Onko alkanut onnellisesti vuosi 2011:ta ?

Kolme kokonaista päivää eletty tätä vuotta, eikä" Meikäläisen vinkkelistä katsottuna oikein hyvältä näytä"..
Tämäkin päivä oli todella pitkän-tuntuinen ja ilta vielä pitempi.. Onneksi huomen aamuna asiat on toisin, sillä 12:ta vuotias sukulais lapsi tulee lomallaan muutamaksi päivää.. Sen jälkeen varmaankin nauttii taas yksin olosta, kait..

Miten sinun vuotesi on alkanut?. Iloa, surua, onnea, kiirettä.. ? ?.

34

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljalleen ja odotetaan vielä vuoden tuovan onnea, iloa sekä terveyttä ennenkaikkea...

Olette ehkä kaikki onnellisia tänä alkavana vuonna ja se onkin oikein.. Niin ajattelin minäkin olla, kun sen aika on...

Hyviä öitä, onnellisia vuosia kaikille...

http://www.youtube.com/watch?v=dMlo18MfHLk

• Vuosi on arvoitus;))

jo ihan alkuvuodesta alkaa tämä oma elämäni. Matkoja suunnitteilla kevääksi (teen nyt alustavaa työtä että, reissusta saamme irti mahdollisimman paljon). Sitten toisaalta iso jännitys päällä miehen terveydentilan vuoksi. Pitäisi vielä saada potkua että, voisi järjestää jotain todella mukavaa hänelle. Ei ole kovinkaan mieltä ylentävää viettää sairaalassa hääpäiväämme...joten eiköhän tämä elämä tästä. Jos, jotain oikein positiivista näen...yritän myös keksiä samalla miten onnittelen ex-miestäni hän kun menossa vihille kiiinattaren kanssa tänä vuonna. Pitäisi ehkä ottaa selville miten Sanghaissa morsiamme toivotetaan tulevaan avioliittoon ONNEA. En tiedä vielä miten...mutta, asioilla on tapana järjestestyä siis jotenkin kuitenkin...;)) Vaikka aina siltä ei tunnu.

Onnea alkavalle vuodelle siis hyvät palstalaiset;)pitäkää itsestänne hyvää huolta. Ja erityisesti tämä koskee nyt Hatsaa.))) joka on näköjään hukassa itsensä kanssa. Hatsa yrittäköön muistaa että, Friidu vaikka onkin tavallaan perushöhlä. Ymmärtää ehkä silti enemmän kuin äkkiseltään uskoisi;)))

Tsau:Friidu

• sirmmmu :)
        Vuosi on arvoitus;)) kirjoitti:

jo ihan alkuvuodesta alkaa tämä oma elämäni. Matkoja suunnitteilla kevääksi (teen nyt alustavaa työtä että, reissusta saamme irti mahdollisimman paljon). Sitten toisaalta iso jännitys päällä miehen terveydentilan vuoksi. Pitäisi vielä saada potkua että, voisi järjestää jotain todella mukavaa hänelle. Ei ole kovinkaan mieltä ylentävää viettää sairaalassa hääpäiväämme...joten eiköhän tämä elämä tästä. Jos, jotain oikein positiivista näen...yritän myös keksiä samalla miten onnittelen ex-miestäni hän kun menossa vihille kiiinattaren kanssa tänä vuonna. Pitäisi ehkä ottaa selville miten Sanghaissa morsiamme toivotetaan tulevaan avioliittoon ONNEA. En tiedä vielä miten...mutta, asioilla on tapana järjestestyä siis jotenkin kuitenkin...;)) Vaikka aina siltä ei tunnu.

