Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
woodys
profiilit
woodys
woodys
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina kun olen kaatanut uuden naisen,niin tapanani on laukaista neito kunnolla:siis antta kielellä ja aisalla sellaiset fibat että akka alkaa pierrä ja itkeä...
29.09.2007 16:00
Asiaahan noissa viesteissä on "puhuttu",tuskin aivan turhasta velloo tuo keskustelu ns pakkoruotsista.Mitä tulee tuohon juttuun että #jättivät kielensä kotiin#viittaa siihen että olivat alakynnessä.Omalla työpaikallani on paljon noita ruotsin kielisiä eivätkä he ainakaan kätke kynttiläänsä vakan alle,ollaan niiin swedua niin swedu että-jävla.Tuskin tässä ketään vihata tarvii mutta kyllähän se Teidänkin viestissä tuo parempi kansa vilahti niin että turha leikkiä pyhimystä.Yleensäkin te forssalaiset olette kummaa sakkia:ensin leikitään niin hyvää ja suvaisevaista ihmistä ja lopuksi kruunataan sitten itsensä kusipään kruunulla.
02.09.2007 19:20
Yeap,kuten eräs "hiluhilma"alle kirjoittaneelle totesi:onneksi sulla on tuollainen kunnon hevoskulli,suurin osa miehistä voi vain käyttää pippeliaan pissaamiseen-tikkukyrvät...
25.08.2007 01:51
Sitä "ilmaista toosaa"ei olekkaan...
19.07.2007 11:50
No tuota ei voi käyttää muuhun kuin kusemiseen.
Kunnot naurut sillä tietysti saa ja miksei aplooditkin jos kehtaa esittää "vaatimattomuutensa"...
25.06.2007 05:05
Onhan se hieno esitellä tuollaista +20 cm jöllikkää jossa suonet pullistelee ja joka herättää naisissa pelon sekaista kunnioitusta.
24.11.2006 20:20
Todella tahditonta ja karkeaa käytöstä,kyllähä tuon kaliiberin kalulla pärjää varmasti.En tiedä sitten onhan tässä itsekin tullut arvostelleeksi naisten koko rinnat,tussut jne joka voi olla yhtä lailla naista syvästi loukkaavaa.No eihän se koko kuiten VOI TÄRKEINTÄ olla.
21.02.2006 08:06
Kunnon vitun näköinen-lurps....
06.02.2006 22:30
Niin itse olen ymmärtänyt että ei sinua kukaan ole kieltänyt merelle lähtemästä,asenne tuntuu olevan vaan sen veran ylimielinen että veikkaan probleemia.Mikähän jobi sinulla on nyt? ja jos kovin snobina heittäytyy kehiin voi olla vaikeuksia edessä,täällä merellä on vielä aika paljon ns vanhan liiton miehiä joilta ylimielisen pojun on vaikea saada neuvoa/opastusta.
Good luck "sucker"
05.02.2006 20:51
tuuninki on poikaaa...
11.12.2005 15:35
Että osa viesteistä on ns tikkukyrpien lähettämiä päiväunien uudelleen kelausta tällä foorumilla.
Itselläni on tuo mainitsemasi 20cm,mutta tosin vain erektiossa-paksuudet jätän tällä kertaa arvon feministien arvuuteltavaksi.
05.10.2005 15:27
Oijoi noita tikkukyrpiä,käyttäkää nyhveröt niitä nappuloita kusemiseen vaan ja jättäkää se naisen astuttaminen Miehille.
Sillokun allekirjoittanut on naisaen laukassa se rupiaa itkemään ja pieremään-siitä tietää että tyttö on saanut kunnon hevosenpeliä-heh sano.
13.07.2005 17:14
tralalaa
12.06.2005 16:07
Hmm harmillinen juttu,itse nuorena poikana kun ei ollut nähnyt sexfilmejä eikä silloin 70 luvun suomalaisissa miestenlehdissä juuri erektiokuvia näytetty,en tiennyt millaisen lahjan olin saanut.
Ensinmäisten sexkokemusten jälkeen sana levisi työpaikalla(autolautta)naisten keskuudessa ja aloin ounastella kuuluvani "suursukuun",eräs ruåtsalaistyttö sitten antoi nimen "hästkuk" ja sillä on pärjätty.
Työläisperheen taustat oli oma "traumani" koska ylellisyyttä ei juuri ollut mutta tänä päivä ymmärrän tuo´n loton potin potkaisseen ihan mukavasti-eikä munille.
Suomea on kierretty ristiin ja rastiin ja aina ku´n työn Sir Lyonin mestariluomuksen on parkkeerannut uuden "metäsätysmaan" parkkipaikalle niin jotain "riistaa2 on yleensä kynteen jäänyt.
Miksikö käytän sanaa sex,olen konservatiivi ja terkut "sexsalmiselle"-on kamat luotu kiertämään,mies niiden mukana.
Jävla
17.05.2005 06:01
sittenhän jenkkipojat voivat ylpeillä että ovat saaneet ripustaa tekeleensä "Brittiin",en tiedä onko Detroitissa sama linja kuin harrikan fabriikissa että afrojengi duunat lätkyttimet kasaan.
Tuttu kesäinen saundi suomessa:harrikkakerhon pojat&tytöt vääntää hanaa,saatanallinen lätinä ja mitään ei tapahdu....
26.03.2005 14:08
Ymmärrän pettymyksesi,itse olen niitä onnellisia jotka on sanut lahjan.....
08.03.2005 17:18
Tietoa jos viitsisit ilmoittaa miten kävi-kiitos.
20.02.2005 18:30
Että liittyessämme EU:n voi auton tuoda vapaasti toisesta maasta,elintarvikkeiden hinnat laskee,Eu:sta tulee rahaa meille....
Taisivat ellen väärin muista tekussa jo viime vuosituhannella kertoa että ikiliikkujaa ei ole keksitty.
18.01.2005 08:49
Mielenkiintoista ajatuksen vaihtoa,itse olin noin 8 vuotias kun kuulin ekan kerran meiän kylällä 750 Norton mölyn,elettiin 60 luvun loppua ja siitä jäi ikuinen kiinnostus britti vehkeitä kohtaan.Aikanaan tuli hankittua Jagge ja silloin tunsi siirtyvänsä higher level.
Se kun saa kuulla Manxin riehunnan tai kuten kerrain eläissäni Englannissa näin lentonäytöksessä Hurricane(Merlin douple6 27litr)koneen ja kuulin sen soundin-a vot.
Kyllähän kaikissa pyörissä on sitä jotain spirittiä jopa japseissa mutta mutta,kyllä se niin on että se rauvan ääni on toista kuin muovin suhina-merry Xmas.
09.12.2004 21:36
1 / 1