Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
todella joskus sisäistää monimutkaiset asiat lekurin huoneessa.Jälkeenpäin miettii miksen kysyny sitä ja tätä....Niinpä,se raha....No,kerro sit kuinka se seuraava käyntinne meni!!!Voimia,voimia,voimia!!!!:):):)
08.02.2006 12:10
on tylyä,että eivät ota sitä yhtä sitten sulta!!!!Koska eihän siihen raskauteen tarvita kuin 1!Otapa asia lääkärin kanssa vielä puheeksi!!!!Voimahaleja ja tsemiä!!!!:)
07.02.2006 21:47
Miten menee?Jouduitko sairaslomalle vai oletko ok?Mulla oli aamulla herätessä tyyni olo.Uskon,että tähän mennessä alkio kiinnittynyt,jos on,että mitä tässä enää hermoilemaan!Katotaan nyt säilyykö tää tyyneyteni!Toivon,että säilyy!Laittelepa sitä uutta osoitetta,niin sähkäillään!!!!Haleja ja mukavaa odotusta teille sinne!!!:):):)
07.02.2006 12:12
kauniita kevätpäiviä teille ihanan lapsenne kanssa!!!Kyllä munasolujen lahjoittajat ihania!!!!!!:)Toivotan jo etukäteen teillekin onnea sisaruspuuhaan sitten,kun siihen ryhdytte!Mulla juuri viikko sitten tehty alkionsiirto ja sen tulosta tässä varromme!Pakkasessa mahkut 2 yritykseen vielä!Oikein hyvää jatkoa ja haleja!!!!!!:)
07.02.2006 11:58
kaikki hyvin menee!!!!!!Kun niin tarkoitettu on!!!!!Onnellista odotuksen jatkoa ja haleja!!!!!!:):):)
07.02.2006 11:52
Muista nyt,että vauva se number 1!!!Ainakin mun 1 tuttu sairaslomal noista varhaisista supisteluista!Hänkin hoitoalalla töissä!Mä itse olin sairaslomalla ihan alkuraskauden aikana(vuodon takia)ja lääkäri oli hyvin tarkka milloin päästi mut takaisin työhön!Sattui aika huonoon aikaan työtehtävien kannalta silloin se saikku,mutta vauvaa oli ajateltava!!!Ja lääkärikin tiesi miten kovalla työllä se vauva oli saatu alkamaan!Koeta sinä myös tehdä asia lääkärille selväksi!Vallankin,jos kaatumisestasi kipuilet!!!Olipa hyvä,että pahemmin ei käyny!!!Kysyit keskenmenotaustaani...Valitettavasti olen kokenut,nuorena(lue melkein 20v.sitten)kerran ja uskoakseni nyt tämän lapsemme syntymän jälkeen oli hyvin varhainen sellainen.Vuoto ei ollut edes myöhässä,mutta mulla oli aivan samanlaiset tuntemukset kuin aloin odottaa tätä lastamme.Silloin vielä piti päivä märistä miksei lapsi saanut tulla!!!!Että mun pitääkin tällainen olla tällainen "mätämuna",ettei omilla soluilla saa lasta maailmaan!Että joutuu tällaisessa asiassa kuin lapsentekoasiassa olla muitten "armoilla".MUTTA jo sitä(siis toisena vuotopäivänä)seuraavana päivänä tiesin taas,että kiitollisuuteni näitä munasolujen luovuttajia kohtaan tulee,JOS MAHDOLLISTA,olemaan vaan vielä suurempaa,kun toista lasta aikanaan pääsemme sitten lahjasoluilla yrittämään!!!!!!En koskaan lakkaa heitä KIITTÄMÄSTÄ!!!Jonotusaika oli raskasta ja tuntui,että ikinä se klinikan soitto ei kyllä tule....Mutta,nyt olemme tässä vaiheessa,että pikkuveitikka,alkio on siirrettynä muhun!!!!Kunpa kiinnittyisi/olisi kiinnittynyt!Mutta luottaa ei voi vaikka kuinka haluaisikin,kun tietää,että ei se aina niin mene!Muuhun ei voi luottaa kuin Jumalaan(en ole uskovainen sanan varsinaisessa merkityksessä;Jumalaan uskon,mutta poikaansa uskoni ei uletu...)ja hänen viisauteensa!Me voimme haluta sitä ja tätä,mutta kaiken toteutuminen tietenkin on Hänen käsissään.Ai niin,sinä kysyit mitä Reiki-hoito on.Se on sellaista "lämpöhoitoa";hoidettavan vartalolla hoitaja pitää käsiään ja niistä välittyy lämpöä ja energiaa,elinvoimaa tälle.Toiset "saavat tästä hoidosta enemmän,toiset vähemmän ja jotkut eivät välttämättä mitään".Itse olen ollut "avoimin mielin",rento,kun olen ensimmäistä kertaa ollut hoidettavana ja minua se on auttanutkin!Rauhoittaa mieltäni ja koko kroppaa!Olen käynyt kurssin itsekin ja siten pystyn antaan Reiki-hoitoa myös itselleni...Pistän pitkälleni(kun vain pieneltä lapselta ehdin)ja annan lämmön ja lisäenergian siirtyä minuun!Kun vanhojen lapsettomuushoitojen taakat alkavat muodostaa mahani ympärille taas sitä kiristävää vannetta,yritän saada itselleni "Reikaamis"-hetkosen järjestettyä!Lämpö vaikuttaa rentouttavasti!Laitapa se luomanne osoite,niin kirjoitellaan!!!!HOIDA HYVIN ITSEÄSI,VAUVAA JA MIESTÄSI!!!HALEJA!!!:):):)
06.02.2006 10:48
...hengessä mukana!!!!Toivotaan,että verikoe vahvistaa!!!!!!!!!!Onnitteluhaleja teille!!!!!!!:)
05.02.2006 17:18
leijona!Onhan kaikki hyvin teillä siellä????Toivottavasti!!!!!!Minä koetan olla luottavaisin mielin,että alkiolla olisi kaikki hyvin...Eipä kylläkään ole helppoa,kun vanhat epäonnistumiset ovat painamassa päänuppia!Vaikka olemme kerran onnistuneet ja nuppumme saaneet!!!Kirjoittelehan taas kuulumisiasi,kun ehdit ja haluat!Lämpimiä haleja!!!!:):):)
05.02.2006 13:38
Nuo kuulostavat niin tutuilta;nuo tuntemuksesi!!!!!Lähetän sinulle KOVASTI voimahaleja toivon todella,että vielä teillä tärppäisi!!!!!!:)
05.02.2006 13:07
Lapsukaisemme n.1,5v.,joten hetipä lähettiin jonottaan uuteen yritykseen!Kirjoittelen paremmalla ajalla enemmän,mutta haluan sulle sanoa,että ota töistä saikkua,koska vauva nyt number 1,vaikka eihän se sairaslomalle jäänti hoitoalalla "helppoa" ole...Omat työt muille,jos ei sijaisia jne.,mutta tsemiä!Palaillaan!Olen muuten etelä-Suomesta,mistä päin sinä?:):):)
03.02.2006 15:01
....vaan rohkeasti klinikoille!Haastattelevat sinua!Kiitos upeasta ajatuksesta!!!!Lämmin hali!:)
03.02.2006 14:51
Kysy klinikoilta!!!!SINUNLAISIA IHANIA TARVITAAN!KIITOS!Mekin saimme elämän lahjoittajalta!:)
03.02.2006 14:46
Jutellaan tällai!!!Hienoa,että nyt purkaudut RASKAISTA HOITOVUOSISTA!!!!Uskon,että ovat olleet kovia,jos kaiken olet pitänyt sisälläsi!!!!Koska olivat kovia mullekin,vaikka avoimesti kerroin lähipiirille ja sain tukea ihan mielettömästi heiltä!Tarvitsin kyllä myös ammattiauttajaa jossain vaiheessa!Koska alkoi tuntua,eetä rajallista se kuinka paljon lähimmäisetkään enää jaksavat!Tavallaan tuota purkautumista tällä palstalla itsekin teen,koska tietsikkaa ei meillä silloin ollut ja TÄMÄ "ELÄMÄÄKIN SUUREMPI VARTAISTUKI"PUUTTUI minulta silloin täysin!Tämä keskustelupalstahan on aivan UPEA!!!!!Toivotan kaikkea hyvää sulle ja juttelemisiin!!!!!Mukavia hetkiä masuvauvan kanssa!Haleja!:):):)
02.02.2006 17:51
Alkion siirto vasta eilen....Että piinapäiviä piisaa!!!!TSEMIHALEJA KAIKILLE JA RUTKASTI ONNEA MEILLE KAIKILLE!:):).)
02.02.2006 11:22
Olen täällä sormet ja varpaatkin pystyssä,että nyt onnistuu!!!!!!Itse täällä jännään eilisen alkion siirron tulosta.Yritämme jo toiseen otteeseen lahjamunasolulasta!Meillä nyt ihana päivänsäde ekasta hoidosta ja nyt nyt pitkän(n.1.5v.)odotuksen jälkeen saimme taas LAHJAN,saamme yrittää lahjamunasoluilla taas.Ja jännittää niin vietävästi!Huh!Mutta kuten sanottu OIKEIN PALJON ONNEA TEIDÄN RASKAUTEEN!!!!!HALEJA!!!:)
02.02.2006 10:50
Ensinnäkin Kiitos positiivisesta ajattelustasi!!!Pyysit kertoileen kuinka raskaus etenee.....Hui itsellä niin pelonsekaiset tunteet!!!Sen asian voimme ymmärtää vain me kaikki,joilla hoitoja takana.Yrityksiä,toivomisia,pettymyksiä!Reiki tuo minulle rauhaa tietyllä tavalla,mutta kylläpä ne painavina näköjään päänupissa vahvana ovat nuo ikävät muistot.........................Pitäisi uskoa,luottaa raskauden alkamiseen,mutta.....Voisitko sinä laittaa osoitteesi niin pidetään yhteyttä??Onpa ihana,että tunsit jo vauvanne tosiaan siel olevan!!!!!!!!!!Se on mahtavaa,eiks jeh???!Paljon haleja!!!!!:):):)
02.02.2006 10:35
palstalta mun kirjoituksiani niin kuulet oman tarinamme!Kirjoituksiani löydät myös kirjoituksen Piinaa..iik kohdalta!Ehkä olet sattunut jo niin tekemäänkin!!!Hyvää jatkoa teille!:)
01.02.2006 19:05
IHAN KAIKILLE TUKIJOILLE iik-piinailuissani!!!!Ja miljoona kiloa haleja ja onnistumisia hoidoissa!!!!:):):)
01.02.2006 18:53
Moikka leijona!Hyvin meni päivä!!!!Nyt masussa kaunis alkio.Näin sanoivat asiantuntijat!:)Nyt vain rukoiltava voimia sille touhuihinsa!Iloiset uutiset jatkuvat....pakkaseenkin nyt sitten saimme 2 kuulemma myöskin hyvää alkioita.Heille pareiksi huonomman laatuiset...Mutta olen tosi tyytyväinen ja onnellinen!Jos tämä ei kiinnity voimme vielä yrittää pakastetuilla!Kyllä tieto rauhoittaa,vaikka toki olen tietoinen etteivät ne aina selviä sulatuksessa.Saimme jopa kuvan tästä alkiosta!!!!Nykyaikaa!!!!!Teillä pitkä lapsettomuus!Voi,että olen onnellinen,että vihdoinkin onnistuitte!!!!:)Me olemme avoimesti kertoneet lapsemme alun kaikille ja jo pikkulapsena lapsen kielellä kerromme asian myös hänelle itselleen!Miettikää te oma tapanne rauhassa!Siten mielestäni pääsette parhaimpaan ratkaisuun.Semmoiseen,että sen kanssa elätte sitten lopun elämäänne rauhaisasti ja olette onnellinen perhe!!!Mitä siihen ulkonäköasiaan tulee,olen oikeastaan aivan varma,että se asia menettää merkityksensä,kun saatte lapsenne hoivattavaksenne ja kasvatettavaksenne.Rakkaus on valtavaa!Rakastatte häntä ja hän teitä!Ja rakkaus on kaikki!!!!:)Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan!?KIITÄN SINUA MUKANA ELÄMISESTÄ TÄMÄN PÄIVÄISESSÄMME!:):):)Hyvää jatkoa ja haleja teille!!!!!!! Ps.Kiva sattuma tänään sattui!Tapasimme klinikalla toisen lahjamunasoluhoitoperheen!!!!Oli kiva jutella!!!:)Heilläkin hoito oli onnistunut ja pohtivat sisaruksen yrittämistä.Pakkasessa heillä ei ollut valitettavasti mitään joten uusi jonotus olisi edessä.
01.02.2006 18:39
onnelliset!Olen se ykkössivun piinaa,iik-jutun kirjoittaja!:)Haleja sulle!!!Voi hyvin!!!!:)
01.02.2006 01:06
7 / 8