Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kylläpäs olet mainion tarinan tehnyt avauksista. Oikein hauska. Koskas uusi tarina ilmestyy :)?
12.01.2008 21:56
Kiitos ideoistasi. Enpä olis halogeenilamppua partsille keksinyt laittaa. Sisälle voisin johonkin lasimaljakkoon lamput sitten kasata.
Mistäs tiesit että mun partsilla on havuköynnös? Ootkos käyny kurkkimassa :)?
12.01.2008 18:00
mulla loistaa vielä jouluvalot. Saattaapi alkaa kulkijoita kohta häiritsemään :). Pitänee käydä nyhtämässä johto pistokkeesta. Korjaan valot sitten laatikkoon kun saan aikaiseksi.
Sisältä olen valot jo korjannut pois. Pitäis keksiä jotain muuta tilalle.
12.01.2008 13:20
että kovaääninen kännykkään puhuminen bussissa tai junassa häiritsee. Itse menen junassa vaunuvälikköön puhumaan jos on pakko vastata. Bussissa kuiskin hiljaa puhelimeen tai en vastaa ollenkaan. Kaupan kassalla en koskaan vastaa puhelimeen.
12.01.2008 13:08
Vai painajaiset sua piristi loman alkajaisiksi ;).
Kun lähtö oli sellanen kuin oli varmasti se tuli jollain muotoa uniinkin.
Nautihan siellä lomastasi täysin rinnoin :).
Kateellisena täällä valitan kun ei voi nauttia mistään. Ei talvesta eikä kesästä. Harmaudessa rämmitään.
12.01.2008 13:02
mutta hangessa pyöriminen on rautaa :). Sitä tulee silloin tällöin harrastettua kun on mahdollisuus. Että se nipistys iholla tekee hyvää.
12.01.2008 12:48
En millään ehtinyt ensimmäiseen äänestykseen, tässä toisen kierroksen äänet:
Rakkaudella/Tuuliturpa
Hellyydellä/^kultalintu^
Jouduin/kerbiili2
----------------------------------
Lisäänpä kuitenkin tänne loppuun ensimmäiseltä kierrokselta äänet vaikka ovatkin myöhässä:
Haave ja unikuva/Afrikasta
-jos oli paha painajainen kerbiilillä sulla oli vielä pahempi :)).
Muistoja/WeiGee
- miten koskettava tarina, *pyyhkäsee silmäkulmaansa*
Monta mainiota tarinaa jäi pois. Valinta oli vaikea.
07.01.2008 23:37
Hups, yks purkki pitää vielä hankkia. Sellanen mikä sisältää sitä e-vitamiinia :).
D-vitamiinia täytyy kaikkien jostain saada syksystä kevääseen. Jos ei käytä maitotuotteita, joihin D-vitamiinia on lisätty, pitää se popsia pillereinä. Lisääppä sinäkin se vitamiiniannokseesi :).
05.01.2008 00:05
Teemu otti ja meni sitten eksymään tuolla polttarireissulla. Hurjanhauska seikkailu teillä tuntuu ainakin olleen ;).
Hyvää yötä sinnepäin. Minä surffailen digikamerasivuilla. Sellasen ajattelin ostaa. Mitään noista oikein ymmärrä. Niin monta samantapaista kameraa mutta eri merkkisiä.
Aivan toivotonta hommaa valita joku :(.
04.01.2008 23:57
olikos teillä yhteiset polttarit Teemunan kanssa? ;).
Pirpa-Zirpan sulholle on käyny vähän kehnosti kun on jääny kuulema jumiin jonnekin. Luin tuolta jostain.
Uuden vuoden arkeen paluu oli niin maan pinnalle paluuta kuin vain olla voi. Onneksi oli lyhyt työviikko.
Uuden vuoden lupauksia ei tullu tehtyä joten ei tule rikottua niitäkään :).
Entäpä itse? Mitä olet luvannut?
04.01.2008 22:33
uudenvuoden arpajaisvoitosta ;). Jos jotain joudun joskus sulle arpomaan muistan tämän. Teen vastapalveluksen ;).
04.01.2008 21:59
missäs se sulho on näin pitkään uutta vuotta juhlinut?
Morjens norMix :). Hyvää uuden vuoden alkua.
04.01.2008 21:55
Oli niin täysiä työpäiviä että välillä olisin ne vaihtanut siihen jouluhässäkkään.
Kuule, kyllä vähän haikeana muistelen näitä pyhäviikkoja. No, kaipa tähän arkeenkin tottuu.
Millos noi jouluvalot pitää ottaa pois? Minä niin tykkään niistä. Niistä tulee kiva tunnelmavalaistus.
04.01.2008 21:27
vai on pojjaat on lähteny stripparia ihailemaan. Missäs loppuporukka polttariseurueesta. Ai nii tietysti ensimmäiset ehtineet jo sisälle asti. :)
04.01.2008 21:09
Mulla on juuri tuo tapa, siis pistellä erilaisia vitamiineja poskeeni.
Pöydältä löytyy B-vitamiinit joita ilman en voi olla, D-vitamiini joita aina nappailen
syyskuusta-huhtikuuhun, sinkki, omega-3, tyrnimarjajauhe jne.
Voihan se olla että tuo maksa possahtaa ennenkuin ehdin kaikki purkit tyhjentää. :)
04.01.2008 20:57
Sielläkö sinä vielä odotat lähtöä. Huh, vai taas löytynyt vikaa. Onneksi löytyi :). Lohduttaudu vaikka niin että korjatkoon vaikka kaks päivää kunhan laskutelineet on varmasti kunnossa :).
Kaikesta huolimatta Hyvää Uutta Vuotta ja hyvää matkaa.
Vietä kiva loma. :)
01.01.2008 17:20
kisumirri reagoi noihin paukkuihin?
Tyttären mopsikoira säikähti muutamia vuosia sitten rakettia kun vein sen ulos puoli kahden maissa yöllä. Ajattelin että raketit on jo siihen mennessä paukuteltu. Ykskaks lähellä pamahti ja raketti sinkosi taivaalle. Sen jälkeen moppeli aina kun paukuttelu uuden vuoden yönä kun alkaa katselee pelokkaana kattolappua että mahtaako sekin räjähtää.
01.01.2008 11:50
vaikka ilotulitteiden myynti kiellettäisiin.
Joka vuosi sattuu onnettomuuksia ja nekin lapsille ja nuorille. Silmätapaturmat ja vaatteiden syttyminen yleisempinä.
Viimeyönäkin sattunut noita onnettomuuksia.
Olinko uutisista ohimennen kuulevinani että jossain pohjoismaassa ilotulitteet on kielletty. En nyt ihan varma ole.
Lienee ajankysymys että meilläkin ne tullaan kieltämään.
01.01.2008 11:35
Se on sitten ZirpaNa ja vuoden ensimmäisen avaus polkaistu käyntiin. :)
Hyvin tämä uusikin nikki sua pukee.
Sitä kirjoitusintoa myös sinulle.
01.01.2008 00:58
Kiitos toivotuksesta.
Samoin sinulle Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2008.
01.01.2008 00:43
23 / 93