ei koskaan palaa siksi se pitäisi elää kuin se ois viimeinen muttei suinkaan kuin viimeistä päivää! Joskus pitää tehdä temppuja jossa ei järjen häivää ja arjenharmaasta värienkirjo kaivaa! Jos sua alakulo vaivaa matot tieltäsi raivaa ja imuroi! Johan koittaapi parempi päivän koi! Ja rokkihan meillä aina soi!
Tämä hetki tässä ja nyt
16
428
Vastaukset
Ei taida noilla eväillä parempi päivänkoi koittaa, ei , vaikka hyvin on riimitetty, edes rokkia tee mieli kuunnella.
Bluesista en ole pitänyt milloinkaan.- ...
Mistä musasta sitten pidät?
- ,,,,,,,,,,,,
... kirjoitti:
mikään toivelevypalsta ole. Tykätköön mistä tykkää.
... kirjoitti:
Sen voin sanoa, että Pauli Hanhiniemestä en pidä, enkä tule varmaan pitämään.
Se riippuu mielialasta. Taitaa tällä hetkellä olla vähän surumielinen, mutta sitäpä en kerro, mitä juuri kuuntelin :).- ...
,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
mikään toivelevypalsta ole. Tykätköön mistä tykkää.
Sultako kysyttiin? Sanoi, ettei rokki iske, eikä blues, kai sitä kysyä saa.
- ,,,,,,,,,,,,
... kirjoitti:
Sultako kysyttiin? Sanoi, ettei rokki iske, eikä blues, kai sitä kysyä saa.
ole täsmächatti, jokaisella on jokaiselle puheoikeus.
Ei tapella, ei. ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Ei tapella, ei.Tuli mieleen.
Juha Vat Vainion tekele, Pohjolan pidot ehkä piristäisi tätä palstan nykyilmettä, siitä voisi tehdä kansallislaulun.
Mikä olisi komeampaa, kun koko jääkiekkojoukkue yhtyisi kertosäkeeseen.
En viitsi linkittää, käyköön kuuntelemassa, kuka haluaa.
En kuunnellut sitä äsken.- Sibone*
k-kotton kirjoitti:
Sen voin sanoa, että Pauli Hanhiniemestä en pidä, enkä tule varmaan pitämään.
Se riippuu mielialasta. Taitaa tällä hetkellä olla vähän surumielinen, mutta sitäpä en kerro, mitä juuri kuuntelin :).Rock, blues, Pauli Hanhiniemi vastaan kaikki muut :)
Arvailu mahdotonta, mutta olettais melankolisena kuuntelevan esim. Moody Bluesia.
Tai yleensä jotain surumielistä, paha sanoa :)
Kuuntele Believe, Elton John, aikas kaunis.. Se kipale!! ;) Sibone* kirjoitti:
Rock, blues, Pauli Hanhiniemi vastaan kaikki muut :)
Arvailu mahdotonta, mutta olettais melankolisena kuuntelevan esim. Moody Bluesia.
Tai yleensä jotain surumielistä, paha sanoa :)
Kuuntele Believe, Elton John, aikas kaunis.. Se kipale!! ;)Mitä Sinä höpität.
Suomalainen mies(tämmönen jo vähän vanha:), eikai se mitään ulkolaista kuuntele, jos se on vähä surumielinen.
Kotimaista kaihoa ja ikävää, siitä se sielu saa balsamia.k-kotton kirjoitti:
Mitä Sinä höpität.
Suomalainen mies(tämmönen jo vähän vanha:), eikai se mitään ulkolaista kuuntele, jos se on vähä surumielinen.
Kotimaista kaihoa ja ikävää, siitä se sielu saa balsamia.Maailmassa/Suomessa on niin paljon musiikkia, kaunistakin..
Lauri Tähkä.. Yö.. siis luovutan! :)- ...
,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Ei tapella, ei.Ei tappelua :)
- Heikunkeikku
Siinä mielessä olen samaa mieltä, että pitäisi aina nauttia juuri siitä päivästä, jossa elää. Huomattava ne hyvät asiat, joo ja kattella luontoa silmät talterikin kokoisina, niin sieltäkin löytää aimo kasan aivan suurenmoisia ihanuuksia.
Linnut tuola mun pihassa lentelee ristiin rastiin. Lähitienoon linnut ovat muuttaneet lintulautani ympärille. Sielä on herkkuja vino pino. Surku käy, kun tätä kylmyyttä vaan riittää ja riittää, miten ihmeessä nuo linnut tarkenevat.
Alakulo ei tällä haavaa vaivaa, johtunee kaiketi kevään häämöttämisestä. Silloin, kun joku Paskapäivä tulee, niin en kyllä ala imuroimaan, enkä kasailemaan mattoja. Paskapäivästäkin pitää ottaa kaikki irti:) Silloin mojutaan tylsistyneen näkösenä, harmaa pilvi pääknupin päällä ja jos onnistuu tirahuttamaan parit kyyneleet, niin aina vaan pareet. Voi käpertyä peiton alle ja olla niin onnetonta, että hyijee.
Tuommosta paskapäivää ei siedä kukaan, niinpä päivän tai puolipäivän kestävä sessio rapisee niskasta veks, kun alkaa tympimään semmonen saamaton nyhjääminen.:) Sen jälkeen sitten voi jo katsahtaa imurin suuntaan.
Liian arjenharmaa eleleminen ei passaa mulle. Tarttee sitä joitakin kivoja asioita värkätä.
Lopuksi Hyvät huomenet vaan täältä pirun kylmästä paikasta. Sormet meinas jäätyä, ku join kaffetta tuola ulkona.Huomenta täältäkin meren rannalta.
Kattelin just pakkasta näkyy 17 tossa mun mittarissa mutta kun illalla taas kotiudun niin varmaan on yli kakskymmentä.
Oravat, niitä seurailen minä kun niin nopasajalkasina tuolla langoilla hyppivät ja mun rusakkoni tossa ikkunan alla on ihan paikoillaan, melkein pelottaa että onko se paleltunut kokonaan.
Lintuja kyllä piisaa ainakin variksia ja naakkoja. Ne odottaa kesää ja sitä aikaa kun ihmiset kerääntyy tohon rantaan makkaroinen ja eväineen.
Ja ton homman osaan minäkin kun huono päivä on niin silloin mennään niin syvälle kun mahdollista ja siellä se aika eletään mikä milloinkin eletään ja sitten taas jatketaan.
Mutta nyt on hyvä päivä. Ja eletään tätä hyvää päivää.- Heikunkeikku
tulisilla kirjoitti:
Huomenta täältäkin meren rannalta.
Kattelin just pakkasta näkyy 17 tossa mun mittarissa mutta kun illalla taas kotiudun niin varmaan on yli kakskymmentä.
Oravat, niitä seurailen minä kun niin nopasajalkasina tuolla langoilla hyppivät ja mun rusakkoni tossa ikkunan alla on ihan paikoillaan, melkein pelottaa että onko se paleltunut kokonaan.
Lintuja kyllä piisaa ainakin variksia ja naakkoja. Ne odottaa kesää ja sitä aikaa kun ihmiset kerääntyy tohon rantaan makkaroinen ja eväineen.
Ja ton homman osaan minäkin kun huono päivä on niin silloin mennään niin syvälle kun mahdollista ja siellä se aika eletään mikä milloinkin eletään ja sitten taas jatketaan.
Mutta nyt on hyvä päivä. Ja eletään tätä hyvää päivää.Nakkaanpas täältäkin tervehdykset sinulle, toiselle rannalle. Pläts...noin, toivottavasti tuli perille.
Kaksi oravaa tälläkin ilahduttelee minua. Pähkinät kelpaa, tottahan toki.
Tavallisten lintujen lisäksi on ollut kivaa, kun muitakin lintuja on eksynyt lintulaudalle. Mustarastas kökötti eilen pihlajassa ja kaks käpytikkaa kans pyrähtelee murkinoimaan. Närhi, kaunis kaunis lintu, on kans piipahdellut, tosin nyt ei ole vähään aikaan näkynyt.
Joo, tietysti pitää ottaa kaikesta kaiken irti, jopa paskapäivästä. Erilaisia mielitiloja on ihmisille annettu, jos nyt sattuu huonompi päivä, niin mitä sitten, se eletään suossa rämpien kaulaa myöten ja kavutaan uutena (puhdistuneena) immeisenä ylös ja siitä on sitten taas hyvä ruveta ilakoimaan. Jotenkin näin se menee:)
Ostin eilen värkit hernekeittoa varten. Ajattelin, että tällä kertaa en ala tekemään armeijalle hernekeittoa, vaan parin päivän satsin itselleni. Noh, se yks hernepussi näytti niin pieneltä, että ostin sitten kaks pussia ja kilon jauhelihaa. Aamulla pistin kattilaan värkit ja huomasin kauhukseni, että kiesus, oon TAAS tehnyt niin paljon hernekeittoa, että syön sitä kaiketi koko ens viikonkin. Kamalan vaikeaa tehdä vain vähän ruokaa. Minä sopisin suuuuuurkeittiön emännäksi:) Heikunkeikku kirjoitti:
Nakkaanpas täältäkin tervehdykset sinulle, toiselle rannalle. Pläts...noin, toivottavasti tuli perille.
Kaksi oravaa tälläkin ilahduttelee minua. Pähkinät kelpaa, tottahan toki.
Tavallisten lintujen lisäksi on ollut kivaa, kun muitakin lintuja on eksynyt lintulaudalle. Mustarastas kökötti eilen pihlajassa ja kaks käpytikkaa kans pyrähtelee murkinoimaan. Närhi, kaunis kaunis lintu, on kans piipahdellut, tosin nyt ei ole vähään aikaan näkynyt.
Joo, tietysti pitää ottaa kaikesta kaiken irti, jopa paskapäivästä. Erilaisia mielitiloja on ihmisille annettu, jos nyt sattuu huonompi päivä, niin mitä sitten, se eletään suossa rämpien kaulaa myöten ja kavutaan uutena (puhdistuneena) immeisenä ylös ja siitä on sitten taas hyvä ruveta ilakoimaan. Jotenkin näin se menee:)
Ostin eilen värkit hernekeittoa varten. Ajattelin, että tällä kertaa en ala tekemään armeijalle hernekeittoa, vaan parin päivän satsin itselleni. Noh, se yks hernepussi näytti niin pieneltä, että ostin sitten kaks pussia ja kilon jauhelihaa. Aamulla pistin kattilaan värkit ja huomasin kauhukseni, että kiesus, oon TAAS tehnyt niin paljon hernekeittoa, että syön sitä kaiketi koko ens viikonkin. Kamalan vaikeaa tehdä vain vähän ruokaa. Minä sopisin suuuuuurkeittiön emännäksi:)Hernekeittoa teen kanssa aina paljon, ja kun en jaksa enää sitä syödä, tai siis heti keitettyäni laitan osan pakkaseen. (noh kyllä jäähdytän sen ensin, en toki kuumana laita sitä sinne)).
Samoin teen esim kaalilaatikon kanssa, paljon sitä teen ja osan pakkaseen. Eilen juuri otin pakkasesta kaalilaatikkoa ja näkyi sinne vielä yksi satsi jäävänkin.
Tänään taas syön sellaista vihanneskeittoa jota tein toissapäivänä lämmitän lopun.
Huomisesta en vielä tiedä, mutta siitähän ei tiedä kukaan.
Kohta pitää lähteä postiin viemään yhtä joullahjaa ;))
Oli viimejouluta jäänyt näköjään yks paketti tonne ja ens jouluna se on myöhäinen lhja joten heitän postiin töihin mennessä:))
- yks kottarainen
Ei soi rokki minulla, mutta radio on kyllä auki aina kun kotona olen. Työttömänä kun on aikaa kuunnella samalla kun tuota aikaa tappaa kaikennäköisellä näpertelyllä käsitöiden parissa tai sitten kirja nenun eessä. Silloin kun oikein tympii ja kyllästyttää kaikki, niin kuuntelen juutuubista Channel Fourin Sieluni soitto, se saa minut taas paremmalle mielelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott132945- 66847
- 39797
- 71793
- 71737
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53731Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39724- 58711