pituudella ei ole väliä miehille

onko näin?

Olen noin kolmekymppinen nainen, kuten myös paras ystävättäreni.Olemme molemmat hoikkia ja muodokkaita ja muistutamme jopa kasvoista toisiamme.Molemmilla on samantyyliset pitkät, paksut hiukset.Voin suoraan sanoa, että olemme molemmat mielestäni viehättäviä naisia.
Suurin ero välillämme on pituus.Ystävättäreni on 150cm pitkä ja itse olen 176cm.Meitä on lapsesta asti kutsuttu majakaksi ja perävaunuksi ja kieltämättä olimme varsinkin lapsena aika koominen parivaljakko :)
Miehiltä olemme molemmat saaneet paljon ja tasapuolisesti positiivista huomiota.Kumpikaan ei ole jäänyt toisen varjoon.Miehille tuntuu olevan aivan sama kuinka pitkä nainen on riippumatta edes miehen omasta pituudesta.Molemmille on vientiä riitänyt.
Olenko siis oikeassa tässä paljon puhutussa pituusasiassa?Ainakin omat kokemukseni ovat sen suuntaisia, että jos nainen on muuten kaunis ja viehättävä, ei pituudella ole mitään väliä.Meitä molempia lähestyvät niin lyhyet kuin pitkätkin miehet ja hauskaa on!
Myöskään meille ystäväni kanssa ei miehen pituus ole lainkaan olennainen.Nykyinen aviomieheni on minua hieman lyhyempi ja ystäväni mies puolestaan huomattavan pitkä.Lapsemme ovat suunnilleen samanpituisia =D

6

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..itseäni ei pituus haittaa mikäli nainen ei nyt ole enempää kuin paria senttiä itseäni pidempi (olen 182cm), muuten näyttää koomiselta. X)

• Mahkiavelli

Miehelle ei todellakaan ole väliä pituudella. Ainoa pituus, josta miehet välittävät, on tuon tietyn ulokkeen pituus. Ja niitähän me keskenämme suihkussa aina ahkeraan vertailemme ja mittailemme.

• Mahkiavelli kirjoitti:

Miehelle ei todellakaan ole väliä pituudella. Ainoa pituus, josta miehet välittävät, on tuon tietyn ulokkeen pituus. Ja niitähän me keskenämme suihkussa aina ahkeraan vertailemme ja mittailemme.

..aika yksilöllistä sekin. ;) Kyllä itselleni sillä pituudella on sikäli väli etten halua naista, joka on mua päätä pidempi. X)

• pelkkää harhaa

Muutaman kerran elämässäni on naisen pituus minua hieman miehittänyt. Lukio aikoina seurustelin naisen kanssa joka oli minua n. 5 senttiä pidempi, hänen pituutensa ei minua oikein koskaan häirinnyt, paitsi kerran kun olimme eräissä juhlissa kun naisella oli aivan järkyttävän korkeat korkokengät jalassa. Itse olen 180 pitkä, mutta nainen oli lähes 2 metrinen noiden kenkiensä kanssa siinä juhlatilaisuudessa, pyysinkin häntä käyttämään myöhemmin jotain vähän hillitympiä korkokenkiä, josta tietenkin sain kuittailua siitä etten kestä sitä että olen häntä lyhyempi.

Toisella kertaa olin sinkkumiehenä baarissa liikenteessä ja mukaani tarttui joku ehkä n. 155 pituinen pienehkö nainen. No, eipä tuo hänen pituutensa siellä baarissa paljoa haitannut, mutta sitten kun pääsimme kadulle ja kesä kun oli niin nainen sitten otti nuo kengät pois kadulla käveltäessä ja paljastui että hän oli oikeasti jotain 10 senttiä lyhyempi. Ja kieltämättä minulla kävi siinä mielessä että minkä lapsen kanssa minä tässä oikein olen kotiin menemässä, mutta onneksi yöllä nainen osoitti sängyssä olevansa oikea aikuinen nainen, eikä mikään lapsi...

Mutta joo, minulle on oikeastaan ihan sama onko se nainen 160 vai 190, mutta mieluummin joko hieman lyhyempi tai suunnilleen saman kokoinen kuin minä (180cm). Ja ehkä se "miehinen ego" tekee sen että minulle se 170 senttinen nainen tuntuu paremman pituiselta kuin se 190 senttinen. Mutta jos nainen tuntuu muuten sopivalta, niin eipä tuolla hänen pituudellaan nyt niin kauheasti ole merkitystä.

• 3445765568568

Ei ole minulle ainakaan pahemmin merkitystä. Helpommin sytyn tosin lyhyistä naisista, varmaan johtuu siitä kun itse olen melko lyhyt (170). Joku 155-160 olis unelmamaailmassani naisen pituus. Mutta todellisuudessa ei tosiaan kauheasti merkitystä. Lähinnä nuo ääritapaukset: esim. 145 tai 190 nainen voisi olla vähän liian extreme tämän pituiselle.

• En usko että naisen pituudella on useimmille miehille laisinkaan merkitystä. Kenties hieman harmittaa jos nainen on pidempi, mutta en usko että se suuresti sielunelämää raastaa.

Itse tosin satun pitämään juuri näistä lyhyemmistä naisista. Ihannepituus 150cm tai hieman alle. Itse olen 180cm.

Meitä on moneen junaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe