Jaksaa aina ihmetyttää ihmisen kekseliäisyys. Nyt on sitten Sokoksen markkinointiosasto keksinyt, että asiakas pääsee tavaratalon tai Prisman toalettiin ainoastaan bonus kortilla. Jos ei bonukorttia, pitää etsiä neljännestä kerroksesta kassa, jolta pyytää korttia toalettiasiointia varten. Tiedotus asiasta suomenkielisellä kyltillä tällä hetkellä, myöhemmin opasteita tulee muillekin kielille, siis ilmeisesti toisella kotimaisellakin.
Joopa oo, siinäpä japanilainen turisti sitten ihmettelee paikallisia tapoja. Ja moni muukin.
Olihan siinä jotain perustelujakin. Itse ajattelin tulevaisuudesa, jos käyn sokoksessa, käydä paskalla sovituskopissa tarpeen vaatiessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121812886104_uu.shtml
=DW=
Bonuskortti tarpeisiin
24
604
Vastaukset
Nousi karvat pystyyn, todella.
Taidamopa jättää koko sokoksen ja ne muut sen liikkeet käyttämättä.
Tosin erittäin vähän olen käynyt tähänkään asti.
Ja keskustassa oleva sokoksen liike onkin kauppakeskuksessa jossa on ilmainen wc :))Ei ole bonuskorttia mutta pääsen kätevästi "siivellä" jos on tarvis. Yleensä kyllä vältän yleisiä käymälöitä, en silti ole bakteerikammoinen.
Täälläkin uudustettiin Mestarin Herkku ja ihan hyvä kauppa todella mutta sinne toalettiin pääsee vain kortilla ja jos jaksaa nykäistä sen oven tarpeeksi lujasti auki.- Kysyn vaan????
bonuskortilla päästä "siivellä". Kumma juttu? Ja miksi pitää päästä sivellä?
- QWE3FRQ132r
kannattaa hankkia se bonuskortti.
Kuseksit muuten ilmaiseksiSiinäpä teille pulmaa kerrakseen:)) Kyllä minulla se oli mutta noin euron puolentoista kuukauden bonukset eivät meikäläisen taloutta hetkauta sinne eikä tänne.
Sitäpaitsi käytän edelleen tämän ryhmän kauppoja lähes päivittäin joten en katso kuseksivani ilmaiseksi.- Niin se menee
firefox58 kirjoitti:
Siinäpä teille pulmaa kerrakseen:)) Kyllä minulla se oli mutta noin euron puolentoista kuukauden bonukset eivät meikäläisen taloutta hetkauta sinne eikä tänne.
Sitäpaitsi käytän edelleen tämän ryhmän kauppoja lähes päivittäin joten en katso kuseksivani ilmaiseksi.talous mutta bonuksia kertyy kuitenkin kymmeniä euroja vuodessa.
Pakko jostain ostaa. Siksi keskitän ostokseni yhteen paikkaan jos suinkin. - Kannattaa,,
firefox58 kirjoitti:
Siinäpä teille pulmaa kerrakseen:)) Kyllä minulla se oli mutta noin euron puolentoista kuukauden bonukset eivät meikäläisen taloutta hetkauta sinne eikä tänne.
Sitäpaitsi käytän edelleen tämän ryhmän kauppoja lähes päivittäin joten en katso kuseksivani ilmaiseksi.huomaat eron!
Niin se menee kirjoitti:
talous mutta bonuksia kertyy kuitenkin kymmeniä euroja vuodessa.
Pakko jostain ostaa. Siksi keskitän ostokseni yhteen paikkaan jos suinkin.No minä käyn sen mukaan mitä satun tarviimaan. Päivittäiset ostokset tuosta lähiässästä koska on kävelymatkan päässä ja jos on kaupunkiin asiaa niin kauppa kuin kauppa. En omista autoa joten niitä bensabonuksiakaan ei kerry, sitäpaitsi K-kaupasta saa älyttömän hyviä Sharon-hedelmiä tähän aikaan enkä ala siihenkään hommaan plussakorttia hankkimaan.
- dgwrgwr4g
Kannattaa,, kirjoitti:
huomaat eron!
selvää on.
Kauppa tarjoa asiakkailleen hyvän palvelun.
Siis niille joilla on bonuskortti ja pankin jäsenyys.
Kannatan täysin sitä, ettei kaupan tarvitse maksaa lämmityskuluja ja vesimaksuja ihmisen takia joka ei ole jäsen.
