on vahvistunut.
Tämän aamun -23 C vahvisti että verenkierto ei enää ole entisensä, pumppu on tullut tiensä päähän.
Jos hänet saa kiihdyksiin, vaikkapa moottoritiellä, on ihonsa suloisen lämmin, mutta kaupunkiliikenteen katkokävely on jäätävää.
Taitaa taas mennä 80 35 € uuden sydämensiirtoon.
Peruskiukun astetta myös nostettava, 500 -> 800 kierrosta per minuutti, vaikka ei polje.
H.
Ps. Hyytävän kylmänä kävi myös Katainen.
Vain suurimman puolueen puheenjohtaja voi astua pääministeriksi.
Kansan todellinen tahto ei saa asiaan vaikuttaa.
Rakkaani viimeisin Diagnoosi
74
1261
Vastaukset
- vaivoiko?
siitä tehdä vaikka muistojen roskakorin.
Iskin sen kesällä ja aloin polkea vuodenvaihteessa. Vanhahan se on, 1996 syntynyt, mutta loistavan vähän käytetty ja hyvin pidetty.
Ja Ranskalainenkin...
Aina tulee Eiffeltorni mieleen kun sisään astuu.
H.- muuttolintu43
hunksz kirjoitti:
Iskin sen kesällä ja aloin polkea vuodenvaihteessa. Vanhahan se on, 1996 syntynyt, mutta loistavan vähän käytetty ja hyvin pidetty.
Ja Ranskalainenkin...
Aina tulee Eiffeltorni mieleen kun sisään astuu.
H.oli, kun Citroenin mieskuljettaja puhalsi tehtaan pihalta tielle eteeni kovaa, noin vain, turhia sivuilleen mulkoilematta. Niimpä minä ajoin Citikan kasaan, kun ei välimatka enään riittänyt pysähtymiseen. Jotenkin ihmeessä kuljettaja kömpi kuitenkin ulos siitä peltikasasta, josta olin iloinen. Minun Volvossa oli puskuri vähän vääntynyt ja pari naarmua.-Siis ei ainakaan Citikkaa, se käyttäytyi yhtä hyvin kuin kaupan muovipussi kolarissa. Mon ami...
Jää sinunkin autostasi,parannahan tapasi.
eikä koskaan huomautettu.
Joten säälittävän naurettavat viherpipertäjätkin voivat olla onnellisia.
:)
H.hunksz kirjoitti:
eikä koskaan huomautettu.
Joten säälittävän naurettavat viherpipertäjätkin voivat olla onnellisia.
H.Kun poljet sitä pientä ranskatarta, miehisillä miehillä on yleensä pidempi kulkuneuvo.
Sellainen joka todella päästää kunnon hiukkaspilven.koti-kiusattu kirjoitti:
Kun poljet sitä pientä ranskatarta, miehisillä miehillä on yleensä pidempi kulkuneuvo.
Sellainen joka todella päästää kunnon hiukkaspilven.moottorilla oli Fiesta. Pieni ja siro, ei sellaista kurvia mihin eivät kurvinsa mahtuneet.
Se oli vähän viritetty ST-malli.
Pieni ja helposti kiihtyvä on miu mau mukkaan.
Olisin minä ottanut Suomalaisen Saab 94: kin, vaan eivät Uudestakaupungista enää myyneet.
Kotimaisuus on aina minulle valttia.
H.hunksz kirjoitti:
moottorilla oli Fiesta. Pieni ja siro, ei sellaista kurvia mihin eivät kurvinsa mahtuneet.
Se oli vähän viritetty ST-malli.
Pieni ja helposti kiihtyvä on miu mau mukkaan.
Olisin minä ottanut Suomalaisen Saab 94: kin, vaan eivät Uudestakaupungista enää myyneet.
Kotimaisuus on aina minulle valttia.
H.Vapaast henkittävästä mut mähän en pikkuseikkoihin takerru.
- jälkipolttimet
koti-kiusattu kirjoitti:
Vapaast henkittävästä mut mähän en pikkuseikkoihin takerru.
hiilijalanjälki?
koti-kiusattu kirjoitti:
Vapaast henkittävästä mut mähän en pikkuseikkoihin takerru.
Kun imaisee vaikkapa Osterin toisesta päästä niin toisesta päästä puhaltaa ulos.
Osteri on hauskan näköinen eläin, vanhemmiten haaskan.
Sitä on mies vähän läpihengittävä engine.
DOHC on vaikeammin määriteltävä nostovarrenkäyttöjuttu.
H.- .
hunksz kirjoitti:
Kun imaisee vaikkapa Osterin toisesta päästä niin toisesta päästä puhaltaa ulos.
Osteri on hauskan näköinen eläin, vanhemmiten haaskan.
Sitä on mies vähän läpihengittävä engine.
DOHC on vaikeammin määriteltävä nostovarrenkäyttöjuttu.
H. . kirjoitti:
oppinut nostovarret ihan ilman K/K: takin, saati Wikipediaa.
Ystäväni on kehunut että kauhaa on nostettu tänä talvena useasti.
H.- .
hunksz kirjoitti:
oppinut nostovarret ihan ilman K/K: takin, saati Wikipediaa.
