Vapaa kuvaus

Aloituksia

254

Kommenttia

5626

1. Muistuikin samaan syssyyn lisää vastaavia kokemuksia.

Ruotsista paikkakunnallemme muuttanut perhe (Yksinhuoltaja äiti + kaksi tytärtä, asumusero ja aviomies rankemman luokan alkoholisti) oli jo tullessaan vanhimmiston silmätikkuna. Lähinnä tyttärien vähemmän vt-seuran moraalinormit täyttäneen elämän vuoksi.

Kuinka ollakkaan kun näistä sisaruksista varoiteltiin ja heidän seurastaan eritoten niin pitihän minun ruveta seurustelemaan toisen kanssa (teiniseukkaamista).

Noh, joka tapauksessa jossakin vaiheessa sitten tämä seurustelukumppanini avautui, että millaisia asioita hänelle ja hänen perheelleen tapahtui Ruotsissa. Äitinsä oli mennyt ystävättärensä kanssa jonnekkin kellariin (olisikohan ollut naapurin kellari) kun olivat kuulleet siellä pauketta. Eipä siinä mitään, mentyään sinne he huomasivat, että kellarissa kirves pilkkoi puita, ihan itsekseen. Demonien töitä kuulemma.

Toinen kokemuksensa oli että tämä seurustelukumppanini heräili joskus öisin siihen kun demoni oli käynyt hänen päälleen. Heräsi sitten raavittuna sängystään. Demonien töitä, sanottiin.

Olin lievästi sanottuna 17 -vuotiaana kasteelle juuri aikoessani tämän kuullessani peloissani. En tiedä mitä he olivat kokeneet, tuskin mitään muuta kuin omien mieltensä temppuiluja, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen, että olen päässyt eroon uskonnosta, jonka johdosta ihmisten mieliä manipuloidaan näkemään ja kokemaan asioita demonisoituina. Muitakin vastaavia asioita kertoi kokeneensa, mutta en muista sen kummemmin mitä, enkä välitäkkään.

Sittemmin tämä seurustelukumppanini ryhtyi tienraivaajaksi ja yritti todistella kaikille uskoaan tekojensa avulla, mutta muutaman erotuskerran jälkeen hän ei ole tietääkseni ole palannut seurakuntaan vaan asustelee maailmallisen miehensä kanssa. Hyvä niin.
  2. Kyllä meikäläistäkin huomattavasti enemmän surettaa sukulaisten ja muiden tuttujen ihmisten puolesta, jotka täyttävät elämänsä valheella. Katkeruus on ehkä vain henkilökohtaista ketutusta, että on langennut kusetukseen joskus. Mutta henkilökohtainen huoli lähimmäisistäni on se voima, jonka takia jaksan täälläkin keskustella asioista, saadakseni pohjaa tuleville keskusteluille asian tiimoilta.

Jt-järjestö ei eroa muista vastaavista lahkoista millään muulla tavalla kuin, että ovat maailmanlaajuisen kusetuksen saaneet toistaiseksi pidettyä tyydyttävästi salassa. Johtuen juuri karttamis säännöstä, jolle en ole keksinyt mitään muuta syytä sen olemassa oloon.

Jt-järjestö korostaa myös itseään aivan liiaksi. Tuli mieleen Alueveljen

http://kotisivu.dnainternet.net/jukkaosk/konventti.html

erikoiskonventtivisiitin "raporttia" lukiessani ihan samat tuntemukset kuin aikoinaan verkostomarkkinointiin erikoistuneiden yritysten "luennoilla". Järjestö sitä, järjestö tätä, ole kiitollinen järjestölle, keskity menemään eteenpäin jehovan järjestön kanssa, järjestön julkaisut ovat mahtavia - toimivat kaikkeen...

"Emme milloinkaan halua katsoa Uskollista ja Ymmärtäväistä orjaa lihallisella silmällä, muuten voimme unohtaa että itse JEHOVA ohjaa järjestöä orjan kautta".

Em. lainaus tuosta erikoiskonventista.

Ymmärsin myös miksi kokouksia, konventteja, kenttäpalveluksia ja "erikoiskonventteja" on niin tiuhaan todistajan elämässä. Juuri samanlainen ohjelma on verkostomarkkinoinnissakin! Ja ainoastaan siitä syystä, ettei kyseessä oleva asia unohtuisi hetkeksikään koska muutoin järjestö/firma saattaisi menettää otettaan jäseniinsä ja sehän tietäisi ainoastaan järjestön/firman vääjäämätöntä kuihtumista pois markkinoilta.

Tuota Alueveljen konventtikokemusta lukiessani myös ymmärsin miksi ihmiset uskovat sokeasti tuohon järjestöön. Ei ole minkäänlainen ihme, että ihmiset jotka kuulevat tuota samaa paatosta samoista asioista suunnilleen 24/7, myöskin puolustavat sitä henkeen ja vereen sekä ovat omasta mielestään täysin varmoja asiastaan. Tähän samaan tähtää myös verkostomarkkinointi. Kun täyttää ihmisen mielen jollakin jatkuvasti niin ihmismieli on erittäin altis uskomaan, vaikka laihdutuspulverin maailmanlaajuiseen menestykseen.

ps. ei muuten ihme, että ainakin silloin kun minä olin todistaja niin heitä liikkui verkostomarkkinoinnin parissa monia =D