Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
....maanpäällinen enkeli!Että edes ajatteletkin lahjoitusta!Me olemme kaltaiseltasi saaneet jo 1 lahjan ja toinen tulee maailmaan toukokuussa!KIIIIIITOS SINUN JA KALTAISTESI!!!!Ota yhteyttä lapsettomuushoitoklinikoihin lähistölläsi ovatko tarkkoja ikärajassa...Yleensä se on 35...Lisäksi kuukautiskiertosi pitäisi olla palautunut ennalleen sekä vauvasi imetyksen jo päättyneen.Siunausta elämäsi matkalle!:)
24.03.2007 00:03
Ai niin piti kysymäni jouduitteko odottamaan/jonottamaan lahja-alkioita pitkään?Olen jotenkin ymmärtänyt niihin ei olisi niin pitkää jonotusta kuin esim.lahjamunasoluihin.Hyvä mikäli niin olisi,koska jonottaminen on raskasta!Muistan!!!Tsemihalit!:):):)
17.02.2007 18:25
...onnistutte!!!!!!Eli ymmärsinkö oikein teillä nyt yritys lahjoitetuilla alkioilla?Pidän peukkuja!!!!!!:):):)
17.02.2007 18:22
....pääsimme siirtoon jokaisella 3 kerralla,kun yritimme omilla soluilla,mutta pakkaseen emme saaneet mitään millään kerralla.Kuten emme kyllä silloinkaan,kun tämä nuppumme lahjamunasoluista sai alkunsa....2 alkiota siirrettiin ja hän päätti tulla maailmaan asti!Sisarusprojektin ekalla hoitokerralla tuoresiirron lisäksi pääsimme vielä PAS:oon.Siitä seuraavasta hoitokerrasta,mistä raskaus sitten alkoi(siis tuoresiirrosta),meillä jäi nyt pakkaseen 3 alkiota.Toivon sydämestäni teille onnistumista!!!Omilla soluillanne,mutta mikäli kuitenkaan niin ei käy,sitten lahjasoluilla;älä pelkää sitäkään hoitomuotoa.Käsittelyn asia toki vaatii mikäli se kohdallenne tulee;mutta,kun asian on käsitellyt,hoitomuoto on vain 1 muiden hoitotapojen joukossa!Lapsi/lapset rakkaita!Omia ovat kuin omista soluista alkaneet!On niin upeeta,kun heidät saa itse sydämensä alla kantaa;maailmaan saattaa jne.Voimia tiellänne kohti sitä suurta unelmaanne;omaa lasta!Kiitos sinulle toivotuksistasi;ihan näihin päiviin asti ollut epäusko ja vieläkin pelkoa keskenmenosta...Ainahan jotain voi vieläki sattua,mutta kuten sanottu,nyt alan uskaltaa iloitsemaan tästä raskaudesta!Miljoonat halit sinulle!:):):)
15.02.2007 21:07
.....3 yrityskertaa minun munasoluilla.....Munasoluja tuli ihan kohtuullisesti,mutta alkiot jakautuivat hitaanlaisesti.Miehelläni edellisestä liitosta oli jo 1 lapsi ja minulla taasen edellisissä suhteissani "tuloksena" vain 1 keskenmeno,joten munasoluperäiseksi lääkäri epäili ongelmamme....Olimme Väestöliiton asiakkaita.Meillä kävi niin upea tuuri,että raskaus alkoi heti 1. lahjamunasoluhoidon alkion siirrosta.....Tyttö nyt 2,5-v.Sitten jonotimme uuteen hoitoon.Siitä tuoresiirto + PAS,mutta ei tärpännyt.....Joten eiku uudestaan odottamaan lahjamunasoluja....Tuoresiirrosta tärppäsi ja nyt olen raskaana rv 27+3.Tiedän miten raskaita hoidot ovat;toivotan sinulle ja kaikille paljon paljon voimia niihin!!!!!!!Halit!:):):)
15.02.2007 11:26
...,että teidän ei tarvitse pitkään jonotella lahjasiittiöitä!Voi miten kaunis ajatus sinulla omien solujesi luovutuksesta!!!!!Olen täällä tippa linssissä....:)Toivon kovasti ,että saatte oman käärön!!!!!!Voimia,voimia,voimia hoitoihin ja lämpimät halit teille!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
03.02.2007 13:23
sivu 5 tällä hetkellä.Sieltä löytyypi!:):):)
02.02.2007 14:09
Keskustelu:Onko täällä lahjoitusmunasolulla.....Kerroin meidän tarinaamme lahjamunasoluhoidoistamme....Mikäli sua kiinnostaa!Voimia ja onnea hoitoihinne!!!!Lämpimät halit!!!!!!!!!!
29.01.2007 18:08
Onko täällä lahjoitusmunasoluilla????-aiheinen keskustelu 2. sivulla.......Voit lukea sieltä meidän tarinamme mikäli sinua kiinnostaa!Plussatuulia sisarusprojektiinne!!!!!Halit!:):):)
22.01.2007 17:42
..oikein oikein paljon voimia jonotukseen!!!!!Kaikille muillekin hoitojonossa oleville!!!!Odottavan aika todella on PITKÄ!HALEJAAAAA!:(
16.01.2007 10:39
Ella ja Elmeri!!!!!!Isot rutistukset!:(
14.01.2007 16:02
Meillä 1 lahjamunasoluista alkunsa saanut tytön tylleröinen ja nyt samalla(eri lahjoittajan munasoluista)hoitomuodolla alkunsa saanutta pikkuveitikkaa kannan sydämeni alla.Olemme olleet kovin kovin onnekkaita...Siitä nöyrä kiitos!Niin;meidän ystävä lähti klinikallemme lahjoittamaan omia solujaan ja me pääsimme jonossa heti kärkeen.Saimme seuraavalta ilmoittautuneelta(tuntemattomalta) munasoluja ja sattui tärpätä heti ekasta siirrosta(2 alkiota siirrettiin),mutta pakkaseen ei saatu mitään....Joten sitten jonotimme sisarushankkeeseen n.1,5v,jotta saimme lahjamunasoluja samanmoiselta luovuttajalta kuin ensimmäisemme.Tarkoitan tuolla anonyymi/rekisteröitymisseikkaa.Lapsilla toki täytyy olla samanmoinen tilanne siinä saavatko aikuisina tietää/vai ei lahjoittajan.No...Meillä ei tärpännyt...Ei tuoresiirto eikä 1 PAS.Niinpä uskaltauduin ystäväni ystävältä(oli aiemmin ilmaissut kiinnostuksensa)kysymään josko lähtisi meille ristiinlahjoittajaksi;siis luovuttamaan munasolujaan ja edesauttamaan meitä taas etenemään jonossa........Ja hän SUOSTUI!!!Tosi nopeasti hänen luovutuksensa jälkeen jo löytyi meille sopiva lahjoittaja ja tuoresiirrosta sitten tämä hartaasti toivottu sisarus sai alkunsa.Pakkasessa on 3 alkiota.Nyt tässä vain toivotaan,että raskaus loppuun asti hienosti sujuisi......!:)Meille lääkärimme(Väestöliitto)kertoi jo ensikäynnillämme lahjamunasoluhoidostakin.Pidimme mieheni kanssa täysin meille sopimattomana.Eihän lapsi olisi "meidän".....No,yritettyämme 3 kertaa omilla soluillamme lääkäri oli sitä mieltä,että omilla(minun) ei kannata jatkaa enää yrittämistä.Alkiot hitaasti jakautuvia.Miehelläni taasen edellisestä liitosta 1 lapsi joten munasoluperäiseksi kallistui ongelmamme.Minä hyväksyin lahjamunasoluhoidon nopeasti,miehelläni siihen meni pitempi aika,mutta nyt molemmat olemme niiiiiin onnellisia jo olevasta ja tulevasta lapsesta.Ei sitä oikeastaan enää ajattele kuinka he ovat alkunsa saaneet.Meidän rakkaat(ja me heille) he ovat!:)Valtava kiitollisuus rinnassa kyllä kulkee läpi elämäni muassani lastemme elämän alun lahjoittajia kohtaan!!!!!Ei näitä tunteita mitkään sanat kykene kuvaamaan!!!!!Ovat upeita ihmisiä.Kyllä lahjoitushoito kannattaa etukäteen perusteellisesti miettiä;sitten asian kanssa on sinut ja on hyvä jatkaa elämää.Itsensä ja siitä toivottavasti saadun (saatujen) lapsen kanssa.Eikä sitä hoitomuotoa enää muita hoitoja "kummempana" pidä.Upeeta,että nykyaika tällaisen hoitomuodon kykenee tarjoamaan!Tsemppiä kaikille jonotusaikaan ja plussatuulia!!!!!!!!!!!!Halauksin mä!:):):)
14.01.2007 15:44
..on SUURTA tuskaa!!!!!Voimia kaikille!!!!!!!
23.12.2006 15:22
...elämääsi!:)
18.12.2006 08:47
....saimme KELA-korvauksen,vaikka olen jo 40 täyttänyt.Syynä se,että hoitomme tapahtui lahjamunasoluilla.Myös ICSI-hedelmöittämistapa välttämätön mieheni siittiöiden huonolaatuisuuden takia.Täytyy sanoa,että korvaus tuntuu niin suuressa laskussa mikä meilläkin kertyi Väestöliitossa.On täysin väärin mielestäni,että kaikki 40 vuotta täyttäneet eivät automaattisesti kuulu korvauksen piiriin enää!On se niin väärin!!!!!!!!!Voimia ja tsemihaleja kaikille hoidoissa oleville!!!!!!:)
24.11.2006 19:42
olkoon!!!!!!!Meillä myös tänään plussaaaaaaaaaaaaa!Mutta myös olen todella varovainen!Uskon vasta,kun pää näkyy.....Meillä hoitona oli LAHJAMUNASOLU/ICSI!Nöyrät,lämpimät kiiiiiiiitokset kaikille munasolujen lahjoittajille!!!!!!!Olette suurisydämisiä ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!!Hyvää jatkoa raskauteenne!!!!!!!:):):)
07.09.2006 12:38
sinulle!:)
06.09.2006 23:00
minullekin jossain vaiheessa heräsi tuon asian aprikointi!Aina vuotoni ollut niukka,mutta vanhemmiten entisestäänkin niukentunut!Toivotan sinulle roppakaupalla voimia!!!!!!!!!!Toivon,että onnistaa vielä!!!!!Halauksin mä!:):):)
06.09.2006 22:57
sitä aikanaan lääkäriltäni,mutta hän vastasi,että ei niin näe asian olevan.Voimia sinulle!!!!!:)
06.09.2006 21:52
OLKOON!!!!!!!!!!!!!!!HALIT!:)
05.09.2006 09:20
2 / 8