Ystäväni on kehunut että kauhaa on nostettu tänä talvena useasti.
H.hydrauliikalla, ei nokka-akseleilla.
ruiskutuspumppukin hällä lie? . kirjoitti:
hydrauliikalla, ei nokka-akseleilla.
ruiskutuspumppukin hällä lie?alueen välykset nykyään hoidetaan.
Pumppu varmaan löytyy, ruiskuttavakin, voipi kyllä olla että se on suutinjuttu.
Mutta painetta pitää löytyä, se on selvä se.
Muistelen että vanhoissa Mersuissa ja Zetoreissa oli sellainen?
Kylmällä koneella ei kannattanut avat radiota.
Siellä on kyllä joku hihna. Pitävät sitä vaihtokelpoisena, se on vaihdettu 2,5v. sitten, silloin kun auto laitettiin talliin ja jätettiin ajamatta. Elikkä on uudennnihkeä.
H.- halpaa
hunksz kirjoitti:
alueen välykset nykyään hoidetaan.
Siellä on kyllä joku hihna. Pitävät sitä vaihtokelpoisena, se on vaihdettu 2,5v. sitten, silloin kun auto laitettiin talliin ja jätettiin ajamatta. Elikkä on uudennnihkeä.
H.hyvinhän se vika löytyi kun vähän aikaa funtsittiin
halpaa kirjoitti:
hyvinhän se vika löytyi kun vähän aikaa funtsittiin
aiheuttanut muuhun koneeseen epämääräistä nytkähtelyä?
Lähinnä sen voisi kuvata lysähdykseksi?
H.- halpaa
hunksz kirjoitti:
aiheuttanut muuhun koneeseen epämääräistä nytkähtelyä?
Lähinnä sen voisi kuvata lysähdykseksi?
H.ettei tuprahda.
Paine purkautuu aina jotain kautta - Tase pappa
hunksz kirjoitti:
alueen välykset nykyään hoidetaan.
H.Monta on minullakin ollut "poljettavaa" Pientä ja isoa. Kotimainen oli paras. Oli tosin hieman juoppo, mutta nöyrä. Pikku Fiestaani olin tyytyväinen. Ostin sen Orivedeltä vähän ajettuna, eräältä talolliselta pilkkahinnalla. Oli mieheltä loppunut juomarahat kapakassa, vaikka oli vielä kova jano päällä. Sillä ajelin vuosia, vain katkojan kärjet ja tulpat vaihtaen. Sain siitä myydessäni vielä enemmän, mitä itse olin maksanut.
Erehdyin minä kerran sellaiseen kauniiseen "Ranskattareenkin". Punainen oli. Farkku. Automaattikin vielä. Kun siitä kolmannen vaihdelaatikkoremontin jälkeen pääsin eroon, isolla tappiolla, vannoin jotakin. EN KOSKAAN hanki mitään Ranskalaista, lukuun ottamatta Viiniä, Konjakkia, Juustoa ja aitoa Ransakalaista Ilotyttöä. Ne pääsee vielä minun suosikkeihini.
Nyt rällään Skoda Oktaviallani, mutkaista tietä näkymättömiin. Usein sekin tuntuu ilmaisevan perusvikansa. Polttoainetankin merkkivalo vilkuttaa turhan usein punaista.
Mistähän niitä autoja löytyy, joista työkaverit taukotuvassa kertoilee. Niiden autot kun tuntuvat kulkevan Pyhällä Hengellä. Hyvä että eivät saa jopa lisää polttoainetta tankkiin ajomatkalla. Olen heitä joskus varoittanut lähtemästä pidemmälle matkalle autoillaan. Saattaa näet tulla bensat tankin korkista yli. Sellainenhan on vaarallista. Minun autoni ovat aina kuluttaneet. Ei koskaan tuottaneet. Tase pappa kirjoitti:
Monta on minullakin ollut "poljettavaa" Pientä ja isoa. Kotimainen oli paras. Oli tosin hieman juoppo, mutta nöyrä. Pikku Fiestaani olin tyytyväinen. Ostin sen Orivedeltä vähän ajettuna, eräältä talolliselta pilkkahinnalla. Oli mieheltä loppunut juomarahat kapakassa, vaikka oli vielä kova jano päällä. Sillä ajelin vuosia, vain katkojan kärjet ja tulpat vaihtaen. Sain siitä myydessäni vielä enemmän, mitä itse olin maksanut.
Erehdyin minä kerran sellaiseen kauniiseen "Ranskattareenkin". Punainen oli. Farkku. Automaattikin vielä. Kun siitä kolmannen vaihdelaatikkoremontin jälkeen pääsin eroon, isolla tappiolla, vannoin jotakin. EN KOSKAAN hanki mitään Ranskalaista, lukuun ottamatta Viiniä, Konjakkia, Juustoa ja aitoa Ransakalaista Ilotyttöä. Ne pääsee vielä minun suosikkeihini.
Nyt rällään Skoda Oktaviallani, mutkaista tietä näkymättömiin. Usein sekin tuntuu ilmaisevan perusvikansa. Polttoainetankin merkkivalo vilkuttaa turhan usein punaista.
Mistähän niitä autoja löytyy, joista työkaverit taukotuvassa kertoilee. Niiden autot kun tuntuvat kulkevan Pyhällä Hengellä. Hyvä että eivät saa jopa lisää polttoainetta tankkiin ajomatkalla. Olen heitä joskus varoittanut lähtemästä pidemmälle matkalle autoillaan. Saattaa näet tulla bensat tankin korkista yli. Sellainenhan on vaarallista. Minun autoni ovat aina kuluttaneet. Ei koskaan tuottaneet.valitsee vain rusinat pullasta.
Jonnekin valuu Rellustakin, tankkasin aamulla, 401 Km. ja 39 Ltr.
Tuossa on kyllä tyhjäkäyntiä aamuisin n. 10 Min. ja lisää tyhjäkäyntiä kun kyttäilen pellonreunassa Kurkia.
Niitä ei tunnu paljon olevan, pellolla on vain Hiirenjälkiä ja entisen Hiirenjälkiä ja jokunen Pöllön untuva.
Ja kaikki suurkaapuntiajoa.
H.
- halpaa
ovat vaihtotavaraa, kulutusosia.
- halpaa
hunksz kirjoitti:
35€
H.Herran henkilön tuntien, Renault, joka tuoksahtaa konjakille.
halpaa kirjoitti:
Herran henkilön tuntien, Renault, joka tuoksahtaa konjakille.
Vuodenvaihteesta kun vasta tuli lantioni alustaksi.
Mutta kesällä, kun kaikki imee hyvin, Koivutkin, saatan juottaa jollekin sen verran reippaasti että valuu yli.
H.- halpaa
hunksz kirjoitti:
Vuodenvaihteesta kun vasta tuli lantioni alustaksi.
Mutta kesällä, kun kaikki imee hyvin, Koivutkin, saatan juottaa jollekin sen verran reippaasti että valuu yli.
H.kummankin runkoon. Aiheuttaen viherrystä latvassa?
Fotosynteesi mielenkiintoinen sana.
Välttämätön konjakillekin. halpaa kirjoitti:
kummankin runkoon. Aiheuttaen viherrystä latvassa?
Fotosynteesi mielenkiintoinen sana.
Välttämätön konjakillekin.käsialani ei ole mieltänostattavaa, hiuksianostattavaa se on.
Onneksi on näppäimistö. Ei se sisältöä kylläkään paranna.
Tarkemmin miettiessäni, aloin ihmettelemään miksi ihmisellä pallukat on valolta piilossa?
Ja kuitenkin on tuotos priimatavaraa...Ja miks naisilla ne on pikkiriikkisiä..
H.- halpaa
hunksz kirjoitti:
käsialani ei ole mieltänostattavaa, hiuksianostattavaa se on.
Onneksi on näppäimistö. Ei se sisältöä kylläkään paranna.
Tarkemmin miettiessäni, aloin ihmettelemään miksi ihmisellä pallukat on valolta piilossa?
Ja kuitenkin on tuotos priimatavaraa...Ja miks naisilla ne on pikkiriikkisiä..
H.miehellä ei ole pallukoita.Putki vaan.
Naisella tippaleipä.
Nosta hattua, niin saa valoa halpaa kirjoitti:
miehellä ei ole pallukoita.Putki vaan.
Naisella tippaleipä.
Nosta hattua, niin saa valoajos ei muista käyttä kämmentä vessassa?
Tunnustellessa en ainakaan ole huomannut mitään plastiikkakirurgian tarvetta.
Pylly on nätisti rypyssä.
H.- halpaa
hunksz kirjoitti:
jos ei muista käyttä kämmentä vessassa?
Tunnustellessa en ainakaan ole huomannut mitään plastiikkakirurgian tarvetta.
Pylly on nätisti rypyssä.
H.kipollisella vettä.
Kyykkyyn ja roiskaus.
Griinaa saatanasti, niin rypyt oikenee. - henrjii
hunksz kirjoitti:
35€
H.pitää uusia jakopäänhihna samalla kertaa kun vaihtaa vesipumpun, että riittääkö 350
- 62sid
diaknoosi...ture läämin ,kostea parasta antia.
henrjii kirjoitti:
pitää uusia jakopäänhihna samalla kertaa kun vaihtaa vesipumpun, että riittääkö 350
Jakopäänhihnanvaihdon jälkeen, ajettu vain 10 kilsaa.
Eli on ollut tallissa, lämpöisessä 2,5 vuotta, pari kertaa kuussa käytetty kone lämpöiseksi.
Tiesin kyllä tuon, pitää vain selvittää vaihdettiinko silloin vesipumppukin, olsisi ollut kyllä fiksua.
Ans kattoo ny.
H.- mitähän tekisi?
hunksz kirjoitti:
Jakopäänhihnanvaihdon jälkeen, ajettu vain 10 kilsaa.
Eli on ollut tallissa, lämpöisessä 2,5 vuotta, pari kertaa kuussa käytetty kone lämpöiseksi.
Tiesin kyllä tuon, pitää vain selvittää vaihdettiinko silloin vesipumppukin, olsisi ollut kyllä fiksua.
