Lörpötin lärpätin

Nittaminax

Voi hitsi että ottaa pannun nää julkisissa busseissa esimerkiksi kulkevat naisimmeiset. Eräänkin kerran jouduin kuuntelemaan puolisen tuntia yhden eläinaktivistin juttuja joka soitteli jokaiselle tutulleen ja kertoi samat asiat jokaiselle.

Mutta totaalisesti meinasin suuttua kun hammaslääkäristä soitettiin ja tyrkytettiin aikaa, vaikka sanoin että olen bussissa ja voisitko soittaa myöhemmin, niin ei sitten millään meinannut lopettaa. Kohta en anna kenellekkään numeroani, lähettäköön kirjeen jos haluavat yhteyttä.

22

1348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ak:n lapio

Oli rupi. Ja kassalla joku ämmi höpötti vaivasenluustaan. Että sapetti. En taida enää ostaa porkkanoita osuuskaupasta.

• Pääset huomattavasti helpommalla. Osta porkkanasi lähikaupasta, niis ei ole rupeja ja jos on, syötä naapurin rotalle ne.

• Ak:n lapio
        Nittaminax kirjoitti:

Pääset huomattavasti helpommalla. Osta porkkanasi lähikaupasta, niis ei ole rupeja ja jos on, syötä naapurin rotalle ne.

Lähinpään on matkaa toistakymmentä kilsaa. Utelin naapurilta, jokso söisi rupeja, muta ei pitänyt asiasta eikä antamastasi rotta-nimikkeestä.

• Ak:n lapio kirjoitti:

Lähinpään on matkaa toistakymmentä kilsaa. Utelin naapurilta, jokso söisi rupeja, muta ei pitänyt asiasta eikä antamastasi rotta-nimikkeestä.

Sullahan lyhyt matka lähimpään Siwaan. Mitä sä naapureiltas meet kyselemään rupisista asioista, se mitään tiedä. Rotat on rottia eikä niitä pidä sekoittaa naapuriin.

• yleensä

sun alotuksistas tulee jotenkin mieleen
      Mika Kaurismäen elokuvat. Niissä on aina
      asian niin hemmetin huonosti kun olla vaan voi.
      (Just toi tilannekuva kun päähenkilö istuu kärsivän näkösenä linjurissa ja joku paasaa
      omiaan isoon ääneen) :D

• mielenkiintoinen tulkinta, mutta oikestaan olen kiitoksen velkaa sinulle jos noinkin korkealle noteeraat aloitukseni. No leikki leikkinä...

• ottaa tosiaan korvaan

ne suureenääneen kailottavat kännynkäyttäjät !! vois ainakin vähän pienemmällä volyymilla puhella , eikä ihan yksityiskohtia rakkauselämästä tai riitelystä toitottaa.

• Ei minuakaan kiinnosta kotimatkalla kuulla kenenkään "rakkaus" taikka muutakaan tarinaa ja varsinkaan moneen kertaan kerrottuna.

• norMix evk
      • Saipahan ainakin hymyillä ja rattoisasti meni aika lueskellessa.

• että kovaääninen kännykkään puhuminen bussissa tai junassa häiritsee. Itse menen junassa vaunuvälikköön puhumaan jos on pakko vastata. Bussissa kuiskin hiljaa puhelimeen tai en vastaa ollenkaan. Kaupan kassalla en koskaan vastaa puhelimeen.

• Kun vielä sattuu olemaan aika kova ja selkeä ääni, niin en senkään vertaa halua selitellä julkisissa mitään vastapuolelle joka soittelee. Tämä hammaslekurin ajanvarauksen hoitaja ei sitten millään tajunut etten keskustele bussissa, vaan rupesi utelemaan, että milloin olen kotona ja voinko sitten soitella takas ja milloin. Loppujen lopuksi hän sitten päätti kuitenkin soittaa minulle myöhemmin. Argggg...

• ei haittais kenenkään puhelut,ku siinähän menis aika mukavasti niitä kuunnellessa..:)

• pidän hiljaisuudesta ja omiin ajatuksiin vaipumisesta. Olen lapsesta saakka mennyt johonkin ihmeen "transsiin" autoissa ja minua häiritsee kovaääninen yksinpuhelija niissä. Eikä mua kiinnosta jonkun tuntemattoman asiat. Sekään ei häiritse jos on iso lössi nuoria, koska se ääni menee sellaiseksi sekamelskaksi ettei siitä mitään selvää saa, mutta joku yksin puhelija puhelimessa....

• Nittaminax kirjoitti:

pidän hiljaisuudesta ja omiin ajatuksiin vaipumisesta. Olen lapsesta saakka mennyt johonkin ihmeen "transsiin" autoissa ja minua häiritsee kovaääninen yksinpuhelija niissä. Eikä mua kiinnosta jonkun tuntemattoman asiat. Sekään ei häiritse jos on iso lössi nuoria, koska se ääni menee sellaiseksi sekamelskaksi ettei siitä mitään selvää saa, mutta joku yksin puhelija puhelimessa....

riippuu asiasta,mitä se toinen sinne kännyyn juttelee..Jos mölisee isolla äänellä,niin pakostihan siinä sitä joutuu kuuntelemaan..

Tänään muutes oli lähellä,ettei ukko kuristanu meidän eellä ajavaa naiskuskia...Se rupes siinä tienristeyksessä jarruttelemaan kenguruhypyillä,että meinattiin ajaa sen perään..Sit se nainen jämähti siihen vaa seisomaan ja ukko joutu kiertää sen ohi...Huomattiin siinä ohi mentäessä,et tää akka puhu puhelimessa!!Ihanku se olis kokonaa unohtanu,et liikenteessä on muitaki ku se..:/

• mii-su kirjoitti:

riippuu asiasta,mitä se toinen sinne kännyyn juttelee..Jos mölisee isolla äänellä,niin pakostihan siinä sitä joutuu kuuntelemaan..

Tänään muutes oli lähellä,ettei ukko kuristanu meidän eellä ajavaa naiskuskia...Se rupes siinä tienristeyksessä jarruttelemaan kenguruhypyillä,että meinattiin ajaa sen perään..Sit se nainen jämähti siihen vaa seisomaan ja ukko joutu kiertää sen ohi...Huomattiin siinä ohi mentäessä,et tää akka puhu puhelimessa!!Ihanku se olis kokonaa unohtanu,et liikenteessä on muitaki ku se..:/

Yleensähän naiset voivat tehdä vaikka kolmea asiaa samaan aikaan ja kaikki menee just eikä melkein. :)

• Nittaminax kirjoitti:

Yleensähän naiset voivat tehdä vaikka kolmea asiaa samaan aikaan ja kaikki menee just eikä melkein. :)

vaan joskus väärässä paikassa..Oltiin sentäs aika vilkasliikenteisessä paikassa..:)

• kuitenkin

kismittää se kun ei kuule sen toisen vastauksia ja sanomisia, kärryillä pysyminen hankalaa ?

• naurattamaan. Kun katsos tää yksi ei edes antanut suun vuoroa kelleen soitetulle. Mulle tuli mieleen että antoiko se sellaisen kuvan meille matkustajille , että siellä oli joku toisessa päässä vaikka ei ehkä ollutkaan.

• jane.london
        Nittaminax kirjoitti:

naurattamaan. Kun katsos tää yksi ei edes antanut suun vuoroa kelleen soitetulle. Mulle tuli mieleen että antoiko se sellaisen kuvan meille matkustajille , että siellä oli joku toisessa päässä vaikka ei ehkä ollutkaan.

vuosi...öh vuosikymmenten takaa.
        Töihin olin menossa bussilla keskustaan.
        Ei ollut kännyjä silloin!

Istuin siinä keskiosan ensimmäisellä penkillä vieressäni vanhempi rouva:)

Nuori kaveri pisti kohtalaista yksinpuhelua(kaveri oli)kokoajan ja siivitti juttuansa sanoilla vi..u,saa...na jne.
        Koko tarina oli siis sitä itseään ja kaikkihan sen kuuli.

Vieressäni istunut nainen alkoi kuin hidastetusa filmissä kääntymään mua kohden ja arvasinhan,että moraalinen sielunelämä alkoi tulla vastaan.
        Siinä vaiheessa kun kääntyminen alkoi mä repesin ihan en totaalisesti,mutta kumminkin.
        Se nainen antoi mulle mahikset nauraa suureen äänen ja sittenhän me taivasteltiin yhdessä ja loppupeleissä nuorison mahdottomuutta:)

• OlenkoOuto

ärsyttää muiden puhelimessa puhumiset tai keskenään lörpöttelyt.

Myötähäpeää tunnen heitä kohtaan, jotka eivät osaa sulkea tai laittaa puhelintaan äänettömälle esim. teatterissa, konserteissa, kirkoissa, juhlissa yms paikoissa, joissa sen soiminen ei ole lainkaan soveliasta.

• miten joitakuita ihmisiä ärsyttää niin moni asia kanssakulkijoissa. Eihän sillä ärsyyntymisellä saa kuin vatsahaavan, eikä kanssakulkija edes tiedä aiheuttaneensa sitä :))

Jos on herkästi ärsyyntyvää tyyppiä, niin avuksi voisi ottaa vaikka kuulokkeilla toimivan radion tms soittimen jonka virittää korviinsa bussimatkan ajaksi.

Minuakaan ei häiritse ihmisten lörpöttelyt.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4240
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1558
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1480
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1443
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1342
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1259
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1177
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1170
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1077
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1028
    Aihe