Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Ovatko Venäjä-profetioiden vastustajat yhä varmoja asiastaan?

Ovatko henkilöt, jotka ovat voimakkaasti, jopa pilkallisesti, vastustaneet profetioita Venäjän tulevasta Suomen osittais
    Profetiat
    156
    703
  2. Pyrin kansanedustajaksi

Muutaman kuukauden tiiviin miettimisen jälkeen olen tänään 3.3.2010 päättänyt asettua kansanedustajaehdokkaaksi huhtikuu
    Loviisa
    70
    698
  3. Jouko Pihon uni 5-6 maan EU-erosta

Jouko Pihon uni 5-6 maan EU-erosta Näin viime yönä 9.9.2017 unta, jossa oli useita laatikoita tiiviisti yhdessä niin, e
    Profetiat
    22
    691
  4. Rodney Howard-Brownen kirjoitus koronaviruksesta

Rodney Howard-Brownen kirjoitus koronaviruksesta Olen ollut kriittinen Rodney Howard-Brownen toimintaa kohtaan, mutta t
    Profetiat
    15
    691
  5. Uni Vladimir Putinista susien ympäröimänä

Jyrki Mannisen uni Vladimir Putinista Näin heinäkuun lopulla 2011 unen Vladimir Putinista. Ensin tässä unessa Vladimi
    Profetiat
    20
    679
  6. Hannan uni Venäjän karhusta

Hannan uni Venäjän karhusta Näin unen muutamia vuosia sitten, miten iso, mutta laiha karhu nukkui kyljellään Viron, Lat
    Profetiat
    3
    673
  7. USA rahoittaa talebaneja

Fil.tri Henry Makow kirjoitti 2.8.2010 sivustollaan, että Wikivuodot vahvistavat, että USA rahoittaa talebaneja. Vuototi
    Sodat ja konfliktit
    3
    660
  8. Jumalan sanoma Suomelle 10.2.2013

Minä, Kaikkivaltias Jumala, Kaikkivaltias myös Suomen asioiden suhteen, sanon sinulle Suomen kansa, että minä loin sinuu
    Profetiat
    43
    651
  9. Anne Lindellin näky tammikuussa 1994 ja Jouko Pihon kommentit

Lue Anne Lindellin merkillinen näky tammikuussa 1994 ja Jouko Pihon kommentit osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.p
    Profetiat
    73
    639
  10. Espoolaisen uskovan uninäky 29.11.2018 Suomen luonnonmullistuksista ja Jumalan rangaistuksista

Espoolaisen uskovan toinen uninäky 29.11.2018 Suomen luonnonmullistuksista ja Jumalan rangaistuksista Jatkoin unia ja
    Profetiat
    17
    638
  11. Näky USA/Babylonin tuhosta

Darren Smithin näky 1.6.2009 Tässä on lyhyt tiivistelmä näystä. Alkuperäinen englanninkielinen näky on luettavissa eng
    Uskonnot ja uskomukset
    12
    629
  12. Suomi Venäjän puskurialueena

Maantieteellisen sijaintinsa takia Venäjä tulee pitämään aina Suomea puskurialueenaan, joka voidaan vaikka miehittää, jo
    30
    616
  13. Kunnia Jumalalle hänen suurista teoistaan Suomessa

Kunnia Jumalalle hänen suurista teoistaan, joita alkaa tapahtua Suomessa ja kaikkialla maailmassa! Kohta ovat ateistit j
    Profetiat
    1
    614
  14. Tulevat turvapaikat

Olen viime vuosina lukenut netistä englanninkielisiltä sivuilta lopunajan turvapaikoista (refuges). Koska aiheesta ei ol
    Profetiat
    109
    608
  15. Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa Valtavia muutoksia tapahtuu Suomen hallituksessa,
    Profetiat
    15
    601
  16. Uni venäläisistä sotilaista

Uni sivuiltani http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm . Erään saarnamiehen pojan uni Oli rukouskokous. Yhtäkkiä
    Profetiat
    10
    601
  17. Augusto Maquengon näky hyökkäyksestä Iraniin

Viimeisin lisäys sivuillani http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm . Augusto Maquengon näky 25.12.2011 Angolasta
    Profetiat
    25
    600
  18. Amerikan tuho

Amerikan tuho Sain eräältä ennestään minulle tuntemattomalta amerikkalaiselta tänään sähköpostia, jossa hän kertoi näke
    Profetiat
    4
    598
  19. Leninin ja Stalinin suur-Suomi -ajatukset

Suur-Suomi -ajatus ei ole vain 1920-1940 -lukujen oikeistolainen idea. Jo ennen Akateemista Karjala-seuraa, IKL:ää (Isä
    Karjalan palautus
    10
    584
  20. Nimimerkin "Maanviljelijä" uni syksyllä 2011

Viimeinen uneni tuli syksyllä 2011, joka alkoi siitä, että olin hakemassa poikaani huoneesta, jotta hän voisi antaa hyvä
    Profetiat
    24
    582