Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinullapa mukava lauantai-ilta siellä mökillä kun saat saunoa ja kelliä kylpytynnyrissä :).
Aina ei ole helppoa, mutta usko tai älä, elämä kantaa.
01.03.2008 23:08
Mihin kirjoitat runoja? Saako niitä jostain lukea?
Oletko nyt vasta aloittanut runojen kirjoittamisen? Vai oletko kirjoittanut niitä aikaisemmin "pöytälaatikkoon"?
01.03.2008 23:04
myös minun aloitukseen :). Sinulle on todella tapahtunut iloisia ja onnellisia asioita elämässä. Koskahan minä saisin kokea tuollaista onnea. Höpertyisin kyllä ihan totaalisesti jos vaikka poitsuni ilmoittaisi perheenlisäyksestään. Sen verran vakituinen suhde jo tyttöystävänsä kanssa etten ihmettelisi vaikka vauva ilmoittaisi tulostaan.
01.03.2008 22:57
Siis onko Masse penkkiurheilija?
Jos teikäläinen laittaa 2 euroa Kärppien puolesta, minä taidan laittaa 2 euroa Bluesin puolesta :).
01.03.2008 22:49
on tärkeä asia mistä täytyy olla iloinen ja kiitollinen. Saanko kysyä oletko ollut onnettomuudessa? Todella ikävää jos sellaista on sattunut. Onneksi olet selvinnyt ja kivut on hellittäneet.
01.03.2008 22:41
Kilometrin hölkkä tekisi hyvää.
Mikä ihmeen apina sun hartioilla muka roikkuu?
01.03.2008 20:37
Yötyöläisenä saat rauhan nukkua päivällä kun yökukkuja-juhlijat myös nukkuvat samaan aikaan väsymystään pois.
Toivottavasti mökkisi ei kuitenkaan kovin kaukana ole. Hyvä juttu kun sulla on se käytössäsi vapaavuoroina.
Oletko nyt työvuorossa vai mökillä?
01.03.2008 20:34
lämpimät onnittelut pienokaisen syntymän johdosta. Onko hän lapsenlapsesi?
Suojelusenkeleitä hänen tielleen.
01.03.2008 19:24
vai sai suorat sanat sinut iloiseksi. Sehän on hyvä juttu. Kyllähän se helpottaa kun saa sanottua sen mitä ajattelee ja sen mitä haluaisi sanoa.
Kevät tulee ja valoisa aika lisääntyy. Tuntuu vähän uskomattomalta että nyt on jo maaliskuu ja Pääsiäinen kolmen viikon päästä. Huhheijaa, kylläpä aika rientää.
Muuten, haluan tehdä sinut vieläkin iloisemmaksi. Mulla on puoli laatikollista viime keväänä laivalta tuotua olutta. Olen aika huono juomaan sitä. Sinä saat ne. Toivottavasti oluet on vielä juomakelpoisia. :)
01.03.2008 19:20
sitä en ole kokeillutkaan :). Mutta eikös se parransänki jo muutaman tunnin päästä puske uudelleen esiin.
Käyn kosmetologilla, hän riuhtasee ne juurineen. Kolme viikkoa kestää ennenkuin sänki puskee uudelleen.
01.03.2008 17:03
Auringonpaiste ja kevät saa iloiseksi. Mieliala nousee oikein kohinalla. Tämä talvi täällä etelässä oli mulle pettymys. En ole lunta nähnyt oikein nimeksikään, ja sitä todella kaipaan talvella.
Luonnonihmeet tuo mielihyvää, esimerkiksi juuri linnunlaulu, oravien hyppelyt puissa, harakan ja variksen touhuaminen. Nauttikaamme niistä :).
01.03.2008 16:56
Hmmm...vai että turbosilppuri...sitä pitääkin sitten varoa. Hui, en halua mitään vahinkoa.
Vaikka se mun käyttämä keino tekee myös vähän kipeää pitäydynkin varmuuden vuoksi edelleen siinä.
01.03.2008 14:44
Minulle ainakin se ele että saisin aamukahvin vuoteeseen toisi just sen mielihyvän tunteen.
Sinä taitaisit nousta sängystä kuppinesi keittiön pöydän ääreen jos kahvit ja voileivät sulle sänkyyn toisin ;).
01.03.2008 14:33
Olipas siinä tomera herra unelma-työssään :).
Mistäs tuollaisen pikkuapulaisen saisi. :))
01.03.2008 14:26
ei käy kieltäminen. Useinmiten seksi on iloinen asia, kunhan ei koe siitä suorituspaineita.
Mites loru menikään...
Seksi on havaittu peräti tarpeelliseksi
mekin on saatu se ilmaiseksi
Monet se tekee iloiseksi
toiset jopa totiseksi
kuutamoiltoina haaveelliseksi
kesäisin joskus metsäiseksi
silloin tulee helposti pihkaiseksi
joillekkin käypi iltaseksi
sen jälkeen tulee uniseksi
ja itsensä tuntee tyytyväiseksi.
Joskus saattaa jäädä aamuseksi
jolloin on vaara että menee nyhjäämiseksi
tai siirtyy peräti huomiseksi.
Vanhetessa menee silittelemiseksi
joskus vain kuvien katselemiseksi
jne... :)))
01.03.2008 14:20
Sinulla on monia juttuja joista tulee hyvä mieli. Eikä ne asiat kovin suuria tarvitse olla kun mielessä jo ailahtaa hyvän olon tunne.
Hmmm...mielenkiintoista tuo sinun tulevaisuuden odotus. En taida tohtia udella enempää ;).
Itse en ole saanut aamukahveja tai oikeestaan aamuteetä - koska olen enimmäkseen teenjuoja - muistaakseni koskaan sänkyyn asti. Ai niin, kylläkin muutaman kerran äitienpäivänaamuna.
Mutta herätys valmiille aamupalalle suukkojen kera on ollut iloinen yllätys :).
01.03.2008 14:13
kiitos, kokeilen josko se onnistuisi.
14.02.2008 17:58
Kiitos vinkistä. Tuota minäkin ajattelin jos pystyis olemaan koko ajan silmät kiinni. Pelkään ettei ne kuitenkaan pysy. Taidan sitoa ne jollakin huivilla. Mahtuuko siellä yhtään liikkumaan, vähän vaihtamaan asentoa?
14.02.2008 17:51
Pitää oikein lukea pariin kertaan. Antaa ajattelemisen aihetta.
Tämä lyhyt savolainen ajatelma kulkee aina mukanani:
"Epäonnen kohdalla tuumaile : eilen sitä ei ollut ja huomenna se on ohitse."
14.02.2008 17:45
Tottakai mies saa naista katsoa. Minua ainakin ;).
Jos olen pukeutunut avokaulaiseen puseroon, otan kohteliaisuutena jos avonainen kaula-aukkoni saa katseita. Pettynyt olisin jos en saisi minkäänlaista huomiota :).
14.02.2008 17:24
21 / 93