Mun oli pakko kayda sanomassa teille, etta nain unta lifestylelaisista viime yona :=))
Lentokone tipahti mereen, ja oltiin pelastuslautalla.
Muistan seuraavat henkilot, jotka olivat kanssani lautalla:
Satutatix, Nittamix, Taikis, Judge, Waffen, NorMix, Teemuna, Kahjovaakutin, Pirpana.
Muiden ulkonakoa en muista, kuin Taikiksen. Hanella oli keskiruskeet hiukset, ja rillit paassa. Jakkupuku paalla :=))
Unessa ei kaynyt ilmi, pelastuttiinko.
On se vaan hyva, kun saa olla teista jonkun aikaa erossa, mutta valiin pitaa kayda moikkaamassa :=))
Mulla on jalat rakoilla eilisesta retkesta. 12 kilsan lenkki vuoristossa, jossa jyrkkaa nousua ja laskua.
Tanaan on lepopaiva. Reissun eka punkkupullon ajattelin tanaan korkata.
Lamminta on ollut. 20-26 asteen valilla. Sopiva lampo valkoihoiselle :=))
Mutta taytyy lopetella, etta ehtii lukee sahkopostit. Maksaa 1,50 euroo tunti taa netissa oleminen.
Hyvaa viikonloppua sinne tundralle, ja koittakaa tareta :=)))
Hola desde puerto de la cruz
8
885
Vastaukset
- mikhaildenisov
en Tenerife??Hola amiga.!!Mille besos!
- mikhaildenisov
tai tuun sinne kummittelemaan,Puerto de la Crus on mulle tuttu paikka!!
- Ben_Sjatkel
Onko siellä tiloja liukaskenkäiselle tanssijalle? Pitäisi lähteä tässä johonkinsuuntaan eli till ett varmare land!
Bengt - Ak:n lapio
Ja josko eka butelus on vastas corggaus, nin taidaa olla hönky bäälläns. Lääbälläns cateudest.
saattaisin olla lentokoneessa, en IKINÄ muutoin sellaiseen rakkineeseen astu.:)
Iloista lomanjatkoa *kateudesta vihreenä*- Teemuna evk
Kiitos meidän 'urhojen' jotka urheasti pelastivat porukan saarelle.
- norMix evk
tundran tyttö on sentään lopulta päässyt hajoilevilla koneilla etelään. Ei ihme, että alat jo pelastuslautoista unta nähdä. Aika sopivassa suhteessa 4/6 oli sentään miehiä/naisia lautalla;-))
Eikun loman jatkot. Elähän ittees sitten ihan mustaksi polta ja maksaasi äärimmilleen rasita! Vai painajaiset sua piristi loman alkajaisiksi ;).
Kun lähtö oli sellanen kuin oli varmasti se tuli jollain muotoa uniinkin.
Nautihan siellä lomastasi täysin rinnoin :).
Kateellisena täällä valitan kun ei voi nauttia mistään. Ei talvesta eikä kesästä. Harmaudessa rämmitään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824240
- 331548
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401480Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211443Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171342- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301170- 121077
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441028