Ei voi muuta sanoa kuin,että tervetuloa arkipäiväinen arki:)
Ihana Arki
15
918
Vastaukset
arki jo maanantaina, kun töitäkin on vain kolmena päivänä viikossa. Eilinen toki oli vapaata. :)
- jane.london
mun mielestä juuri ne päivät,jolloin muutkin kuin minä,siis perhepiirissä,astuvat ulos ovesta ja starttaavat päivänsä velvollisuudesta.
Takapallikollia ei voi laskea tähän mukaan,se tekee sen ilman velvollisuuttakin;D
- jane.london
ja laittoi askareet ja ajattelut oikeille paikoilleen,väsymys on kohdillaan ja pikkuaskareet olan yli paiskottu,jotakin myös vastaanotettu:)
Nati,nati guut nati... tuo lorvailu on mukavaa,mut kyllä pitemmän päälle tämmönen arki on sittenkin mukavampi.Ei tuu nukuttua puoleen päivään..:)
- jane.london
meidät kätevästi kurissa;D
Oikeastaan mun pitäis hiukka hävetä..täytyy tunnustaa,että usein toisten arki on mulle täysvapaata ja saan lorvailla ilman selityksiä puoleen päivään;)
Hihhii.. jane.london kirjoitti:
meidät kätevästi kurissa;D
Oikeastaan mun pitäis hiukka hävetä..täytyy tunnustaa,että usein toisten arki on mulle täysvapaata ja saan lorvailla ilman selityksiä puoleen päivään;)
Hihhii..ihme,että hehkutit tuota arkea..:D
- jane.london
mii-su kirjoitti:
ihme,että hehkutit tuota arkea..:D
niinpä ja ihan hiukan vain häpee.
Härkäviikot :)
Kyllä on ollut niin resuisia työviikkoja, että aina pitänyt aamulla tarkistaa viikonpäivä. Sisäinen kello on jo ihan pihalla.- jane.london
sä tiesit tarkoitukseni.
Mylvii jo sieraimet neliönä:)
Oli niin täysiä työpäiviä että välillä olisin ne vaihtanut siihen jouluhässäkkään.
Kuule, kyllä vähän haikeana muistelen näitä pyhäviikkoja. No, kaipa tähän arkeenkin tottuu.
Millos noi jouluvalot pitää ottaa pois? Minä niin tykkään niistä. Niistä tulee kiva tunnelmavalaistus.- jane.london
kannattaa ottaa pois vasta kevätauringon aikaan.
Mulla on sellaiset valot,jotka eivät ole niin jouluisia,etteikö kehtais kevääseen saakka:)
Arki tekee juhlan. jane.london kirjoitti:
kannattaa ottaa pois vasta kevätauringon aikaan.
Mulla on sellaiset valot,jotka eivät ole niin jouluisia,etteikö kehtais kevääseen saakka:)
Arki tekee juhlan.mulla loistaa vielä jouluvalot. Saattaapi alkaa kulkijoita kohta häiritsemään :). Pitänee käydä nyhtämässä johto pistokkeesta. Korjaan valot sitten laatikkoon kun saan aikaiseksi.
Sisältä olen valot jo korjannut pois. Pitäis keksiä jotain muuta tilalle.- jane.london
Mariet kirjoitti:
mulla loistaa vielä jouluvalot. Saattaapi alkaa kulkijoita kohta häiritsemään :). Pitänee käydä nyhtämässä johto pistokkeesta. Korjaan valot sitten laatikkoon kun saan aikaiseksi.
Sisältä olen valot jo korjannut pois. Pitäis keksiä jotain muuta tilalle.että valojen pois otto latistaa tunnelmaa..
Harmaus hiipii ikkunoiden takaa sisätiloihin ja värejä ei enää erota toisistaan.
Osta sellaisia valoja mitkä eivät liity joulun tunnelmaan...halogeenilamppu partsille;D
Oikeasti vaihtoehtoja on.
Mitäs jos laittaisit isoon lasipurkkiin ne valot sinne sikinsokin ja rautalankavirityksellä johonkin koukkuun roikkumaan?
Muovisen havuköynnöksen voit pakata joululaatikkoon ens joulua odottamaan:) jane.london kirjoitti:
että valojen pois otto latistaa tunnelmaa..
Harmaus hiipii ikkunoiden takaa sisätiloihin ja värejä ei enää erota toisistaan.
Osta sellaisia valoja mitkä eivät liity joulun tunnelmaan...halogeenilamppu partsille;D
Oikeasti vaihtoehtoja on.
Mitäs jos laittaisit isoon lasipurkkiin ne valot sinne sikinsokin ja rautalankavirityksellä johonkin koukkuun roikkumaan?
Muovisen havuköynnöksen voit pakata joululaatikkoon ens joulua odottamaan:)Kiitos ideoistasi. Enpä olis halogeenilamppua partsille keksinyt laittaa. Sisälle voisin johonkin lasimaljakkoon lamput sitten kasata.
Mistäs tiesit että mun partsilla on havuköynnös? Ootkos käyny kurkkimassa :)?- jane.london
Mariet kirjoitti:
Kiitos ideoistasi. Enpä olis halogeenilamppua partsille keksinyt laittaa. Sisälle voisin johonkin lasimaljakkoon lamput sitten kasata.
Mistäs tiesit että mun partsilla on havuköynnös? Ootkos käyny kurkkimassa :)?mut purkkiin.
Havuja nieleskelen:/
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824240
- 331548
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401480Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211443Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171342- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301170- 121077
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441028