Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ketään+kiinnosta+naisen+sielu.+Jos+nainen+haluaa+huomiota+mediassa+itselleen+tai+asialleen,+kuten+nyt+vaikka+pohtiakseen+sielun+käsitettä,+varmin+tapa+saada+sitä,+on+näyttää+paljasta+pintaa.+On+tavallaan+ihan+tervettä,+että+mediassa+näkyy+nykyään+myös+erilaisia,+eli+ihan+tavallisia,+naisvartaloita,+mutta+henkilökohtaisesti+toivoisin,+että+naiset+puhuisivat+asioista+vaatteet+päällä.+Loppujen+lopuksi+on+ihan+sama+nakuileeko+lehdensivulla+jostain+ihmisoikeuksista+tms+puhuva+alusvaatemalli,+vai+kehonsa+hyväksyvä++pullukka,+koska+kumpainenkin+nähdään+lopulta+vain+tirkistelyn+kohteena+ja+perinteistä+naisroolia+pönkittävänä,+kehonsa+kautta+hyväksyntää+hakevana+objektina,+ei+suinkaan+sieluna,+eikä+keskustelu+ikinä+siirry+pintaa+syvemmälle.
15.08.2016 12:15
Kotitöiden+määrä+voi+tuntua+lisääntyvän,+jos+osapuolilla+on+kovin+erilainen+käsitys+vaikkapa+siitä,+mikä+on+kodissa+riittävä+siisteystaso.+Toiselle+kenties+riittää+imurointi+kerran+viikossa+tai+kuukaudessa+ja+toinen+voi+olla+jopa+sitä+mieltä,+että+asunto+on+imuroitava+päivittäin..+toinen+tiskaa+tiskit+kerran+viikossa+vasta+sitten+kun+kaikki+astiat+on+likaisia+ja+toinen+voi+olla+tottunut+tiskaamaan+astiat+heti+käytön+jälkeen+jne..
14.08.2016 18:21
Kerrassaan+tyylikäs+pari,+etten+sanoisi.
14.08.2016 12:57
Kyllä+minusta+tuntuisi+ihan+järkevältä+ajatella,+että+se+dominoivampi+ja+aktiivisempi+osapuoli+enemmänkin+hakeutuu+passiivisen+osapuolen+seuraan+kuin+toisin+päin?+Eikä+tämä+edes+ole+mikään+sukupuolikysymys,+onhan+niitä+aktiivisia+ja+dominoivia+pirttihirmunaisiakin,+tosin+varmaan+vähemmän+kuin+miehiä.+Kyseiset+esimerkit+mihin+edellä+viittasin,+eivät+ole+olleet+mitään+"häiritsijöitä"+vaan+ihan+tuttuja+miehiä+elämän+varrelta,+opiskelujen,+töiden+tai+tuttujen+kautta+tavattuja,+jos+sillä+nyt+on+mitään+merkitystä+asian+kannalta.
No,+kyseinen+tieto+tuli+hiukan+liian+myöhään,+en+aio+tehdä+sillä+mitään,+koska+en+aio+ryhtyä+enää+minkäänlaisiin+miessuhteisiin,+kaverisuhteet+poislukien.+Minulla+on+sikäli+kova+vaatimus,+että+en+halua+suhteeseen+sellaisen+ihmisen+kanssa,+joka+ei+aidosti+halua+olla+minun+kanssa+ja+koskapa+sellaista+ihmistä+ei+ole+olemassa:+"parempi+yksin+kuin.."
Jaa,+olisko+se+ärtymyksen+syy+kuitenkin+minun+jatkuva+tarve+viisastella+ja+yrittää+päteä+fiksuudella?+Siitä+se+kenkä+käsittääkseni+yleensä+puristaa+jos+jollakulla+on+ongelma+minun+suhteen.+Uskon,+että+naiset+ovat+yleisesti+ottaen+hyvinkin+tietoisia+virheistään+ja+puutteistaan,+minä+ainakin+olen,+ihan+kaikilla+elämän+osa-alueilla,+mutta+tämä+palsta+vaan+ei+välttämättä+ole+hyvä+paikka+tuoda+sellaisia+kovasti+esiin,+(vaikka+olenhan+minä+niinkin+tehnyt)+kun+niihin+kyllä+sitten+tartutaan+ja+riepotellaan+toisinaan+hyvinkin+julmasti.
Eikös+ole+ärsyttävää,+että+minä+luulen+tietäväni+paremmin+paremmin+jopa+mikä+sinua+ärsyttää.+;)
14.08.2016 11:26
Kyllä+tuolla+kaduilla+näkee+kaikenmoisia+pariskuntia+joiden+tapauksessa+on+selvää,+että+ulkonäkö+ei+ole+heidän+tapauksessaan+näytellyt+suurinta+roolia.+Itse+haluaisin+ajatella,+että+sisäisilläkin+asioilla+on+merkitystä,+luonteella,+yhteisillä+mielenkiinnon+kohteilla+ja+huumorilla,+keskinäisellä+ymmärryksellä,+tuella+ja+turvalla,+yhteisillä+haaveilla,+rakkaudella..+mutta+ehkä+kyseessä+on+kuitenkin+vain+palstalta+tuttu+tyytyminen+ja+epätoivo.
Omaa+silmää+miellytti+viimeksi+kovastikin+keskivertoa+lyhyempi,+erittäin+hintelä,+joskin+kohtuu+harteikas+mies,+jolla+oli+todella+ohuet+farkkujen+verjoilemat+pillikintut+ja+tennarit+jalassa.
14.08.2016 11:02
Noo+..+minä+olen+ymmärtänyt,+että+jotkut+haluavat+ulkonäön+lisäksi+älyä+ja/tai+luonnetta+ja+useille+sitten+riittää+pelkkä+ulkonäkö.+Harvassa+on+semmoiset+kommentit,+että+pelkästään+henkisen+puolen+jutuilla+mentäisiin.
Kyllähän+se+niin+menee,+että+narisevimmat+ja+itsestään+eniten+melua+pitävimmät+saranat+saavat+eniten+rasvaa..+pätee+ihan+sukupuoleen+katsomatta.
14.08.2016 00:31
Varmaan+se+on+niin,+että+molemmin+puolista+vetoa+on.+Ihmiset+mittailevat+tiedostamattaan+toisiaan+jatkuvasti+monin+eri+tavoin.+
Täytyy+kyllä+sanoa,+että+en+ole+varma,+onko+sellaisia+miehiä+ylipäätään+olemassa,+jotka+olisivat+kiinnostuneita+naisesta+hänen+luonteensa+tai+älynsä+tms+vuoksi.+Palstamiesten+kommentit+ainakin+antavat+ymmärtää,+että+sellaisia+miehiä+ei+ole+olemassakaan.
Ainakin+"ihana"+on+varmaankin+jonkinlainen+sateenvarjokäsite+monenlaiselle,+mutta+käyttävät+miehetkin+sitä+sanaa..+mitä+se+mahtaa+sitten+heidän+suussaan+tarkoittaa?
13.08.2016 23:45
Taitaa+olla+niin+että+kaikki+normaalit+naiset+häädetään+nopeasti+palstalta+pois+tai+tajuavat+itse+lähteä.+En+tiedä+muista,+mutta+minä+jo+eilen+kerroin,+että+en+ole+tinderityttö.++:)+Joskus+käy+niin,+että+ei+vaan+enää+jaksa+tai+halua+yrittää,+kun+jotain+menee+sisältä+riks+raks+ja+poks.
13.08.2016 23:37
En+tiedä+hakevatko+naiset+sellaisia+miehiä,+vai+hakeutuvatko+kyseiset+miehet+näiden+naisten+seuraan.+Itsellä+ainakin+sellainen+kokemus,+että+yleisesti+ylimielisinä+kusipäinä+tunnetut+dominoivat+miehet+tuntuvat+usein+tulevan+minun+kanssa+hyvin+juttuun+ja+ovat+minulle+mukavia.+Olen+alkanut+yrittää+hahmottamaan,+että+tämä+ei+suinkaan++johdu+siitä,+että+he+pitäisivät+minua+kivana,+nättinä,+fiksuna+tai+yhtään+minään,+vaan+juurikin+henkilönä,+jota+voi+yrittää+käyttää+omiin+tarkoitusperiin.
13.08.2016 23:03
Päällimmäiseksi+tai+ykinkertaisimmaksi+syyksi+voisi+varmaan+heittää+rakkauden,+kun+on+rakastunut+sitä+kai+viimeiseen+saakka+haluaa+uskoa,+että+se+toinenkin+on+ja+haluaa+olla+sille+toiselle+yhtä+tärkeä+kuin+toinen+on+itselle.+Pohjimmiltaan+kyseessä+on+varmaan+tietenkin++jotkut+syvemmät+psykologiset+tekijät.+Luulen,+että+tietyn+tyyppiset+ihmiset+vetävät+toisaan+puoleensa,+hyväksikäyttäjät,+manipuloijat+ja+dominoivat+persoonat+etsivät+kumppaneikseen+herkkiä+ja+mukautuvia+yksilöitä+joita+voi+alistaa+ja+käyttää+henkisenä+(tai+fyysisenä+)+nyrkkeilysäkkinä.
13.08.2016 22:04
Pointti+onkin+siinä,+että+jos+se+ainoa+ihminen+jonka+mielipiteellä+on+väliä,+pitää+sinua+rumana+niin+sitten+olet,+tai+ainakin+tunnet+itsesi+rumaksi.
13.08.2016 21:39
Heh..+joo,+Joe+Bob+ja+kumppanit+kaikki+samaan+sähköpostirinkiin.+:D
13.08.2016 21:36
Oliskohan+kyse+siitä+yleisesti+tunnetusta+seikasta,+että+miehet+laittavat+huomattavasti+enemmän+painoarvoa+naisen+ulkonäölle,+kuin+naiset+miehen,+mistä+syystä+keskustelua+juuri+synny.+Palstaltakin+on+moneen+kertaan+opittu,+että+rumalla+/=+vahalla+naisella+ei+tee+mitään+ja+ulkonäkö+on+tärkein+seikka+naisessa+ja+hyvän+parisuhteen+perusta.+Tuolla+toisessa+ketjussa+syntyneistä+keskusteluista+2/4+oli+jonkinlaisia+naisen+ulkonäköön+liittyviä+vonkausviestejä.
13.08.2016 21:34
Ei+yhtään,+mutta+en+tosin+ole+aktivoinut+postia,+joten+mahdotontahan+se+olisikin.
Rekkautumisen+etu+on,+että+sitten+näkee+kätevästi,+jos+joku+on+vastannut+keskustelussa+kommenttiin.+Lisäksi+minun+mielestä+on+kivampi+itseä+ja+muita+kohtaan+keskustella+tunnistettavalla+vakiintuneella+nimimerkillä.
Välillä+tulee+kyllä+mieleen,+että+joidenkin+keskustelijoiden+kannattaisi+hyödyntää+yksityisviestien+mahdollisuutta.
13.08.2016 21:17
Enpä+juuri,+mutta+toisinaan+ihmiset+käyttäytyvät+niin+kuin+olisin+ja+ajan+myötä+olen+oppinut+pelaamaan+mukana.
13.08.2016 11:58
Ei.+Naisilla+on+ihan+perus+mullet-+meininki+käynnissä+jalkovälissä:++"+busines+in+the+front,+party+in+the+back",+vai+kuinka+sanonta+nyt+meneekään..
13.08.2016 11:55
Wooou..+Puhuin+kyllä+ihan+yleisellä+tasolla.+En+ole+tinderissä+tai+menossakaan+kun+en+ole+seuraa+etsimässä,+sikälimikäli+sillä+nyt+mitään+väliä+on.+Moikat+ja+hyvät+yöt+sulle+myös.+:)
13.08.2016 01:45
Mukavaa+että+olet+oppinut+copypastettamaan,+kuka+oletkin..+Tämäkin+viesti+on+jo+esiintynyt+toisessa+ketjussa.+Oikein+rattoisaa+yötä+sinulle,+ja+muillekin..+Sikäli+kun+täällä+on+muita.
13.08.2016 01:41
Naisella+(tai+miehellä)+on+oikeus+itse+päättää,+meneekö+vaikkapa+tinderiin+tai+ei+ja+itse+sitten+kantaa+seuraukset+oli+ne+sitten+hyviä+tai+huonoja.+Kokemukset+opettavat+kannattaako+jatkossa+olla+tindertyttö+vai+ei,+fiksu+oppii+virheestä,+tyhmä+ei+useammastakaan..
Tietenkään+mielistelijä,+jolla+on+salattuja+motiiveja,+ei+ole+aito+ystävä,+mutta+voisiko+olla+niin,+että+joillain+ihmisillä+on+niin+erilaisia+mielipiteitä+kuin+itsellä,+että+ne+menee+omassa+mielessä+mielistelyn,+tai+huumorin,+piikkiin+vaikkeivat+sitä+olisikaan?
13.08.2016 01:17
En+usko,+että+valkoritaroinnilla+on+mitään+tekemistä+tuon+kanssa+mistä+puhuit,+alkoholismin+ja+hyväksikäytön.+Hyväksikäyttävät+manipuloijat+ja+persoonallisuushäiriöiset+on+ihan+oma+porukkansa.
13.08.2016 00:53
32 / 109