Radio Suomessa tänään klo 13.08. Kehotan uskovaisia avaamaan radion, sillä olen kuullut ohjelman aiemmin ja tunnen sen sisällön. Jos joku ei satu tietämään, niin professori Palotie on maailman kuulu geenitutkija.
Akateemikko Leena Palotie
18
336
Vastaukset
Olen myös kuullut tämän aiemmin, muuta kuuntelee kyllä toisenkin kerran. Kuuntelen tässä samalla kun surffailen.
Mikkihiiri merihädässä oli minunkin suosikkeja lapsena :)
Teotwawki kirjoitti:
radio auki:-)
On :) Arvostan kyseistä tutkijaa todella korkealle.
KeljuKooKojootti kirjoitti:
ateistit tuppaamme tekemään.
- irooninen
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Todella herkältä, lempeältä, avarakatseiselta, suvaitsevaiselta, kärsivälliseltä, pehmeältä ja ymmärtäväiseltä naiselta.
irooninen kirjoitti:
Todella herkältä, lempeältä, avarakatseiselta, suvaitsevaiselta, kärsivälliseltä, pehmeältä ja ymmärtäväiseltä naiselta.
...
- uskon....
Teotwawki kirjoitti:
ateistit tuppaamme tekemään.
varma, että Palotie on ateisti? En minä ainakaan ole koskaan kuullut hänen sanovan, että ei usko Jumalaan. Palotie sanoi haastattelussa, että ei usko Jumalan antavan sairauksia, niin kuin monet ihmiset luulevat. Jumala joka rakastaa luotujaan ei anna sairauksia, vaan paholainen. Jos ihmiset uskoisivat ja luottaisivat Jumalaan, niin samalla he antaisivat tilaa Jumalalle parantaa sairauksia, mutta niin kuin Jeesus opettaakin," ihminen ei voi palvella kahta herraa". On vain ihmeellistä, että ihmiset jotka palvelevat pimeyden herraa, mutta sairastuttuaan syyttävät siitä Jumalaa?
Niin se vain on että ihmiselle riittää paljon tutkimista Jumalan luomassa ihmisessä, saatikka kaikessa muussa luodussa. - Tango_Delirium
uskon.... kirjoitti:
varma, että Palotie on ateisti? En minä ainakaan ole koskaan kuullut hänen sanovan, että ei usko Jumalaan. Palotie sanoi haastattelussa, että ei usko Jumalan antavan sairauksia, niin kuin monet ihmiset luulevat. Jumala joka rakastaa luotujaan ei anna sairauksia, vaan paholainen. Jos ihmiset uskoisivat ja luottaisivat Jumalaan, niin samalla he antaisivat tilaa Jumalalle parantaa sairauksia, mutta niin kuin Jeesus opettaakin," ihminen ei voi palvella kahta herraa". On vain ihmeellistä, että ihmiset jotka palvelevat pimeyden herraa, mutta sairastuttuaan syyttävät siitä Jumalaa?
Niin se vain on että ihmiselle riittää paljon tutkimista Jumalan luomassa ihmisessä, saatikka kaikessa muussa luodussa.Kuvitteletko mahdollisesti, ettei ateisti voisi arvostaa muita kuin toisia ateisteja?
uskon.... kirjoitti:
Niin se vain on että ihmiselle riittää paljon tutkimista Jumalan luomassa ihmisessä, saatikka kaikessa muussa luodussa.Onko joku sitten jossain sanonut, että hän olisi?
uskon.... kirjoitti:
Niin se vain on että ihmiselle riittää paljon tutkimista Jumalan luomassa ihmisessä, saatikka kaikessa muussa luodussa.kantansa tulee aika selväksi. Kuuntelepa Ylen Areenasta kodasta 24:00 minuuttia eteen päin uudestaan.
- uskon.....
Teotwawki kirjoitti:
kantansa tulee aika selväksi. Kuuntelepa Ylen Areenasta kodasta 24:00 minuuttia eteen päin uudestaan.
ateisti, vaan tunnut olevan taikauskoinen, kun näet uskomattomuutta siinä, missä sitä ei ole.
uskon..... kirjoitti:
ateisti, vaan tunnut olevan taikauskoinen, kun näet uskomattomuutta siinä, missä sitä ei ole.
voima olisi ohjaamassa näitä asioita, ei tunnu uskottavalta. Onko sinulla ongelmia kuullun ymmärtämisessä?
- Kössönöm
En ehtinyt mukaan kuuntelemaan.
areenaan ihan pian. Tämä esitettiin joskus viime syksynä ensimmäisen kerran, mutta olen sellaisessa käsityksessä kaikki Ylen ohjelmat ovat esityksen jälkeen seurattavissa sieltä, joten ohjelman nimi on Miten minusta tuli minä.
- Kössönöm
Teotwawki kirjoitti:
areenaan ihan pian. Tämä esitettiin joskus viime syksynä ensimmäisen kerran, mutta olen sellaisessa käsityksessä kaikki Ylen ohjelmat ovat esityksen jälkeen seurattavissa sieltä, joten ohjelman nimi on Miten minusta tuli minä.
koska olen Valtaojan osuudenkin kuunnellut Areenalta, mutta en vaan löytänyt muita kuin Veikka Gustafssonin haastattelun.
- Kössönöm
Teotwawki kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin871245Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744