Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Suomalaisia viedään itään - vankeuden maahan

Suomalaisia viedään itään –vankeuden maahan Jumalan palvelijan sanoma Herralta v. 1978 Oi sinä pieni Suomen kansa, kat
    Profetiat
    12
    107
  2. Neuvostoliitto tulee takaisin

Terry Bennettin kesäkuussa 2011 saama profetia Neuvostoliiton takaisintulosta Enkeli osoitti sormellaan Venäjää ja juli
    Profetiat
    1
    107
  3. Juha Saaren näky sodasta

Juha Saaren näky sodasta Olin 22.11.2014 näyssä Suomessa kotipaikalla, tulin sisälle, meitä sisaruksia oli muutamia tal
    Profetiat
    3
    106
  4. Suomen tie

Suomen tie Suomen tie on ollut menneinä historian vuosisatoina varsin vaihtelevaa ja monien sotien ja kamppailujen sävy
    Profetiat
    2
    105
  5. Nimimerkin "Apila" saama sanoma

Nimimerkin "Apila" saama sanoma Vähän aikaa sitten minulle tuli tällainen sana, jossa oli muutakin. Kuitenkin siinä näy
    Profetiat
    7
    104
  6. Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista

Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista Thomas Horn näki näyn, että taivaalta tulee putoamaan suuri asteroi
    Profetiat
    2
    104
  7. Jouko Pihon haastattelu Venäjän REN TV:ssä

Haastatteluni Venäjän REN TV:ssä Roman-niminen venäläinen toimittaja otti minuun yhteyttä 6.3.2018 luettuaan englannink
    Profetiat
    0
    103
  8. Tuomas Enbuske haastattelee Jouko Pihoa Hullun paperit -podcastissa

Tuomas Enbuske haastattelee Jouko Pihoa Hullun paperit -podcastissa. https://www.supla.fi/kirja/tuomas-enbuske-enbusken
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    103
  9. Michael Baconin uni

Michael Baconin uni 29.9.2014 Tuleva sota ja kaiken romahtaminen Välitän tiedoksi amerikkalaisen Michael Baconin 29.9.
    Profetiat
    6
    103
  10. Fidesz-puolue - Unkarin pelastus vai turmio?

Olen viime aikoina tutkinut unkarilaisen Fidesz-puolueen ohjelmaa ja historiaa sen takia, että Fidesz puhuu monia minua
    1
    102
  11. Uskovan veljen marraskuussa 2019 näkemä uni

Uskovan veljen marraskuussa 2019 näkemä uni Näin unessa Herran sotapäällikön, joka ohjeisti, että Suomen uskovien on ny
    Profetiat
    1
    102
  12. Jumala on

Jumala on. Jumala ei kysy lupaa olemassaololleen luomiltaan ihmisiltä. Jumala on - halusi ihmiset sitä tai ei. Jumala
    Jumala
    20
    101
  13. Berlusconi - ihme vai ihmeroisto?

Yle TV1:n Ajankohtaisohjelmien Ulkolinja esitti 18.5.2011 ohjelman: Berlusconi, Italian ihme? , joka on nähtävissä 17.6.
    4
    100
  14. Jouko Piho Perttu Häkkisen radiohaastattelussa

Jouko Piho Perttu Häkkisen haastattelussa YLE Puheessa Olen tiistaina 8.12.2015 klo 13-14 haastateltavana Perttu Häkkis
    Profetiat
    15
    100
  15. Sadun v. 2014 näkemä uni valtavasta aallosta ja talosta joka rakennettiin vasta v. 2021

Sadun v. 2014 näkemä uni valtavasta aallosta Unessa olin sisällä korkeassa hienossa kerrostalossa kotikaupunkini merenr
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    100
  16. Onko poliitikko kaikkitietävä?

Onko poliitikko kaikkitietävä? Sellainen vaikutelma syntyy niistä kaikista kysymyksistä, mitä poliitikoille tai esim. k
    Yleistä politiikasta
    3
    98
  17. Kolme presidenttiä torjui Karjalan palautuksen mahdollisuuden

Kolme presidenttiä torjui Karjalan palautuksen mahdollisuuden Luin Karjala-lehden numerosta 42 Lasse Koskisen referaati
    Karjalan palautus
    7
    98
  18. Sarin 2.2.2021 näkemä uni juutalaisten pakenemisesta Venäjältä Suomeen

Sarin 2.2.2021 näkemä uni juutalaisten pakenemisesta Venäjältä Suomeen Olin Lappeenrannan ev.lut. kirkossa. Kiinnitin k
    Profetiat
    1
    97
  19. Uskovan 27.4.2020 näkemä näky Suomen hallituksesta ja eduskunnasta, joita johtaa demoni

Uskovan 27.4.2020 näkemä näky Suomen hallituksesta ja eduskunnasta, joita johtaa demoninen kapellimestari Olin alkuviik
    Profetiat
    5
    96
  20. Kvanttihypyn vuosi

Kvanttihypyn vuosi Julkaisin 11.2.2014 sivuillani (www.jouko-piho.fi Profetioita 4) seuraavan sanoman. Kun Jane Hamon
    Yhteiskunta
    13
    96