Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Olipa Taas Persu - kommareilla puheet ... Tällä palatalla.

Sanottavaa ei ollut mitään mutta suu kävi, kuin hullulla ! Ei pysty kommentoimaan, kun ei ole asiaa mitä kommentoida. N
    Euroopan unioni
    1
    40
  2. Öljy on Nyt Maailman Halvinta !!! WAU WAU WAU !!!

Öljy on nyt halpaa halpaa halpaa... Kävin viimeviikolla tankkaamassa ja täällä ulkomailla hinta regularille oli aika
    Euroopan unioni
    3
    40
  3. Kertoisiko persu mistä se persu saa rahaa ?

Ja kuka sitä sille persulle antaa sitä rahaa yleensäkään.. en minä ainakaan ? Persu eikö Euroopan unioni juuri ole ratk
    Euroopan unioni
    6
    40
  4. Seatlessa rauhallista poliiseista vapaalla-alueella.

Seatle hill on nyt rauhallinen, kun siellä ei ole poliiseja masoilemassa ja tekemässä ärsytystä. Sama oli Bangkok Shut
    Euroopan unioni
    1
    40
  5. Persu miksi paremmannäköiset naiset on usein matkailukuvissa ?

Usein ja oikeastaan hyvin hyvin usein, kun katsot vaikka Italian ja Kreikan ja Espanjan lomakuvia ja henkilöitä ja suomi
    Euroopan unioni
    7
    40
  6. Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?

Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K
    Euroopan unioni
    3
    40
  7. Persuille yksinkertainen kysymys: Onko valtio ensin vai Jumala ?

Onko valtio korkeammalla , kuin jumala ? Luupää persu ymmärsitkö kysymmyksen onko valtio korkeammalla, kuin jumala ? He
    Euroopan unioni
    6
    40
  8. Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !

Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat
    Euroopan unioni
    0
    40
  9. Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?

Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just oli pari poliittista jätkää paistamassa makk
    Euroopan unioni
    16
    40
  10. Merci beaucoup... Kiitos Se oli kova isku Persuille ...

Merci beaucoup... Se oli kova isku persuille ja USA:lle, Briteille ja Ryssälle ! Eurooppa otti yhteistä velkaa ja se tar
    Euroopan unioni
    9
    39
  11. Halla-ahon ampumisvideosta poliisi tutkimus ?

Halla-aho on aikaisemmilla ulostuloilla osoittautunut olevan hyvin hyvin edesvastuuton ja Poliisi tutkii halla-ahon ase
    Perussuomalaiset
    1
    39
  12. Älä ole Persu varma, että sinä saat hoitoa ... Älä ole yhtään niin varma.

Tiedätkö persu, että kunnan johtavia lääkäreitä on ollut TV:ssäkin tästä asiasta reilu kymmenen vuotta sitten. Ne, sa
    Euroopan unioni
    7
    39
  13. Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE

Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u
    Euroopan unioni
    3
    39
  14. Perskele, kun on hyvä, kun EURO vahvistuu.

Voi ihanammin päivä enään alkaa... On niin kiva katso, kuinka paljon saa Eurolla eri valuuttoja... Niin ja tietenkin voi
    Euroopan unioni
    1
    39
  15. Brexit seuraus Iltasanomissa ei ole kaikki !!!

Tässä artikkelissa ei ole ajateltu kotitalouksien ja yritysten velanhoitokykyä. Siis, velkasisuus aste on otettava huo
    Euroopan unioni
    2
    39
  16. Ihmettelen noita kommentteja EVM keskusteluissa.

Eikö ollenkaan huomioida sitä, että sosiaalipolitiikka pitää myös ajaa EU:n tasolle ? Eli jos on vakuusrahasto, niin si
    Euroopan unioni
    2
    39
  17. OK Perussuomalainen. Sanoppa olenko viisas !

Muutin Heti suomesta pois, kun pääsin eläkkeeelle, siis työeläkkeelle. Saan noin 1500 euroa kuukaudessa ja maksan nyt vu
    Euroopan unioni
    2
    39
  18. Persu Kirjoitti EU-Budjetista ja taloudesta seuraavaa:

"Mitä sitten vaikka budjetti kasvaa? Tai pienenee? Pointtini oli se, että Suomen puupäät on johtanut maamme velkahelvett
    Euroopan unioni
    1
    39
  19. Tiesittekö, että 6.12 on saatanan luku.

Mielenkiintoinen huomio kolme kutosta on Pedon luku. ensimmäinen 6 ja 1 ja 2 kutosta... 666. Eli ei sille suomelle ko
    Euroopan unioni
    2
    39
  20. Tuli mieleen, että Persut ja Markka.

Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty
    Euroopan unioni
    8
    39