UFO-salailun historia 10 minuutissa

Stinky

Katsoin tuon videon Paranormaaliblogin sivustolla ja mielestäni se on niin hyvä että ansaitsee kyllä ihan oman aloituksensa. Jos et vaivaudu katsomaan, niin oo sitten katsomatta, muttaa älä sitten myöskään mölise mitään turhia.
http://www.youtube.com/watch?v=jaxtKeWKPBs
Richard Dolan kertoo siitä miten salailua on ylläpidetty valtion/valtioiden taholta.

35

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ds1

sanottava, että todisteet viittaa pahasti sinne päin... ja paitti onnistu laittamaan kymmeneen minuuttin, hyvä yritys silti.

• Stinky

Asia selvä..kö, siis ihan on kysyttävä sellaista että saatko noista omista kommenteistasi selkoa enää viikon päästä, vai onko ne sinullekkin jo siinä vaiheessa täyttä hepreaa? On toki positiivista että olet ahkera keskusteluihin osallistuja, mutta jos sais pyytää niin vähämmän..ööh, lennokasta tekstiä please.

• lisää älämölöä

Ihan paska video, ei sitä jaksanut katsoa alkuunkaan kun on adhd ja tietää ettei mitään UFO-salailua ole olemassakaan.
      Valtiot puhuvat meille ainoastaan totta, rehellisyyttä toivoisin noihin sun aloituksiinkin. Mitä näyttöä sinulla on siitä että valtiot salailevat asioita?

• Stinky

Niin sitä pitää, se on päiväkin ihan paska ku vartinkin noustessa sataa. Kaikki salailee jotain, niin se vain on. Olen nuori ja rehti, näin ollen sitä on myös ulosantini.

• Katsoin tuon videon jo eilen illalla, mutta olin silloin niin väsyksissä etten jaksanut yhtikäs mitään enää kirjoittaa. Mitäpäs tuosta nyt sitten sanoisi, ei siinä mitään uutta auringon alla ollut ainakaan itselleni. Eikä se ollut mitenkään pitkäveteinen pätkä, vaan kyllä se kymmenminuuttinen hurahti ihan vauhdilla.

Oli myöskin mukava nähdä Richard Dolan noin pirteänä, häntä on kyllä yleensäkkin kiva kuunella. Mies paranee kuin viini vanhetessaan :). Ihan offina sitten, niin olenko minä ainoa jonka mielestä Dolan muistuttaa hyvin paljon yhtä suomen ufoilun, hieman kiisteltyäkin hahmoa?

• Stinky

Kun nyt tuota kysyit niin vastaan että kyllä. Varsinkin muutaman vuoden verran nuorempi R.D., ihan kuin kaksi marjaa...jos nyt sitten tarkoitat samaa henkilöä, kiistelty viittaisi kyllä siihen.

• ufosalailija
        Stinky kirjoitti:

Kun nyt tuota kysyit niin vastaan että kyllä. Varsinkin muutaman vuoden verran nuorempi R.D., ihan kuin kaksi marjaa...jos nyt sitten tarkoitat samaa henkilöä, kiistelty viittaisi kyllä siihen.

tajuun et osa tutkimusaloista on luotu ufosalailun nimissä. Väitteet etäisyyksien liikapituudesta valon nopeuksine toimii hyvin

• Stinky
        ufosalailija kirjoitti:

tajuun et osa tutkimusaloista on luotu ufosalailun nimissä. Väitteet etäisyyksien liikapituudesta valon nopeuksine toimii hyvin

Joo, jaksaa huvittaa se etäisyys kortti. Ei sitä enää käytä kuin sellaiset jotka eivät tiedä "mistään mitään" taikka jotkut sitten ihan vain ilkikuriittaan, säälittävää siinä on vain se että joihinkin se edelleenkin uppoaa. Tuhansien valovuosien päästä, miljoonia vuosia kestäsi...hah, miten jotkut aikuiset ihmiset jaksavatkin aina vain leikkiä.

• kerro kerro
        Stinky kirjoitti:

Joo, jaksaa huvittaa se etäisyys kortti. Ei sitä enää käytä kuin sellaiset jotka eivät tiedä "mistään mitään" taikka jotkut sitten ihan vain ilkikuriittaan, säälittävää siinä on vain se että joihinkin se edelleenkin uppoaa. Tuhansien valovuosien päästä, miljoonia vuosia kestäsi...hah, miten jotkut aikuiset ihmiset jaksavatkin aina vain leikkiä.

No kerro toki että miten sellaiset etäisyydet taitetaan kun informaatio ei kulje valoa nopeammin?

Eivät asia siitä miksikään muutu että päätetään jonkin olevan mahdollista. Sitä varten täytyy olla myös todisteita ja perusteluja.

• Stinky
        kerro kerro kirjoitti:

No kerro toki että miten sellaiset etäisyydet taitetaan kun informaatio ei kulje valoa nopeammin?

Eivät asia siitä miksikään muutu että päätetään jonkin olevan mahdollista. Sitä varten täytyy olla myös todisteita ja perusteluja.

Keplerillä kun tuota avaruutta on nyt jonkin aikaa kartoitettu, niin jo 50 valovuoden etäisyydellä arvellaan löytyvät 147 maankaltaista maailmaa. Eihän se ole 100% varma, että älyllistä elämää on yhdelläkään niistä, mutta hyvinkin saattaa olla niin että sitä on useallakin niistä. Jos on, niin aika iso ero on jo niihin tuhansiin valovuosiin, eikös?

Ei ole tarvetta päättää joidenkin asioiden olevan mahdollisa kun ne jo ovat sitä entuudestaan, ne pysyy mahdollisina, vaikka sitten naama punaisena päättäisi toisin. Vierailut ovat vallan hyvä todiste siitä.

• kjhgfdfghjnbv8,2
        Stinky kirjoitti:

Hienoa ironiaa. Valitettavasti se ei uppoa suomalaisiin. Luulet varmasti itsekin, että olet tosissasi?

• Stinky
        kjhgfdfghjnbv8,2 kirjoitti:

Hienoa ironiaa. Valitettavasti se ei uppoa suomalaisiin. Luulet varmasti itsekin, että olet tosissasi?

Pitäisikö minun muka välittää siitä mitä sinä luulet minun luulevan, kun kuitenkin tiedän sen mitä tiedän?

• psykiatri
        Stinky kirjoitti:

Pitäisikö minun muka välittää siitä mitä sinä luulet minun luulevan, kun kuitenkin tiedän sen mitä tiedän?

Tiedät vähän ehkä liikaakin.... Tunnetko mikä on erityisyysharha?

http://www.youtube.com/watch?v=fMS7dyi6qVM

• Stinky
        psykiatri kirjoitti:

Tiedät vähän ehkä liikaakin.... Tunnetko mikä on erityisyysharha?

http://www.youtube.com/watch?v=fMS7dyi6qVM

Ja sinä olet oikeasti psykiatri, kumpikohan se meistä elää harhassa? :D

• psykiatri
        Stinky kirjoitti:

Ja sinä olet oikeasti psykiatri, kumpikohan se meistä elää harhassa? :D

Se että olenko vai en nimimerkkini ei kuulu tälle palstalle. En elä harhassa vaan tarkoin rakennetussa illuusiossa...
        Sinä taas yrität kaataa meidän hienosti rakennettua uskomusjärjestelmäämme, mikä sivistyneessä valtiossa pitäisi olla rikollista.

• Stinky
        psykiatri kirjoitti:

Se että olenko vai en nimimerkkini ei kuulu tälle palstalle. En elä harhassa vaan tarkoin rakennetussa illuusiossa...
        Sinä taas yrität kaataa meidän hienosti rakennettua uskomusjärjestelmäämme, mikä sivistyneessä valtiossa pitäisi olla rikollista.

Minä en ole nimimerkkini, se on vain jotain jota käytän, koska sellainen kuuluu palstalle.

En minä elä edes rakennetussa illuusiossa, sinusta en tiedä kun et kiellä muuta kuin harhan.

Enkä minä ole kaatamassa mitään, mutta jos minulla on yksi pahe oltava niin olkoot sitten se...kunhan en vaan joudu siitä putkaan taikka sakkoja maksamaan :).

• 16+11

"Vierailut ovat vallan hyvä todiste siitä. "

Vaikea käyttää todisteena asiaa jota ei ole edes todistettu.

• Stinky

Muuta kuin yksilötasolla. Itselleni se riittää, koska olen yksi heistä joille se on todistettu.

• nbhbvcxdf8,2
        Stinky kirjoitti:

Muuta kuin yksilötasolla. Itselleni se riittää, koska olen yksi heistä joille se on todistettu.

Jaa. Ehkä se on parempi, kuin että olisit vain yksi monista osaston jeesuksista.

• ei kaikkea kaikille

Kyllä ne mulle on ihan todistettuja. :D

En kaipaa muiden apinoiden mielipiteitä siihen että luotanko mitä omin aistein olen havainnut. En kaipaa huomiota enkä omista halua paljastaa tätä, niin kuin ei moni muukaan meistä. Totuus olisi suurimmalle osalle ihmisistä kuitenkin aivan liikaa.

• autsch
        Stinky kirjoitti:

Jep-jep, teitä uskovaisia riittää.

• Stinky
        autsch kirjoitti:

Jep-jep, teitä uskovaisia riittää.

Ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, katsos kun TIETO on aivan eri asia, mutta jos sinullakaan ei riitä polla sen tajuamiseen, niin minkäs sille mahtaa :D. En minä teitä silti sääli kun ettehän te reppanat tajua kuitenkaan omaa vajavaisuuttanne :D.

• 13+6
        Stinky kirjoitti:

Ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, katsos kun TIETO on aivan eri asia, mutta jos sinullakaan ei riitä polla sen tajuamiseen, niin minkäs sille mahtaa :D. En minä teitä silti sääli kun ettehän te reppanat tajua kuitenkaan omaa vajavaisuuttanne :D.

Haisee pahasti tuollainen omahyväisyys...

• Stinky
        13+6 kirjoitti:

Haisee pahasti tuollainen omahyväisyys...

Saa vapaasti haista jos siltä kantilta pitää tuokin ottaa, olenhan sitten ainakin nimimerkkini veroinen :D

• jep-jep-jep
        Stinky kirjoitti:

Taitaa epäilyttää itseasikin tuo "tieto" kun noin pitää itsensä vakuuttaa :-) No, tuotahan se on uskon asioiden kanssa.

• Stinky
        jep-jep-jep kirjoitti:

Taitaa epäilyttää itseasikin tuo "tieto" kun noin pitää itsensä vakuuttaa :-) No, tuotahan se on uskon asioiden kanssa.

Ihan vapaasti saat tuolla tavalla itsellesi uskotella, mutta ei se minuun vaikuta :D..100% tieto nääs.

• Stinky

Pohjautuuko tuo ehkä nyt sinun omaan kokemukseen jessenä olemisesta vaiko pelkkään mutuun?

Vaikka tiedän vierailuiden olevan totta, niin eihän sillä ole kuin pienen pieni vaikutus elämääni, kuten että kirjoitan täällä siltä kantilta. Muuten sillä tiedolla on itsellleni yhtä vähän merkitystä kuin vaikka se että tietää koivun lämpöarvon olevan hiukan parempi kuin haavan tai naisen pierun haisevan pahemmalta kuin miehen..

• Stinky

Tuo edellinen viesti oli tarkoitettu nbhbvcxdf8,2:selle

• 76rdecfvbghnj

Mistä tiedät ettei ollut harha jollaisia kaltaisesi näkevät? Voi johtua ihan lääkkeiden sivuvaikutuksesta.

• Stinky
        76rdecfvbghnj kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ollut harha jollaisia kaltaisesi näkevät? Voi johtua ihan lääkkeiden sivuvaikutuksesta.

"Kaltaisteni, harha ja lääkkeet", etkö ihan oikeasti tuota parempaan pysty? :D aika epätoivoista, mutta ymmärrän kyllä että sinua voi tällainen asia harmittaa ihan kamalasti ja jotenkinhan sitä harmitusta pitää purkaa.

• 76rdecfvbghnj
        Stinky kirjoitti:

"Kaltaisteni, harha ja lääkkeet", etkö ihan oikeasti tuota parempaan pysty? :D aika epätoivoista, mutta ymmärrän kyllä että sinua voi tällainen asia harmittaa ihan kamalasti ja jotenkinhan sitä harmitusta pitää purkaa.

Mitä tuossa et ymmärtänyt? Harha? Wikipedia:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hallusinaatio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Illuusio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluulo

Tiedän antipsykoottisten lääkkeiden vaikuttavan noita harhoja lisäävästi, lisäämällä dopamiinin käyttöätietyissä aivojen osissa lisäten. Et kai käytä niitä?

• Stinky
        76rdecfvbghnj kirjoitti:

Mitä tuossa et ymmärtänyt? Harha? Wikipedia:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hallusinaatio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Illuusio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluulo

Tiedän antipsykoottisten lääkkeiden vaikuttavan noita harhoja lisäävästi, lisäämällä dopamiinin käyttöätietyissä aivojen osissa lisäten. Et kai käytä niitä?

Ymmärsin kaiken, mutta sinä et selvästikkään yhtään mitään :D
        Mene huomenna mäkeä laskemaan, raitis ilma voi ehkä auttaa. Tarkista nyt heti kuitenkin se onko kurapukusi pestynä ja valmiina käyttöön..

• niin taisi käydä
        Stinky kirjoitti:

Ymmärsin kaiken, mutta sinä et selvästikkään yhtään mitään :D
        Mene huomenna mäkeä laskemaan, raitis ilma voi ehkä auttaa. Tarkista nyt heti kuitenkin se onko kurapukusi pestynä ja valmiina käyttöön..

:D
        te Perkeleen supolaiset taas vakoilleet minua!. Totta kai te nyt tiedätte ufoista, mutta kuinkakohan paljon luulette niiden teknologiasta ymmärtävänne?

lietsotte täällä vaan pelkoa etteivät ihmiset menisi yksin metsään. Tuttua toimintaa, esitätte ufoilijoita mutta ette ymmärrä... :P

• Stinky
        niin taisi käydä kirjoitti:

:D
        te Perkeleen supolaiset taas vakoilleet minua!. Totta kai te nyt tiedätte ufoista, mutta kuinkakohan paljon luulette niiden teknologiasta ymmärtävänne?

lietsotte täällä vaan pelkoa etteivät ihmiset menisi yksin metsään. Tuttua toimintaa, esitätte ufoilijoita mutta ette ymmärrä... :P

http://www.youtube.com/watch?v=j4GPCuOjbvM

• Ei tuon videon toteutusta voi kovinkaan onnistuneena pitää, leikattukin kuin jokin saakelin musiikkivideo. Itsellenihän tuollakaan videolla ei ollut mitään uutta tarjottavaa, mutta "ufoneitsyille" tuo on silti ihan ok, ellei peräti suositeltavaa katsottavaa. Eli ei ihan turha aloitus kuitenkaan kyseessä, sekin on jo jotain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3721
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2700
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      55
      2541
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2036
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      314
      1939
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1393
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1367
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe