https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/37f94b9b-8b95-46da-bee6-3456b6154146
"Suosikkilaulaja Robin teki keväällä paluun yli vuoden kestäneen tauon jälkeen. Laulaja kertoo tuoreessa Pirkassa arjestaan ja esimerkiksi suhteestaan alkoholiin ja julkisuuteen.
– Minua ei kiinnosta katsella, kun ihmiset ryyppäävät päät täyteen. Baarit eivät tarjoa minulle yhtään mitään, ja niissä lähestymisetkin ovat usein epäkohteliaita, Robin paljastaa lehdessä.
– Käytän aikani mieluummin hyvää tekeviin asioihin, kuten nukkumiseen ja musan tekemiseen kuin siihen, että haen humalassa kotimatkalla burgeria aamuneljältä, Robin sanoo"
Robin on aivan oikeassa. Raitis elämä on parempaa ja viisaampaa, kuin kännisenä örveltäminen, jota palstan viinamies mainostaa aina palstalla.
Baarielämässähän ryypätän ja örvelletään silloin, kun ihmisen pitäisi olla kotona nukkumassa.
Hyvin epäterveellinen ja keholle vahingollinen elämäntapa tuollainen epäluonnollinen valvomis tapa, mitä baarielämä on.
t. Raitis mies
Baarit eivät kiinnosta
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Ei humalassa örveltäminen ole mitään todellista elämää ja mielummin ihmisiin tutustuu selvinpäin. En näe mitään hohtoa, että rahat menny ja kauhee päänsärky seuraavana päivänä. Ihana lähtee aamulla lenkille keväiseen luontoon.
- Anonyymi
Raitis mies ei saa naisia. Siksi suomessa on paljon sinkkumiehiä.
- Anonyymi
Viinamies se vaan jaksaa toistaa samaa mantraa päivästä toiseen, hoh, hoijaaaaaa....
- Anonyymi
Robin saa naisia ilman baariakin ja ilman viinan juontia mutta te rumilukset joilla ei ole sosiaalista elämää, on baari teille ainoa paikka missä naisia voitte tavata. Teidän pitää juoda viinaa jotta uskallatte naisia lähestyä ja baari on ainoa paikka missä naisia voitte sitten lähestyä.
Olen tullut samaan tulokseen. Ei ne baarit jaksa enää kiinnostaa. Joskus voi käydä lasillisella jossain ravintelissa. Kesäaikaan terassilla vaikka istumassa. Eipä sitä humalassa täysin oma itsensä ole kuitenkaan. Ja baarissa jos bongaa humalassa jonkun naisen, niin todennäköisesti hänkin sitten ravaa useammin baarissa ja juopottelee useasti. Kokemusta on sellaisestakin ja siitä ei tullut mitään.
No helppu Robinin on sanoa, kun naisia on kotiovella jonoksi saakka.
Yleensä nämä baarielämän halveksujat ovat parisuhteessa olevia, jotka eivät käytännössä pääse baariin, vaikka haluaisivat. Minullakin on monta kaveria, jotka vaimon läsnäollessa kertovat, että ei enää työmatkoilla jaksa riekkua baarissa vaan menee nukkumaan. Kuitenkin sitten messumatkalla Frankfurtissa ollaan striptease baarissa aamu viiteen.
Itse en ainakaan missään saa niin hyvin kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen kuin baarissa. Tosin ne eivät välttämättä ole niitä tyyppejä, joita haluaisin parisuhteeseen, mutta joskus löytyy helmiäkin.- Anonyymi
Aika väsyneelle näytti muuten tuo Jasper Pääskynen, näyttelijä tv:ssä, onkohan hirmumyrkky iskenyt rapulaan hänellä. HirmuMyrkky on nyt aasiassa Intian luona.
Hirmumyrkkyhän voi olla kuin hirmumyrsky, no hirmumyrkky voi olla ehkä joku synteettinen voimakas huumausainekin, Hirmu myrsky. Myrkky. - Anonyymi
Kun pyytää naista treffeille niin nainen ehdottaa baaria. Naiset on alkoholisteja. Ei se auta jos itse ehdottaa naiselle puistossa kävelyä.
- Anonyymi
Äitillä istuja ei saa naisia.
- Anonyymi
Köyhää on elämä jos tarvitsee baarista hakea toista sukupuolta. Harrastakaa, liikkukaa, katsokaa ympärillenne kyllä sieltä maailmalta ihan varmasti löytyy jokaiselle sopiva. Viimeksi kun itse kävin baarissa niin siellä ei ollut kun ne kulahtaneet alkoholisoituneet ihmiset ja nämä samat tyypit ihmettelee miksi eivät kelpaa kenellekkään. Kannattaa mennä peilin eteen jos ei ymmärrä että se juotu baarijuoma tulee ihan näkyväksi ulospäin sen vaan huomaa heti kenelle maistuu juoma enemmän kuin laki salliiiiiii.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
Ei baarissa kivaa ole eikä ne krapula-aamut niin innosta. Juominen ja yökerhossa bailaaminen on rankkaa työtä jota on vain säännöllisesti tehtävä jos haluaa naisia tavata.
t. viinamies - Anonyymi
Bandiitithän pommittaa amphetamiinilla, vai? Tulee Williä miehiä ja naisia. Homothan huumaa sillä Californiassa keksityllä seksihuumeella. Joku on onnistunut saamaan kaikkea ... ja vielä elossa.
ABSOLUT EVIL NEVER DIES! - Anonyymi
Niin, että kyllä se MTV ja USA italo tiskoineen on vaan koko maailman aivotoiminnot mädättänyt.
Juutalaismafia? Niin, ei alkoholia tarvita edelleenkään pariutumiseen. Eikä elämästä nauttimiseen.
Huonosti on, jos ei hauska irtoa kun kupittamalla. Taikkei löydä sussua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038