Onnea alkavalle vuodelle siis hyvät palstalaiset;)pitäkää itsestänne hyvää huolta. Ja erityisesti tämä koskee nyt Hatsaa.))) joka on näköjään hukassa itsensä kanssa. Hatsa yrittäköön muistaa että, Friidu vaikka onkin tavallaan perushöhlä. Ymmärtää ehkä silti enemmän kuin äkkiseltään uskoisi;)))

Tsau:Friidu

Ihana ettet sinä häviä täältä "Kulumallakaan", sillä vaikka nikkiä, olet vaihtanut niin kuin muutkin, et silti ota lopareita.. Se neuvoksi muillekkin, jotta kannattaa..
        Sinä olet yksi tai ainoa perus pilari, jonka toivon olevan vanhoista tutuista aina täällä. Tuntuu kun palaa tauon jälkeen tänne, että on takaisin ystävien luona.. Kiitos siitä..
        Tuo on vain uskomaton juttu, että " Hän josta kerroit H:lla alkava on poistunut keskuudestamme, vankkumattomien mieli-piteittensä kanssa". Olisin todella vannonut, että hän on viimeisiä, jotka pysyvät poissa kauaa.. Jos hän on vaihtanut tyyliä kirjoittamisessa sekä nikin. Voisko olla mahdollista?. Mitäs luulet ?.
        Sirmu...

• sir-muu-muu

No, näytän ainakin tällä palstalla olevan.. Tuon minä sain vuoden vaiheessa eli pomppaan ylös noin 6:den maissa aamulla ja en tiedä onko se hyvä vai huono asia.. Nukkumaan meno-aika ei vaikuta mitenkään, silloin tulee yö-unta vain vähempi ja päivällä on pakko ottaa" päikkärit", jot pysyy silmät auki iltaan..

• Hyvää Huomenta ja kaikkea hyvää päivääsi ja alkaneeseen vuoteen. Kovasti on touhua ja se on hyvä se. Tänä vuonna minun ei ainakaan tarvitse miettiä mitä tekisin... Työtä ja opiskelua riittää. Mitään vapaa-ajan ongelmia ei ole tiedossa. Nytkin olen lähdössä liikkeelle joten myös hyvää alkanutta päivää.

Löysin eilen tuubista tällaisen:

http://www.youtube.com/watch?v=yEsVJgnDu70

• sirrrmu :)
        PupuPuskasta kirjoitti:

Hyvää Huomenta ja kaikkea hyvää päivääsi ja alkaneeseen vuoteen. Kovasti on touhua ja se on hyvä se. Tänä vuonna minun ei ainakaan tarvitse miettiä mitä tekisin... Työtä ja opiskelua riittää. Mitään vapaa-ajan ongelmia ei ole tiedossa. Nytkin olen lähdössä liikkeelle joten myös hyvää alkanutta päivää.

Löysin eilen tuubista tällaisen:

http://www.youtube.com/watch?v=yEsVJgnDu70

Aika erikoinen kappale, mut samalla oli kuin potkut-persuksiin--- Alahan pistää vauhtia elämään ja oloon..
        Kiitokset sulle..
        Ps. kiva, jotta joku tuttu jäänyt tälle palstalle :)

• xxxyyy

Jaaa, totuttelen vapaa-aikaan.

Ensimmäisenä päivänä kävin Vääksyssä, toisena Virolahdella, kolmantena Kotkassa ja tänään tuskin käyn Helsinkiä kauempana.

Tiedä vaikka tänään näkisi pilviverhon läpi auringon sirpin...

Nakkaa tuota energiaasi tännekkin päin, niin minäkin saan vähän vauhtia :)

• xxxyyy
        sirrrmu :) kirjoitti:

Nakkaa tuota energiaasi tännekkin päin, niin minäkin saan vähän vauhtia :)

Jaa kun minä luulin niin rauhallisesti tässä oleskelevani, hyvä ettei tähän tuoliin nuku...

Mutta joka vapaapäivä täytyy joku retki tehdä, ehkä huomennakin Helsinkiin, toiselle puolelle tällä kertaa.

• QuietPlace

liian nopeaan menee ;)
      Mut hyvä uutinen on, että viimevuoden loppupuolella kerätyt liikakilot lähtee 400 gr päivävauhtia.
      Kohta ollaan taas optimikunnossa ;)
      Siinä mieles päivät saa kuluakin

Kun oikein asiat oivaltaa ja onnittelut "Loistavasta painonpudotuksesta" tsemppiä ja sisua sinulle..

• QuietPlace
        sirrrmu :) kirjoitti:

Kun oikein asiat oivaltaa ja onnittelut "Loistavasta painonpudotuksesta" tsemppiä ja sisua sinulle..

aikas helppoa ;)
        Höyrymoppia täs katselen, tilasinkin jo ja nyt lueskelen käyttäjäkokemuksia, olis ehkä pitäny tehdä toisinpäin ;)
        Pakkasta -30?

• 20
        QuietPlace kirjoitti:

aikas helppoa ;)
        Höyrymoppia täs katselen, tilasinkin jo ja nyt lueskelen käyttäjäkokemuksia, olis ehkä pitäny tehdä toisinpäin ;)
        Pakkasta -30?

Ei vaadi toisten kiusaaminenkaan sisua vaan pirua. Kylmää ja kovaa luonnetta.

• Putkivalo

tänne se dieetti. Niin ku nyt. Pronto.

Mä pehmittelen tätä alkuvaihetta. Ensin päätin etten syö suklaata kun vasta pääsiäisenä. Nyt muutin sen niin etten saa ostaa suklaata =)))

Eikun kaupan ovelle kerjäämään...

• QuietPlace
        Putkivalo kirjoitti:

Mä pehmittelen tätä alkuvaihetta. Ensin päätin etten syö suklaata kun vasta pääsiäisenä. Nyt muutin sen niin etten saa ostaa suklaata =)))

Siellä istusitTE. tassu ojossa ;))
        mä neuvoin sulle yv:nä miten pääset tuostakin himosta (ziizus, kirjotin ensin vahingossa homosta) eroon, niinku muistaki.... himoista ;)))
        Itsekuria vaatii jokaine suunnanmuutos, mut siinähän sekin tulee sit kokeiltua ;)

• Putkivalo
        QuietPlace kirjoitti:

Siellä istusitTE. tassu ojossa ;))
        mä neuvoin sulle yv:nä miten pääset tuostakin himosta (ziizus, kirjotin ensin vahingossa homosta) eroon, niinku muistaki.... himoista ;)))
        Itsekuria vaatii jokaine suunnanmuutos, mut siinähän sekin tulee sit kokeiltua ;)

Ihan paskadieetti, ei yhtään karkkia! Ja tarkoittaa etten saa tähtiglögiäkään juoda... Ei vais, kun murut menee viikoksi taas iskälleen vois kokeilla. Ei se näköjään tapa ainakaan ;D Vaihtoehtona on paasto, mutta sitten en voi lenkkeillä.

Minusta on hauskaa kokeilla erilaisia itsekidutuskonsteja :)) Jos ne ottais mut armeijassa vastaan menisin varmaan sinnekin.

• <,>
        Putkivalo kirjoitti:

Ihan paskadieetti, ei yhtään karkkia! Ja tarkoittaa etten saa tähtiglögiäkään juoda... Ei vais, kun murut menee viikoksi taas iskälleen vois kokeilla. Ei se näköjään tapa ainakaan ;D Vaihtoehtona on paasto, mutta sitten en voi lenkkeillä.

Minusta on hauskaa kokeilla erilaisia itsekidutuskonsteja :)) Jos ne ottais mut armeijassa vastaan menisin varmaan sinnekin.

60 palstalla puskassa ei se kerkiä tänne.

• Putkivalo
        <,> kirjoitti:

pärjää sille vai :)))

• sirrrmu:)
        Putkivalo kirjoitti:

Eikö pukki tuonut suklaata tarpeeksi?. Mulle lykkäs varmaan puolenvuoden tarpeen, sitä laatua..Empä ole tohtinut puntarille astua joulun jälkeen, tiedä montako kiloa on tullut lisämassaa...
        Suklaa on erikoinen herkku, olen kuullut jot sillä saisi lihotettua itseään 5 kg päivä, mitä nyt kyllä vähän epäilen..
        Onnea "Suklaan ostamista estävään päätökseen". sirmu...

• sirmmmu:)
        <,> kirjoitti:

Ketä kaikkia sinne on hiipinyt tältä palstalta.. Onneksi tiedän jo nyt, jotta onhan täällä entistä-kaartia jäljellä kuitenkin.. Kiitti.. sirmu.

• Heikunkeikku

Ihan normaaleissa mielentiloissa sitä täällä eleleskelen, vaikka vuosi onkin vaihtunut.
      Tämä perätalvi ei ole minulle mitenkään hohdokasta aikaa, enkä koe olevani ratkiriemukkaan Onnellinen.
      Tosin en ole missään tapauksessa onnetonkaan.

Tänään eli kohta pian ja oitis lähden kauppoihin. Yhdestä kaupasta haen linnuille pähkinöitä ja auringonkukansiemeniä (saa irtotavarana), samaisesta kaupasta kalanruokaa ja sitten vielä pesuaineita. Sitten menen toiseen sitä sun tätä ostamaan ja sitten kolmanteen kauppaan etsimään itselleni joitakin vaatteita.
      Äitini pestyt vaatteet vien palvelutaloon ja otan uutta pyykkiä taas pestäväksi.
      Elikkä tämmöstä tylsän tavallista touhua.

Kun tuun kotiin, niin ajattelin vähäsen aikaa soitella. Etsiskelin kaapin kätköistä muutamat kappaleet, joita en ole piiiiitkään aikaan soittanut ja yritän ne palautella taas mieliini/sormiini.

Ensi kuussa on jo helmikuu. Ah, se passaa jep, koska sitten kohta on maaliskuu, jonka jälkeen päästään huhtikuuhun ja sitten mun päässä knapsahtaa joku mutteri nurinpäin ja alan heräilemään kevääseen ja suunnittelemaan jos jotakin kivaa.

Sekä kannustusta myös sinun arkeesi. Teet erittäin tärkeää hommaa, huolehdit muista.. Toivottavasti kevät kurkkii jo oven-raosta, että olisit onnellisempi..

Sirmut ja sinne päin olevat ovat minulta, ainakin toistaiseksi..
        Ajattelin kysäistä sinulta, kun olet harvoja "Entisellä nikillä oleva" tiedätkö näistä palstalaisista mitään ?.
        Olen vanha tuttu täällä, mutta hurahti melko oikonen tos välissä etten käynyt ollenkaan..
        Nyt olen vähän äimän-käkenä, kun entisiä NIKKEJÄ ei ole enää kuvioissa montakaan. Ovatko he poistuneet koko palstalta vai vaihtaneet nimimerkkinsä?.
        Kiitän jo etukäteen, jos tiedät jotain...
        PS. Nyt lähden päivä-kahville..

• Putkivalo

enää 51 maanantaita tälle vuodelle :))

Eilen iltalenkillä aloin kauhistelemaan kun mietin että enää 2 kk tätä kaunista talvea :// Höh. Joku opetus siinäkin piilee. Ei kannata miettiä, niin ei tuu kauhisteltua :))

Noin se tuntuu vuosikin lyhyeltä.. Sitä ne kyllä vanhetessaan rupeavat tuntumaankin. Puoli vuosi-sataa, kun on eletty, niin ei ole enää monellakaan edes puolia jäljellä elämästään..
        Siltikin tämän lopun pitäisi sitten ollakkin "Laatu-aikaa", jota venttailen tässä odottelemassa..
        sirmu..

• Saa nyt nähdä mitä kaikkea se vuosi tuo tullessaan. Ensiaskeleita uinuviin taideprojekteihin, kun pyysin naapurin tyttäreltä apua. Saas nähdä löytyykö rahoittajia ja talkoohenkeä. Kunhan tässä vaan pääsee vauhtiin, niin eiköhän se vuosi parane vanhetessaan kuin viini konsanaan:)

• sirmmmu:)

Toivotan onnea projektillesi.. Minunkin pitäisi nakata vanhat öljyväri putkilot pois ja katsoa sivellin valikoima sekä maalata ainakin yksi taulu tälle vuodelle.. Haa.. Nythän minulla on jo yksi haaste tälle vuodelle: Ainakin yksi taulu... sirmu..

