Vapaa kuvaus

Vahvat käytännön ja teoriapohjat omaava evp-mies. Jos voittaisin miljoonan, säästäisin sen menneisyyttäni varten. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

437

1. myöhäispuberteettista maailmantuskaa. Et sinä mikään demoninen, romanttinen juoppohullu ole, vaan pikkuinen lipittelijä joita on maailma väärällään. Siinä ei suurta ihmettä tarvita kun sellaisen naukkailun lopettaa. Tuollaisilla vuodatuksilla saadaan mukavasti ajatukset pois arkipäivän tosiasioista jotka edellyttäisivät epämukavia hommia, virastossa asiointia, (ruoka)kauppareissua, ruuanlaittoa, pyykinpesua tai imurointia.

Senkun jätät kaiken vaikka sitten tuulen varaan. Palataan asiaan kolmen-neljän päivän päästä, kun alkaa tehdä mieli porsaanleikettä, voileipää ja suihkussakäyntiä.
  2. ei paljastu hänen juodessaan, vaan hänen ollessaan selvänä". Erittäin monet alkoholistit ovat aloittaneet juomisensa juuri peittääkseen ujoutensa. Olet saanut esimakuja siitä mitä alkoholismi on, kuvailemasi merkit ovat selvät. Ja vakavat.

Alkoholi ja alkoholismi ovat itseään tukevia ja laajentavia järjestelmiä. Sinunkaan tilanteesi ei tule pysymään nykyisellään. Jos jatkat juomista, alkoholi tulee valtaamaan elämästäsi yhä suuremman osan. Lopulta se vie kaiken.

Minun mielestäni sinun kannattaisi pyrkiä vakavasti eroon alkoholista, sillä loppujen lopuksi ihmiselle on parasta olla sitä, mitä hän luonnostaan on; esimerkiksi ujo, kuten sinä ja minä. Minun vain piti juoda vuosikymmenet ennenkuin tuon huomasin.

Kirjallisuutta:

AA:n Iso Kirja
    Raimo O. Kojo: Eroon viinasta