Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuosta ensimmäisestä tykkään ku hullu puurosta, ja Nat King Colen, Fly me to the Moon, on myös hyvä....tällä hetkellä :)
23.07.2009 13:22
Tapahtui 80-luvulla ratikassa.
Kaksi sairaalassa kesätyöntekijänä ollutta tyttöstä keskusteli julkkispotilaasta nimellä ja kertoili tämän edesottamuksista osastolla.
Takanapa sattuikin istumaan saman sairaalan ylihoitaja.
Arvatkaa saivatko tyttöset potkut seuraavana aamuna kun saapuivat töihin....
Minusta ihan oikein!!!
Kyllä vaitiolovelvollisuus tulisi ottaa ihan todesta.
02.04.2009 09:45
Hitsi kun en muista, kuka suomalainen on sanonut, että:
"Toiset kiertää koko maapallon ymmärtämättä yhtään mitään. Ja toiset käy vain maitokaupassa, ja ymmärtävät kaiken."
Hyvin kiteytetty.
04.09.2008 19:46
...hyvinkin korkeassa asemassa olevat ihmiset saattavat olla aika tyhmiä.
Lukeneisuus ja viisaus ei ole sama asia. Klisee mutta totta.
Olen työssäni tavannut aivan tolloja tohtoreita ja pöhköjä professoreja.
Lääkäreissäkin on arkielämästä vieraantuneita yksilöitä aika paljon, kirjojen maailma lienee heillekin tutumpi.
Kun taas elämänviisaita ihmisiä tavatessa tulee hyvälle mielelle.
Vaikka saatan kysyäkin tapaamaltani uudelta ihmiseltä, mitä hän tekee työkseen, olen enemmänkin kiinnostunut siitä, mikä ala on hänelle tuttua...asiakaspalvelu,tietokoneet vai käden taidot.
Tällä hetkellä ihailen erään autokuskin kitaransoittotaitoa....*punastuu*
03.09.2008 19:19
Ei tuo verovirastossa tapahtuva touhu ole ollenkaan harvinaista. Muuallakin harrastetaan työpaikkaliikuntaa punaisten valoen palaessa neukkareissa.
Ei omakohtaista kokemusta, mutta pyydetty on moiseen...kahvitkin olisi tarjottu ja pullat :)
Pirskatti, hyvät pullakahvit jäi saamatta kun en mennyt:)
Tämäkin urospuolinen johtaja oli jäänyt kiinni itseteossa, mutta oven avannut työkaveri oli mies,,siksi ei ehkä saanut painajaisia, jos ei kateudesta menettänyt yöuniaan,,ken ties...
08.05.2008 15:35
Miehet usein tarvitsevat sen toisen naisen ennenkuin jättävät entisen. Minäkin olin varma, että mieheni ei olisi koskaan lähtenyt, ellei tuo toinen nainen olisi häntä vietellyt.
Erotessa mieheni kumminkin kertoi, että oli suunnitellut eroa jo monta vuotta. Kirosin kaikki naiset, jotka alkavat suhteeseen ukkomiesten kanssa. Ihmettelin, kuinka joillakin on noin alhainen moraali.
No kului puolisen vuotta ja tapasin naimisissa olevan miehen. En voinut tunteilleni mitään ja ajattelinkin juuri noin, että ei hän minun kanssani olisi, jos hänen avioliittonsa olisi kunnossa. Suhdetta on jatkunut kolmatta vuotta. Enkä jostain syystä tunne yhtään häpeää, vaikka olenkin se toinen nainen.
Olen siis nähnyt asian molemmilta puolin katsottuna. Koskaan ei pitäisi mennä sanomaan, etten minä ainakaan käyttäytyisi noin.
Tästä taitaa tulla aikamoinen ryöppy niskaan.....
22.04.2008 15:18
Juuri kerroin lapsuuden ystävälle,etten ole antanut vieläkään hänelle anteeksi tapahtumaa, joka sattui kun oltiin 15v.
Olimme viettämässä juhannusta Kuusamossa ja minun piti mennä pisulle pusikkoon.
No hän ikuisena humoristina säikäytti minut ja huusi "Joku tulee!!"
Minä vedin housut nopeasti jalkaan, sillä seurauksella, että pissit meni uusiin farkkuihin.
Ei tuollaista voi antaa koskaan anteeksi:)
Vaikka olemme toistemme lasten kummejakin.
Olen törmännyt muutamaan narsistiin ja vaikka sen tajuaakin luonneviaksi, on sitä kauhean vaikea hyväksyä. Varsinkin jos tuo ihminen on vielä päättävässä asemassa esim. työpaikalla.
Onhan pedofiliakin sairaus, mutta mielestäni jokaisen sukupolven on yritettävä pitää niin hyvää huolta jäljellejäävistä lapsistaan ja karsia pedofiilit yhteiskunnasta.
Tämä on minun sanomakseni aika raakaa tekstiä.
Pakkolääkitys tai kastraatio...sen olemme velkaa lapsillemme.
15.04.2008 18:36
Nyt en kyllä ala...
06.02.2008 17:34
sinulle tuo esitettiin, vai olitko itse esittäjä?
Kuulevatkohan muusikoiden vaimot tai miehet paljonkin balladeja,,,,,olisi kiva tietää. Onko täällä muusikoita paikalla???
06.02.2008 17:33
ainoastaan miehen laulu naiselle.
Minä maiset murheeni unohdan sinisilmiis kun katsoa saan.
Eikös tuokin päde molempiin sukupuoliin.
Leif Wagnerin ääni vaan liian korkea minusta, hieman lisää bassoa niin jo kolahtaa paremmin.
Käsket vaimon opetella tuon biisin ja avot ...
06.02.2008 17:28
Arvasin, että jollekkin on käynyt noin.
Romantiikka eläää..
Kun mun eteen polvistuttiin ravintolassa ja laulettiin, saimme koko porukka porttikiellon.
Mutta se onkin jo toinen juttu,,,,
06.02.2008 06:18
Tyttärellä rytmit sekaisin . Valvoi vielä kolmen aikaan.Ja äiti parka joutuu lähtemään unenpöpperössä töihin.Hauskaa työpäivää silti kaikille....
02.01.2007 08:10
vain 12 pistettä, ja suurin osa nuoruuden piikkiin mennyttä...
16.10.2006 13:12
oli taatusti se ihanin.Kirjoitin hänelle runonkin...ah.
Olispa kiva löytää tuo runo jostain.
Pitkät kiharat hiukset ainakin olivat hänellä,sen muistan.... paneutuu muisteloihin loppu iltapäiväksi...
12.10.2006 14:50
rakastutaan ja samanlaista rakkautta se on kuin nuoruusvuosina.
Muutetaan samaan huoneeseen asumaan ja vanhuuden auvoinen onni odottaa...
Eikä aina tarvitse ihan vanhainkotiinkaan odottaa...eläkeläispiirit ne vasta oikeita iskupaikkoja ovatkin....
Nimim.sivusta seurannut
10.10.2006 18:41
liittyvät siihen, että kysymyksessä on ihminen, jonka kanssa olen viettänyt koko nuoruusvuoteni, perustanut perheen ja ajatellut meidän vanhenevan yhdessä.
Vaikka tuota vanhaa miestä kohtaan ei enää ole mitään tunteita, ei fyysisiä varsinkaan,niin jotenkin miellän hänet vielä minun miehekseni.
Hullua , vaikka ollaan erottu jo yli kaksi vuotta sitten.
Olen tavannut tämän uuden naisen ja juttelen hänen kanssaan ihan korrektisti,mutta kun hän esim. esittelee taloa ja puutarhaa kuin omanaan, tunnen aina piston rinnassa.
Kyllähän minä tiedän , miltä nuo kirsikat maistuvat, itsehhän sen puun siihen istutin.
Lapselliseksi tämän uuden naisen usein miellän.
Kaikkea hyvää kuitenkin heille toivon, ja ehkäpä koittaa päivä, jolloin ajattelen entistä miestäni kuin vierasta konsanaan..Nyt se tuntuu vielä vähän vaikealta.
10.10.2006 18:28
ex-mieheni on aika persoonallinen tyyppi.Hiuksia on olkapäille asti ja kerran kun meillä oli treffit kaupassa, tuli hän sinne saparot päässä.
Silti viihdyn vieläkin hänen seurassaan.
Nykyinen on sitä mieltä, että jos muut ihmiset eivät tykkää hänen ulkomuodostaan, se on heidän probleemansa. Niin että aika persoonallisten ihmisten kanssa olen elämäni viettänyt.
Ja täytyykin sanoa , että tavalliset pukumiehet eivät paljoa kiinnosta.
Miehessä pitää olla uskallusta olla juuri sellainen kuin haluaakin.
Tosin monet joutuvat pukeutumaan pukuun työn takia,niinkuin tämä minun nykyinenekin, mutta se ei ole hänelle mikään itseisarvo.
Omannäköinen ihminen kiinnostaa ihan eri tavalla kuin johonkin muottiin kangistunut tyyppi.Ja usein sieltä paljastuukin ajatteleva ja omia mielipiteitään sanoa uskaltava ihminen.
Vaikka itse olen aika konservatiiviseti pukeutuva ja käyttäytyvä ihminen,niin kyllä erilaisuus kiinnostaa kovin.
06.08.2006 16:18
katsoa peiliin,,juu ,,kyllä ne vielä hyvin tumman siniset on.
Minkäs väriset silmät sinulla itselläsi on?
05.08.2006 09:44
kerran kysyttiin, mikä on hänen lempikappaleensa omasta tuotannosta. Ja hän valitsi juuri tuon Pyhä toimitus-kappaleen. Sanoi, että jos joskus vielä pystyisi säveltämään noin , olisi tyytyväinen. Tuo kappale myöskin minun lempparini..Taidanpa mennä kuuntelemaan sen...:)
02.08.2006 20:07
ollut ihan mahdottoman näköinen koko kesän. Muutin vasta uuteen asuntoon ja kaikki tilaamani huonekalutkaan eivät ole tulleet, joten tavaroita lojuu pöydillä.
Pikasiivous:imurointi ja moppaus mattojen välistä ja huiskulla tomut pois,,,ja ah niin puhdas koti taas...laiskuus opettaa.
31.07.2006 16:01
1 / 13