Siro ja pieni?

.................

Mitä pidätte siroista, lyhyistä ja erittäin hoikista tytöistä/naisista? Kuuluuko naisen olla pieni ja hento vai pitkä ja kurvikas?
Itse olen todella hoikka ja pienikokoinen, minua on monta kertaa sanottu keijukaiseksi :) Minulla on kapea vyötärö ja leveä lantio, mutta kuppikoko jää b:n puolelle.

6

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla on oma makunsa. Joku tykkää pienestä ja sirosta, joku hieman pidemmästä ja muodokkaammasta. Veikkaisin että ne hieman keskivertoa pidemmät ja muodokkaammat ovat useamman miehen silmiin kauneita, ihan missikisoista ja muiden miesten puheista päätellen. Näyttävät olevan useimmat kaksilahkeiset veljeni isojen rintojen ja tiimalasimuotojen perässä, mutta tämä on kuitenkin vain karkea yleistys. Jokaiselle on joku - makuja ja mieltymiä on kaikenmoisia. Meitä miehiä on moneen junaan. Itse satun pitämään juuri näistä pienistä ja siroista neitokaisista. Varsinkin jos pituus jää alle 155cm - voi, voi, siinä ihan polvet tärisee ja jalat meinaa lähteä alta.

• asdgsdg4

"Siroudella" ei minulle ole niin suurta merkitystä: lihaksikkaamman tai rotevamman näköiset naiset voivat saada jalat alta. Mutta lyhyys on se juttu, joka monesti minut sytyttää. Alle 160cm naisista olen lähtökohtaisesti aikaisemmin syttynyt.

• Intone

Ihannenainen. Pidän monenmuotoisista mutta tuo mitä kuvailit on sellainen "nyt minulla on pala kurkussa ja olen sanaton" tyyppinen ihanne. Kaunein "ohikulkija" jonka koskaan olen nähnyt olisi täyttänyt kuvauksesi.

Juu. Kätesi kaulallani, pääni rintakehäni päällä. Pörrötän pienen ihanan naiseni hiuksia ja olen niin hemmetin onnellinen juuri tässä ja juuri nyt. Tuhantena iltana olen tuohon unelmaan nukahtanut enkä sitä vieläkään todeksi herännyt...

• n24592384759287

Jee vähän kuin minä. Lantio löytyy mutta vyötärö on kapea.
      Paitsi tissikoko taitaa olla enemmän A:n puolella. Hyvänmuotoiset silti ovat :P

• gg

Aikalailla hyvältä kuulostat, itselläni ihannetyyppi onkin syliin mahtuva ja pienikokoinen. Sellainen että voisit otta torkut miehesi päällä samalla kun tämä nukkuu.

• MoiOlenMimmi

Entäs jos on lyhyt, siro, todella pieni, mutta pyöreämpi/muodollisesti pätevä : ( Ihan niinku mua ei olis olemassa. En itseasias tiiä sit oonks pieni vai iso, ku perse on iso, mut sit taas oon tosi pieni. HMM.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe