Nautitteko kostamisesta? Kenelle kostatte?

Anonyymi

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttu siis antaa ymmärtää, ettei kostosta tulisi kostajalle hyvä mieli. Ainakin itselle kostosta tuli hyvä mieli ja se vapautti aggressiiviset ja hallitsevat ajatukset kostettavaa kohtaan

• Anonyymi

Kenelle kostit?

• Anonyymi

Eli ongelma oli itsessäsi - hallitsevat ja aggressiiviset ajatukset - mutta olit liian kypsymätön sitä kohtaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ongelma oli itsessäsi - hallitsevat ja aggressiiviset ajatukset - mutta olit liian kypsymätön sitä kohtaamaan.

Vuosia tästä jo aikaa. Eräs viinapäissään rähisiä purki aggressioitaan minuun. Olin siis selvinpäin parkkipaikalla, kun tämä rähisijä tuli vaatimaan yhden kaverinsa kans kyyditystä. En suostunut, joten meni pieneksi käsirysyksi. Yritti turpaan lyödä, eikä onnistunut. Työnsin vaan pois. En lyönyt tai provosoinut mitenkään. Tämä rähisijä luovutti, kun huomasi ettei hänen kaverillaan ollut haluja ketään väkisin saada kuskaamaan. En jäänyt tuota juurikaan muistelemaan. Ajattelin, et sattuuhan näitä välillä. Mutta tämä olikin ollut rähisijän ylpeyteen kolaus. Tuli myöhemmin, itseasiassa varmaan vuosi tuon parkkipaikka episodin jälkeen kolmelleen mulle rähisemään. Oli nämä kaksi muuuta saanut hommaan mukaan valehtelemalla siitä vuodentakaisesta, että minä olisi hänet kavereideni kans yhtäkkiä vaan hakannut. No siinä tuli sitten nyrkkiä joka suunnasta ja isottelua yms. No vähän myöhemmin vedin itse sitten viinakännit ja tuntui sopivalta antaa tyypille turpaan ja sen tein. Ei ollut edes morkkista aamulla vaan tuo asia muuttu semmoseks muistoksi, että sille vaan hymähtää.

Tämä samainen tyyppi myöhemmin kärsi samanlaisen kohtalon erään ravintolan omistajan kans. Oli kyseiseen ravintolaan mennyt kavereineen riehumaan ja rasistisesti solvaamaan ja pahoinpitelemään ravintolan omistajan. Oli lisäks pakottanu pizzan leipomaan ilmaseks. No myöhemmin viikonlopun vietossa oli ravintolan omistaja pienessä maistissa ja otollisemmassa ympäristössä törmännyt tähän riehujaan ja oli kuulemma ollut näkemisen arvonen selkäsauna, minkä riehuja sai. Samalla luonnollisesti ikuinen porttikielto ravintolaan.

On muuten tää riehuja aina moikannut, jos lenkkipolulla ollaan törmätty. Ehkä aikuistunu jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia tästä jo aikaa. Eräs viinapäissään rähisiä purki aggressioitaan minuun. Olin siis selvinpäin parkkipaikalla, kun tämä rähisijä tuli vaatimaan yhden kaverinsa kans kyyditystä. En suostunut, joten meni pieneksi käsirysyksi. Yritti turpaan lyödä, eikä onnistunut. Työnsin vaan pois. En lyönyt tai provosoinut mitenkään. Tämä rähisijä luovutti, kun huomasi ettei hänen kaverillaan ollut haluja ketään väkisin saada kuskaamaan. En jäänyt tuota juurikaan muistelemaan. Ajattelin, et sattuuhan näitä välillä. Mutta tämä olikin ollut rähisijän ylpeyteen kolaus. Tuli myöhemmin, itseasiassa varmaan vuosi tuon parkkipaikka episodin jälkeen kolmelleen mulle rähisemään. Oli nämä kaksi muuuta saanut hommaan mukaan valehtelemalla siitä vuodentakaisesta, että minä olisi hänet kavereideni kans yhtäkkiä vaan hakannut. No siinä tuli sitten nyrkkiä joka suunnasta ja isottelua yms. No vähän myöhemmin vedin itse sitten viinakännit ja tuntui sopivalta antaa tyypille turpaan ja sen tein. Ei ollut edes morkkista aamulla vaan tuo asia muuttu semmoseks muistoksi, että sille vaan hymähtää.

Tämä samainen tyyppi myöhemmin kärsi samanlaisen kohtalon erään ravintolan omistajan kans. Oli kyseiseen ravintolaan mennyt kavereineen riehumaan ja rasistisesti solvaamaan ja pahoinpitelemään ravintolan omistajan. Oli lisäks pakottanu pizzan leipomaan ilmaseks. No myöhemmin viikonlopun vietossa oli ravintolan omistaja pienessä maistissa ja otollisemmassa ympäristössä törmännyt tähän riehujaan ja oli kuulemma ollut näkemisen arvonen selkäsauna, minkä riehuja sai. Samalla luonnollisesti ikuinen porttikielto ravintolaan.

On muuten tää riehuja aina moikannut, jos lenkkipolulla ollaan törmätty. Ehkä aikuistunu jo

Hyvä. Olisin myös itse toiminut noin.

• Anonyymi

Et sinä tätä räyhääjää ole tavannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä tätä räyhääjää ole tavannut

Toiminnan kuvaus riittää.

• Enpä erityisemmin, kun paras "kosto" on olla reagoimatta ärsyttäviin tyyppeihin kuten he kerjäävät reagoivan. Mutta toisaalta joskus sitä ajattelee, että kosto olisi vaikka viimeinen elämäntehtävä, jos mitään menetettävää ei enää olis muutenkaan.

On siis asioita joita takuulla haluaisi kostaa ja todennäköisesti kostaisi myös, vaikka henki menis...

• Interesting, pitääkin lukaista tuo artikkeli. Itselläni ei ole oikeastaan koskaan ollut kostonhalua näin aikuisiällä. Enkä kostamaan lähtisi. Tulee mieleen kolme vaihtoehtoa näin äkkiseltään miten homma hoidetaan tilanteesta riippuen. 1: Tilanne selvitetään, että mistä kenkä puristaa ja voiko sille tehdä jotain. 2: Naureskelen olankohauksella, että mitä se sekoilee. 3: Kylmä välinpitämättömyys, en ole tekemisissä ihmisen kanssa kuka aiheuttaa riitauksia.

• En ole kostonhimoinen. Paitsi ehkä niin, että jos joku jotain inhottavaa mua kohtaan tekee, niin suljen sen pois mun elämästä.

• Anonyymi

Se on varmasti hyvä asia uhrisi kannalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä uhrin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos sinä teet jollekin jotakin inhottavaa, alhaista ja raukkamaista, niin sinä olet tietysti UHRI omista teoistasi huolimatta?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jos sinä teet jollekin jotakin inhottavaa, alhaista ja raukkamaista, niin sinä olet tietysti UHRI omista teoistasi huolimatta?

En tietenkään, missä niin sanoin?

• Anonyymi kirjoitti:

Tahallinen väärinymmärtä ja vääristelijä tunnistettu jälleen kerran.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tahallinen väärinymmärtä ja vääristelijä tunnistettu jälleen kerran.

Niin on, eli SINÄ itse. Vai olikohan tuo tahatonta väärinymmärrystä ja vääristelyä?

Katsopa uudestaan minun viestistäni, kenelle kommentoin, kenelle vastaan. Kommentoin nimimerkille Anonyymi sinun kommenttisi alla.

Mutta kiva, jos "jälleen kerran" löytyi väärä syntipukki. Tyypillistä ihmisyhteisöille, milloin on ensin itse tehty virhe.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on, eli SINÄ itse. Vai olikohan tuo tahatonta väärinymmärrystä ja vääristelyä?

Katsopa uudestaan minun viestistäni, kenelle kommentoin, kenelle vastaan. Kommentoin nimimerkille Anonyymi sinun kommenttisi alla.

Mutta kiva, jos "jälleen kerran" löytyi väärä syntipukki. Tyypillistä ihmisyhteisöille, milloin on ensin itse tehty virhe.

Tätä tää tekee, kun kaikki kirjoittelee muumeina...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tätä tää tekee, kun kaikki kirjoittelee muumeina...

Niinpä. 😊

• Olen hyvin kostonhimoinen jos joku loukkaa rakkaitani.

• Milleen loukkaa?

• HortenMarket kirjoitti:

Milleen loukkaa?

Tekee vääryyttä tavalla tai toisella. Maailmassa on pahoja ihmisiä. En nyt tarkoita mitään normi erimielisyyksiä tms.

• Voisin kyllä kostaa tarvittaessa, en siksi että nauttisin mutta jos näkisin sen ainoana mahdollisuutena saada oikeutta. Kuten tuossa vihertäjä jo mainitsi että jos joku läheinen tulisi kaltoin kohdelluksi jokun taholta niin siitä seuraisi varmaan kostotoimia kun tiedetään suomen rikollisia suojeleva oikeusjärjesdtelmä. Sanotaan niin että jos joku randomp..ka tekisi lähjisukulaiselleni pahaa ja saisi jonkun naurettavan tuomion niin joo, kyllä saattaisin järjestää vähän lisätuomiota siihen päälle sitten kun p..ka kuvittelee olevansa jo kuivilla. Noin muuten en kostotoimia juuri kannata, niissä kun helposti itsekin sitten sotkeentuu jatkuvaan kierteeseen, "voitto" voi jäädä vähäiseksi ja taloudellisiakin tappioita tulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4310
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1494
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1385
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1316
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe