Nainen, huolisitko atm:n?

perustelut mukaan!

Jos tapaisit mukavan miehen, josta ei heti näe päälle, että hän on atm ja ihastuisit, mutta sitten saisit tietää, että mies onkin atm, niin jatkaisitko suhdetta?

22

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu siitä,

miten hyvin olisin jo ehtinyt tutustua. Jos niin hyvin, että tietäisin aivan sataprosenttisen varmasti, ettei mies ole tyypillinen ATM eli mikään hullu sovinisti-lutkittelija tai kouluampuja tai muu sekopää, niin jatkaisin, mutta jos en tietäisi, niin ihan oman turvallisuuteni takia perääntyisin.

• Ei ole mahdollista..

Ei atm:ään voi ihastua, paska luonne näkyy heti kättelyssä.

• Mikä on ATM?

• ei-lutkitteleva ATM

ATM = Alemman Tason mies

ei-lutkitteleva ATM

• tästä näyttöä

ATM on siis sellainen, joka hakkaa naistaan jollei tämä erään kirjoittajan tavoin juokse ajoissa karkuun? Sillähän tavoin täällä yleisesti ajatellaan. Naisten pahoinpitelijöitä ovat kuitenkin vankilat täynnä - tai pitäisi olla jolleivät yleensä saisi ehdollista. Kun nämä "faktat" yhdistetään, havaitaan, että nuo rikostilastojen naisenhakkaajat ovat siis atmmiä jotka ovat joskus kelvanneet jollekin naiselle - ja heitä on paljon.

• Mies1985

ATM:hän on vain joku mies jolla ei vielä ole naista. Siis jos mies ei olekkaan ATM vaan hänellä on jo nainen niin sitten olisi törkeää mennä väliin. Vaihtoehtoisesti tietysti mies voi olla vannoutunut sinkkuilija jolloin jokin säätö tulee kysymykseen.
      Naisettomuus ei ole mikään kohtalo. Ja sitten kun miehellä on nainen niin se ATM:yys jää siihen, joksikin aikaa. ATM:yys on siis kuten sairaus, terveys tai vaikka ajokortti. Välillä tulee flunssa tai muuta häikkää ja välillä taas on paremmassa kondiksessa. Joskus laihempi tai lihavampi. Korttia ei ehkä ole mutta sen voi ajaa tai sitten voi ajaa liian kovaa ja se menee hyllylle. "ATM ei saa" on ärsyttävä tautologia ilman normaalin tautologian selitysarvoa kuten "setäni on mies" (se joka ei jalkapalloa pelaa ei jalkapalloa pelaa, se joka ei junalla matkusta ei junalla matkusta, se jolla ei autoa ole ei autolla ajele...ovat verrannollisia ATM tautologiaan). Ainut yhdistävä tekijä on se että he ovat sukupuoleltaan miehiä ja heillä ei sillä hetkellä ole parisuhdeonnea. Tämän uskonnon mukaan myös tuo naisen saaminen edes tilapäisesti on täysi mahdottomuus vaikka kaiken järjen mukaan se on saavutettavissa kuten vaikka junalla matkustus jos yrittää tarpeeksi kovaa. Tosin loppujen lopuksi moni ATM on vaativampi kuin ymmärtää ja sitten vedotaan korkeaksi koettuun 'omaan tasoon' kun ei haluta myöntää ettei se tai se nainen kelpaakkaan. Vähän niinkuin joku autottomuudesta valittava ei suostu ajamaan toyota corollalla tai edes ajamaan korttia.

Sen lisäksi ATM:t (siis tunnustukselliset naisettomat miehet joita on pieni osa kaikista naisettomista miehistä) voidaan jakaa psykotason ATM:iin ja lievää ärsytystä aiheuttaviin valittajiin.

Psykotaso on "Sniff, prööt, minä saan tappaa!"
      Lievästi ärsyttävä taso perustuu pinnallisesti verhottuun ehdotteluun siitä kuinka naisen pitäisi antautua oikeudenmukaisuuden vuoksi ja ajatella Englantia koska on ehkä "syrjintää" valita kumppani oman mielen mukaan tai muuhun vittuiluun.

• hdevlödmjldködsvlk

Tämä kuuluu noihin "mulle kans" eli lievästi ärsyttävä taso.

