Parranajo vituttaa

Anonyymi

Kun nuo parranpalat menee kaikkialle, ja jää kiinni kaikkialle.

T. 31v sinkkumies

32

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sanoppa tuo Miedon Jussillekin...

• Kauheeta!! xO

• Dissi kirjoitti:

Sanoppa tuo Miedon Jussillekin...

Miksiköhän monilla miehillä, joilla on tollanen helvetinmoinen parranräyhkä leuassaan on pää muuten kynitty ihan puliksi? :/

On vissiin hienoo, kun kaikki karva roikkuu leuasta.. x)

• HortenMarket kirjoitti:

Kauheeta!! xO

Toisaalta tonne partaan voi kätevästi piilotta melkein mitä vaan, kaljapullon, aamutossut, peliohjaimen...makkaran..voileivän, tacoja...tilipussin, pienen sievän naisen..onhan tuossa tietysti oiva piilotuspaikka. :D

Toisaalta tonne partaan voi kätevästi piilotta melkein mitä vaan, kaljapullon, aamutossut, peliohjaimen...makkaran..voileivän, tacoja...tilipussin, pienen sievän naisen..onhan tuossa tietysti oiva piilotuspaikka. :D

Niin ja ennenkaikkea voi hörötellä partaansa kunnolla. 😃👌

• Anonyymi

Aivan ihana parta!! <3

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan ihana parta!! <3

Mulla ois varmaan tuollanen, jos ei kutittais aina nenää ja tunkis haarukan kanssa suuhun. 😂
        En jaksais kyllä ajella mokomaa aina. 😀
        Mutta ikävä pusutellessa ja jotain keittoa hupittaessa... 🤔
        Suuseksin jälkeen tuollainen tursake varmaan pitäis pestä shampoolla ja föönata. 😝

• Dissi kirjoitti:

Mulla ois varmaan tuollanen, jos ei kutittais aina nenää ja tunkis haarukan kanssa suuhun. 😂
        Suuseksin jälkeen tuollainen tursake varmaan pitäis pestä shampoolla ja föönata. 😝

Jos ei sit letitä sitä....🤔

https://images.app.goo.gl/Mc2ywqi85uZqtuey6

Hmmmm....🤔

• Dissi kirjoitti:

Tohon voi kätevästi pyyhkiä likaset kädetkin, niistä nenän ja ehkäpä jopa pyyhkiä pölyt. :)

Niinjoo...on varmaan mukavaa kun parta haisee pimpulalle..jotta olishan se pakko pestä kunnolla ja kuivatella kans.

• Anonyymi
        Dissi kirjoitti:

Just suudellessa mahtava! Sänki on pahinta suudellessa

Tohon voi kätevästi pyyhkiä likaset kädetkin, niistä nenän ja ehkäpä jopa pyyhkiä pölyt. :)

Niinjoo...on varmaan mukavaa kun parta haisee pimpulalle..jotta olishan se pakko pestä kunnolla ja kuivatella kans.

No eikös sillä pimpulan tuoksuisella parralla sais ”katu-uskottavuutta” 😬👌

Tiedä miten toimii lisäkutituksenakin siinä hommassa? 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Just suudellessa mahtava! Sänki on pahinta suudellessa

No viikset kai ne pahimmat on, mutta inhottava itsekin, jos parta on välissä, tai viikset. 😁 Huulet ei tunnu hyvin ja sit irtoksppaleet on toisen suussa. 😃

• Anonyymi

Parran ajaminen voi olla Osamalle tai muullekin sellaiselle ikävääkin, ja muillekin karvakämmenille.

Kerran kun jouduin olemaan sairaalassa viikonkin niin johan Osama kasvoi, mutta hoitajat toivat silloin partavaahtoa ja terät jotta pystyin leikkaamaan parrat eli osamat pois, kun alkoivat ärsyttämään.

Ei viiksivalluksi sentään.

• Anonyymi

Käänny tieltäsi poika, sillä Jeesus rakastaa sinua.

• Parran ajo menee siististi jos koneella kiskasee, laittaa pari palaa talouspaperia lavuaarin pohjalle. Tarvittaessa enemmän. Sitten kun on ajanut niin pistää vaan paperit nippuun ja heittää roskikseen. Samalla mytyllä voi lavuaarin pyyhkäistä vielä.

• Totta! Meillä myös parrakkaampi osapuoli tekee noin. 👍

• Anonyymi

Minä käytän sanomalehdestä muutamaa irti repäistyä sivua lavuaarissa, on paljon leveämpi, kuin talouspaperi. Hiustenleikkuussa hyvä, kun ajaa kotiparturikoneella, niin jää tippuvat hiukset siihen sanomalehti paperin päälle ja lopuksi lehti vaan myttyyn ja saunan pesään hiuksineen päivineen.
        Tosin ajan niin usein hiukset, että hiuksista jää sellaisia lyhyitä pätkiä.

• Anonyymi

Suihkussa kun ajaa partaa niin ne menee viemäriin.

• Anonyymi

Jep, minulla on ladattava jossa kolme pyörivää terää. Käytän hiustenpesuainetta vaahdon sijaan, toimii vähintään yhtä hyvin.

• Olen ratkaissut asian niin etten aja 🎅

• Joulupukki joulupukki vanha ukkii...valkoparta. :D

Joulupukki joulupukki vanha ukkii...valkoparta. :D

Itseasiassa minulla on valkeaa parrassa. Tuossa huulen alla ja leuassa ei ole koskaan ollut paljoa pigmenttiä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Itseasiassa minulla on valkeaa parrassa. Tuossa huulen alla ja leuassa ei ole koskaan ollut paljoa pigmenttiä.

No mutta ketä se haittaa, ei ketään. Anna mennä vaan. :D

No mutta ketä se haittaa, ei ketään. Anna mennä vaan. :D

Aluksi ärsytti, mutta nyt siihen on tottunut. Kaikki aina kysyy että olenko värjännyt sen.

• Vihertäjä kirjoitti:

Aluksi ärsytti, mutta nyt siihen on tottunut. Kaikki aina kysyy että olenko värjännyt sen.

Monilla on tuollaisia pigmenttilaikkuja mm. hiuksissa miksei siis parrassakin. Minunkin miehellä on harmaat jo hiuksissa läntti, hopeanharmaata. Vaikkei ole ikääkään vielä juuri mitään. Tuollasia länttejähän nyt voi olla ihan lapsenakin. :)

Ota se läntti niin, että se on persoonallinen ja vallan mainiosti siinä parrassa joutaa olemaan. :)

Olishan se mälsää jos kaikki olis kuin samasta muotista, eikö? tasavärisiä ja tasapaksuisia, ihan samalla mittasuhteella purkitettu. :)

• Anonyymi

Tee niinku minä, jätä ajamatta.

T: KilttiMies89

• Niin minuakin.

Huoh.

• Anonyymi

Kyrpäkarvat pitää ajella joka viikko ihan naista varten ja hygienia takia.

• Anonyymi

Mä ajan partani ajaessa autoa(työauto)

• misspönttöuuni

Mies ei voi ajaa partaansa samalla kun kävelee ympäri kämppää. Maailman epäsiisteintä.

Surisuttaessanne pysytte kylppärissä. Ei tepastelua. Joku ehdotti paperia altaaseen vielä, se ja sitten paikallaan siinä. Heilumatta.

• Mies ei voi ajaa partaansa samalla kun kävelee ympäri kämppää. Maailman epäsiisteintä.

Surisuttaessanne pysytte kylppärissä. Ei tepastelua. Joku ehdotti paperia altaaseen vielä, se ja sitten paikallaan siinä. Heilumatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4300
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1484
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1306
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1038
    Aihe