Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
naisena tässä oli kyse juuri järki syistä.Tunteet tulee aina vähän jälkijunassa...
16.06.2005 20:07
joku tulee tänne kotiin tuota rakkauttaan tarjoamaan?
Jos minä oikein toivon niin voihan tuo ovikello soida joku kaunis ilta. Ja sitten kyllä avaan...:)))
16.06.2005 19:40
taida enää siellä olla hänkään, muuttanut pois jo ajat sitten.
Kerran tavattiin Pohjanmaalle menevässä junassa ja hieman muistoja lämmiteltiin, mutta siihen sekin jäi.
Olisi kiva tietää hänenkin elämästään jotakin. Ja tietysti, että muisteleekohan hän vielä joskus minua.....hmm hmmm
16.06.2005 18:43
vieläkään nuoruuden aikaista poikaystävääni, joka kylläkin sattui olemaan kihloissa ja pisti sormuksen taskuun, minut tavatessaan.
Kihlaus purkaantui hetimiten ja seurustelin hänen kanssaan jonkun aikaa.
Erityisesti jäi mieleen yksi erittäin luminen tien pätkä (eikä mitään katuvaloja), jota ajoimme hänen Minillään..heh..Lunta oli jokapuolella ja autossa niin lämmin ja hellä tunne, että vieläkin sydänalasta kirpaisee.
Minä tyttö vaan päätin lähteä Hesaan ja hän jäi sinne kotiseudulle ..nyyh...
Näitä valintoja taas....:))))
16.06.2005 18:05
usko mennyt tuohon oman elämän hallintaan.
Helpompi kait olisi vaan sanoa, että kaikki on ennalta määrättyä, enkä voi asioille yhtään mitään.
Mutta ei tuokaan tunnu oikein suuhun sopivalta.
Ennen ajattelin, että jos oikein kovasti jotain toivoo, niin sen tulee myös saamaan. Osaksi tuo pitääkin paikkansa, silloinhan myös työskentelee itse tuota päämäärää kohti.
Mutta skeptisyys on nykyään saanut vallan,voi voi:((
16.06.2005 17:53
että moni olisi vastannut ensirakkautensa olevan niitä mieleen jääneitä hienoja hetkiä.Kellään ei myöskään muut "ekakerrat" ole kolahtaneet...voihan olla, että se kuuluisi tuonne ylempään ketjuu...:)))))))))))
16.06.2005 15:29
hetki niin ikävä sattuma kävi muutama vuosi sitten, kun olin menossa pyörällä töihin ja jäin auton tönäisemäksi.
Parilla tikillä leukaan siitä kyllä selvittiin, mutta eipä oikein tuo pyörälläajo enää innosta..jäi varmaan jokin fobia...
Kaikkein huonoin hetki koskee vieläkin niin ettei sitä halua vielä edes muistella...mutta eiköhän sekin jo muutaman vuoden päästä ala naurattamaan....
16.06.2005 13:07
mietin omaa parasta hetkeäni, tulikin yhtäkkiä tenkapoo.
Taisi olla liian voimakas sana tuo "paras".
Itse olisin vastannut myös, että kuvittelen oman parhaan hetkeni olevan vasta tulollaan.
Mutta tuo voi johtua tästä hieman apaattisesta tunnelmasta,mikä nykyisin hieman riivaa.
Kaunis kokemus sinulla. Niinkuin monella muullakin tähän vastanneilla.
15.06.2005 21:33
pitäisi yrittää säilyttää aina se sisäinen lapsi ja sen lapsen herkkyys.
Se on kyllä vaikeaa, koska ei halua itsellenkään myöntää tarvitsevansa joskus muiden ihmisten apua. Ja tuohon vahvuuteen voi todellakin sairastua.Minulle melkein kävi niin ..toivottavasti olen ottanut opikseni..:))
15.06.2005 21:14
tuo aurinko.Meitäkin paahtanut täällä etelässä koko päivän..:)
15.06.2005 17:50
ja mieleeni tuli heti tuo "sairastui vahvuuteen"-termi. Miksi meidän kaikkien pitää yrittää olla niin hemmetin vahvoja ja näytellä pärjäävämme, kun yksinkertaisesti voisi sanoa , että "tämä on minulle liikaa" tai "tätä en jaksa".Ja antaa itselleen aikaa vaan olla...apua ..nyt tuli pientä itsetilitystä, mutta tuo ohjelma sai ajattelemaan omaakin jaksamista.:(
15.06.2005 15:54
vaan mieleeni tuo "salarakas"-sana, mikä on pesiytynyt tuonne lehdistöön. Eikait kenenkään tarvitse olle "sala-mitään", jos on puhtaat jauhot pussissa.Tuskinpa tuotakaan nykypäivänä synniksi kutsuttaisiin, enemmänkin meriitiksi.
15.06.2005 15:43
kivaa, jaksaa tänne kirjoitella.Itse pidin muutaman kuukauden tauon tuossa välillä, mutta sitten olikin jo taas kiva palata palstalle.
Tämä on siitä mukava kommunikointimuoto, että voi samalla tehdä muutakin,jos nyt ei ihan kokoaikaa ruutuun tuijota.
Ei täältä monikaan niitä ihan oikeita ihmissuhteita löydä, mutta eri nikkien persoonallisuudet kyllä kiehtovat, ja on hauska lukea, mitähän tuokin ja tuokin on jostain asiasta mieltä.
Ja monet huumoripläjäykset piristävät kummasti näin yksineläjän iltoja.
Pidä taukoa ja palaa jälleen kun tuntuu huvittavan...:))
15.06.2005 13:12
olet tainnut napata todella harvinaisuuden, jos vastausten lukumäärästä voi jotain päätellä..:)))))
14.06.2005 21:37
tuosta alempaa ja mieti kannattaako ryhdistäytyminen lainkaan..:))))
14.06.2005 20:45
harrastan joka kesä vaan noita ilmaiskonsertteja.
Ihan rento ja hauska fiilis niissäkin on, vaikka parhaimmat muistot itselläkin on noista nuoruusvuosien Kuusrock-tapahtumista.
Onkohan koko Kuusrockia enää olemassakaan?
Järvenpään blues-festivaalit kiinnostaisi kyllä vielä näin vanhaakin.
14.06.2005 20:43
Jos olen moiseen syyllistynyt, yritän parantaa tapani, jotta sopu säilyy...:)))vaikka en mikään kiihkofeministi olekaan...
14.06.2005 17:30
Jospa tuo liian itsenäinen ihminen onkin vain itsepäinen...lisää hauskoja itse-alkuisia sanoja.
Ja kukaanhan ei halua olla omaan napaan tuijottelija..:))))
14.06.2005 15:59
tulla hekumallisuudesta täydet bongat, vai..:))))))
14.06.2005 15:47
kiinnostavaa on kuinka erilaisia sanoja eri ihmiset käyttävät. Toisille jokin sana voi olla niin "rankka", että eivät haluaisi sanoa sitä koskaan.
Jotkut sanat taas ovat niin "ihania", että niitä haluaa viljellä oikein olan takaa.
Tämäkin off-topic, mutta tuskin se näin kesällä ketään haittaa.
14.06.2005 14:19
11 / 13