piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Suomalaisia viedään itään - vankeuden maahan
Suomalaisia viedään itään –vankeuden maahan Jumalan palvelijan sanoma Herralta v. 1978 Oi sinä pieni Suomen kansa, kat12107Neuvostoliitto tulee takaisin
Terry Bennettin kesäkuussa 2011 saama profetia Neuvostoliiton takaisintulosta Enkeli osoitti sormellaan Venäjää ja juli1107Juha Saaren näky sodasta
Juha Saaren näky sodasta Olin 22.11.2014 näyssä Suomessa kotipaikalla, tulin sisälle, meitä sisaruksia oli muutamia tal3106Suomen tie
Suomen tie Suomen tie on ollut menneinä historian vuosisatoina varsin vaihtelevaa ja monien sotien ja kamppailujen sävy2105Nimimerkin "Apila" saama sanoma
Nimimerkin "Apila" saama sanoma Vähän aikaa sitten minulle tuli tällainen sana, jossa oli muutakin. Kuitenkin siinä näy7104Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista
Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista Thomas Horn näki näyn, että taivaalta tulee putoamaan suuri asteroi2104Jouko Pihon haastattelu Venäjän REN TV:ssä
Haastatteluni Venäjän REN TV:ssä Roman-niminen venäläinen toimittaja otti minuun yhteyttä 6.3.2018 luettuaan englannink0103Tuomas Enbuske haastattelee Jouko Pihoa Hullun paperit -podcastissa
Tuomas Enbuske haastattelee Jouko Pihoa Hullun paperit -podcastissa. https://www.supla.fi/kirja/tuomas-enbuske-enbusken0103Michael Baconin uni
Michael Baconin uni 29.9.2014 Tuleva sota ja kaiken romahtaminen Välitän tiedoksi amerikkalaisen Michael Baconin 29.9.6103Fidesz-puolue - Unkarin pelastus vai turmio?
Olen viime aikoina tutkinut unkarilaisen Fidesz-puolueen ohjelmaa ja historiaa sen takia, että Fidesz puhuu monia minua1102Uskovan veljen marraskuussa 2019 näkemä uni
Uskovan veljen marraskuussa 2019 näkemä uni Näin unessa Herran sotapäällikön, joka ohjeisti, että Suomen uskovien on ny1102Jumala on
Jumala on. Jumala ei kysy lupaa olemassaololleen luomiltaan ihmisiltä. Jumala on - halusi ihmiset sitä tai ei. Jumala20101Berlusconi - ihme vai ihmeroisto?
Yle TV1:n Ajankohtaisohjelmien Ulkolinja esitti 18.5.2011 ohjelman: Berlusconi, Italian ihme? , joka on nähtävissä 17.6.4100Jouko Piho Perttu Häkkisen radiohaastattelussa
Jouko Piho Perttu Häkkisen haastattelussa YLE Puheessa Olen tiistaina 8.12.2015 klo 13-14 haastateltavana Perttu Häkkis15100Sadun v. 2014 näkemä uni valtavasta aallosta ja talosta joka rakennettiin vasta v. 2021
Sadun v. 2014 näkemä uni valtavasta aallosta Unessa olin sisällä korkeassa hienossa kerrostalossa kotikaupunkini merenr6100Onko poliitikko kaikkitietävä?
Onko poliitikko kaikkitietävä? Sellainen vaikutelma syntyy niistä kaikista kysymyksistä, mitä poliitikoille tai esim. k398Kolme presidenttiä torjui Karjalan palautuksen mahdollisuuden
Kolme presidenttiä torjui Karjalan palautuksen mahdollisuuden Luin Karjala-lehden numerosta 42 Lasse Koskisen referaati798Sarin 2.2.2021 näkemä uni juutalaisten pakenemisesta Venäjältä Suomeen
Sarin 2.2.2021 näkemä uni juutalaisten pakenemisesta Venäjältä Suomeen Olin Lappeenrannan ev.lut. kirkossa. Kiinnitin k197Uskovan 27.4.2020 näkemä näky Suomen hallituksesta ja eduskunnasta, joita johtaa demoni
Uskovan 27.4.2020 näkemä näky Suomen hallituksesta ja eduskunnasta, joita johtaa demoninen kapellimestari Olin alkuviik596Kvanttihypyn vuosi
Kvanttihypyn vuosi Julkaisin 11.2.2014 sivuillani (www.jouko-piho.fi Profetioita 4) seuraavan sanoman. Kun Jane Hamon1396