Mikä on liian laiha?

XXS

45

3440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • victoriassecret91

sattuu silmii ku kattoo tota ekaa mutta noit 2 muuta näyttää ihan normaaleilta catwal malleilta

• jhiflflffl

noi aika rimpuloilta näyttää jos livenä näkis :S

Ja noilla on etuna et on kauniit kasvot ja laitettuja. Normaalin näköinen nainen näyttäis auttamatta anorektikolta. Ku ei oo sitä kuvausten/mallimaailman "glamouria" kompensoimassa vaikutelmaa.

• sdgsdg

noi on median mielestä ja mitä miesten mielestä naisten pitää olla.

• Ensimmäinen näyttää sairaalta, mutta kaksi muuta on ihan kauniita. Minä nyt tosin satun pitämään näistä erittäin laihoista.

• m 27

on sitten kun keho alkaa käyttää sydänlihasta ravintona, ihon pinnalle alkaa kasvaa nukaa ja sormet sinertävät jne. Silloin ulkonäöllä ei ole enää mitään tekemistä!!

Vaikka itse pidän hoikista/laihoista niin nuo (varsinkin eka) ovat aika järkyttäviä. Mutta hänellä esim. on unelma kroppa:

http://tbreak.com/rex/files/uploads/irinasheik5.jpg
      http://img.celebies.com/img/p/2028/IRINA002.jpg
      http://www.celebies.com/picture/108598/irina047

(178cm/54kg)

Mielestäni ei ole hyvä että pitkän naisen paino alkaa nelosella tai ainakaan kolmosella niinkuin monien mallien!

• .,,..,.,.,

Se ei ole muuten nukkaa vaan karvaa mitä alkaa kasvaan todellalaihoilla poskiin,selkään,reisiin.... Ex anorektikkona tiedän ja se ei muuten koskaan häviä/lähe pois.

• poiuspos
        .,,..,.,., kirjoitti:

Se ei ole muuten nukkaa vaan karvaa mitä alkaa kasvaan todellalaihoilla poskiin,selkään,reisiin.... Ex anorektikkona tiedän ja se ei muuten koskaan häviä/lähe pois.

"Lanugo eli utukarvoitus on nukkamaista karvaa, jota saattaa ilmetä, kun iho ohenee liikaa. Muun muassa anorektikoille saattaa ilmetä lanugoa, ja sitä on aivan pienillä vauvoilla, mutta se häviää vähitellen."

-wikipedia

• 4376457

Noiden kuvien naisella on hyvä runko.

• Rexis

Oma suosikkini on nimenomaan rääpälekokoinen nainen.

Noista esimerkeistäsi ensimmäinen oli aivan karsea, keskimmäinen oli melkein jo ok ja viimeinen oli taas liian lurkki, liian luuta ja nahkaa.

Keskimmäinen olis sellainen jonka huolisin kyllä ja pitäisin toisaalta sopivana, toisaalta taas liian hoikkana edelleen. Pikkusen lisää massaa niin olis just mun päiväunelma kaikin puolin.

• ..,--,,,.-

1 ja 3 oli järkyttävän laihoja, 2 sais lihota 8-10kg ja olis varmaan hoikka/normaali ja nätti.

• rumaa

Kaikki kolme ovat liian laihoja ja näyttävät kamalilta

• xxs

1.Luisel Ramos
      Uruguaylaismalli, joka kuoli anoreksiaan.

2. Ana Carolina Reston Brasilialaismalli, joka kuoli anoreksiaan syötyään vain tomaatteja ja omenoita. Töitä mm. Armanille.

3.Beverly Johnson
      Ensimmäinen musta nainen Voguen kannessa. Anoreksia-sivuston mukaan kärsinyt anoreksiasta ja bulimiasta.

http://www.city.fi/artikkeli/Nollakokoiset naiset/2200/

Te jotka pidätte yhtäkin näistä kolmesta naisesta kauniina, on syytä miettiä, miten huolestuttavaa se on nuorten naisten terveyden kannalta. Jos miesten mielestä naisen pitää olla juuri niin laiha, että hänen on kärsittävä nälkää ja sairastuttava ja ehkä kuollakin, mielyttääkseen miestä on huolestuttavaa.
      Miten sairas nyky yhteiskunta onkaan?

Olen todella huolissani.
      Sillä olen vierestä seurannut yhden naisen sairastumista syömishäiriöön mikä johti kuolemaan... ja kaikki alkoi, kun hänen poikaystävänsä oli huomautellut liikakiloista, mitä ei tytöllä todellakaan silloin ollut.

Miettikää hyvät miehet, oletteko itse valmiita elämään pelkällä salaatilla? Mitä jos nyt olisi teidän vuoro olla kokoa xs tai vähemmän. Voisiko joku teistä 185cm miehistä painaa aale 50kg ?

• tässä yksi...

• xxs
        tässä yksi... kirjoitti:

mies joka on vastaavassa "kunnossa" kuin nuo mallit:

http://blogs.citypages.com/blotter/J2_0100.jpg

Aluksi tuli mieleen: YÖK! mutta sitten: Voi miten ikävää :-(

• .

muutakin kuin omaa napaansa.

Pidetään me tytöt toisistamme ja itsestämme huolta!

Jos miehelle et omana itsenäsi kelpaa, opettele olemaan yksin, se on paljon mukavempaa kuin nälkään ritutuminen poikakaverin arvostelevan silmän alla!

• sjtcm

Miehen ei tarvitse olla naisten anoreksiasta huolissaan yhtään sen enempää, kuin naiset ovat huolissaan suomalaismiesten järkyttävistä itsemurhaluvuista.

Te tapatte meitä masennukseen uskomattoman törkeällä kohtelulla, miksi me välittäisimme muutamasta idiootista, jotka eivät vain osaa pitää itseään laihana ja hengissä?

Ei kosketa meitä.

• mielipide...
      • nojoojoo

PIILOHOMOKORTTI KÄYTETTY!

(taas kerran, keksikää uutta)

• n22-

Laihuusihanteiden aiheuttamat pakkomiellesairaudet ovat vain yksi oire siitä sairaalloisesta pinnallisuudesta, joka varsinkin nuorten ihmisten elämää määrittää. Pääsemällä ulkonäkökeskeisyyden talutushihnasta irti, alkavat paino-ongelmatkin menettää merkitystään.

• nöff, nöff

Kyllähän naisessa on lihaa luiden ympärillä oltava niin paljon, ettei häntä tarvitse aamuisin peitonmutkista etsiä!!! ;)))

• niinon!

on kaikki ihan liian laihoja

• tonou

Mä seukkaisn joskus liian laihan muijan kanssa. Kato kun me molemmat harrastettiin hupisuunnistusta, niin sitten päädyttiin eräälle valmiille radalle ja päätettiin ottaa skaba. No se pinkas vauhtiin ja loikki puiden ja pusikoiden väleistä ettei mitään, ja mä vaan törmäilin puihin ja hävisin satanolla. Tulin yöllä maaliin, tää oli jo soittelemassa mulle pelastuspalvelua hotellin aulabaarissa suihkunraikkaana.

Et sellanen on liian laiha.

• liian laiha on laiha

Mielestäni kaikki ovat liian laihoja. Ei noilla oikeasti ole edes paljon mitään eroa. Tuollaisia kun aikansa katselee, niin noiden rinnalla alkaa normaali terve nainenkin näyttää varmasti paksukaiselta. Ensimmäinen ja viimeinen eritoten. Jos naisella paistaa luut rintakehältä tai lantiosta, niin ei kovin kauniilta näytä. Nykyään tietysti ihanteet ovat sairaita, mutta yleisempää, että ongelma on nimenomaan näiden nuorien tyttärien pään sisällä (anorektinen luonteenlaatu).

Naisessa kaunista ovat naiselliset muodot ja pehmeys. Luut ja nahka eivät välttämättä sellaista ole. Luonnollinen hoikkuus on kaunista, ei nälässä elämällä hankittu. Ihmisestä näkee yleensä hyvin kauas, onko hän luonnostaan kauniin siro vai itseään rääkkäävä tyttö, joka on täysin eksyksissä oman identiteettinsä kanssa. Terveen hoikan naisen iho on heleä ja kauniin sävyinen, posket ovat aavistuksen pyöreät ja olemus pirteä. Väsähtäneellä anorektikolla on tummat silmänaluset, luisevat posket ja samea iho. Ihmisestä näkee kilometrin päähän, että kroppa huutaa ruokaa.

Arvostan naisessa kauniita naisellisia muotoja. Mieluummin pikkuisen pyöreä kuin luiseva mallityylinen anorektikko. Mielestäni on myös hieman erikoista väittää, että juuri miehet vaativat naisilta laihuutta. Harvan ihanne on kuitenkaan sellainen mallimainen luiseva lauta. Naiset ovat tämänkin asian ymmärtäneet hieman väärin. Hoikka ja kevytrakenteinen nainen on monen miehen mieleen; se ei ei ole synonyymi aliravitulle koikkeliinille.

• Liian laiha

tosi hienosti kirjoitettu!!! olen samaa mieltä! ite olen kyl laiha mut en mitään anorektikko vaan olen aina ollut laiha ja lihon tosi hnkalasti. serkku on ollut samalla tavalla kui minä eli laiha mutta nyt se vieläkin laihduttaa ja se on kyl ihan saiasta mun mielestä. mua on kyl kiusattu painoni takia että olen tosi laiha, mutta en voi sille mitään. olen 165 cm ja 46 kg.

• Hirveää!!

Ei oo.

Haluan suomalaisen kermaperse kantturan!

• M1su

Hyvä aihe! Toivottavasti pistää miehet miettimään. Mukava kyllä huomata että kaikki miehet eivät ole tuollaisten kuoleman rajalla häilyvien perään. Itsekin nuorena söin pelkkää tomaattia ja rasvatonta jugurttia kuukausikaupalla, enkä edes laihtunut lähellekään noita. Nykyään on hieman lihasta ja rasvaakin, ja kunto hyvä. Koko 34-36 pituus 168. Tällä palastalla olen saanut usein haukkuja että olen katkera läski.

• 10

liian laihoja ei näytä naiselta enää tuossa kunnossa vaan joltain etiopiaiselta nälkäkurjelta josta ei sukupuolta osaa arvata.

• diudiudiuuu

Täällä jotkut miehet vaahtoaa, kuinka tykkäävät naisellisista muodoista tms. No hyvä, että tuollaisia(kin) miehiä on.
      Olen mielestäni söpö/nätti, ja painaessani 65 kg (pituutta 168 cm) en saanut mitään huomiota miehiltä, tai jos sain, niin negatiivista. Tyttökaverinikin käyttivät erilaisia kiertoilmaisuja koskien vartaloani. Enkä ollut ylipainoinen, vaan normaalipainoinen.
      Päätin tehdä jotain asialle, ja laihdutinkin 17 kg, joista 2 on tullut nyt loman aikana takaisin :D Nyt kaverini huokailevat vartaloni perään ja ovat kateellisia ja miehetkin katselevat pitkään.
      Kyllä, olen alipainoinen (tosin lievästi) mutta olen tyytyväinen siihen miltä näytän, vaikkakin jotkut sanovat minun olevan jo liian laiha tms. Tosin nyt saan kärsiä huimauksen ja pyörrytyksen tunteesta, alituisesta väsymyksestä, palelusta jne. Mutta sentään on hyvä kroppa, eikö se nykyään olekin se tärkein asia ;D -.-

• 34577568

1. ihan hirveä ja jälkimmäiset saisi kumpikin ottaa pari kiloa takaisin.

• against anorexia

Mitä naisellista noissa enää on?
      Kauniit kasvot olisi, jos niissä olisi poskissa jotain täytettä..
      Sairaus ei ole kaunista.

• En pysty vastaamaan

Kun en laihoja ihannoi.

Tuli huono olo noita kattoessa :(

• ei pelkkää luuta
      • vcxvxvx

Hyvältä näyttää minustakin.

• vcxvcxxvcx

Perhana, nätimpi kuin oma vaimoni. Painan miinusta.

• D.S.

BMi 16-17 on raja ylipäätään naisellisuudelle ja hedelmällisyydelle. Todella makeet mimmit on sitten 17-19. Jos jotain lukuja pitää mainita

155 optimi 41-43 kg
      165 optimi 46-50 kg
      175 optimi 52-57 kg

Mutta olen kyllä nähnyt ja halunnut vähän tukevampiakin naisia...
      Liika laihuus vihjaa (perustellusti tai perusteettomasti) hedelmättömyyteen.
      Iän myötä optimi siirtyy ehkä 1-2 kg/10v ylemmäs. Olisiko nuo minun lukemani vaikka 20-30 vuotiaalle sopivat...

• terveys kunniaan

"155 optimi 41-43 kg
        165 optimi 46-50 kg
        175 optimi 52-57 kg"

Kyllä taas huomaa miten hukassa miehet ovat noiden naisten painojen kanssa. Aikamoinen nälkäkurki saa olla jos on 175 pitkä ja painaa 52. Itse olen 160cm ja painan n. 50 kiloa enkä ole mikään tankki. Naisellista pehmeyttä on (rasvaa, hyi) oikeissa kohdissa ja monet miehet ovatkin arvioineet painoni aina todellista alemmas. Naurettavaksi alkaa mennä tämä touhu kun media ja miehet ahdistavat yhä useamman naisen nälkäkuoleman partaalle ja jopa teini-ikäiset päättävät päivänsä sen takia kun eivät voi näyttää noilta täydellisen hoikilta photoshopatuilta naisilta.

Onneksi omalla miehelläni on enemmän järkeä päässä kuin tämän palstan reppanoilla. Tosin aika harvassa taitavat olla miehet jotka pitävät oikeasti normaalipainoisista ja normaalin näköisistä naisista..

• Äly hoi, älä jätä!

Todella hukassa olet noiden optimiesi kanssa!
        BMI alle 19 (joissakin lähteissä myös 18.5) on alipainoa. Ovatko mielestäsi todella makeet mimmit alipainoisia?

http://www.laskurit.fi/painoindeksi/

Olen 173cm pitkä ja painaessani 51kg, joka tuon listasi mukaan tekisi minusta "makeen mimmin", miehet arvelivat painokseni 45. Aina minua sanottiin liian laihaksi, ja se oli kyllä varsin totta...

• ei noin

Itse olen 162cm ja painaessani 53kg sain kuulla joka tuutista olevani liian laiha. Ihannepaino riippuu muustakin kuin pituudesta. Itselläni ei ole linnunluita, joten näytän parhaimmalta noin 55 kiloisena.

• heseee

Catwalk mallit on pelkkiä vaateripustimia. Niiltä puuttuu naiselliset muodot.

• jfhdhgfhfghf

Entä jos kaikille ei vain tule niitä "naisellisia muotoja?" Kenties lihavampanakaan. Paitsi se ulkoneva kurvi vatsan kohdalle ehkä.

Ei se marilynvartalokaan ole automaattinen.

• hesee
        jfhdhgfhfghf kirjoitti:

Entä jos kaikille ei vain tule niitä "naisellisia muotoja?" Kenties lihavampanakaan. Paitsi se ulkoneva kurvi vatsan kohdalle ehkä.

Ei se marilynvartalokaan ole automaattinen.

Pelkästään enemmän syömällä ei niitä muotoja ehkä tulekaan ihan oikeisiin paikkoihin....

• FITMUM7JT

Unohtakaa noi BMI. Parhaan kuvan saat ottamalla mittanauhan esiin. Rinnanympärys-vyötärö-lantio.

Omat mitat 91-70-87

170cm/54kg ikää 37v. ei selluliitia. Salilla 3-5krt/vko

Olen hoikka mutta TERVE ja LIHAKSIKAS. Enkä kuule olevani liian laiha...

• D.S.

Sulla on siis ainakin 5 cm liikaa vyötäröllä!

:))))

• FITMUM7JT

no, 3 lapsen ja 15 avioliitto vuoden jälkeen suotakoon tuo ylimääräinen 5cm tässä vyötäröllä ;DD

• fasue

Miten se avioliitto vyötäröön vaikuttaa? Tai ne lapsetkaan, jos ihan totta puhutaan? Ellei nuorimmaisesi ole vielä vuoden vanha tai sitä nuorempi, ei se lapsensaanti enää vyötärönympäryksessä näy. Ja se on totuus se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe