Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Irvokas
profiilit
Irvokas
Irvokas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
44
Kommenttia
814
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyl+mä+vähän+Irvokas+olen,+puoliksi+savolaisverta+suonissa+virtaa.+^^
Niin+no,+mihin+sitä+vertaa+ikää.+Me+ollaan+varmaan+jo+muinaismuumioita+sitten.+:D
Saatan+olla+Varkaudessa+silloin,+mutta+tuun+sit+kattomaan+oletko+onnitellut.+:P
Sain+muuten+positiivisen+päätöksen+siihen+ammatilliseen+kuntoutukseenkin!++Hyvä+synttärilahja+siinä+mulle.+:)+Alkaa+vasta+nyt+havahtumaan+siihen.+Jotain+positiivista+pitkästä+aikaa.+:D
04.05.2019 19:30
Siitä+olen+kyllä+samaa+mieltä.
Ihmiskunnan+sotimisesta.
https://youtu.be/PT5OuSIxA40
04.05.2019 18:45
Nice,+aina+kiva+nähdä+kun+joku+osaa+nimimerkkini+lyhennyksen+oikein.+:D+Englannin+kieliset+ihmiset+laittaa+sen+aina+"Irvy"+:S+
Eihän+tuo+ole+ikä+eikä+mikään+vielä!+
Mää+olen+tämmönen+ikinuori+:P+(Ainakin+mieleltäni.)+Reilu+kolme+viikkoa+tulee+37+täyteen+vasta.
04.05.2019 18:43
Tarkemmin+tietämättä,+sanon+vain+"Never+say+Never."+Ei+sitä+koskaan+tiedä+mitä+tulevaisuus+tuo+tullessaan.+Aina+nousee+seuraava+aamuaurinko.+:)+Ainakin+about+seuraavat+viisi+miljardia+vuotta.+Tsemppiä!
04.05.2019 18:33
?+Luulin+sinun+olevan+nuorempi.+Sitä+mitä+huomasin+sen+yhden+kuvan+ja+puuhastelu+jutuista+hoksannut,+niin+vaikutit+alle+40+vuotiaalta+reilusti.+Ainakin+pirteä+mieli+ja+asenne+sinulla+on.+:)
04.05.2019 18:29
Tästä+taitaa+tulla+pitkä+lista.+:P
-+Elo+tuhat+vuotiaaksi.+Tämä+on+vähän+kiikun+kaakun.+Teoreetikot+meinaavat,+että+ensimmäinen+kuka+elää+tuhat+vuotta+olisi+jo+syntynyt.+Mikä+tekee+tästä+listasta+ehkä+mahdollisenkin.
-+Toisella+planeetalla+käynti.
-+Lentävät+autot.
-+Maailmanlaajuinen+kehittynyt+tekoäly.
-+Androidit.
-+Aikamatkustus.
-+Ensimmäinen+kohtaaminen+vieraan+planeetan+asukkaan+kanssa.
-+Laserkivääri.
-+Nanobotit.
-+Kirjan+kirjoittaminen+ja+julkaiseminen.
-+Viulun+tai+pianon+soittaminen+ammattitaitoisesti.
-+Nuorentuminen.
-+Näkymättömyyspuvun+kokeileminen.+Optiikkaa+tosin+osataan+aika+hyvin+taittaa+tai+heijastaa+takana+oleva+maisema+etupuolelle.
-+Ihmiskunnan+rauha.
-+Lotossa+seitsemän+oikein.
-+Auringon+tuhoutuminen.
-+Ihmisten+täydellinen+ymmärtäminen.
-+Kävely+"normaalisti"+silloin+kun+joku+kävelee+takana.
-+Kyberneettisesti+hallita+avaruusalusta.
-+Valonnopeuden+ylittävä+teknologia.
-+Oman+mielikuvituksen+loppuminen.+:P
Taidan+pistää+stopin+tähän+ennen+kuin+alkaa+tulla+liian+paljon+juttuja.+:D
Ikä+kohta+37+:)
04.05.2019 18:22
En+tiedä+miksi,+mutta+tämä+soi+koko+yön+päässä.+Aina+kun+heräsi+yöllä+johonkin+niin+dum+di+dum+di+dum.+Eipä+ole+EvEäkään+reilu+vuoteen+tullut+pelattua.+Hyvä+kappale+kuitenkin,+eipä+siinä.+:)
EvE+Online+-+Below+the+Asteroids:+https://youtu.be/XjeujElo48Y
04.05.2019 07:17
Elkee+sitten+hirveen+terävillä+kepeillä+tökkikö+kovaa.+Siinä+vaiheessa+poistun+sitten+näyttämöltä+kun+rupeavat+ruumiinavausta+tekemään,+niin+vannoutunut+en+ole+tähän+hommaan.+;)
03.05.2019 14:31
"Huonoja+uutisia:+Olet+rikossarjan+alussa+löydetty+ruumis."++:D
Uuu+nice,+pääsee+sitten+dekkarit+pohtimaan:+kuka+ja+miksi+minut+tapettiin.+Ilman+ruumista+tulisi+tylsä+murhamysteeri.+:P
03.05.2019 14:09
Parran+ajo+menee+siististi+jos+koneella+kiskasee,+laittaa+pari+palaa+talouspaperia+lavuaarin+pohjalle.+Tarvittaessa+enemmän.+Sitten+kun+on+ajanut+niin+pistää+vaan+paperit+nippuun+ja+heittää+roskikseen.+Samalla+mytyllä+voi+lavuaarin+pyyhkäistä+vielä.
03.05.2019 13:35
"Sain+muksuna+jonkun+bakteerikuurinkin+syötäväksi..."+Ei+ole+tuommoista+vastaan+tullut,+täytyy+myöntää.+Auttoiko+se+hyvinkin?
Siitä+on+kanssa+spekulointia+paljon,+jos+on+liian+steriili+ympäristö+ollut+lapsena.+Niin+ei+ole+altistunut+asioille,+eikä+siten+vastustuskykyä.++Allergioihin+vissiinkin+vaikuttaa+aika+paljon.+Että+ei+se+mudassa+ja+heinäkasassa+remuaminen+aina+haitaksi+ole.+:D+Pesukoneetkin+keksitty+niin+ei+haittaa+jos+rapa+roiskuu.+
Koirankin+annoin+aina+meuhkata+maassa,+tiesi+sitten+suihkua+niskaan+vaan.+:P+Kerran+se+tosin+kieri+syyskelillä+löysässä+pas**ssa,+oli+puoli+koiraa+sitten+siinä.+Sitä+hajun+määrää+kun+hissillä+mentiin.+Ei+muuta+kuin+pas**sesta+pannasta+kiinni+ja+pesulle.+Meinasi+kyllä+oksennus+tulla+siinä.+:D
03.05.2019 10:13
Aivan,+olinpas+taas+höpsö.+:S+En+ajatellutkaan+tuota.+Tarvii+varmaankin+keittää+lisää+kahvia.
03.05.2019 08:41
Jeps,+olen+vähän+"vanhanaikainen"+siinä+mielessä.+Tykkään+että+tutustutaan+kunnolla+ensin+ja+katsotaan+miten+henkilökemiat+sopii+yhteen+pitemmällekkin+aikavälille+ennen+touhuamista.+Kumppanin+pitäisi+olla+kuitenkin+mielellään+sellainen+että+hänen+kanssaan+tulisi+toimeen+vielä+vanhustenkodissakin.+:D++
Nykypäivän+treffimeiningissä+ei+oikein+ehdi+tutustumaan+ollenkaan,+kun+se+on+ensimmäisen+tapaamisen+jälkeen+ohi.+Siinä+ei+ehdi+antamaan+itsestään+oikeastaan+minkäänlaista+kuvaa+tai+ottamaan+toisesta+selvää+ollenkaan.
Etköhän+vielä+tapaa+sen+oikean+henkilön+kuka+saa+suojamuurisi+rakoilemaan+ja+on+luottamuksesi+arvoinen.+Tsemppiä!+:)
03.05.2019 08:02
Olen+tullut+samaan+tulokseen.+Ei+ne+baarit+jaksa+enää+kiinnostaa.+Joskus+voi+käydä+lasillisella+jossain+ravintelissa.+Kesäaikaan+terassilla+vaikka+istumassa.+Eipä+sitä+humalassa+täysin+oma+itsensä+ole+kuitenkaan.+Ja+baarissa+jos+bongaa+humalassa+jonkun+naisen,+niin+todennäköisesti+hänkin+sitten+ravaa+useammin+baarissa+ja+juopottelee+useasti.+Kokemusta+on+sellaisestakin+ja+siitä+ei+tullut+mitään.
03.05.2019 07:31
Tuon+artikkelin+otsikko+näin+aamukahvin+aikaan+aiheutti+sekalaisia+ajatuksia.+Vai+oikein+suun+kautta.+:D
Mutta+joo,+tuosta+lukenut+aikaisemminkin+joskus.+Aivoihin+sidoksissa+tuo+suolisto+jotenkin+kanssa,+jos+lapsena+puuttunut+joku+bakteeri+niin+vaikuttanut+aivojen+kehitykseen.+Ovatkohan+tieteilijät+pohtinut+muutenkin+bakteerin+siirtoa.+Voisiko+sillä+keinolla+parantaa+muitakin+tauteja+esimerkiksi,+siis+muita+kuin+suoliston+ongelmia+korjata.
03.05.2019 07:10
Eipä+ole+koskaan+ollut+minun+juttu+tuo+tinder.+Eikä+muutenkaan+tule+harrastettua+yhden+yön+juttuja.+Olen+ennemmin+sellainen+ensin+tutustutaan+kunnolla+ja+sitten+touhutaan+tyyppinen.+Tulee+katsottua+siten+henkilökemiat+ja+sopiiko+hyvin+yhteen+pitemmällekkin+ajanjaksolle.
03.05.2019 07:05
Interesting,+pitääkin+lukaista+tuo+artikkeli.+Itselläni+ei+ole+oikeastaan+koskaan+ollut+kostonhalua+näin+aikuisiällä.+Enkä+kostamaan+lähtisi.+Tulee+mieleen+kolme+vaihtoehtoa+näin+äkkiseltään+miten+homma+hoidetaan+tilanteesta+riippuen.+1:+Tilanne+selvitetään,+että+mistä+kenkä+puristaa+ja+voiko+sille+tehdä+jotain.+2:+Naureskelen+olankohauksella,+että+mitä+se+sekoilee.+3:+Kylmä+välinpitämättömyys,+en+ole+tekemisissä+ihmisen+kanssa+kuka+aiheuttaa+riitauksia.
02.05.2019 10:54
Juuh,+Brucehan+siinä.
01.05.2019 16:15
Rupesin+nauramaan+tuota.+Supermies,+Lepakkomies,+kaikki+häviää+Luomumiehelle!+:D
01.05.2019 16:14
Juuh,+tuo+on+juurikin+sellainen.+Niitä+voi+olla+useampikin+tietty,+noita+leffoja.+
"Surrogates"+on+kanssa+hyvä,+siinä+tosin+käytetään+robottiruhoja.
01.05.2019 16:12
22 / 41