jos sais huomiselle vinkkejä kohta lähden vesijuoksemaan ja sen jälkeen kuorolaulelemaan reipasta ja rentoa päivää kaikille palstalaisille =)))))
mitäs kivaa tänään
21
377
Vastaukset
kuulu aina kivaa etsiä, kyllä tavallisessa elämässä on ihan tarpeeksi tekemistä. ;))
Eikä kun huomenna heti aamusta menet pitkälle lenkille, ainakin seittemän kilsaa kävelet reipasta vauhtia.
Sitten laitat söpölle miehellesi hyvää ruokaa ja saatte ottaa vähän punaviiniä kyytipojaksi. Sen jälkeen päikkäreille ja illalla voitte käydä laulamassa karaokea.
Miltäs kuulostaa =)
Juokse kovaa ja laula lujaa. :))- viivatiina
kun huomenna on vielä perjantai niin mikäs sen mukavampaa ;))))
viivatiina kirjoitti:
kun huomenna on vielä perjantai niin mikäs sen mukavampaa ;))))
että ensin käyt lenkillä, etkä laista sitä tai minä tule ja kiusaan sua ankarasti.
Vasta lenkin jälkeen iloisempiin harrastuksiin käsiksi =))karaokessa käynyt, mutta tiedän että jotkut sitäkin harrastavat.
Enkä nyt haaveeksi sanoisi.
Juu, juntteja ollaan, onneksi sinä olet tuollainen fiksu ihminen.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
karaokessa käynyt, mutta tiedän että jotkut sitäkin harrastavat.
Enkä nyt haaveeksi sanoisi.
Juu, juntteja ollaan, onneksi sinä olet tuollainen fiksu ihminen.sana hallussa rakas ystäväiseni =))))
viivatiina kirjoitti:
sana hallussa rakas ystäväiseni =))))
aina kun siihen on vähänkään aihetta. Toivottavasti hänelle tuli hyvä mieli.
Minulle tuli, kiitos sulle ;))viivatiina kirjoitti:
sana hallussa rakas ystäväiseni =))))
Tai sit ne karehtii sun lauluääntä,joka kirjoitus jonka teet , saat haukkuja.
Melkein kannattais laittaa toi kone banniin ,loppuis ainakin hetkeks kitinä.- viivatiina
koti-kiusattu kirjoitti:
Tai sit ne karehtii sun lauluääntä,joka kirjoitus jonka teet , saat haukkuja.
Melkein kannattais laittaa toi kone banniin ,loppuis ainakin hetkeks kitinä.ne kadehtii mun laulunääntä mutta mää oon jo tottunu siihen minkä mää selle voin että oon niin kaunis ja kaunisääninen ja kaikenlisäks vielä niiiiiiiin herttainen ;))))))
viivatiina kirjoitti:
ne kadehtii mun laulunääntä mutta mää oon jo tottunu siihen minkä mää selle voin että oon niin kaunis ja kaunisääninen ja kaikenlisäks vielä niiiiiiiin herttainen ;))))))
Ja mie oon tainnut jäädä jostain paitsi kun lueskelin ketjua tänne asti.
Melkein laulatti muakin kun tuolla sateessa kävelin äsken kotiin. Varjokin oli mutta kun tuuli heitteli suuntaan jos toiseenkin niin laitoin pois ja annoin sateen kastella.
Hyvä etten hypähdellyt niin kuin siinä "laulaen sateessa" ja sekin ero siihen oli etten ole oikein rakastunut.
Mutta laulatti kuiteskin.tulisilla kirjoitti:
Melkein laulatti muakin kun tuolla sateessa kävelin äsken kotiin. Varjokin oli mutta kun tuuli heitteli suuntaan jos toiseenkin niin laitoin pois ja annoin sateen kastella.
Hyvä etten hypähdellyt niin kuin siinä "laulaen sateessa" ja sekin ero siihen oli etten ole oikein rakastunut.
Mutta laulatti kuiteskin.Laitanpa kappaleen tonne musiikki ketjuun kun en viitsi kahteen paikkaan laittaa.
- viivatiina
tulisilla kirjoitti:
Mutta laulatti kuiteskin.et oo jääny mistään paitsi vapaapäivä ja oon nyt jo hereillä syystä että lähden taas kohta laulamaan tänään on edessä viiden tunnin harkat harjoitellaan kauneimpiin joululauluihin ei oo niihinkään aikaa enää kun vajaa kuukausi en tiedä kannattaako kun toi jolla on jalkojensa kanssa hiivaongelmaa on sitä mieltä että kirkkokuoroon voi mennä laulaan kuka vaan taidanpa painua takaisin pehkuihin ja mennä sit vaan no se siitä mukavaa viikonloppua sinne tulisille ;)))))
viivatiina kirjoitti:
et oo jääny mistään paitsi vapaapäivä ja oon nyt jo hereillä syystä että lähden taas kohta laulamaan tänään on edessä viiden tunnin harkat harjoitellaan kauneimpiin joululauluihin ei oo niihinkään aikaa enää kun vajaa kuukausi en tiedä kannattaako kun toi jolla on jalkojensa kanssa hiivaongelmaa on sitä mieltä että kirkkokuoroon voi mennä laulaan kuka vaan taidanpa painua takaisin pehkuihin ja mennä sit vaan no se siitä mukavaa viikonloppua sinne tulisille ;)))))
Kiitos, samoin sinne.
Tunnen taas olevani tulisilla hiilillä kunnes saan soitettua yhden tärkeän puhelun.
Rantaan ei viitsi tulisille nyt mennä kun sataa, mutta kyllä sitä varmaan vielä syksyn mittaan sinnekin pääsee :))
Lauloin kuorossa kouluaikana ja kirkossa oli mahtavaa laulaa.
Aikuisena kuuluin sellaiseen pieneen kuoroon joka esiintyi pienille yleisöille siellä sun täällä.
Mutta nyt jos pitäis mennä laulamaan ei ihan heti onnistuis kun en ole sitä harrastanut ja kyllä se vaatii kuitenkin sen jatkuvan laulamisen että ääni kulkee puhtaasti ja oikein.
Issekseni joskus hoilailen jotain ja silloin sen heti huomaa, on kuin varis raakkuis :))
Tänään oliki sitten toinen vapaapäivistä, eikähän mitään erikoista tullu tehtyä. Huomenna sit kokopäiväkoulutusta. Lauantaina aamuvuoro, sittenpä koittaaki yksi vapaa:)))
Jo siulla on tänää aikas täys meno:)))
Huomenna sit rentoudu jos on vapaapäivä, varmaan tiedätki miten:))))))- viivatiina
riitti kahdelle päivälle ja kun en muutenkaan mitään varteenotettavia vinkkejä saanu niin taidanpa relata koko päivän =)))) ainut oli toi banaani piiri =))))
Ehdotus: Vietä kotona leffailta.
Minulla on naapurissa asuvan anopin 84v kanssa kiva leffailta tiedossa lauantaina, kun mies menee töihin ja on myöhään saakka. Vanhoja suomalaisia sotaleffoja ollaan innostuttu katsomaan yhdessä. Väsään jotain kivaa suolaista torttutaikinasta ja sitten valkkaamaan muutamasta parintunnin leffasta molemmille mieleinen. Viimeksi katsottiin Käsky ja aikaisemmin katsottuja Lupaus, Äideistä parhain...
Kiva uus harrastus tilata netistä sotaelokuvia. Naisnäkökulmat kiinnostaa molempia, toivottavasti tulee pian taas ihan uusia ettei tarvi vanhoja katsoa moneen kertaan. Kaikki vanhat klassikot löytyy ja myös uudemmat Rukajöärventie ja Hylätyt talot ja autiot pihat...- viivatiina
leffan per ilta käyn aina sillontällön vuokraamassa seittemän leffaa ehkä en nyt sit vähään aikaan kato muuta kun telkkua sit vielä kun toi mun mies kuuluu siihen joukkoon jotka ei kato telkaa eikä elokuvia =))))
- Jalkahiiva- miina
Niitä lipukkeita uimahalleihin saa ja kirkkokuoroon pääsee kuka vaan.
- viivatiina
mää en tiedä kun en oo eläessäni tarvinnu sellaista paikkaa mää oon sen verran hyvin menestyvä yrittäjä että kyllä sua ottas vieläkin enemmän päähän jos tietäisit tuloni ja sitäpaitsi tänään oli vuorossa viihdekuoro =))))
- viivatiina
että vesijuoksemassa kävin ystävättäreni kanssa jonka mies toimii erään ison firman myyntijohtajana =))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979