Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
risto.ra
profiilit
risto.ra
risto.ra
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
hei älypää mielestäni en valittanut lyhyydestäni vaan totesin sen olevan iso osa yksinäisyyteni aiheuttajaa!joo kavris on yli 160 no itse olen 156 ja kolmekymppinen joten noloja tilanteita tulee etenkin ravintoloitten ovella ja onpa se tähän ikään mennessä tullu jo opittua että tytöt ei tykkää jos mies ei minaa päästä ees k-18 baariin
03.12.2012 22:33
hei aloittaja olen töissä firmalla jonka kotipaikka on saarijärvi mutta itse asun jyväskylässä en tahdo sinulta sexiä enkä mitään muutakaan ystävyys tosin ois kiva jos joskus tuntuu siellä orvolta niin ota yhteyttä
01.12.2012 23:19
niinhän sitä sanotaan että koolla ei ole väliä mutta eihän se niin ole!itse olen 158 "pitkä" 29 v poika ja kyllä se on vaan tullut huomattua että kun olet normaali ihmistä lyhyempi niin aina kohdellaan kuin lasta vaikka itse olen pärjännyt työssäni ja olen kuulema haluttu työntekijä (ajan kuorma-autoa)niin kyllä sen vaan huomaa että aina vähä naureskellaan että mikäs pikkumies sieltä tulee ja kaverit kettuilee että eiks sulla oo naista sen takia että et yllä kuin rintoihin asti
03.10.2011 20:55
hanoi rocks a day late dollar short ja tehosekoittimen maailma on sun
20.09.2011 23:00
juurikin näin ja vähä apulantaa puntteihin sehän räjähtää ja eikun kylillelle!miksi oikeesti muuten on jotain psykologeja kun ittekkin tietää mikä vaivaa mutta kai sille tarttee jonkun latinankielisen termin sen parin euron reseptikokeilun sijaan!!
15.09.2011 03:05
pidähhän ittestäs huolta!itse tipuin kaveriporukoista aikanaan koska olen 157 pitkä poika joten ensin tipuin porukasta kun en voinut saada naisia ja koko ajan tuli turpaan kun en voinut pistää isommilleni hanttiinkaan olen 29w ajan kuorma-autoa työkseni ja siellä olen kyllä haluttu ja pidetty kuski mutta muilta kuin pomoilta tulee aina turpaan joten nykyisin käyn vain töissä tai juon ittekseen kotona!pidä puoles ennen kuin on myöhäistä!!
15.09.2011 01:52
olen 29 poika jykylästä osittain sama tarina 4 vuotiaasta asti ollu kaveri yhden sällin kaa muita kavereita ei juuri oo ollu no sekin meni naimisiin ja sai tossa lapsen niin on noi yhteydet jääny vähemmälle kun nää perhenan lait estää olemasta aina töissä niin itellä taas ei oo oikein muuta kuin ottaa sitten se pari kaljaa kun ei muutakaan ole ehkä toi kommentti jossa epäiltiin että vain viina yhdistää tätä kansaa on väärä mutta toisaalta kun selvinpäin ei kykene olemaan ihmisten seurassa niin sama kai se on sitte otta ittelläni ei oo mitään juomattomia vastaan hyvähän se on että joillain kestää pää tän elämän juomatta
03.09.2011 23:03
niin mietitäänpä vaikka konginkangasta monta päivää lehdistö kirjoitti teorioitaan lopulta selvisi että yhdistelän kuljettaja oli äärimmäisen ammattitaitoinen ja kokenut kuski joka koitti kaikkensa estääkseen onnettomuuden mutta sehän oli vain pieni maininta jossain iltapäivälehtien lopputekstissä nykyäänkin näyttää moni uskovan että kärry lähti heittelemään kun ajettiin rajoitinta vasten vaikka näinhän asia ei ollut!
11.08.2011 00:57
ja tiedoksi rpjr ja ripe82 on yksi ja sama mies onnistuin vain kirjottaa tunnukseni väärin!
11.08.2011 00:50
itse asun nenäinniemessä ja ajattelin kuokkalan pub myöhää sopivaksi paikaksi mutta eipä meitä osallistujia taida olla kuin kolme joten pistäkää viestiä tuleva lauantai sopis itelle jos kilistellään myöhässä tai mun luona
11.08.2011 00:41
ostin pari viikkoa sitten 07 ceedin laakkoselta ja siinä on 7 vuoden takuu mutta kun auto on vaihtanut omistajaa se katkeaa kävin paikallisessa deltassa kysymässä takuun siirrosta minulle seuraava huolto tehtävä siellä niin sitten tehdään takuun siirto tosin lupasivat että ottavat vastuun jos ennen sitä ilmenee takuuseen kuuluvia vikoja
05.11.2010 20:12
1 / 1