Ans kattoo ny.
H.Kuinkahan minulla onnistuu Nissanin (-87) kanssa? Viime kesänä kyllä vaihdettiin tuo jakopäänhihna ja korjaamollakin sanottiin, että ei olisi pitänyt ajaa metriäkään. Nyt on seissyt (se auto) noin kuukauden, koska on pakkasta ja autoa en tarvitse välttämättä.
Epävarmaa on myös öljyjen ja pakkasnesteiden kestävyydestä, joten olettaisin niiden olevan umpijäässä! En uskalla edes strattailla, vaikka kokemuksesta tiedän, että Nissan hyrrää hienosti pakkasellakin, vaikka ei ole edes ryyppyä kuskillekkaan.
Tankannut olen viimevuoden puolella, joten se noin 10/l 95/bensaa on kaiketi jäässä myös. Lämmintä autotallia ei ole ja autossa ei ole (tiedätte) mitään töpseliä lämmitykseen, kuten ei ryyppyäkään, kuin kuljettajalle ajon jälkeen.
Uskaltaisko kokeilla käynnistystä tänään, kun on -10 ? Autohan on edelleen umpijäässä, kun aamulla oli - 25 astetta t a a s! Jos sitä vaikka "herättelisi", niin on se kuitenkin varsinainen pakastin, koska se sitten sulattelun jälkeen menee sisältä ja ulkoa umpijäähän. mitähän tekisi? kirjoitti:
Kuinkahan minulla onnistuu Nissanin (-87) kanssa? Viime kesänä kyllä vaihdettiin tuo jakopäänhihna ja korjaamollakin sanottiin, että ei olisi pitänyt ajaa metriäkään. Nyt on seissyt (se auto) noin kuukauden, koska on pakkasta ja autoa en tarvitse välttämättä.
Epävarmaa on myös öljyjen ja pakkasnesteiden kestävyydestä, joten olettaisin niiden olevan umpijäässä! En uskalla edes strattailla, vaikka kokemuksesta tiedän, että Nissan hyrrää hienosti pakkasellakin, vaikka ei ole edes ryyppyä kuskillekkaan.
Tankannut olen viimevuoden puolella, joten se noin 10/l 95/bensaa on kaiketi jäässä myös. Lämmintä autotallia ei ole ja autossa ei ole (tiedätte) mitään töpseliä lämmitykseen, kuten ei ryyppyäkään, kuin kuljettajalle ajon jälkeen.
Uskaltaisko kokeilla käynnistystä tänään, kun on -10 ? Autohan on edelleen umpijäässä, kun aamulla oli - 25 astetta t a a s! Jos sitä vaikka "herättelisi", niin on se kuitenkin varsinainen pakastin, koska se sitten sulattelun jälkeen menee sisältä ja ulkoa umpijäähän.nollan nurkille.
Älä starttaa ennen sitä, ja silloinkin vain kahden 0 vuorokauden jälkeen.
Lämpiävä keli turvottaa nopeasti.
Bensasta puheenollen, se sai minut epäilemään että olet vitsiniekka mutta oletetaan että et ole.
Lue kirja "Jääasema Zebra", Alistair McLean, sieltä saat tietoa polttoaineista ja mitä kaikkea siinä voi säilyttää.
Pitkään jäätynyt höyryää nopeasti, koskee niin autoja kuin naisiakin.
H.- mitähän tekisi?
hunksz kirjoitti:
nollan nurkille.
Älä starttaa ennen sitä, ja silloinkin vain kahden 0 vuorokauden jälkeen.
Lämpiävä keli turvottaa nopeasti.
Bensasta puheenollen, se sai minut epäilemään että olet vitsiniekka mutta oletetaan että et ole.
Lue kirja "Jääasema Zebra", Alistair McLean, sieltä saat tietoa polttoaineista ja mitä kaikkea siinä voi säilyttää.
Pitkään jäätynyt höyryää nopeasti, koskee niin autoja kuin naisiakin.
H.Tosi on. Pitkään kylmillä ollut nainen alkaa kyllä höyrytä, kuten autokin. Olisikin mukavaa kuulla molempien hyrräystä, mutta jaksan odottaa. Lumetkin pitäisi sulaa auton päältä...no, empä viitsi jatkaa. Nyt jo tiedän, mitä teen, kiitos.
henrjii kirjoitti:
pitää uusia jakopäänhihna samalla kertaa kun vaihtaa vesipumpun, että riittääkö 350
joka ritsassa pidä vaihtaa vesipumppu samalla kun hihnakin??
Mut miks tapella hiton hihnojen kans, ketjukin on keksitty!
tulee pian tiensä päähän. Vähän huvittaa.
Olisit ostanut vähän ajetun, hyvän Toyotan, minähän suosittelin sitä.
En luota ranskalaisiin, ainoan kolarini on aiheuttanut Citikka joka tömäytti suloisen pikku-Fiatini perään liikennevaloissa.
Jollakin taisi olla samantapaisia kokemuksia Citikoista, ikäviä autoja.
Samoin Fiatit, ei sen puoleen, erittäin epäluotettava ajokki.
