Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Ei+ketään+kiinnosta+naisen+sielu.+Jos+nainen+haluaa+huomiota+mediassa+itselleen+tai+asialleen,+kuten+nyt+vaikka+pohtiakseen+sielun+käsitettä,+varmin+tapa+saada+sitä,+on+näyttää+paljasta+pintaa.+On+tavallaan+ihan+tervettä,+että+mediassa+näkyy+nykyään+myös+erilaisia,+eli+ihan+tavallisia,+naisvartaloita,+mutta+henkilökohtaisesti+toivoisin,+että+naiset+puhuisivat+asioista+vaatteet+päällä.+Loppujen+lopuksi+on+ihan+sama+nakuileeko+lehdensivulla+jostain+ihmisoikeuksista+tms+puhuva+alusvaatemalli,+vai+kehonsa+hyväksyvä++pullukka,+koska+kumpainenkin+nähdään+lopulta+vain+tirkistelyn+kohteena+ja+perinteistä+naisroolia+pönkittävänä,+kehonsa+kautta+hyväksyntää+hakevana+objektina,+ei+suinkaan+sieluna,+eikä+keskustelu+ikinä+siirry+pintaa+syvemmälle.
  2. Kyllä+minusta+tuntuisi+ihan+järkevältä+ajatella,+että+se+dominoivampi+ja+aktiivisempi+osapuoli+enemmänkin+hakeutuu+passiivisen+osapuolen+seuraan+kuin+toisin+päin?+Eikä+tämä+edes+ole+mikään+sukupuolikysymys,+onhan+niitä+aktiivisia+ja+dominoivia+pirttihirmunaisiakin,+tosin+varmaan+vähemmän+kuin+miehiä.+Kyseiset+esimerkit+mihin+edellä+viittasin,+eivät+ole+olleet+mitään+"häiritsijöitä"+vaan+ihan+tuttuja+miehiä+elämän+varrelta,+opiskelujen,+töiden+tai+tuttujen+kautta+tavattuja,+jos+sillä+nyt+on+mitään+merkitystä+asian+kannalta.No,+kyseinen+tieto+tuli+hiukan+liian+myöhään,+en+aio+tehdä+sillä+mitään,+koska+en+aio+ryhtyä+enää+minkäänlaisiin+miessuhteisiin,+kaverisuhteet+poislukien.+Minulla+on+sikäli+kova+vaatimus,+että+en+halua+suhteeseen+sellaisen+ihmisen+kanssa,+joka+ei+aidosti+halua+olla+minun+kanssa+ja+koskapa+sellaista+ihmistä+ei+ole+olemassa:+"parempi+yksin+kuin.."Jaa,+olisko+se+ärtymyksen+syy+kuitenkin+minun+jatkuva+tarve+viisastella+ja+yrittää+päteä+fiksuudella?+Siitä+se+kenkä+käsittääkseni+yleensä+puristaa+jos+jollakulla+on+ongelma+minun+suhteen.+Uskon,+että+naiset+ovat+yleisesti+ottaen+hyvinkin+tietoisia+virheistään+ja+puutteistaan,+minä+ainakin+olen,+ihan+kaikilla+elämän+osa-alueilla,+mutta+tämä+palsta+vaan+ei+välttämättä+ole+hyvä+paikka+tuoda+sellaisia+kovasti+esiin,+(vaikka+olenhan+minä+niinkin+tehnyt)+kun+niihin+kyllä+sitten+tartutaan+ja+riepotellaan+toisinaan+hyvinkin+julmasti.Eikös+ole+ärsyttävää,+että+minä+luulen+tietäväni+paremmin+paremmin+jopa+mikä+sinua+ärsyttää.+;)
  3. En+usko,+että+valkoritaroinnilla+on+mitään+tekemistä+tuon+kanssa+mistä+puhuit,+alkoholismin+ja+hyväksikäytön.+Hyväksikäyttävät+manipuloijat+ja+persoonallisuushäiriöiset+on+ihan+oma+porukkansa.