Onko ateismi ?

savonarola

Antanút sinulle jotain hyvä ja mukava tänään ? Jotain aivan fantastisen hyvä ja nauttinollista? : )

17

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta elämä on antanut.
      Kannattaisi sinunkin harkita.

• On antanut elämä sinulle? ONKO se ateismi herättänyt sua kuolleista? VAi Harjottatko itsesuggestio?

Minkälainen elämä koet että herra ateismi on sulle antanut ?

• Uskonlepo

EIpä Jumalakaan antanut Haitilaisille ennakkovaroitusta.

'Kuten itse sanoitkin jo:
      Jeesuxen, eli Jeesus on saastainen usko en.

Tuo lause alkaa tuntua minustakin kirkosta eroamisen veroiselta asialta, kun katsoin viimeiset uutiset.

Miksi Suxaava Jumala sallisi moisen?

Nyt täytyy erota kirkosta, ja antaa nekin rahat hätää kärsiville koska JeeSux.

Ehkäpä tuollatavoin voin tehdä hyvää, kun en palvo Marioita naivaa raamatun Jumalaa.

• "Onko ateismi ? Antanút sinulle jotain hyvä ja mukava tänään ?"

En ole tänään ahdistunut homoista. En ole kulkenut ovelta ovelle häiritsemässä toisten illanviettoa. En ole jättänyt lapsia kylmään. En ole valehdellut enkä tuhonnut toisten perheonnea. En ole varastanut ihmisiltä rahaa.

Hauskaa on siis ollut!

• Joka jätettiin pakkaseen oli hihuleiden mukaan postin syytä.
        Ei se uskovaisten harppujen syytä ollut, kun raamatussa ei mainita että lapsia ei saa jättää pakkaseen niin eihän ne voi sitä tietää.

• ...

Ateismi on vapautta, elämä ilman harhoja, sinä edustat vihaa, katkeruutta sekä herran pelkoa. ihminen ei tarvitse niitä elämässänsä.

Ateismi on vapautta.

• Kuinka sä voit niin sanoa? En ole nähnyt että olete sanoneet että ateismi tarjoa muut kan tyhjiö? Elämä ilman Jumala on musta aukko!

Ai mix olisin vihainen ja katkera : ) Sen takia kun olen eri mieltä kun te? Niinkö?

Herran pelko on viisauden alku! : ) En ole löytänyt mitään todisteita että ateismi antaa teille ateismin orjia minkänlaisen vapaauutta

• ON, ei ole tarvinnut rukoilla eikä ajatella jumalia K E R T A A K A A N. Kävin ystävättäreni kanssa sivistyneesti drinkillä töiden jälkeen ja selvitimme erään asian joka oli vaivannut molempia jo pidemmän aikaa. Asia oli väärinkäsitys ja kaikki on hyvin taas =D

Entäs savis? Mitäs fantsua jeesux on sinulle antanut?

• Miten hyvä olo minulla on : ) Miten voit kysyä mitä Jumala on antanut minulle sielulleni ruoka ?? Ihana on saada nousta varhain kirjoittaa teille näitä totuuxia... : )

Ei tarvinnut? Saanut rukoilla on parempi suomea rukousta lausuttu !! Et ole saanut rukoilla ?

• En minä ole ateisti siksi että saisin siitä jotain hulppeaa hupia. Saan iloni muista asioista. Tänään olen esimerkiksi soitellut rumpuja, mikä on aina mukavaa puuhaa. Siinä pääsee hiomaan taitoja, eläytymään musiikkiin ja improvisoimaan villistä uusia rytmejä. Ja kyllä minä voisin sanoa että se oli nautinnollista. Ei sillä ole mitään tekemistä ateismin kanssa, eikä pidäkään olla. Miksi ihmeessä pitäisi?

• Ja asiahan ei sinulle mitenkään kuulu.
      Saat vapaasti olla kateellinen mutta minä en neuvo sinua miten voisit nauttia elämästä.

• Tango_Delirium

Ei, ateismi tarkoittaa ainoastaan sitä etten usko jumaliin. Mutta on ollut mukava päivä, en edes vihastunut tai järkyttynyt (korkeintaan hieman hämmästyin), kun matkalla Riihimäeltä kotiin päin näin moottoritiellä linja-auton kyljessä tekstin "SUOMI JEESUKSELLE". Onneksi ukko oli ratissa, muuten olisimme saattaneet päätyä ties minne nauraessani vedet silmissä ihmisten tyhmyydelle.

• .

Ateismi ei anna mulle mitään.

• .

Jumala on antanut mulle kaiken.

• sua harmittais kovasti rakas ateisti !! Onko totuus liian karmeva kun joudut tosiasioiden edessä myöntämään ettei ateismi on antanut sulle mitään eilen?

• ~~~

Ateismin myötä saan joka päivä paljon. Tiedän sen, koska aikanaan olin teisti. Milloin hyvänsä ajattelen, olen onnellinen siitä, että saan elää elämääni uskomatta jumaliin. Niin paljon pahaa uskonnot tuottavat. Minun ei kuitenkaan tarvitse siihen pahaan osallistua vaan voin jopa taistella sitä vastaan.

• Esim....

...omat mielipiteet ja ajatukset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1369
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1247
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      985
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      913
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      837
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      833
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      757
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      754
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      744
    Aihe