Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stu75
profiilit
stu75
stu75
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
312
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
asian oikea laita on sinunkin luettavissasi hiukan alempaa. Ja lienee nyt jokaiselle selvä :)
19.10.2007 12:17
uman laittama?
Mielestäni täältä on poistunut liki kaikki youtube-linkit, paitsi mun aamulla aloittama ketju. Senkus haihtuu sekin...
Jollain vissiin palaa hihat asian suhteen ja sefuhan kertoi poistaneensa ne ja varmistavansa asian ylläpidolta. Että siks vissiin on poistunut.
19.10.2007 12:12
enkä varsinkaan päätä mitä täältä poistetaan. Aiemmat mun näkemät linkit on olleet ihan asiallisia. Olen tainnut kerran itse pyytää jotain mielestäni älytöntä (lue: tosi asiatonta) poistettavaksi joskus vuonna keppi ja hevonen.
Jos on poistettu tai poistetaan nämäkin, ei maailmani kaadu siihen :D
19.10.2007 10:58
ei varsinaisesti kenenkään hermoille. "Jos ei mun, niin ei sitten muittenkaan-syytä" veikkaisin. No hauskaa oli täälläkin koko ehtoo :)
Täällä on ilma jäätävän hyinen tai ainakin siltä tuntuu muutaman lämpimän päivän jkn.
19.10.2007 10:43
ja kattia kanssa! Samoja koiria, samoja linjoja löytyy ihan joka puolelta Eurooppaa.
Omastasi tiedät kovin vähän, tuntuu että koko rodusta tietosi ovat aika vajavaiset. Näin ainakin päättelin äkkiseltään luettuani ketjua.
Jos ihannoit dobberia rotuna, kuten esim. minä, niin miksi hitossa pitäisi tuottaa paperittomia sekarotuisia palveluskoiran alkuja, kun harrastusmahiksetkin sellaisen kanssa on olemattomat.
Ja kyllä, pääsääntöisesti dobberi tarvitsee virikkeitä ja se rakastaa työntekoa, sohvaperunaksi käy harva sesse.
Aikaisemmin joku jo mainitsikin, että rodun harrastajat tuskin ainakaan sellaista pentua hakevat. Et kai tahdo itsekään penneleiden päätyvän minne vaan...pentuja tulee usein paljon ja ei niitä helppo itselläkään ole pitää. Kodinvaihtajiakin on surullisen paljon :(
Harkitsethan asiaa uudelleen. Suomessa on PALJON HYVIÄ ja MOTIVOITUNEITA kasvattajia, jotka tuntevat rodun, sen terveydelliset rasitteet ja osaavat neuvoa ja olla tukena myös pennun uusien omistajien kanssa, usein läpi koiran elämän.
Ja loppuun vielä, että sekarotuisia koiria vastaan ei ole mitään, itselläkin vahinkopentueen koira dobsun kaverina, mutta tahallisessa sekarotuisten "rotukoirien" omajalostuksessa en näe järkeä...en tipan hiukkaa.
18.10.2007 22:05
on, ettei mistään.
Ainakaan rodulle se ei tuo mitään ja ihmettelen miksi eläinlääkäri suosittelee pentujen teettämistä.
Oliko sillä lekurilla joku perustelu asialle? Mielenkiinnosta vaan kyselen. Kuvaamiasi piirteitä löytyy ihan varmasti rekatuiltakin dobbereilta.
18.10.2007 14:45
ainakin paljon jouluisia askartelu juttuja:
http://www.metsavastaa.net/index.cfm?docID=8535
16.10.2007 17:49
onkin jo käyneet katsomassa Risto räppääjän. Kiva oli ollut kuulemma. Jotenkin helpommin tulee vaan mentyä lasten kanssa leffaan :).
16.10.2007 17:15
hääätäminen on kuulemma hyvin, hyvin hankalaa...
http://www.evira.fi/portal/fi/el__intauti-_ja_elintarviketutkimus/ajankohtaista/?id=730
16.10.2007 17:02
tai ainakin pitäisi sitten tuntea ja tiedostaa mahdolliset ongelmat siinä samassa. Mahtaakohan asia olla ihan tuttu kaikille eläinlääkäreillekään edes, ainakin olisi hyvä mainita mistä oloista ja maasta koira edes on kotoisin.
Näinhän sitä oppii kokoajan uusia juttua vanhakin :)
16.10.2007 16:55
mutta tekeekö se, että olet nähnyt suden "livenä", sinustakaan sen kummoisempaa asiantuntijaa asiassa? Miten siihen voi perustaa ajatuksen toisten pilvilinnoissa elämisestä??? Tuskin täällä kaikki kaikkia tuntee, joten mielestäni paha mennä vannomaan miten asian laita kunkin kohdalla on.
16.10.2007 16:52
hauska. Pitäisköhän yllättää toi meidänkin ukko vaikka isänpäivänä ja viedä se johonkin tuon tapaiseen???
Kesäteatteriin sen saakin jo ihan helposti, Samppalinnassa on aina ollut ihan huikeen hyvät esitykset :)
16.10.2007 16:44
sisälsivät paljon painavaa asiaa. Noi ekan linkin jutut oli pääosin ihan uusia mulle.
Madot...yök...mulla on selkeesti KAMMO kaikkia luikeroita kohtaan...
16.10.2007 16:40
harrastus.
Sujuvasti sumplien lähes kaikki aika menee perheen, työn ja kavereiden kanssa. Koirat on enemmän ja vähemmän kaikessa mukana. Tarkkaa tuntimäärää en osaa sanoa, treenaamiseenkin kun menee aikaa vaihtelevasti, ilmoista ja treeneistä ym. riippuen.
12.10.2007 08:40
vaan uudesta tulokkaasta! Noissa "ruttunaamoissa" on jotain mega hellyttävää :)
Hyvin näyttää pojat tulevan toimeen.
18.09.2007 14:06
ihan varmasti, siitä pitää alati kiihtyvä teollisuus ja tutkimustyö alalla kuin alalla huolen!
http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=917
26.06.2007 11:45
että tuo pikkulapsi on Suomalaisen turkistarhaajan tuottamissa pukineissa? :)
Epäilen kyllä kovin paljon asiaa.
26.06.2007 11:38
lämpimästi pukeutuminen ei tänä päivänä ole ongelma turkittomanakaan ;)
Ammoisina aikoina oli toisin, mutta tarviteeko joku oikeasti turkkia nykypäivänä? Ei, sama kuin menisi kauppaan oravannahat lompakossa :)
26.06.2007 11:30
jos sopii :)
Näitä ketjuja lukiessa lukiessa tulee väistämättä fiilis, että monikaan ei lainkaan itse huomaa syyllistyvänsä samaan loan heittoon ja pahasti yleistäen, kuin mistä itse paatoksella paasaa :)
En viitsi sen kummemmin sitä tänne eritellä, mutta olisi helpompaa, jos jokainen voisi tahoillaan tehdä sitä minkä kokee itselle tärkeäksi.
Ja omaa kantaa sopii toki puolustaa henkeen ja vereen, mutta ainakin omalla kohdalla keskusteluinto lopahtaa siihen, kun aletaan täysin erilaisia asioita sotkemaan keskenään ja ykskantaan todetaan, että kaikki muu onkin "jeesustelua" tms.
Itselleni monet asiat ovat päivän polttavia ja omalta osaltani olen monessa mukana. Vanhusten hoito on yksi niistä(alalle kovasti haluamassa), paikallinen eläinsuojelutyön tukeminen toinen, lapset ja heidän hyvinvointinsa on tällä hetkellä ihan ykkösjuttu jne...
Ei se ole pahasta, jos kaikilla ei ole samat päämäärät ja tavoitteet elämässä, kuin minulla.
En usko kenenkään olevan sen takia minua huonompi taikka parempi ja mielipiteen suon ihan jokaiselle vaikka ei sitten muuten ajatukset yksiin kävisikään :)
26.06.2007 11:16
hiukan nyt menee yleistämisen puolelle mun mielestäni. Ei pahalla, mutta meitä "eläintenystäviäkin" löytyy ihan joka lähtöön ;).
26.06.2007 01:06
7 / 16