikki?:)
Joku webbinikkari voisi tehdä php:llä yksinkertaisen äänestyssivun? Laitetaan vaikka 10 nimeä siihen ketkä on halukkaita lähtemään sefuksi ja samasta ip:stä voi äänestää kerran kuukaudessa. tulokset eivät näy kuin tekijälle ja parin päivän päästä meillä on sefuna parlamentarismin ilmentymä :) pari päivää kun sitä viestiä kelluttaa pinnalla niin saadaan riittävästi ääniä.
...ja MUNA on myös lähtenyt. :´-(
Multinikki siellä on laittanut raivoa kehiin.Minua ei lakkaa huvittamasta tuo munanjatkulaisuus-uskonnon aikaansaama poistovimma :)
- Kuk regus susej
Poistetaanko täältä viestejä muinakin iltoina, vai tapahtuuko sitä vain perjantai-iltaisin?
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Minua ei lakkaa huvittamasta tuo munanjatkulaisuus-uskonnon aikaansaama poistovimma :)
...munaketju nopeammin kun spitaaliselta...
Otetaan nyt kahvia ja lasketaan henkiin jääneet...kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu... ;-D
- .
Mikä on seriffiketju ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin871245Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744