Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irele
profiilit
irele
irele
Vapaa kuvaus
kerro, kerro kuvastin
Aloituksia
4
Kommenttia
374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai sit ei ihan sama mulle;) Kääntele vaan itekses noita sanoja.Kaikki ei oo julkista:D
08.11.2011 20:24
unohtu vielä et voihan olla tietoinen valintakin ???Oon kait vähän tällänen vasta virtaan uija. Joskus tahallani sohaisen muurahaispesiä;)
08.11.2011 20:17
Ei olekaan päin vastoin .Mul on helv. hauskaa nykyisin useinkin:D Mukana elävillä ei aina välttämättä kolahda:D
08.11.2011 20:05
Joskus se ilo pitää etsiä vaikka koiran paskasta kengänpohjassa. Sille nauroin tänään vedet silmissä .Se onkin sit jo pitempi juttu.
08.11.2011 20:00
Ai niin joo noinhan se menikin:)) Oon kai sit jo liukunu liian kauas tästä aihealueesta:D
08.11.2011 19:52
Oh hoh ,eipä jaksa paneutua aiheeseen . Vaikka lapset sinänsä on lähellä sydäntä. Mut nyt ei järki toimi yöv jälkeinen pyjamapäivä. Niin, ai et ei muuloinkaan oo kehumista siinä järjen juoksussa;)
08.11.2011 19:30
Hyvä sinä jatka samaan malliin!!! Ole ylpeä itsestäsi täysillä!! Sitä piilo v....a ei tarvi sietää. Huumorin varjolla joskus myös mitätöidään toisen mielipide ,sitäkään ei tarvi hyväksyy. Mut huumori oikein käytettynä on elämän suola.
08.11.2011 19:20
Totta puhut ! Nykyisin ei kukaan enää sano et hyvä kun sinäkin sanoit mitä oot mieltä:)) Pomokin saattaa kysyä tuletko palaveriin kun sanot aina mitä aattelet.
06.11.2011 22:17
Tupakkaa en ole opetellut polttaa .Tietty nuorena, kokeilu asteeelle jäi. Eipä tuosta haittaa oo ollu. Kaikista muusta kun kirkkaista viinoista saan hirveen olon. Siinä tehokas rajoittaja .Tosin ei tuota hirveesti oo hinkua ottaakaan. Monet kerrat saanu kuulla miten voit olla noin kipee kun et juuri mitään juonu. Joskus siis kirkasta tilanteen mukaan. Saunakalja ok.
Liikunta on kuulunu elämän tapoihin oikeestaan aina. Siihen se vapaa-aika sit suurilta osin meneekin. Ehkä olen päinvastoin ruvennu iän myötä aukomaan päätäni pahemmin ? Tai ainakin herkemmin sanon mitä oon mieltä. Enpä tiedä onko ne tavat parantunu?
06.11.2011 21:43
Joo ei aihetta paniikkiin ja se siitä :))) jatketaan kevyemmällä linjalla.
06.11.2011 16:51
Niin toivottavasti. Jotkut nuoretkin joutuu ikävä kyllä "kaivaa" sitä omaa hautaansa. Mut tää keskustelu ei varmaan oo tarkotettu niin vakavaks. Ja siltikin on vaan elettävä eteenpäin sen kaivamisen lomassa.
Liippaa kai liian läheltä niin väkisin tuli mieleen.
06.11.2011 16:38
Kokeilin käärme siedätystä jo kauan ,kauan sit. Olivat valinneet talvihorros paikaksi mökin alla olleen styroks kasan alusen. Sieltä alko sit sinimustia kyitä luikertelee pitkin alahirttä ulos. Mä huiskin niitä vainaaks kroketti mailalla. Ei se hoito oikein tehonnu muhun . Mut saavat olla rauhassa jos eivät ihan lähi kontaktiin pyri:))
Nyt reppu selkään ja kohti uimarantaa askeleet. Tuuhan kaveriks :)))
06.11.2011 13:07
Ongelmaa en oo moisesta kokenu olevan. Pitäskö etsiä??? Viihdyn hyvin itseni kans ja sit jos tarvin seuraa sitäkin on saatavilla ystävistä/tuttavista. Nuoriso omat ja "vieraat" siinäpä sitä työn lisäks. Harrastukset vie aika ison osan vapaa-ajasta.
06.11.2011 12:30
Jaa-a en ihan heti osaa sanoa. Aika monenlaista versiota löytyy näihin tyoaikoihin . näköjään. Aamu unisena sopis mulle. Ei yhtään 7 aamua. Mut hyvä ihme viikonloput pitäs sit opetella olemaan vapailla:))
06.11.2011 12:20
Kaikille ei kait sit tuu sitä "paloa" ruuanlaittoa kohtaan:D
Minunkaan taidoilla ei voinu nuoruudessa ylpeillä. Voi sitä onnetonta talouskoulu historiaanikin.Pahimpia muistoja sieltä yritän unohtaa:))))
Ilmaisutaitosi kirjallisesti on kohdallaan:)) Sieluni silmin voin nähdä ne lihapulla kökkäreet ja pilalle menneeet paistinpannut. Luulisin ettet tee siitä kuitenkaan haudan vakavaa asiaa.
Nykyisin väännän itselleni pöperöitä , valmisruokia pyrin välttämään parhaani mukaan. Tänäänkin ruoka valmistuu ihan kotitekoisesti . Itsearvioin kuinka maistuu. Mukavaa sunnuntain jatkoa sinne patojen ääreen sinullekin!
06.11.2011 11:26
Noi kuulostaa kyllä inhimillisemmältä kun täällä. Ykkös vapaita ja kahdeksan päivän putket on aika tavallisia. Yleensä loppuu pätkään ja yöv. pitkät putket:(
Yleensä en ekana oo vuoroista marissu ,mut nyt jotenkin rupee tuntuu et aika tyhjäks vedetään takki meillä monilta.
05.11.2011 22:02
Voihan olla et aavistin jonkun hengen heimolaisuuden :)) Onks teidän vuoroissa joku idea? Meillä ei mitään sellaista. Kolme viikkoa ja se sit eletään kuin vuorot menee.
05.11.2011 21:28
Wau hyvältä kuulostaa . Täs on ideaa!
05.11.2011 21:08
Ei mitään mahiksia näin kolmivuorotyössä pitkiin yöuniin ja säännölliseen elämään. Jäljelle jää siis kaksi noista. Mut en mä tiijä sitä nuorekkuutta?? Miten tuohon asiaan suhtautuis??
05.11.2011 20:36
Kauniilta näytti hautausmaalla kynttilä meri.
05.11.2011 20:29
17 / 19