• No yövuoroilla alkoi.
      Sain kuitenkin vihdoin tietää koska on talviloma ja nyt voi suunnitella minne päin suunnistaa matkalle.

• mitäkä mies

Vois sanoa että huonoin vuoden alku koskaan,eikä lohdut yhtään että tänä vuonna olen velaton..Se tuntuu kuin kärpäsen paskalta valtameressä.

Todellisuudessa,eihän yksi vuoden vaihtuminen voi olla näin dramaattinen,vaan kaikki on pikku hiljaa liuisunut tähän kulminaatio pisteeseen ja paskaa sataa niskaan jatkuvalla syötöllä.

Parilla sanalla sanoen,parisuhde,perhe,sukulaiset,lehden jakaja tai maitomies..

On tullut mieleen et koskaan ei kaikki voi olla hyvin.On joko sentin venytystä,tai terveys reistaa.Nyt juuri kun viimenin olisi ollut aikaa ja mahdollista toteuttaa miltei kaikki mitä mieli on tehnyt...Korttitalon tapaan rakennetut kulissit romahtavat,eikä enää jaksa aloittaa kaikkea alusta..

Luovun ja luovutan,vaikka se ei todella ole ollut tapaistani.

• Älä nyt ainakaan luovuta. Moni muukin on aloittanut kaiken alusta, jos ei ole voinut korjata vanhaa. Siitä sen sitten pitäisi pikkuhiljaa elämän järjestyä. Kukaan ei ainakaan voi tehdä sitä puolestasi, mikä ongelmasi lieneekään...

Jos luovutat ja yli pääset siitä kuitenkin aikanaan, niin sitten se kyllä "Seinä tulee vastaan". Minä en jaksanut aikanaan taistella vaan annoin periksi samassa tilanteessa ja nyt on ollut aikaa katua pitkästi toistakymmentä-vuotta.. Sekään ei ole oikein hauskaa, usko pois vaan..
        Sitä kummasti ihminen venyy, jaksaa, pystyy vaikka välillä "Toivottomuus iskee". Ei muutakuin askel askeleelta eteen päin, sisulla.. Tulet kyllä joku-päivä huomaamaan, että se kannatti sittenkin..
        Voimia sinulle.. Halauksin: Sirmu...

• tää vuosi on alkanut, nopsaa menee aika, töissä ja välillä muutama vapaa, vapaatki menee niin, ettei tiedä niillä olleensakaan.
      Nyt odottelen vähän pitempää vapaata, helmi-maaliskuun vaihdetta, jolloin alkais talviloma:))))

• Uudenvuoden aattona laitoin ihan vähän tapettia seinään ja uudenvuoden päivänä lipasin muutaman telallisen maalia. No otin mä siinä välissä vähän kuohuviiniäkin, katselin ilotulitusta ja ehdin jopa nukkua puolille päivin.Vaihdoin punavalkoiset peura-aiheiset flanellipussilakanat ja olen nukkunut niiden alla niin makoisasti, että aamuisin on pää ihan pökkelö. Ehkä ne peurat ravaavat koko yön pitkin naamaa.

Talvi on mun lemppariaikaa. Piha pysyy siistinä, eikä kukkapenkit villiinny. On sopivan rauhallista aikaa nukkua kunnolla ja saada aikaan kaikkea kivaa ja hyödylistä. Kesäisin on niin hektinen meno, että ei saa aikaiseksi oikeastaan mitään, vaikka koko ajan on muka jotain tekemistä. Ihan kumma juttu!

• kärsivänä

huomasin yhtäkkiä, että suuren työmäärän ansiosta suurin osa kaamosaikaa meni kuin huomaamatta. Kohta päivä pitenee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3721
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2700
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      55
      2541
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2036
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      314
      1939
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1393
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1367
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe