Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mirppu.k1
profiilit
mirppu.k1
mirppu.k1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi on oikeesti tosi kiusallista!Ei mustakaan ennen mitään tollasia ylimääräisiä ääniä ole lähteny,mut en sit tiedä onko paikat rupsahtanu tai jotain.Tosi kiusallista se ainakin on vaikka osataankin poikakaverin kanssa nauraa asialle!En tiedä kyllä yhtään mistä moinen voi johtua...
28.11.2004 13:47
Naisilla tulee virtsatietulehdus tosi herkästi,johtuen ainakin siitä että reiät on niin lähekkäin...Kandee käydä lääkärissää niin ne varmistaa asian pissinäytteestä.toisaalta jos teillä oli oikein rajukin ilta,niin voi olla että sulla on vaan paikat hankautunu,ja kirvely johtuu siitä.Ei sukupuolitaudit ainakaan noin nopeesti oireile,että oo sen suhteen vaan ihan huoletta!
28.11.2004 13:42
Mulla on kans genitaaliherpes,joka ilmeni seurustelun aikana.Kondomia käytetään,kun ei tiedä onko äijällä se.Lääkärit sano et sitä on vaikee testatakkaa mitenkään,jotenka epätietoisuudessa elellään...Mut äijä ei anna suuseksiä,ja oon mieluummin itekkin ilman,kuin että potisin syyllisyyttä mieheni tartuttamisesta.kovasti on kyllä ite vaatimassa suulista hyväilyä itelleen,en sit tiedä onko sekään kauhean reilua,kun ei voi tietää onko tauti tullu siltä vai joltain muulta,mutta kiltisti oon antanu.Mitä mieltä ootte,kuuluuko mun antaa sitä jatkossakin vai ei?Luin muuten just vähän aikaa sitten sincityn sivuilta tällaisesta suuseksisuojasta,mikä sopii hyvin naisille.Suostuiskohan äijä antaa sellasen kanssa...?
26.11.2004 11:19
Paras lahja on ehdottomasti itsetehty lahja!Kyllähän sitä arvostaa sitä että toinen on nähnyt vaivaa lahjaa tehdessään...
17.11.2004 12:32
Kuule toi sun tekstis kuulosti ihan ku se ois tullu suoraan mun omasta tilanteesta.Mun mies ryyppää kans joka viikonloppu ja usein myös viikolla.Aina lupaa rajottaa,mut ikinä ei näy tuloksia...Sitäkään ei saa koskaan kiinni puhelimella ku se on baareissa,ku ei muka kuullu puhelimen soivan.Sit soittaa aina seuraavana päivänä ja on ku mitään ei ois vialla.Sit ensikskään ei pystytä ryyppäämään yhdessä,aina tulee jotain riitaa,ku äijä kohtelee mua ku tyhjää,tai vaihtoehtoisesti vittuilee koko illan päin näköä.Ei onneks asuta vielä yhdessä,on sitte helpompi lähtee jos lopullisesti tulee mitta täyteen.En tiiä kauan vielä jaksan katella tollasta meininkii,mut ku sitä vaan rakastaa toista ni aina tulee annettua anteeksi.Sit tää äijä vetää aina herneet nenään ku ite sanon lähteväni radalle.On muka ok,mut mököttää koko seuraavan päivän.Hohhoh,koita sit jaksaa tollasten ääliöiden kanssa...Voimia sulle!
17.11.2004 12:29
Mun mies on kans ihan samanlainen,ainut vaan että se juo ittensä humalaan 1-3 kertaa viikossa...Ja aiheesta ollaan tapeltu jo sen verran kauan että alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää.Aina lupaa olla menemättä,mutta aina kuitenki menee.On tosi kiva kun itse on joskus illat töissä,ja oottaa pääsevänsä töitten jälkeen kullan kainaloon sohvalle,niin aina onkin äijä lähtenyt baariin.
15.11.2004 09:12
Mul on vähän sama tilanne ku sulla.Mua ei kuitenkaan tietääkseni ole petetty,mut sain herpeksen oireet n.puolen vuoden seurustelun jälkeen.Luultavasti oli tullu jommankumman edelliseltä kumppanilta.Mun poikaystävällä ei kuitenkaan ole tullu mitään oireita,joten kyllä se meilläkin vaihtu ehkäisy pillereistä kondomiin.Vaikka asia rassaa meitäkin koko ajan,siihen täytyy vaan tottua.Pitäisi vaan osata asennoitua siihen,että se kondomi on se ehkäisyväline luultavasti koko loppuelämäksi!Sitäpaitsi meidän seksielämä on jatkunut herpeksen tulon ja kondomin myötä lähes yhtä hyvänä kuin ennenkin.Sitäpaitsi kondomin paikalleen laitostakin saa ihan kivat esileikit pientä pilkettä silmäkulmassa käyttäen!Niin,ja anna tytön itse vaan tehdä päätös jatkaako kanssasi vai ei.Luultavasti jos ei olisi sinun kanssasi,niin törmäisi elämässään aivan satavarmasti toiseen mieheen joka kantaa samaista virusta,sen verran yleinen virus on kyseessä!Eli mielestäni herpes ei ole syy erota.Jos on,niin on omat arvot vähän päin mäntyä elämässä!
08.11.2004 08:29
Mun on silleen vaikea ajatella,kertoisinko yhden yön kumppanille,kun oon vakituisessa seurustelusuhteessa,mut kerron nyt kuitenki oman näkemykseni asiasta.Mulla todettiin herpes n.2kk sitten ja oltiin sillon seurusteltu poikaystävän kanssa n.puol vuotta.Kun kerroin tästä,tää kundi jätti mut.Sit oltiin kuitenki yhteyksissä ja perehdyttiin yhdessä ja erikseen tähän aiheeseen,ja tultiin siihen tulokseen että voidaan jatkaa yhdessä herpeksestä huolimatta.Herpeskin on niin yleinen virus että lähes joka toinen suomalainen kantaa jompaakumpaa virusta elimistössään.Eli ei se oikein ole syy heivata toista.Mielestäni ehkä yhden yön suhteissa ei välttämättä ole syytä kertoa asiasta,jos kondomi on käytössä.Jos kuitenkin jostain kumppanista näyttää tulevan enemmän kuin yhden yön hoito,niin siinä vaiheessa kannattaa kertoa.jos kumppani lähtee livettiin,niin pistä viestiä perään,että etsii itselleen tietoa asiasta,että ei se herpes niin maailmaa kaatava juttu ole!jos ei sittenkään tule takaisin niin anna toisen mennä!
06.11.2004 17:37
Tiedän sun tuntees.Mulla todettiin herpes noin 2kk sitten ja ajatukset oli ihan sekasin.Pelkoa siitä kehen oli mahdollisesti jo ehtinyt tartuttaa taudin,katkeruutta siitä keneltä taudin oli mahdollisesti saanut,ja häpeää siitä että ylipäätänsä oli tuollaisen viruksen itselleen hankkinut!Nyt kun oon tutkinut asiaa enemmän,tiedän että se voi tarttua periaatteesa ihan keneen vain.Se voi tarttua silloinkin kun kumppanilla ei mitään näkyviä oireita olisikaan! Turha siis syyllistää itseään.Sitäpaitsi lähes 80%väestöstä kantaa jompaakumpaa herpesvirusta elimistössään,eli se on paljon yleisempi kuin yleensä edes luullaan!Suosittelen sua perehtymään aiheeseen mm.netissä,auttaa huomattavasti omaan mielenrauhaan!Ja tulevia suhteita ajatellen,kannattaa muistaa käyttää kondomia,ettei tarvitse enää ruveta lisää syyllisyyttä kantamaan toisten tartuttamisesta!Voimia!
06.11.2004 17:25
1 / 1