En minäkään kuse K-kaupassa dgwrgwr4g kirjoitti:
selvää on.
Kannatan täysin sitä, ettei kaupan tarvitse maksaa lämmityskuluja ja vesimaksuja ihmisen takia joka ei ole jäsen.
En minäkään kuse K-kaupassaSaanko minä kuitenkin käydä siellä S-kaupassa, en oikein viitsi mennä aina kauemmas kun on niin pakkanenkin...)))
- huh huh
firefox58 kirjoitti:
Saanko minä kuitenkin käydä siellä S-kaupassa, en oikein viitsi mennä aina kauemmas kun on niin pakkanenkin...)))
kun sulla ei ole sitä korttia..
- Höps korteille
firefox58 kirjoitti:
Saanko minä kuitenkin käydä siellä S-kaupassa, en oikein viitsi mennä aina kauemmas kun on niin pakkanenkin...)))
ei asiakaita noin hankita, kaikki saa käydä , niin ainakin minä uskon.
- aos1§w§1
Höps korteille kirjoitti:
ei asiakaita noin hankita, kaikki saa käydä , niin ainakin minä uskon.
vastaan, uskon
- xxxyyy
dgwrgwr4g kirjoitti:
selvää on.
En minäkään kuse K-kaupassaMaksaa vain liikaa.
Muualta saa halvemmalla. Ainakin yhden ihmisen taloudelle on kannattavampaa käyttää muita kauppoja kuin noita korttivetoisia ja pankkipalvelut saa varmasti asiantuntevampina oikeasta pankista. aos1§w§1 kirjoitti:
vastaan, uskon
Minähän olen antelias kun en ota heidän bonuksiaan. En ole ahne olen siis jopa antelias ja pissilläkin käyn harvoin ja joskus olen vain kummina kun en viitsi jäädä ovenpieleen seisoksimaan. Voinhan aina puuteroida nenäni jollei muuta asiaa ole.
bonusta kusemisesta!!
Epistä!!firefox58 kirjoitti:
Saati sitten siitä paksummasta...))))
pitikin vielä lisätä, että siitä pitäis saada tuplat! :DD
- plussaa sokkarille
on mukava kanta-asiakasetu. Vrmaankin infosta ovanavauskortin haku karsii niitä vessojen töhrijöitä ja sotkijoita. Hyvin valvotuissa tiloissa käyttäydytään yleensä asiallisemmin, tai sitten siellä käy vain "asiallisempia"tyyppejä.
Siihen pitäisi laittaa ovelle vartija joka tarkistaa onko bonuskorttia vai ei, sitten on vielä siistimpää:))
- //&
Tää oli nyt paha pettymys. Kun vilkaisin sen uutisen iltapäivälehdestä kuvittelin, ettei muut pääse ollenkaan. Mielessäni jo imaginoin, että jengi käy sitten rullaportaiden alla kusella. Mutta jos ne kerran saa jostain jonkun kusisen kertakäyttökortin niin sehän pilaa koko hyvän idiksen.
- RIMMIR
että asiakkaiden vessassa käyntikin täytyy rekisteröidä! Menkää bojkottiin sellaisia liikekeskuksia kohtaan. Tai ostakaa toiselta kauppaketjulta tuotteenne joissa teitä kohdellaan ihmismäisesti.
Seuraava askel varmaankin että täytyy työntää se kortti vessapaperin saantia varten seinään ja sama asia jos nykäsee pöntön. Näin häviää bonukset kortilta ja herrat hykertelevät. - mamalainen
että kolikkoralliin ei tarvitse ryhtyä vaan voi hyödyntää bonuskortin, hyvä oivallus ketjulta. Pääkirjastossa ei pääse kirjastokortilla vessaan vaan euron kolikolla.
- oki.doki
Täh? .. the ulko-puoliset !
Eihän kellään ole vara maksaa ..Esim: ylinopeus sakkoja ilman plussa bonus korttia..tai vero mätkyjä, ruuasta puhumattakaan ja entäs sit ulkomailla lomailemassa jos ei ole näyttää bonus henkkareita? luulevat pian kaida afkaanixi, ni siinä ei sit auta suomalaiset henkkarit tai muut passi kortit.. koska mailmassa ei selvia hengissä ilman Bonuksia !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272286Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1282215
- 1342147
- 541766
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147