Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1602

1. ammun kovilla.

Varoittelu ei minua henkilökohtaisesti loukkaa ja varominen on järkevää. Mutta jos kovasti kouhkataan JULKISUUDESSA, että pimeät puistot OVAT vaarallisia ja sinne ei kannata mennä, niin potentiaaliset väkivallantekijät kokevat, että on ihan oikeutettua raiskata tai hakata joku puistoon hairahtunut kulkija, jopa että uhri on siellä nimenomaan hakemassa hakatuksi tai raiskatuksi tulemista.

Paremminkin voisi ilmoitella siitä, jos poliisit ja vapaaehtoiset partioivat puistossa ahkerasti. Se olisi signaali siitä, että mikään paikka ei ole toista hyväksyttävämpi ja ymmärrettävämpi päällekarkauksen näyttämö, ja asiaan puututaan. No, keinoja on monia.
  2. Bennetin ja Ramonin kommentit eivät ihmetytä minua yhtään. "Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka antaa". Niin kauan kun miesten asenne on tuo, ei voi olettaa että painostus vähenisi nuorten tyttöjen elämässä.

Onneksi lainsäätäjä on kuitenkin asettanut suojaikärajat seksin harrastamiselle. Näistähän joustetaan jos partnerit ovat kehitystasoltaan~iältään suurin piirtein samaa luokkaa. Tosin 15-vuotias ei itse vielä osaa oikeuksiaan lähteä peräämään vaan kärsii ahdistuksensa ja pettymyksensä sisällään.

Kiitos että olet pitänyt asiaa esillä. Ahdistelu nyt kuitenkin ON meidän naisten kokemus, vähätelkööt Ramon ja Bennetin poika sitä kuinka hyvänsä.

Itselleni kävisi luonnon päälle käyttää jonkun miellyttämisenhalua hyväkseni, esimerkiksi työpaikalla lirkutella jollekin hylkiölle ja teettää sitten hänellä omat paskahommani.

Joku ylpeys pitää ihmisellä olla: kyllä normaali aikuinen huomaa, milloin toisella on sisäinen halu ja into asiaan, milloin yrittää ystävällisesti kiemurrella tilanteesta ja vältellä. Ja tämän ylpeyden perään tässä asiassa miehilläkin kyselen.

Jos kunnioittaa toista, ei halua tämän menettävän kasvojaan - siksi monet nuoret tytöt ovat liian hienotunteisia sanoessaan ei, eikä viesti mene perille.

Kyllähän se kunnioitus sitten aikaa myöten karisee ja oppii sanomaan tyrnämmin EI. Sitten saakin kuulla olevansa nokkava narttu; mikä oikein luulet olevasi kun ei muna kelpaa ja muita klassikoita.

Ahdistelusta muuten vielä, että olen minua on kourittu kadulla nyt kaksi kertaa puolen vuoden sisällä. Ihan normaaliin talvipomppaan ja pitkiin housuihin sonnustautuneena olen ollut ja kaiken kukkuraksi nämä ovat tapahtuneet ihan keskellä kirkasta päivää. Nämä ovat näitä nuorten miesten pikku piloja, että ruuhkassa vähän kouraistaan haaroväliä tai takamusta, mutta nyt tuli väärä nainen. Lähti siinä kurkkupillistä ääntä ja ohikulkijatkin pysähtyivät, yksi vanhempi herra tuli jopa rinnalleni seisomaan ja varmistamaan että asia saadaan käsitellyksi.

Kumpikin kaveri sai luvan
    1) pyytää anteeksi
    2) luvata pyhästi, että tämä oli viimeinen kerta.

Vähän luulen (siitä päätellen miten nuorten miesten posket kummallakin kerralla helottivat), että se tosiaan saattoi olla heillä viimeinen kerta.

Eli naiset: nostakaa joka kerta niin helkkarinmoinen meteli jos teitä kouritaan tai muuten ahdistellaan. Se on paras ja nopein tapa.
  3. Onko mielikuviesi paha, voimallinen täti vielä inhottava, arvaamaton vanhapiikakin?

Perin juurin ikävää ja vaarallistakin, että kaikki naiset eivät ole liverteleviä lintusia ja herttaisia herkkiä kukkasia miehen kämmenellään pidellä.

Noituutta harjoittavat ja valvovat öisin, keittävät liian vahvaa kahvia ja luutaa väärinkäyttävät, vieläpä nauravat kummallisesti j.pukkilalle.