Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. ghugmijllll,,öpåoiyyyyyyyyffffersriunm

ijougnjkmjo89uurf56dnbiujo åöpoknuvtr,lö,p.... =:0))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Huuhaa
    14
    486
  2. ...................................

http://www.youtube.com/watch?v=ElaJVSCpxAo&mode=related&search=
    Huuhaa
    16
    486
  3. OOOOOOOOOOOhhhh...

mä olen niin onskuna...(lainattu maitukselta) musta tuli taas mami...näet kissa tytön.... oikeestaan mulla on helkuti
    Huuhaa
    7
    482
  4. Ei kykene....

ei.... nyt jo sadetta toivois ees yhdeks päiväks...=:0)))))))))))))))))))))))))))))))))) päivää taloon...!!!!
    Huuhaa
    12
    476
  5. Mitään en oo.....

tehnyt enkä ottanut....... hyvää perjantaita vaan kaikille......=:0)))))) *röyh....*
    Huuhaa
    11
    475
  6. Mistä tunnistaa....

Aidon lehmän..... tässä puoskarin kanssa eilen yöllä jouduimme asiaa pohtimaan.... ette usko kumminkaan ..... baarissa i
    Huuhaa
    11
    472
  7. huomenta...

kaikille..... *brune nakit silmillä*......
    Huuhaa
    20
    456
  8. Heippa parahin puoskari.....

tässä sulle visainen kysymys.... muutkin toki saa vastata.... luvassa kaksi muhkeata palkkiota......;))))))) kolme kir
    Huuhaa
    16
    456
  9. hyvää..... huomenta....

munkin puolesta..... nyt on pakko alkaa siivoamaan ennen ku ihan kuumaks ilma menee:))))))))) ei muuta ku imurin vartee
    Huuhaa
    34
    455
  10. "tummat silmät...

ruskea tukka..niihin kerran langeta saiiin...." soipi tollanen biisi... Iltaa huuhaa...kuis huiskii..vai huiskiiko ol
    Huuhaa
    9
    433
  11. Oisko se parhaista parhain......

kuulolla..... vai onko sulla krapula....... tuus esiin sieltä..... tai joudun huuuuuuuuuutamaaaaaaaaaaaan...... niin mui
    Huuhaa
    7
    423
  12. Brunen kakkospersoona...

.... puoskarii....Ootko letkun varreeeeeeesssssss.......!!!!!!! joks bodomin oot selvittänyt.....=:)))))))Ai nii joo...
    Huuhaa
    4
    419
  13. Tuli tosta painista mieleen..!!!!

tässä mies joka jaka kansan mielipiteen kahtia....joko hää on vihattu tai tykätty...mut helkutin kova jätkä tossa painis
    Huuhaa
    15
    419
  14. Pervokki... kävin niitä kesyrottia...

katsomassa.... tiedätkö ne muuten on mukavia otuksia.... vaikka nyt siimahäntäinen onkin.... Hittö pikku neitikin olis s
    Huuhaa
    0
    416
  15. Onks tääl....

poistopäivät ku mitään en kerkee lukee ku ovat hävinneet........ heh tai pitemminkii siivouspäivä...kjäh.... Nooooo ei s
    Huuhaa
    7
    411
  16. Pööööö.... tänään.......

ensimmäinen vapaa päivä...... iiiiiihaaaaaaaanaaaaaaaaa............ kolmeen vuoteen eka loma........ jippiiiiiiiiiiii :)
    Huuhaa
    11
    408
  17. Rouskis rouskis......nami... nam...

aivo jumppaa rakkaat huuhaalaiset.....! Koulun neljännen luokan pojat jakaantuivat Milanin ja Real Madridin kannattajii
    Huuhaa
    5
    401
  18. löysin taas...

arkistoista sellasia helmiä.. ja samalla hyvät joulut teille toivotan...kera lämpöisen halin..:)) http://keskustelu.s
    Huuhaa
    8
    400
  19. Nami nami.......pähkinääää.....

Olet pudottanut onnenlanttisi pulloon ja sulkenut pullon korkin tiiviisti..Miten saat lantin pullosta kun sinulla ei ole
    Huuhaa
    13
    398
  20. jaaha...

oikeestaan ei mittään sen kummempaa ku kevennys taas peliin.... -Tunnustaako syytetty syyllisyytensä? -En herra tuomari
    Huuhaa
    10
    397