• ehkä se olet sinä!

olen tässä vuoden päivät nähnyt silloin tällöin ja alkanut vähän kattella sillä silmällä että varsin suloisen näköinenhän tuo kuitenkin on: silmälaseineen, orastavine kaljuineen ja kukkakeppivartaloineen... Tuskinpa tästä vuosisadan rakkaustarinaa kuitenkaan tulee, mutta ihan lämmöllä ajattelen :)

• testannut_

Seurustelin puoli vuotta tällaisen nyt kai sitten ex-atm:n kanssa. Kolmekymppinen mies, antoi älykkö vaikutelman, lukee paljon, korkeakoulutus, hyvä työ, ei harrasta liikuntaa tai muutenkaan mitään ns. miesten juttuja.
      Aluksi kiva ja fiksu mies, ei ollut koskaan ollut seurustellut kenenkään kanssa ja aavistelin ettei kovin paljon seksikokemuksiakaan ollut ennen mua mutten halunnut kysyä, kun asia oli toiselle selvästi vaikea.

Mutta... mies oli tosi omistushaluinen, halusi osallistua ihan kaikkeen mitä teen, kun sitten suhteen edetessä ilmeni, ettei niitä omia ystäviä tai edes kiinnostuksen kohteita juurikaan ollutkaan vaan kaikki asiat mistä puhuttiin olikin luettu jostain ilmeisesti siksi, että tekisi vaikutuksen muhun. (joo, omituista! Mies paljasti, että oli ollut muhun rakastunut jo pari vuotta ennen seurustelun aloittamista) Luki mun perässä samat kirjat, osti samat levyt muttei osannut sanoa niistä mitään omaa mielipidettä. Ei vaan välittänyt mistään muusta kuin itsestään riittävästi harrastakseen jotain tai luodakseen ystävyyssuhteita.
      (ainut lapsi ja pahasti hemmoteltu)
      Ei halunnut möyskään kehittyä sängyssä vaan kun ehdotin jotain vähänkin muuta kuin lähetyssaarnaaja- asentoa ahdistui vaikka lähdin hänen ehdoillaan ja rauhassa liikkeelle.

Mies olisi puolen vuoden seurustelun jälkeen halunnut muuttaa yhteen ja mennä naimisiin. Minä lähdin ja sanoin ei kiitos siksi, etten voi alkaa kenenkään elämäksi.

Oltiin kyllä tunnettu jo monta vuotta, mies oli/on työkaverini mutta osaa kyllä esittää huomattavasti aktiivisempaa ja kiinnostavampaaa roolia työyhteisössä kuin mitä ne oikeasti yksinäisitä kävelyretkistä ja TV:n katsomisesta koostuvat päivät todellisuudessa olivat.

Nyt on sitten kai sellainen YTM poikaystävä ollut noin vuoden. Hän on myöskin kolmekymppinen, jolla on ollut pari pitkää suhdetta kuten itsellänikin, korkeakoulutus miesvaltaiselta alalta myöskin hyvä työ sosiaalinen tyyppi, joka vapaa-ajalla harrastaa urheilua kavereiden kanssa, ei mikään älykkö.
      Seurustelun alku oli vaikeaa ja sain karistaa miehen kimpusta 3 treffailunaista pois ennen kuin päätyi minuun. Mutta
      mies on mielettömän huomaavainen, pitää huolta minusta ja auttaa vanhempien mokillä yms. Meillä on jo nyt yhteisiä ystäviä, joiden kanssa vietetään aikaa.
      Opin mieheltä lisää uusista asioista ja hän osallistuu sopivasti elämääni mutta jättää omaa aikaa.
      On hellyyttä ja aivan uskomaton kemia, sängyssä kokeillaan silloin tällöin jotain uutta - molempien aloitteista. Joka kerta kun katson miestä melkein sulan siitä, kun hän on vain minun makuuni niin sopiva - myös ulkoisesti.
      Nyt ollaan alettu suunnitella yhteenmuuttoa ja tällä kertaa suhteessa edetään sopivan rauhallisesti meidän molempien ehdoilla.

Opin tässä, että kyllä vain se kemia,sosiaalisuus ja sama elämänasenne ovat tärkeitä.

• tuohon sanoisi

Ihan uskottava kertomus. Varmasti olet löytänyt itsellesi sopivan miehen. Yksi kysymys kuitenkin. Loppupäätelmäsihän oli tällainen:
        "kemia,sosiaalisuus ja sama elämänasenne ovat tärkeitä"
        Tuosta ei voi olla eri mieltä, mutta nuo hyvän suhteen tunnusmerkithän eivät suoraan liity atm/ytm-asiaan. Niinpä kysyisin, olisiko mieleesi lainkaan tullut, että ensimmäinen miehesi oli atm ja tämä nykyinen ytm, jollei atm-asia olisi näillä palstoilla niin näkyvästi esillä?
        Eikös nimittäin ole niin, että olet vain kohdannut kaksi erilaista miestä, joista ensimmäinen ei ollut sinulle sopiva ja jälkimmäinen oli? Miksi heidät on tarpeen leimata jonkin tietyn tasoisiksi?

• testannut_
        tuohon sanoisi kirjoitti:

Ihan uskottava kertomus. Varmasti olet löytänyt itsellesi sopivan miehen. Yksi kysymys kuitenkin. Loppupäätelmäsihän oli tällainen:
        Tuosta ei voi olla eri mieltä, mutta nuo hyvän suhteen tunnusmerkithän eivät suoraan liity atm/ytm-asiaan. Niinpä kysyisin, olisiko mieleesi lainkaan tullut, että ensimmäinen miehesi oli atm ja tämä nykyinen ytm, jollei atm-asia olisi näillä palstoilla niin näkyvästi esillä?
        Eikös nimittäin ole niin, että olet vain kohdannut kaksi erilaista miestä, joista ensimmäinen ei ollut sinulle sopiva ja jälkimmäinen oli? Miksi heidät on tarpeen leimata jonkin tietyn tasoisiksi?

Hei, ei takuulla olisi tullut mieleen tällainen tasoluokitus jos ne olisi seurannut palstaa kesäflunsassa jo muutaman päivän. Mutta nyt luettuani palstaa voin kuvitella, että joku ATM/YTM -intoilija luokittelisi nämä kaksi erilaista miestä juuri noin.
        En oikein usko noihin tasoluokituksiin. Näistä miehistä nyt vain toisella sattui olemaan vähemmän suhdekokemusta ja ilmeisesti muutenkin vaikeuksia luoda läheisiä suhteita ihmisiin, koska ystäviä ei myöskään juuri ollut.

Minusta kemia, sosiaalisuus ja sama elämänasenne eivät ole minkä tahansa hyvän suhteen merkkejä tai näistä tuo sosiaalisuus on minulle tärkeä mutta tuskin kaikille, esim. tällä miehelle 1. olisi sopinut, että olisin omistautunut vain hänelle.

Mutta jos tämä nykyinen suhteeni joskus loppuu olen kyllä erittäin varovainen ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan seurustellut vakavasti.

• ATNkö?
        tuohon sanoisi kirjoitti:

...ymmärrä, miksi tuo eka mies olisi ATM. Mulla on vähän samantyyppinen mies kuin tuo eka, mutta me ollaankin molemmat introverttejä, ja viihdytään ihan keskenämme. Yhteiset kiinnostuksen kohteen on tärkeitä, mukavinta on juuri lukea sama kirja, kuunnella yhdessä musiikkia ja ja sitten käydä mielenkiintoisia keskusteluja. Toiselta oppii niin paljon, varsinkin kun mun miehellä on niin laaja-alaista tietämystä asioista. Olen kiinnostunut mm. klassisesta musiikista ja jazzista, kun keskusteluissamme olen päässyt jyvälle, mistä niissä on kyse. Mun mieheni ei kyllä ole naisten parissa suosittu ollenkaan, hän on kertoillut mulle huonoista treffikokemuksistaan, vaikka on ihan hyvännäköinen ja urheilee myös, mutta muuten ei myöskään harrasta mitään miesten juttuja: Ei seuraa urheilua, ei tiedä autoista mitään, emme edes omista sellaista, ei maistu lenkkimakkara eikä olut.

• .........
        ATNkö? kirjoitti:

...ymmärrä, miksi tuo eka mies olisi ATM. Mulla on vähän samantyyppinen mies kuin tuo eka, mutta me ollaankin molemmat introverttejä, ja viihdytään ihan keskenämme. Yhteiset kiinnostuksen kohteen on tärkeitä, mukavinta on juuri lukea sama kirja, kuunnella yhdessä musiikkia ja ja sitten käydä mielenkiintoisia keskusteluja. Toiselta oppii niin paljon, varsinkin kun mun miehellä on niin laaja-alaista tietämystä asioista. Olen kiinnostunut mm. klassisesta musiikista ja jazzista, kun keskusteluissamme olen päässyt jyvälle, mistä niissä on kyse. Mun mieheni ei kyllä ole naisten parissa suosittu ollenkaan, hän on kertoillut mulle huonoista treffikokemuksistaan, vaikka on ihan hyvännäköinen ja urheilee myös, mutta muuten ei myöskään harrasta mitään miesten juttuja: Ei seuraa urheilua, ei tiedä autoista mitään, emme edes omista sellaista, ei maistu lenkkimakkara eikä olut.

ja olut=tosimies

heh hehe hehhe

HAH HAH HAH

..kummallisia käsityksiä miehisyydestä.

• ATNkö?
        ......... kirjoitti:

ja olut=tosimies

heh hehe hehhe

HAH HAH HAH

..kummallisia käsityksiä miehisyydestä.

että sua huvitti. Kerro sitten, minkälainen olisi oikea käsitys miehisyydestä.

• ATNkö
        testannut_ kirjoitti:

Hei, ei takuulla olisi tullut mieleen tällainen tasoluokitus jos ne olisi seurannut palstaa kesäflunsassa jo muutaman päivän. Mutta nyt luettuani palstaa voin kuvitella, että joku ATM/YTM -intoilija luokittelisi nämä kaksi erilaista miestä juuri noin.
        En oikein usko noihin tasoluokituksiin. Näistä miehistä nyt vain toisella sattui olemaan vähemmän suhdekokemusta ja ilmeisesti muutenkin vaikeuksia luoda läheisiä suhteita ihmisiin, koska ystäviä ei myöskään juuri ollut.

Minusta kemia, sosiaalisuus ja sama elämänasenne eivät ole minkä tahansa hyvän suhteen merkkejä tai näistä tuo sosiaalisuus on minulle tärkeä mutta tuskin kaikille, esim. tällä miehelle 1. olisi sopinut, että olisin omistautunut vain hänelle.

Mutta jos tämä nykyinen suhteeni joskus loppuu olen kyllä erittäin varovainen ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan seurustellut vakavasti.

...mieheni ei ollut koskaan seurustellut ennen kuin me tapasimme. Ei se mua haitannut. Hän kertoi mulle, että viihtyy itsekseen, myöhemmin kertoi, että aiemmista huonoista kokemuksistaan johtuen oli lopettanut treffailun moneksi vuodeksi, koska ajatteli, että parempi yksin, mutta sitten tutustuikin muhun.

Saan mä ihan vapaasti mennä ja tulla, ei mun tarvitse vain hänelle omistautua. Vapaampi mä olen kuin aikaisemmassa suhteessani. Eli ei kyllä siitä johdu, että onko aiemmin seurustellut vakavasti vai ei.

• olen atm?
        ATNkö? kirjoitti:

kuulla että ei tarvi olla yli-soliaalinen, monta kaveria ja monta suhdetta käynnyt mies että kelpaisi.
        Tosin kaikille tämä ei varmaan käy? Itse en omista kavereita enkä ole koskaan seurustellut, joten
        en ole kelvoton...?

• testannut_
        ATNkö? kirjoitti:

Mielestäni puhut vähän eri asiasta. Introvertti, joka ottaa muita huomion ja jolla on omia jatuksia on eri asia kuin sellainen, jota kenenkään toisen asiat tai tunteet eivät kiinnosta tarpeeksi, jotta syntyisi mitään ihmissuhdetta. Toki minustakin on mukavaa lukea samoja kirjoja ja kuunnella samoja levyjä rakkaani kanssa mutta mieluummin niin, että se toinen myös ehdottaa jotain eikä niin, että hän kiinnostuu kaikesta mitä minä teen muttei anna mitään takaisin.
        Keskustelut ovat itsellenikin suhteen suola mutta tosiaan minusta kiinnostavan kesksutelun tekevät sen toisen esittämät _omat_ ajatukset, eivät sellaiset, jotka on ulkoa opeteltu jostain sen kummemmin niitä pureksimatta.

Itse luen kovasti ja harrastan hyvin klassisia asioita kuten juuri viulunsoittoa, balettia ja teatteria, joten yllätyin että minulle oikeanlainen mies olikin juuri sellainen "perusmies", jota en olisi ehkä ensimmäiseksi alkanut tapailla ja itselleni sopii sellainen itsevarma elämänasenne paremmin kuin sellainen mies, jota minun pitäisi rohkaista jatkuvasti sekä itsensä kehittämisessä että muihin ihmisiin tutustumisessa.

• siitäs tiedätte:)))

Tässä teille vastaus mikä on ATM =AKUUTTI TRANSVERSAALIMYELIITTI (ATM) eli MS tauti
      joss a selkäydin on vioittunut.

• ?poikamies

"Kerro sitten, minkälainen olisi oikea käsitys miehisyydestä."

Kaljuhko, karvainen, viinaa juova motoristi/usa-auto fani.
        "ei tiedä autoista mitään"
        Hame semmoselle...Pois alta viulunsoittaja tytöt ja hippipojat. (sargetus stop tähän).
        Toisaalta en ehkä kuin pitkin hampain haluaisi alkaa oppia tuollaisille tavoille jos nainen sitä ehdottelisi. Ei käy mun luonnolle.

Poikamiehen deitti menu: Pizza ja sixpac, se on 7 lajin illallinen. Jossei kelpaa niin vika on seurassa.

Sehän käy järkeen: mies joka ei ole satasella seurustellut ei siis ole "sissän ajettu" ja voi omata outoja reaktioita mihin kokeneet naiset ovatkin muiden miehiensä kanssa tottuneet?

"Naisettomuus ei ole mikään kohtalo"

Ei niin. Kysymys on siitä miten kovan panoksen mies tekee asian eteen? Selväähän on että naista ei "saada" vaan tavallaan etsitään ja valloitetaan.
        Auf Wiedersehen, Pet ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe