Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on lähtenyt noin onnellisesti täältä pois.
Voisko enää onnellisemmin kuolla. :)
24.08.2008 22:32
ja vihanneksena haluaisi kuolla. Jos olen parantumattomasti sairas, neliraaja halvaantunut tms. toivon että Suomen laki joskus sallii eutanasian.
Sydämen äkkipysähdyis ois ehkä paras.
24.08.2008 22:29
on juoma mitä silloin tällöin juon. Kuiva siideri on taas juoma laivalla. Menee viikonloppuja jolloin ei tule mitään maisteltua. Säännöllisen epäsäännöllisesti noita juomia tulee nautittua. Eikä paljon silloinkaan.
Harmittavan hankalia avattavia muuten nuo viinipullot.
24.08.2008 22:11
sitä en ajatellutkaan että karhuja vastaan tulisi. Millähän sen torjuis ettei söisi suuhunsa.
Huh, nyt alkoi mietityttää koko metsäreissu.
24.08.2008 22:02
Ohjelmassa on tosiaan menoa ja meininkiä.
Marian ja Mikon Satumaa-tango on hieno esitys. En tiedä mitä Aira Samulin tarkoitti että vähän huumoria mukaan, mun mielestä siihen ei missään nimessä sovi huumori. Tää on vaan mun mielipide, muilla voi olla toisenlainen.
Vauhtia ja vaaroja oli hip-hop tanssiryhmän pojilla. Hui mitä menoa.
24.08.2008 21:52
tässä pitää reissu tehdä että mustikoita saa talteen :).
Parin viikon päästä ajelen Kuopioon ja siitä vähän ylöspäin. Oiskohan siellä? Metsään aion ainakin mennä koluamaan. Tiedä mitä sieltä vielä löydänkään :).
24.08.2008 11:38
"oletpa nuorekas ikäiseksesi", tämmöstä olen kuullut sanottavan. Olen työssäni paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja joskus tulee vähän lipsauteltua iän suuntaan. Ei ole kauaakaan kun nuorehkolta esimieheltäni kuulin vastaavaa.
En osaa kysymystäsi tarkemmin eritellä. Ihminen vanhenee sille ei mahda mitään, vaikka taistelenkin ikääntymisen merkkejä vastaan kaikenlaisin konstein. Joskus taon päähäni että ala nyt jo lopultakin käyttäytymään kuin ikäisesi. Vielä se ei ole oikein onnistunut :). Tytönhupakko taidan olla hamaan hautaan saakka vaikka ulkomuoto muuttuukin.
24.08.2008 11:33
nyt tuli sellaista asiaa etten minä ainakaan noilla kriteereillä ole ollenkaan seksikäs :(.
Kun käytän sitä meikkiä, vähän pelleilenkin, en pukeudu huntuun enkä pitkään hameeseen. Suihkun jälkeen saatan teppailla ilman rihman kiertämää miespuolisen henkilön läsnäollessakin.
24.08.2008 10:47
ei mustikoita löydy, näin olen kuullut. Piirakan tein viime vuotisista pakastemarjoista.
Kun niitä metsämustikoita ei tule kävin taannoin marjatilalla keräämässä pensasmustikoita. Ne vasta on mukavia kerätä. Ovat isoja ja niitä on pensaassa paljon. :)
24.08.2008 10:34
Tais monet odottaa kirkkaampia mitaleja keihäsmiehiltä. Itse en pettynyt pronssiin. Jos sitäkään ei olis tullut sitten olis tullut surku. Harmi kun tämän toisen Teron pitkä heitto oli yliastuttu.
Pojat liukasteli ja muksahteli pahannäköisesti, ihme ettei sattunut pahempaa. Kuinka heidän ranteet kestääkin moista sukeltamista.
23.08.2008 23:27
minkä instituutin väkeä on nyt liikkellä? :)
23.08.2008 23:04
nyt meni vähän ohi...Mitähän mahdoit tarkoittaa?
23.08.2008 23:02
Satuolentohan se tuollainen on.
Miesten täytyy vähän tinkiä, silloin se rakas löytyy helpommin.
23.08.2008 22:58
sinä ollut ahkera. Mistäs sais tuollaista virtaa.
Mulla päivän ohjelmassa oli kevyt perussiivous, käynti Ikeassa ja mustikkapiirakan paistoa.
Melkein lorvipäivä.
23.08.2008 22:53
romanttiseen huomaavaiseen mieheen joka välillä hukkuu silmiini :).
23.08.2008 22:43
Olen nainen mutta tekee mieli vähän laittaa arvauslistaa minkälaisiin ominaisuuksiin mies naisessa ihastuu/rakastuu ;).
Mies rakastuu/ihastuu kun nainen on: hauska, mukava, viehättävä, seurallinen, positiivinen, energinen, itsevarma, luonteva, mielenkiintoinen, teeskentelemätön, rehellinen, oma itsensä, rohkea, vahva, miestä huomioiva, empaattinen, hänellä on kauniit silmät, kaunis hymy, hänellä on mielenkiintoisia harrastuksia, elämä järjestyksessä, tulevaisuus hallussa, salaperäinen (ei tarkoita hiljaista tai itseään vaatimattomasti esillä pitävää), kauniskasvoinen, liikunnallinen, sopusuhtainen vartalo, ahkera, määrätietoinen, itseään arvostava, huomioita herättävä, tulevaisuutta suunnitteleva, intohimoinen, kuunteleva, ei takertuva, siisti, tuoksuu hyvälle, lohduttaja, ulospäin suuntautunut, romanttinen, nauttii hellyydestä, antaa hellyyttä, antaa tilaa toiselle, ei nalkuta...
Puuuhh...no tuossa oli vähän alkua... :)
23.08.2008 22:38
ettet mitään jäähyväisiä ollut jättämässä.
Onko sulla ollut vähän ikävä ;)?
21.08.2008 00:02
on meneillään. Onneksi asiat hoidetaan hyvässä hengessä. Aikamoisen väsynyt kyllä olen, hommaa on niin paljon. Töissäkään kiireet ei helpota yhtään. Kiitos myötäelämisestä.
20.08.2008 23:59
Selväksi tuli ;).
Ei muuten onnistu minunkaan mielestä. Piste. :)
20.08.2008 18:12
hehei mitäs tämä nyt tarkoittaa? Mikä harmittaa?
Mulla on tajuton hässäkkä entisen elämän selvittämisessä, en ole ehtinyt täällä käydä enkä tiedä missä mennään. Kohta helpottaa.
Miksi nämä jäähyväiset?
20.08.2008 18:08
14 / 93