Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiennyt!OK!:)
31.01.2006 20:08
MARISKA!ONNEEEEEEEEEEA!!!!!HALEJA!:)
31.01.2006 20:03
Olipa kiva kuulla,että tekin onnellisesti saitte raskauden alkuun lahjamunasoluilla!!!!Olen niin "herkillä" aina tämän asian tiimoilta,että onnen kyyneleet silmissä siitä itse kerron ja luen muitten onnesta!Kuinka hyvä sydän lahjoittajilla sykkiikään rinnoissaan!Olet epäilemättä samaa mieltä!Kaikkea hyvää raskauteenne!!!Tiedän kuinka nautitte siitä ajasta ja sitten hänestä!TOTTA ON,ETTÄ LAPSETTOMUUS ON SUURTA KÄRSIMYSTÄ!!!!Siksi TOIVOTAN KAIKILLE VOIMIA LAPSETTOMUUSHOITOIHIN!!!HALEJA IHAN KAIKILLE!!!!:)
31.01.2006 19:58
...alkiot..?Onkohan lie yleinenkin tapa pakastaa alkioita sillä tavalla?Kysyn,jos joskus itsekin saisimme alkioita pakkaseen.Toivotan ihan mahottomasti tsemiä ja VOIMAHALEJA sulle!!!!:)
30.01.2006 11:31
Voi,kun olen iloinen,että sinäkin olet löytänyt Reikin ja saat apua ja tukea siitä!Reiki on upeeta!Oikein PALJON myös SINULLE haleja ja Reikienergiaa!!!!!Kiitos tsemppauksestasi!Kaikki voitava on nyt tehty ja kuten tähänkin asti,niin myös noitten Reiki-hoitojen jälkeen,se alkion kiinnittyminen,on ylemmissä käsissä!Kun nyt vain alkio/alkioita kehittyisi.Voi hyvin!!!:)
30.01.2006 11:20
....hyvää vain sinulle!Suomessa mielipidevapaus!Ehkäpä elämä Sinuakin vielä joskus opettaa!:)
29.01.2006 23:08
siis IHAN MIELETTÖMÄSTI ONNITTELUHALEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
29.01.2006 23:02
minut nukutettiin punktoitaessa.Uskoisin myös teilläpäin heidän klinikalla(onko siellä Väestöliitto...?)tehtävän niitä...Että olisi valtakunnallinen käytäntö!Toivotan tsemiä hoitoihisi!Haleja!:) Ai niin,eiköhän se nukutuskin "meidän piikkiin" mennyt...En kyllä ihan tarkkaan enää muista!Sori!:)
26.01.2006 14:40
..kuin tärppäsikin heti ekalla tuoresiirrolla(pakkaseen ei saatu yhtään) onneksi!Ikääkin,kun jo on!Nyt elämme jännittäviä aikoja,kun yritämme sisarusta...Väestöliitolla tapana jakaa lahjoitetut munasolut 2 perheelle mikäli niitä tulee yli 10.Kukaan tietenkään etukäteen ei voi tietää paljonko muniksia kultakin luovuttajalta tulee!Siinä sitä jännittämistä onkin.Montako saa ja moniko sitten hedelmöittyy...Meillä hedelmöittämistapana oli ICSI.Nykyinen hinta sillä tavalla lahjamunasoluilla on n.3000€.Tuosta saa sitten KELA:lta osan takaisin.Minun lääkkeistä ja parista lääkärikäynnistä myös saa sitten KELA:lta vähän korvausta.Ne kustannukset tulevat siis vielä tuon 3 tonnin päälle,että sillai....Takuitahan ei ole näissä "hommissa"...on sitten omat tai luovutetut solut käytössä...Ainut varma asia on rahan meno....Toivottavasti nyt sait jotain irti tästä vastauksestani!!!Kaikkea hyvää sinulle ja toivon,että saatte hoidoilla myös sen oman käärön.Voimahaleja!!!:)
25.01.2006 18:18
....punktio tehtiin ensimmäisen kerran ilman nukutusta,mutta 2 seuraavaa kertaa nukutuksessa lääkärin(Väestöliitto)suosituksesta.Itselleni ei 1.kerrasta jäänyt mitään kauhukokemuksen tunnetta,mutta ilmeisesti lääkäri oli kokenut keräämisen minulta olleen kuitenkin vaikeahkoa,koska itse ehdotti tuota nukutusta!Paljon voimahaleja kaikille!!!!:)
25.01.2006 17:38
...ICSI toi sen kauan toivotun lapsen!Mutta vasta,kun saimme lahjamunasoluja!Toivotan kovasti voimia kaikille lasta toivoville ja yrittäville!!!Tsemihalit!:)
25.01.2006 17:29
KAIKILLE MUNASOLUJA LUOVUTTANEILLE!!!KIITOLLISUUTEMME KUVAAMISEEN EIVÄT MITKÄÄN MAAILMAN SANAT RIITÄ!!!!HALEJA TEILLE MILJOONA KILOA JA JUMALA TEITÄ SIUNATKOON!KAIKKEA HYVÄÄ ELÄMÄÄNNE!TV:ONNELLINEN ÄIPPÄ JA ISKÄ!:)
25.01.2006 16:10
Kuulostavat ihan tutuilta tunteilta!Tilanne omaltakin kohdalta helpottui vasta,kun yhteinen lapsemme oli syntynyt!!!Voimia sinulle tilanteeseesi!!!Ja kuuntele sydäntäsi!Silloin teet oikeita ratkaisuja!:)
19.01.2006 13:31
vaatisin kyllä minä,kun näin maallikkona tilanteenne luin...Mikä ihme oli lääkärin perustelu suunnitelmiinsa?Kaikkea hyvää teille!!!:)
15.01.2006 18:49
ONNEA,ONNEA SYLIKAUPALLA!NIIN MEKIN NAUTIMME KOKO RASKAUSAJASTA JA NYT,LAPSESTAMME!TEILLÄ OLLUT PIIIIITKÄ LAPSETTOMUUS KUTEN MEILLÄKIN,JOTEN YMMÄRRÄN SUUREN ILONNE!!!!KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE "RV 15",MIEHELLESI JA MASUVAUVALLE&HALEJA!:)
15.01.2006 18:38
....ON MEILLÄ JA NIIIIIIN RAKAS JA OMA!ÄLKÄÄ IHMISET PELÄTKÖ SITÄ TAI LAHJASIITTIÖ/LAHJA-ALKIOHOITOJA.TOKI ASIA KÄSITTELEMISTÄ VAATII,MUTTA,KUN SEN ON TEHNYT,HOITOTAPA EI OLE "HOITOA KUMMEMPI"!PALJON ONNEA KAIKILLE HOITOIHIN JA TOIVON TÄSTÄ PLUSSARIKASTA VUOTTA TEILLE!!!:)
15.01.2006 18:28
8 / 8