Koetahan korjailla neitokainen kuntoon.
:)miehiltä.
Sellaisilta jotka ei tee naismaisen typeriä äkkijarrutuksia kun irtoripsi putoaa poskelle.
H.hunksz kirjoitti:
miehiltä.
Sellaisilta jotka ei tee naismaisen typeriä äkkijarrutuksia kun irtoripsi putoaa poskelle.
H.sen olisit ostanutkin.
Minä ja autoni seisoimme paikallemme liikennevaloissa, kun se typerä Citikka-kuski (mies) tömäytti päin.
Älä aina aliarvioi naisia tai sinua pitää taas rökittää.
:)Anceli kirjoitti:
sen olisit ostanutkin.
Minä ja autoni seisoimme paikallemme liikennevaloissa, kun se typerä Citikka-kuski (mies) tömäytti päin.
:)ajetaan läpi, ei siellä jäädä seisoskelemaan.
Tossa Viikinsuoran päässäkin oli parkissa paloautoja katselemassa kun talo paloi, raukkikset olivat laittaneet valot keltaiselle vilkulle, Poliisi kun oli tullut kanssa katselemaan ja valmistautumaan sakottamiseen.
Masentavaa, 50-vuotislounaani söin siinä talossa.
H.hunksz kirjoitti:
ajetaan läpi, ei siellä jäädä seisoskelemaan.
Tossa Viikinsuoran päässäkin oli parkissa paloautoja katselemassa kun talo paloi, raukkikset olivat laittaneet valot keltaiselle vilkulle, Poliisi kun oli tullut kanssa katselemaan ja valmistautumaan sakottamiseen.
Masentavaa, 50-vuotislounaani söin siinä talossa.
H.ei ajeta, ei etenkään edessä seisovan auton päälle.
En minä enää jaksa sinun kanssasi, masentaa jo.
:)- ^^J^^duo
Anceli kirjoitti:
sen olisit ostanutkin.
:)ny haukut väärää puuta :)
Kyl se vika oli siin ratin ja penkin välis.
Meil ain ollu ranskalaisii.Vissiin kaik Renut läpi käyty.
Pojal oli komia Espace,meil noit taviksii vaa.
Kulkee ku juna ja hyvä ajaa.
Nyt menos dieseli-farmari.
Clio oli söpö,mut tyttö teki sil voltin.Onneks oli suojelusenkeli fölis.
Auto meni lunastukseen.
Renu on hyvä auto.Taidanki alkaa tykkäämää tost hunksvonksist :) ^^J^^duo kirjoitti:
ny haukut väärää puuta :)
Kyl se vika oli siin ratin ja penkin välis.
Meil ain ollu ranskalaisii.Vissiin kaik Renut läpi käyty.
Pojal oli komia Espace,meil noit taviksii vaa.
Kulkee ku juna ja hyvä ajaa.
Nyt menos dieseli-farmari.
Clio oli söpö,mut tyttö teki sil voltin.Onneks oli suojelusenkeli fölis.
Auto meni lunastukseen.
Renu on hyvä auto.Taidanki alkaa tykkäämää tost hunksvonksist :)katos kun mun elämäntehtäväni on saattaa hunkszi pois tolaltaan, vielä en ole onnistunut, mutta
kaikki tilaisuudet siihen on käytettävä tarkkaan hyödyksi. :))
Haluaisin nähdä, kun hän menettää hermonsa.
Älä kerro muille, mutta yhdellä toisellakin on Rellu ja on se ihan ok auto, mikäli toimii.
Sinäkin tunnet sen toisen.
Tykkää vaan hunsvotista, siitähän se taas tykkää, kun tytöt tykkää. :)))Anceli kirjoitti:
katos kun mun elämäntehtäväni on saattaa hunkszi pois tolaltaan, vielä en ole onnistunut, mutta
kaikki tilaisuudet siihen on käytettävä tarkkaan hyödyksi. :))
Haluaisin nähdä, kun hän menettää hermonsa.
Älä kerro muille, mutta yhdellä toisellakin on Rellu ja on se ihan ok auto, mikäli toimii.
Sinäkin tunnet sen toisen.
Tykkää vaan hunsvotista, siitähän se taas tykkää, kun tytöt tykkää. :)))Eik oo aika epäilyttävää jos sanotaan husvotiksi ja sit ajelee ranskattarella paskeri vinossa.
koti-kiusattu kirjoitti:
Eik oo aika epäilyttävää jos sanotaan husvotiksi ja sit ajelee ranskattarella paskeri vinossa.
kyllä miettimään ja ankarasti, kiitos vinkistä.
Epäilyttävää, ehdottomasti on.Anceli kirjoitti:
kyllä miettimään ja ankarasti, kiitos vinkistä.
Epäilyttävää, ehdottomasti on.mee aikasin nukkumaan huomenna on se hitsi päivä.
Tänäänkin oli murhetta ihan tarpeeks yhrelle miehelle heti aamusta huomasin et varaajan termostaatti on sökö.
Viikonloppuna ei uutta saa mistään ja pakkasyö tulossa piti soveltaa opittuja taitoja ja nyt se kesä termostaatti roikkuu siellä johtojen varassa.
Ans kattoo kuin mökin lämpeeminen sujuu.koti-kiusattu kirjoitti:
mee aikasin nukkumaan huomenna on se hitsi päivä.
Tänäänkin oli murhetta ihan tarpeeks yhrelle miehelle heti aamusta huomasin et varaajan termostaatti on sökö.
Viikonloppuna ei uutta saa mistään ja pakkasyö tulossa piti soveltaa opittuja taitoja ja nyt se kesä termostaatti roikkuu siellä johtojen varassa.
Ans kattoo kuin mökin lämpeeminen sujuu.jospa pakkanen vähän hellittäis, mutta nuotio lämmittää ja makkaroita pitää olla tarpeeksi.
Harmillisia nuo termostaattijutut just kylmimpään aikaan, mutta silloinhan ne vehkeet hajoaa
kun niitä eniten tarvitaan. Paalainkin hajos aina heinätöitten aikaan, ei koskaan talvella.
Joo, kohta meen nukkumaan, että jaksan hitsailla. Koittakaahan tareta, mee johonkin lämpöiseen kainaloon jos palelee.- henrjii
koti-kiusattu kirjoitti:
mee aikasin nukkumaan huomenna on se hitsi päivä.
Ans kattoo kuin mökin lämpeeminen sujuu.saa kyllä lukittua sillä muovisella ruuvilla joka pitäisi olla vakiovarusteena, Se ruuvataan siihen termostaatin kaulalle, joka kampeaa suntin sepposenseliälleen.
henrjii kirjoitti:
saa kyllä lukittua sillä muovisella ruuvilla joka pitäisi olla vakiovarusteena, Se ruuvataan siihen termostaatin kaulalle, joka kampeaa suntin sepposenseliälleen.
Katos kun meni vastuksen termostaatti se joka ohjaa alalämpöö eli talvivastuksia.
Otin kesä puolelta toisen mut kun siin oli pitkä tasku ja täs hajonnees lyhyt niin siellä roikkuu maanantaihin asti- henrjii
koti-kiusattu kirjoitti:
Katos kun meni vastuksen termostaatti se joka ohjaa alalämpöö eli talvivastuksia.
Otin kesä puolelta toisen mut kun siin oli pitkä tasku ja täs hajonnees lyhyt niin siellä roikkuu maanantaihin astisähköllä
- henrjii
epäilen että sinulla on siinä läppävika. Termostaatissa on läppä jäänyt jumiin, ja päästää hyytymiä vedenkiertoon. Jos se olisi pumppu alkaisi Fokus nokottamaan alleen.
se on nyt Ranault "Megane".
Ja viimeviikolla ajettiin kone kemikaaleilla läpi, laitettiin uusi termostaatti ja ladattiin litkut.
Omat Marevani ajattelin kaataa mutta ovat turhan kalliita.
H.- jylsijä
hunksz kirjoitti:
Ja viimeviikolla ajettiin kone kemikaaleilla läpi, laitettiin uusi termostaatti ja ladattiin litkut.
H.tiedä häntä, jos on ollut suvussaan jyrsijöitä, voisi olla kohtalokasta.
- henrjii
hunksz kirjoitti:
H.se on sitten ilmaa vain http://www.youtube.com/watch?v=YjecWQFjSK4
Ai jaa, sä kirjoitat siitä laatikosta jossa on neljä pyörää ja jolla ei ole mitään muuta tekoa kun päästä paikasta A paikkaan B.
Voisn sanoa että yksi tylsimmistä aiheista, ja san... eiku kirjotankin.kun toinen sydänverellään puhuu rakkaastaan. :)
Kaikki naisetkin jäävät auton rinnalla piiitkääksi jonoksi varttumaan aikaa parempaa.
Nauretaan vaan täällä salaa.- murmeli.....
Anceli kirjoitti:
kun toinen sydänverellään puhuu rakkaastaan. :)
Kaikki naisetkin jäävät auton rinnalla piiitkääksi jonoksi varttumaan aikaa parempaa.
Nauretaan vaan täällä salaa.edes kintaita, joita muiden kehoittaa omista rakkaistaan teettävän, murrrrr!
Anceli kirjoitti:
kun toinen sydänverellään puhuu rakkaastaan. :)
Nauretaan vaan täällä salaa.Enks saa.
No onks pakko jos ei taho?
Nimittäin nauraa salaa, miepä naurankin ihan suoraan, suorastaan suoraa huutoa :=))))))tulisilla kirjoitti:
Enks saa.
No onks pakko jos ei taho?
Nimittäin nauraa salaa, miepä naurankin ihan suoraan, suorastaan suoraa huutoa :=))))))ja mehän nauretaankin ihan vapautuneesti ja kovaaaaa............ :))))
murmeli..... kirjoitti:
edes kintaita, joita muiden kehoittaa omista rakkaistaan teettävän, murrrrr!
mutta onhan sillä se mateennahka, siitä voi askarella jotain pientä kivaa. :)))
Terveiset roikoilusta, eli jäsenten venyttelyjumpasta ; ) Nyt jaksaa taas venyä ja paukkua.
Lupasin vastata, en vaan saa mittää selvää mitä pitäsisi vastata.
Mutta vastaanpa kuitenkin. Meitä on Suomessa viitisen miljoonaa. Egyptissä noin 80 miljoonaa, joten maamme vapausotaa ei kannata ängätä millään yhteisellä tekijällä Arabimaiden kansannousuihin.
Tiedon kulku tavoittaa tänä päivänä kaikki kamelinkakan poimiatkin, joten sukujen sekä siia- tai sunnimuslivähennistöjen yksinvaltakaudet alkavat mureta, kansa haluaa dekokratiaa.
Yksi hyvä puoli tästä kärdellistä tulee seuraamaan Al-Qaida järjestönä menettää valtaansa, sen johto raapii jo päätään lopun edellä kun ei saa enää värvättyä turhautuneita itsemurhaiskuihin länsimaita vastaan. Nuoret ovat tavoittelemassa oman maansa hyvinvointia. Amerikka on myös huuli pyöreenä liittolaiset alkavat vähetä ja Israel jää mottiin.
Jotain tällaistä odotin aloituksestasi, en taatelin tallontaa siihen ei nýkyaikaiset koulutetut musliminuoret likaa käsiään kuten ei kamelin kakan pomintaankaan. He tahtovat koulutustaan vastaavaa työtä, jotta voisivat perustaa perheen ja elättää sen. Nuoret kehittäisivät maatan eikä heidän tarvitsisi lähteä etsimään leipää halveksuttuina siirtotyöläisinä.raflaava otsikko.
Sananvapauden ja vapaudettomuuden raja alkaa olla hiuksen ohut, ettei vaan olisi veteen piirretty viiva.
Ja se on kuin Ameeba, muuttaa muotoaan koko ajan.
Yritin kyllä aloituksessani kertoa että minä en usko enää paljoakaan verettömiin vallankumouksiin.
Suomen kapinan otin vain esimerkiksi miten asiat voivat muuttua kertalaakista.
Teoriassa meilläkin olisi voitu mennä ojasta allikkoon. Onneksi oli hyvät suhteet Saksaan.
Kaikki toivovat elämässään parempaa lapsilleen kuin itselleen, mutta ne mahdollisuudet ovat jo tuhoutuneet, kaikki mahdollisuudet on annettu vapaaehtoisesti Kiinalle.
"Minun jälkeeni vedenpaisumus", tuota fraasia olen toitottanut, ja maailman nuoret taloushaukat toteuttavat innokkaasti sitä palvovien osakkeenomistajien toiveita.
Tuo asia ja lähestyvä kuivuus ja vedenpuute ei tummaihoisia ystäviämme enää auta.
Maailma on alkanut muuttua.
Vae Victis...
H.
- lv
oli pikkuinen ranskatar, Nanna nimeltään. Se myytiin nuorelle turuttarelle. Turutar lähti kohti kotikaupunkiaan ja jossain vaiheessa peura poukkasi eteen. Nanna muusina, peurasta en tiedä, kai sekin muusina...Peura pieni eläin, poron kokoinen. Jos hirven kokoinen tulee eteen, lienee hieman toista tuo kohtaaminen.
- 9 + 16
Osta AUTO, miten tuollaisilla halpiksilla ajat? Ja täysin tyhmä aloitus.
eikä Warreja enää saanut mistään.
Tuo romu maksoi 1300 egee, aikasti paljon saan remonttia tehdä ennen kuin olen Audin hinnoissa.
Epäilenpä että olen kuollut jo ennen puoliväliä.
Ja siks toiseks, duunit on loppu joten on kiva taas räplätä kuten teininä.
Loppulause siis viittasi 60 aikuiseen keskusteluun.
H.- hähä
hunksz kirjoitti:
eikä Warreja enää saanut mistään.
Tuo romu maksoi 1300 egee, aikasti paljon saan remonttia tehdä ennen kuin olen Audin hinnoissa.
Epäilenpä että olen kuollut jo ennen puoliväliä.
Ja siks toiseks, duunit on loppu joten on kiva taas räplätä kuten teininä.
Loppulause siis viittasi 60 aikuiseen keskusteluun.
H.saanut 600, herkkuineen.
- autokauppias28
ettei kaikki viitsi pistää 20-30 000 tienpäälle ruostumaan, kun vähemmälläkin tulee toimeen.
Ääliö on joka uuden auton ostaa. hähä kirjoitti:
saanut 600, herkkuineen.
minulla oli 1984 Civic.
Se oli kevyt kuin naisen auto ja alustan suunnittelu kuin useimmalla naisilla, päin perhettä.
Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun sen perä lähti käsistä, jopa kahdenkympin vauhdissa, talvella.
Siihen aikaan olin, tosin vain erinomainen autonkäsittelijä.
Nykyään, loistavana, olisi se pysynyt käsissä.
Mutta ei Hondaa, ei, autourheilijatkin kutsuvat sitä Typeräksi.
H.autokauppias28 kirjoitti:
ettei kaikki viitsi pistää 20-30 000 tienpäälle ruostumaan, kun vähemmälläkin tulee toimeen.
Ääliö on joka uuden auton ostaa.tai ainakin yhtä fiksu.
60 ei oikein enää saa järkevää etua hienolla autolla.
Jos antautuu innolla järjettömiin etuihin, joutuu perikunta tappelemaan siitä.
H.- tsäppädäppädää
hunksz kirjoitti:
tai ainakin yhtä fiksu.
60 ei oikein enää saa järkevää etua hienolla autolla.
Jos antautuu innolla järjettömiin etuihin, joutuu perikunta tappelemaan siitä.
H.maksaa paljon, se on pakko käyttää merkkihuollossa jos haluaa takuun säilyvän.
Sen arvo tippuu heti 5 000 kunn se autokaupan ovesta ajaa ulos jne...kaikenvarat, vakuutukset.
On paljon järkevämpää ostaa vaikkapa kolem vuotta vanha auto jonka arvo on vakiintunut ja sisäänajot suoritettu.
Ikinä, en ostas uutta autoa.
Tän viisauden tarjoili sulle se ruma. - hähä
hunksz kirjoitti:
minulla oli 1984 Civic.
Se oli kevyt kuin naisen auto ja alustan suunnittelu kuin useimmalla naisilla, päin perhettä.
Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun sen perä lähti käsistä, jopa kahdenkympin vauhdissa, talvella.
Siihen aikaan olin, tosin vain erinomainen autonkäsittelijä.
Nykyään, loistavana, olisi se pysynyt käsissä.
Mutta ei Hondaa, ei, autourheilijatkin kutsuvat sitä Typeräksi.
H.on luja auto. 500 000 ilman ongelmia.
Pikkuautot on perseestä tsäppädäppädää kirjoitti:
maksaa paljon, se on pakko käyttää merkkihuollossa jos haluaa takuun säilyvän.
Sen arvo tippuu heti 5 000 kunn se autokaupan ovesta ajaa ulos jne...kaikenvarat, vakuutukset.
On paljon järkevämpää ostaa vaikkapa kolem vuotta vanha auto jonka arvo on vakiintunut ja sisäänajot suoritettu.
Ikinä, en ostas uutta autoa.
Tän viisauden tarjoili sulle se ruma.tossa aikaisemminkin tuli pari viisautta.
Jos rakkaani ei ihan hajoa, tulen kirjoittelemaan miten rahanmenoni lähestyy uutta tai vähän käytettyä autoa.
Olen laskenut että 80 palstallekin riittää tarinaa, ennen kuin 3000€ on kulunut.
Eli miksi ostaa auto jonka hinta on yli viis tonnia?
H.- tsäppädäppädää
hunksz kirjoitti:
tossa aikaisemminkin tuli pari viisautta.
Jos rakkaani ei ihan hajoa, tulen kirjoittelemaan miten rahanmenoni lähestyy uutta tai vähän käytettyä autoa.
Olen laskenut että 80 palstallekin riittää tarinaa, ennen kuin 3000€ on kulunut.
Eli miksi ostaa auto jonka hinta on yli viis tonnia?
H.2-3 000 alkaa oleen maksimi.
On aikas huvittavaa katsoa, kun ihmiset laittaa omakotitalon hinnan tienpäälle ruostumaan, suoloihin.
Ja sillä sit naapurinmiehelle ylvästellään.
Pölvästejä, mut mainoksen uhreja.
Jokainen tyylillään tai tyylittömyydellään.
Itse pidän autosta jonka alusta on niin raskas, että auto kulkee kuin juna.
Saksalaiset ovat siinä aika hyviä.
Ja niitä saa kiittämällä kun Saksasta laivaa ;) tsäppädäppädää kirjoitti:
2-3 000 alkaa oleen maksimi.
On aikas huvittavaa katsoa, kun ihmiset laittaa omakotitalon hinnan tienpäälle ruostumaan, suoloihin.
Ja sillä sit naapurinmiehelle ylvästellään.
Pölvästejä, mut mainoksen uhreja.
Jokainen tyylillään tai tyylittömyydellään.
Itse pidän autosta jonka alusta on niin raskas, että auto kulkee kuin juna.
Saksalaiset ovat siinä aika hyviä.
Ja niitä saa kiittämällä kun Saksasta laivaa ;)sellaisena hellänä lähestymisenä?
Samanmielinen kun pyrit olemaan.
Tulemmeko yhdessä katsomaan syysaurinkoon jossain parkkipaikalla, missä vahaamattomissa ei mikään kiillä?
H.- älämölökauhee
hunksz kirjoitti:
sellaisena hellänä lähestymisenä?
Samanmielinen kun pyrit olemaan.
Tulemmeko yhdessä katsomaan syysaurinkoon jossain parkkipaikalla, missä vahaamattomissa ei mikään kiillä?
H.kysyä, pyritkö sinä olemaan minun mielikseni, olemalla samaa mieltä ;)
iso mies, että kehtaat.
Tässä kuitenkin ajo-ohjeet luokseni.
http://www.youtube.com/watch?v=TA__uwgO4iE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott132945- 66847
- 39797
- 71793
- 71737
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53731Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39724- 58711